voorstellen

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Gebruikersavatar
Adinah
Berichten: 365
Lid geworden op: wo okt 29, 2008 4:44 am

Bericht door Adinah »

Chaimae schreef:De Israeli's plegen nooit geweld?
Dat heb je mij niet horen zeggen...maar in elk geval niet zomaar als eerste uit het niets. Dat ze op een ochtend wakker worden en denken "hmm, vandaag ga ik eens een supermarkt in Gaza binnenlopen en de boel daar opblazen."
Chaimae schreef:Wat vind je trouwens van de moord op Rachel Corry?
De lezingen daarover zijn nogal verdeeld. De omstanders beweren dat ze expres is platgereden door die bulldozer, maar ja, deze omstanders waren hoogstwaarschijnlijk allemaal Palestijns en dus is het niet vreemd dat ze graag het Israëlische leger als zulke beesten afschilderen.
Anderen beweren weer dat het een ongeluk is geweest; sommigen beweren dat ze een huis wilde beschermen, anderen beweren weer dat het om een wapentunnel in dat huis ging... Hoe het precies is gegaan en wat het fijne er van is, weet ik dus niet. Behalve de mensen die erbij waren, weet niemand dat...

Feit blijft natuurlijk wel staan dat het erg is dat dat meisje is overleden, dat staat buiten kijf.
Chaimae schreef:Israel.
Terrorisme.
De énige democratie in het Midden-Oosten! Kunnen een heleboel van die andere landen daar nog een voorbeeld aan nemen.
BFA schreef:Insurgents use children as human shields
Ja, en dan weer jammeren als die kinderen geraakt worden, dat al die barbaarse soldaten op kinderen schieten. Ja, vind je het gek als je ze zélf in de vuurlinie plaatst. Ieder normaal weldenkend mens zou er niet over peinzen zijn kinderen in zulk gevaar te brengen. Als er hier in Nederland oorlog zou zijn, zou ik mijn kind vér weg van de straat houden, om te voorkomen dat er iets met hem gebeurt (of dat zelfs maar een verdwaalde kogel hem per ongeluk raakt). Maar die mensen daar...die gebruiken hun kinderen gewoon, zij offeren hun eigen vlees en bloed op om de vijand in een kwaad daglicht te kunnen stellen. Walgelijk is dat!
Am Yisraël Chai!
עם ישראל חי
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Bescherm pisrael niet zo, wil je. Het leger komt regelmatig de kolonisten te hulp. Dit soort samenspel dient slechts één oogmerk: de Palestijnen de duimschroeven aandraaien. Kolonisten die hun stroomkabels doorsnijden, de watervoorziening verstoren, vanuit hun ramen hun Palestijnse buren bekogelen.. En met als klap op de vuurpijl Palestijnen die vanuit hun gietijzeren hekwerk uit het raam tijdens de uitgaansverboden de koloniste vrij zien rondlopen. Wist je trouwens dat volgens het Israelische mensenrechtengroep B'tselem inmiddels 43 procent van de Palestijnen uit Hebron vertrokken zijn. Hoe zou dit nou komen?

Zionist zei:
Ja, en dan weer jammeren als die kinderen geraakt worden, dat al die barbaarse soldaten op kinderen schieten. Ja, vind je het gek als je ze zélf in de vuurlinie plaatst. Ieder normaal weldenkend mens zou er niet over peinzen zijn kinderen in zulk gevaar te brengen. Als er hier in Nederland oorlog zou zijn, zou ik mijn kind vér weg van de straat houden, om te voorkomen dat er iets met hem gebeurt (of dat zelfs maar een verdwaalde kogel hem per ongeluk raakt). Maar die mensen daar...die gebruiken hun kinderen gewoon, zij offeren hun eigen vlees en bloed op om de vijand in een kwaad daglicht te kunnen stellen. Walgelijk is dat!
Het is oneerbiedig de Palestijnse ouderlijke gevoelens zo te typeren. Israeli's sturen hun kinderen nooit de dood in, dat doen alleen de Palestijnen. Die willen geen betere toekomst voor hun jongste generatie. Alsof dat perspectief niet wordt geblokkeerd door diezelfde Israeli's, die massaal hun eigen tieners voor drie jaar afstaan aan het leger, dienstplicht, een dienstplicht die de Palestijnen niet kennen. Hier past geen propaganda. De verwijten kennen slechts eenrichtingverkeer, wat typerend is voor een hypocriet.

Nogmaals: de Palestijnen zullen jullie bestrijden tot de dood hen hiervan scheidt. Dood aan pisrael.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Ariel,

Aha, de joden die hun kinderen voor drie jaar afstaan aan het leger, ongeacht of de kinderen nou willen of niet.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Hamid schreef:
Adinah schreef:
Hamid schreef:Het lijkt wel dat je pro joods bent, dus we kunnen stevige gesprekken met je voeren. Tenminste als je dat wil.
Een stevig gesprek ga ik nooit uit de weg. Mijn basismotto is altijd "ik respecteer iedereen, zolang dat ook terugkomt" - en van daaruit voer ik ook graag mijn discussies (je zult mij bijv. nooit iets hersenloos horen roepen als 'alle moslims moeten dood' of zo...simpelweg omdat ik van zulke uitspraken het nut niet in zie).
Dan heb je in mij toch een vriend, want ik denk er ook zo. Alleen begrijp ik niet waarom je zo pro Israel en joden bent. Heb je dan je ogen voor de leed die ze daar voor duizenden mensen veroorzaken gesloten?
Joden hebben een zwart hart, een hart vol zwarte magie. De Joden zijn het allerbeste in zwarte magie, maar weet je ook waarom? Ten tijde van de profeet Suleyman werd hij af en toen onderwezen in sihr door een engel, zie ergens in Soera Baqarah. Dit schreef hij op in een boek, die de Joden vervolgens hebben gestolen. Onder andere de reden dat Joden door Allah zijn vervloekt, want ze hebben veel op hun kerfstok.
Laatst gewijzigd door Chaimae op do okt 30, 2008 12:54 am, 1 keer totaal gewijzigd.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

de joden die hun kinderen voor drie jaar afstaan aan het leger,
Palestjnse Mohammedanen zijn de bron van agressie. Hun kinderen zitten van in de kleuterklas in het leger. Tot in de oude dag. Als ze daar raken.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Adinah
Berichten: 365
Lid geworden op: wo okt 29, 2008 4:44 am

Bericht door Adinah »

Chaimae schreef:Zionist zei:
Ik had al zo'n vermoeden dat het niet lang zou duren eer ik die benaming zou krijgen. :roll:
Maar goed, geen nood, want ik ben idd zionist (in de zin van: ik geloof voor de volle 100% in het bestaansrecht van Israël), dus mij heb je er niet mee.
Chaimae schreef:Kolonisten die hun stroomkabels doorsnijden, de watervoorziening verstoren
Goh...toch is een zeer groot deel van de elektriciteitsvoorziening in Gaza uit Israël afkomstig...apart hè? Ik ken geen enkel land dat dat doet: stroom geven aan een buurland dat hen het liefst van de kaart zou willen vegen!
Het liefst zouden ze de hele joodse staat de zee in drijven, maar voor hun stroom en hun ziekenhuizen zijn ze wél goed genoeg!
Chaimae schreef:Alsof dat perspectief niet wordt geblokkeerd door diezelfde Israeli's, die massaal hun eigen tieners voor drie jaar afstaan aan het leger, dienstplicht
Natuurlijk, dat moet wel. Israël kan het zich simpelweg niet veroorloven een complete generatie ongetrainde mensen te hebben, want van zo'n gat in de verdediging zullen de vijanden onmiddellijk gebruik maken.
Van 'afstaan' is overigens geen sprake. Je hebt een keuze. Als je écht het leger niet in wilt, dan kun je bijv. in het buitenland gaan studeren, en dan hoef je niet. En principiële dienstweigeraars krijgen ook vaak een vervangende dienstplicht.
Meisjes gaan overigens 2 jaar het leger in, geen 3. En nee, ze gaan het leger niet in omdat ze het leuk vinden - maar omdat het nodig is.

Verschil met de Palestijnse ouders is wel dat Israëlische ouders hun kids niet vanaf hun peutertijd al vergiftigen met ideeën dat moslims honden en varkens zijn, en dat ze dood moeten en noem maar op. Palestijnse kids hebben geen keuze...die krijgen gewoon van jongs af aan er al in geramd dat ze Israël moeten haten. Israëli's leren hun kinderen niet om te haten en te moorden!
Chaimae schreef:een dienstplicht die de Palestijnen niet kennen.
Logisch, zij zijn ook geen officiëel land. Wat zou er dan sprake moeten zijn van dienstplicht?

En overigens, zoals ik al eerder zei: Palestijnse kids moeten hun hele leven in dienst stellen van 'de islamitische zaak'. Zo worden ze opgevoed, het wordt ze met de paplepel ingegoten. Dus nee, er is misschien geen dienstplicht, maar een levensplicht. Ik weet niet wat erger is!
Am Yisraël Chai!
עם ישראל חי
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

BFA schreef:
de joden die hun kinderen voor drie jaar afstaan aan het leger,
Palestjnse Mohammedanen zijn de bron van agressie. Hun kinderen zitten van in de kleuterklas in het leger. Tot in de oude dag. Als ze daar raken.
Nogmaals: joden die hun kinderen voor drie jaar afstaan aan het leger. In mijn bericht had ik het niet over Palestijnen, maar over joden, die hun kinderen aan het leger afstaan. Reageer daar eens op, zonder het ontduiken van de bewijslast.
Laatst gewijzigd door Chaimae op do okt 30, 2008 11:13 am, 1 keer totaal gewijzigd.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Chaimae schreef:Ariel,

Aha, de joden die hun kinderen voor drie jaar afstaan aan het leger, ongeacht of de kinderen nou willen of niet.
Wie zijn schuld is dat Chaimae ? Israël wordt omringd door vijanden. Ik weet dat jij liever Israël ziet verdwijnen, maar daar denken de Israëlieten anders over. Die MOETEN zich verdedigen, en daar hebben ze een leger voor nodig.

Maar lieverd. Elk land heeft een leger. In heel veel landen heerst dus dienstplicht.
Alle Turkse mannen, waar ook ter wereld, zijn verplicht 18 maanden dienstplicht in Turkije te vervullen.
Ook Marokko heeft waarschijnlijk diensplicht.

In ieder geval zet Israel zijn kinderen niet op spel om ze als levend schild te gebruiken. Dat kan je van sommige landen niet zeggen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Adinah
Berichten: 365
Lid geworden op: wo okt 29, 2008 4:44 am

Bericht door Adinah »

Chaimae schreef: Joden hebben een zwart hart, een hart vol zwarte magie. De Joden zijn het allerbeste in zwarte magie
Het spijt me zeer, maar je vindt het toch niet erg als ik deze crap echt niet geloof hè? :roll:

Enne...een zwart hart? Niet bepaald...Israëlische mannen zijn ontzettend warm en lief, en weten (in tegenstelling tot veel moslimmannen) WEL hoe ze een vrouw horen te behandelen.
Chaimae schreef:Dit schreef hij op in een boek, die de Joden vervolgens hebben gestolen. Onder andere de reden dat Joden door Allah zijn vervloekt, want ze hebben veel op hun kerfstok.
Dat is JOUW geloof. Ik geloof daar niet in. Ik denk eerder dat Mohammed er gewoon niet zo blij mee was dat de joden niet ontvankelijk waren voor zijn religie en hem wegjoegen toen hij de islam kwam verkondigen, onder het motto "wij hebben al een geloof, wij hoeven dit niet".
Een boek gestolen....zij hadden al een boek....al veel langer dan de islam bestond. Zij hadden dat boek van Suleyman helemaal niet nodig.
Am Yisraël Chai!
עם ישראל חי
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Ariel,

Maak je huiswerk eens. Marokko kent namelijk geen diensplicht, maar Israel wel, voor zowel man als vrouw. Hoe kan een vrouw ingezet worden in het leger? Dat is toch te gek voor woorden.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

Chaimae schreef:Ariel,

Maak je huiswerk eens. Marokko kent namelijk geen diensplicht, maar Israel wel, voor zowel man als vrouw. Hoe kan een vrouw ingezet worden in het leger? Dat is toch te gek voor woorden.
Door ze een paar kilo semtex onder hun boerka te steken (cfr. Palestina, Afghanistan, Irak)?

Israël heeft dienstplicht of ze worden tot de laatste man uitgemoord en tot laatste de vrouw en kind tot slaaf gemaakt. Zoals jouw idool heeft voorgedaan.

Zeg, en die zwarte magie van de Joden, is dat je antisemitisme die spreekt, of een premature halloweengrap?
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

joden die hun kinderen voor drie jaar afstaan aan het leger.
Dienstplicht is geen abnormaal verschijnsel.
20j geleden was in Belgie nog 12 of 18 maanden dienstplicht voor iedereen van het mannelijke geslacht. Heb ik nog meegemaakt.
En Belgen hadden geen van in de kleuterklas geindoctrineerde debielen aan hun grenzen wonen. Israel heeft deze debielen wel. 2 en 3 jaar dienstplicht is niets om je druk over te maken.

Veel erger is de indoctranatie die de Palestijnse kinderen krijgen van in de kleuterschool. Indoctrinatie die er alleen op gericht is om haat en bloeddorst te kweken. Indoctrinatie dat kleuters soldaat zijn en dit voor de rest van hun leven.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Mahalingam
Berichten: 52288
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Bericht door Mahalingam »

Vanwege het Gevaar Uit Het Oosten (om misverstanden te voorkomen: dat waren de Russen) was er in het verleden dienstplicht in Nederland. Men werdt opgeroepen voor zijn nummer, zoals dat toen genoemd werd. Ik heb zelf 2 jaar van mijn leven besteed aan de verdediging van dit land.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Adinah
Berichten: 365
Lid geworden op: wo okt 29, 2008 4:44 am

Bericht door Adinah »

Chaimae schreef:Ariel,

Maak je huiswerk eens. Marokko kent namelijk geen diensplicht, maar Israel wel, voor zowel man als vrouw. Hoe kan een vrouw ingezet worden in het leger? Dat is toch te gek voor woorden.
Waarom is dat te gek voor woorden? Waarom zou een vrouw niet kunnen wat een man ook kan?
Er bestaat zelfs een gevechtseenheid die alleen maar uit vrouwen bestaat. En die dames wil je echt niet tegenkomen in een donker steegje. :-)

Bovendien zijn jouw favoriete Palestijnen er ook niet vies van om hun vrouwen in te zetten...met als verschil dat die vrouwen écht 100% zeker niet meer terugkomen na een 'missie'.
Am Yisraël Chai!
עם ישראל חי
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

tja Chaimae! daar heb je niet van terug hé.

Altijd dat gemekker over die frêle islamitische vrouwtjes, die "als een diamant" moeten beschermd worden.....

een diamant is bikkelhard, kan je afkloppen en zo, en gaat niet kapot. Maar ontploffen is iets anders hé.
En hoe zeggen ze dat dan? Als je er eentje laat ontploffen krijg je er twee jongere terug voor de prijs van één? zoiets?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Mahalingam
Berichten: 52288
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Bericht door Mahalingam »

Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Altijd mooi om zien, de vrouwen van het IDF.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Mahalingam
Berichten: 52288
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Bericht door Mahalingam »

@BFA:
voor een esthetische belevenis: Ga dan eens kijken op
http://www.flickr.com/photos/fearweb/se ... 062802639/
Girls from IDF
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Israël heeft vrouwen om fier op te zijn.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Hahaha.

Mannen die vrouwen verplichten het leger te dienen, zijn geen echte mannen.

Zionist zei:
Waarom is dat te gek voor woorden? Waarom zou een vrouw niet kunnen wat een man ook kan?
De vrouw kan heel wat, maar dat kan echt niet. De man heeft als plicht de vrouwen in zijn omgeving te beschermen.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

BFA schreef:Israël heeft vrouwen om fier op te zijn.
Het grootste gros van die 'vrouwen' op de foto's hebben geen borsten, dan wel een cup A.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Hamid
Berichten: 260
Lid geworden op: zo apr 22, 2007 11:23 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Hamid »

Chaimae schreef:
BFA schreef:Israël heeft vrouwen om fier op te zijn.
Het grootste gros van die 'vrouwen' op de foto's hebben geen borsten, dan wel een cup A.
misschien zijn het toch mannen die niet zo erg man meer zijn, je weet het wel, van die omgebouwde soort :wink:
Niet geschoten is altijd mis :lol:
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Hamid,

Joodse mannen die hun vrouwen verplichten het leger te dienen. Lang leve de islamitische (vrijheidstrijders) mannen, die dit voor de vrouwen doen. De profeet heeft de slechts mannen de heilige oorlog verplicht.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Chaimae schreef:Hamid,

Joodse mannen die hun vrouwen verplichten het leger te dienen. Lang leve de islamitische (vrijheidstrijders) mannen, die dit voor de vrouwen doen. De profeet heeft de slechts mannen de heilige oorlog verplicht.
Ach meisje , wat nu, ben je het verhaal vergeten van Aisha de moeder van alle gelovigen ?
Weet je niets over de Slag van de Kameel, waarbij zij een leger aanvoerde tegen Mohammeds schoonzoon Ali die getrouwd was met Fatima Zahra, dochter van Mohammed en Khadija. Dit was de eerste strijd die moslims onderling streden, waardoor er een schisma ontstond tussen soennieten en sjiieten en wordt gezien als de klassieke fitna binnen de islam.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie