voorstellen

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Ruth
Berichten: 1232
Lid geworden op: vr apr 06, 2007 8:14 pm

Bericht door Ruth »

Hamid schreef: Als een goede moslim hoor je altijd te houden aan de norm en waarden van je geloof, dus dit verhaal van jou slaat nergens op.
jawel dat doet t wel. Je loop eerst stoer te beweren dat je je in een vrij land woont dus kan doen wat je wil maar dat kun je helemaal niet, je heb je aan allerlei regels te houden vanwege je geloof. Dus wie klets er nu??
Hamid schreef: Ik word dagelijks aangesproken als een buitenlander. Ik woon meer dan 15 jaar hier in nederland, en nog steeds vragen ze mij, waar kom je vandaan en wanneer ga je terug naar je land. Dus ik zie mijzelf niet als echte nederlanders. Echter nederlanders zijn de kaaskoppen. Punt uit.
je dwaalt af, je heb t een nederlands paspoort dus je bent een echte nederlander.. punt uit. En onder nederlanders van allochtone afkomst lopen ook meer dan genoeg "vieze"mannen rond. Punt is alleen dat ze vaak met verkrachting wegkomen omdat ze zich vergrijpen aan vrouwelijke familieleden die vervolgens geen aangifte durven doen. Bang voor de wraak van hun familie vanwege de geschonden familie-eer.
Hamid schreef: Ik heb geen zussen, maar als je Chaimae of andere moslima's bedoelt, dan mag je weten dat die zelf voor zichzelf kunnen zorgen.
Oja??? waarom worden ze dan zo kort gehouden?? Blijkbaar zijn je meeste geloofsgenoten er helemaal niet zo zeker van dat moslima's zich prima staande weten te houden buitenshuis.
Als je denkt dat je te klein bent om invloed te hebben, dan heb je waarschijnlijk nog nooit de nacht doorgebracht met een mug op je kamer.

Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht is al verloren.

EDL
Gebruikersavatar
Adinah
Berichten: 365
Lid geworden op: wo okt 29, 2008 4:44 am

Bericht door Adinah »

Chaimae schreef:Het zijn niet de prostituees die dienen opgepakt te worden, maar de bron van de ellende, de pooiers en loverboys.
Ik had het niet gedacht, Chaimae, maar voor één keer zijn we het met elkaar eens. ;-)
Hamid schreef:Hoi Chaimae,
nogmaals wil ik je vragen om een beetje voorzichtig te zijn met wat je wel en niet kunt zeggen hier op FFI.
Hoezo? Of jullie elkaar ontmoeten of niet, zal mij persoonlijk echt een rotzorg wezen. Als jullie dat leuk vinden, waarom niet? Ga dan vooral je gang. Feit dat het tegen je geloofsregels ingaat, dat is iets wat jullie moeten "verantwoorden" en dat is mijn zaak niet. Dus wie ben ik om daarover te oordelen.
Hamid schreef:Als dat gedoog beleid van jullie goed is, dan waarom komt er nog verkrachingen voor in het land?
Omdat het bij een verkrachting niet om sex gaat. Een verkrachting draait om macht.
Am Yisraël Chai!
עם ישראל חי
Plaats reactie