Salaam, Sjaloom, Hey...ff mezelf voorstellen...

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Tazagirl

Salaam, Sjaloom, Hey...ff mezelf voorstellen...

Bericht door Tazagirl »

Hallo allemaal,

Ik ben een 23 jarige meid die omgeving R'dam woont. Ben een Marokkaanse/Nederlandse en geloof in de Islam. Momenteel zit ik in mijn laatste jaar, HBO.
Wil al niet teveel info over mezelf kwijt, als jullie vragen en of opmerkingen hebben dan hoor ik die graag.

Groet,

Tazagirl.
Chaimae

Bericht door Chaimae »

Wees welkom vriendin!
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Tazagirl

Bericht door Tazagirl »

Chaimae schreef:Wees welkom vriendin!

Dank u wel. Trouwens dit is een goede vriendin van mij.
Chaimae

Bericht door Chaimae »

Begroet de niet-moslims nooit met de ''vrede-groet,'' beste Tazagirl.

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Ariel

Bericht door Ariel »

Chaimae schreef:Begroet de niet-moslims nooit met de ''vrede-groet,'' beste Tazagirl.
Doe niet zo lullig Chaimae. :evil: Ten eerste begroet Tazagirl ons niet met As-salamoe ‘aleikoem , en ten tweede doe je weer net alsof wij tweederangsburgers zijn. Een soort van vieze kafirs, of uitgekotste dhimmies.
Hoe zou jij het vinden als wij alle nieuwe leden ( niet Moslims) zullen vertellen dat ze Moslims niet moeten begroeten en op ze neer moeten kijken.

Van harte welkom Tazagirl. Leuk dat je ons team komt versterken.
Gooi je in een discussie, en dan komt alles goed.
Sorry dat ik even je vriendin en zuster Chaimae de les lees, maar ik hou niet van discriminatie, en het antwoord van Chaimae ruikt naar discriminatie naar mijn nederig idee.
Doe maar gewoon, dan doe je gek genoeg heb ik altijd van mijn ouders geleerd.

Vriendelijke groet, en een extra As-salamoe ‘aleikoem voor jou.
Ariel.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.
BFA

Bericht door BFA »

Welkom Tazagirl,

Niet op Chaimae letten, is het beste wat je kan doen.
Verder, leuke tijd hier.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Ruth

Bericht door Ruth »

Ha Tazagirl,

welkom namens mij.
Succes met je studie, het laatste jaar zal best pittig zijn.

groetjes
Ruth
Als je denkt dat je te klein bent om invloed te hebben, dan heb je waarschijnlijk nog nooit de nacht doorgebracht met een mug op je kamer.

Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht is al verloren.

EDL
Chaimae

Bericht door Chaimae »

Beste BFA,

Waarom zou ze niet op mij moeten letten, één van haar beste vriendinnen.

Tazagirl, werp je lekker in de vele discussies.

BFA

Bericht door BFA »

Lieve Chaimae,
Waarom zou ze niet op mij moeten letten
Weet je dat zelf niet?
één van haar beste vriendinnen.
Ik ben blij voor je.
En, neemt ze je altijd serieus, of enkel als je het uitdrukkelijk vraagt.
Tazagirl, werp je lekker in de vele discussies.
Ja, laat maar komen.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Ketter

Bericht door Ketter »

Welkom, Tazagirl.

En ook vrede met jou.
Chaimae schreef:Begroet de niet-moslims nooit met de ''vrede-groet,'' beste Tazagirl.
... want hypocriet zijn is niet zo'n goeie eigenschap?

Wat scheelt er toch met jou de laatste tijd, Chaimae? Ik herken je niet meer. Alsof je een stuk menselijkheid hebt achtergelaten.

Is dat het effect van Islam?
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Chaimae

Bericht door Chaimae »

In een toespraak van de profeet (vrede zij met hem) is er gezegd, mensen! U bent allen gelijk. Alle mensen, tot welk land of welke stam zij ook mogen behoren, en welke positie zij ook mogen bekleden, zijn gelijk. Zoals de vingers van beide handen gelijk zijn, zo zijn mensen aan elkaar gelijk. Niemand heeft het recht zichzelf beter te achten dan een ander. Gij zij allen broeders.

Tweederangsburgers?
Het is versluiert en werkt daarbij stigmatiserend, een uiting van dichotomie of splitsing.

De reden voor het niet begroeten met de volledige ''selaam aleykum rahmatu'Allah wa barakatu'' heb ik vaak genoeg verklaard.

Selaam aleykum, allen. :wink: (Voor Ketter een extra selaam aleykum en mijn nederig respect)

Amazigh

Re: Salaam, Sjaloom, Hey...ff mezelf voorstellen...

Bericht door Amazigh »

Tazagirl schreef:Hallo allemaal,

Ik ben een 23 jarige meid die omgeving R'dam woont. Ben een Marokkaanse/Nederlandse en geloof in de Islam. Momenteel zit ik in mijn laatste jaar, HBO.
Wil al niet teveel info over mezelf kwijt, als jullie vragen en of opmerkingen hebben dan hoor ik die graag.

Groet,

Tazagirl.
Welkom! :razz:
A proud amazigh!
Chaimae

Bericht door Chaimae »

Ajax,

Tazagirl is net als jij een ''Thamazigh.''

mercator

Bericht door mercator »

Tazagirl schreef: Ik ben een 23 jarige meid die omgeving R'dam woont. Ben een Marokkaanse/Nederlandse en geloof in de Islam. Momenteel zit ik in mijn laatste jaar, HBO.
Goed voor jou dan dat je in Rotterdam woont en niet in Pakistan of Afghanistan e.d.want daar zou je helemaal niet naar school gekund hebben omdat ze daar de regeltjes van je boekje naar de letter toepassen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Pilgrim

Bericht door Pilgrim »

Ook welkom! :D
Amazigh

Bericht door Amazigh »

Chaimae schreef:Ajax,

Tazagirl is net als jij een ''Thamazigh.''
I know :wink: :P
A proud amazigh!
BFA

Bericht door BFA »

In een toespraak van de profeet (vrede zij met hem) is er gezegd, mensen! U bent allen gelijk. Alle mensen, tot welk land of welke stam zij ook mogen behoren, en welke positie zij ook mogen bekleden, zijn gelijk. Zoals de vingers van beide handen gelijk zijn, zo zijn mensen aan elkaar gelijk. Niemand heeft het recht zichzelf beter te achten dan een ander. Gij zij allen broeders.
Je vergeet er bij te vermelden dat voor je pedofeet, Mohammedanen de enigen waren die de titel mens mochten dragen. AL de andere 'mensen' zijn erger dan de beesten.

Nog iets dat je vergeet te vermelden, De Mohammedanenmensen zijn pas gelijk als ze voor Allah komen te staan in het hiernamaals.
In deze wereld heeft Allah gewild de verschillen gecreëerd. EN doet dit steeds opnieuw in zijn ogenblikkelijke herceratie.
Thomas

Bericht door Thomas »

Hi Tazagirl, welkom

Ben je een echte "girl from Taza" (de stad in Marokko) of ben je geboren in Nederland?
(Ik ken een aantal mensen die daar vandaan komen!!!)

Ik hoop dat je hier veel zult discussieren en die Kafir (jaja...met een hoofdletter) goed van repliek zult dienen....

Groetjes,

Thomas
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Vera

Bericht door Vera »

Tazagirl schreef:Hallo allemaal,

Groet,

Tazagirl.
Assalamoe alleikoem Tazagirl,

Leuk dat je ook op het forum zit!Insha'Allaah lukt het je om een positieve bijdrage te leveren.

Wa alleikoem salaam,
Saliha
Laa ilaaha illallaah
Chaimae

Bericht door Chaimae »

Thomas schreef:Hi Tazagirl, welkom

Ben je een echte "girl from Taza" (de stad in Marokko) of ben je geboren in Nederland?
(Ik ken een aantal mensen die daar vandaan komen!!!)

Ik hoop dat je hier veel zult discussieren en die Kafir (jaja...met een hoofdletter) goed van repliek zult dienen....

Groetjes,

Thomas
Omdat Taza het zo druk heeft met het stagé lopen, neem ik deze vraag op me. Tazagirl is geboren in Nederland, maar brengt de zomers door in Taza.

mercator

Bericht door mercator »

Thomas schreef: Ik hoop dat je hier veel zult discussieren en die Kafir (jaja...met een hoofdletter) goed van repliek zult dienen....
Dat zal bij een ijdele hoop blijven, moslims kunnen geen rationele discussie aan.
Tazagirl

Bericht door Tazagirl »

mercator schreef:
Tazagirl schreef: Ik ben een 23 jarige meid die omgeving R'dam woont. Ben een Marokkaanse/Nederlandse en geloof in de Islam. Momenteel zit ik in mijn laatste jaar, HBO.
Goed voor jou dan dat je in Rotterdam woont en niet in Pakistan of Afghanistan e.d.want daar zou je helemaal niet naar school gekund hebben omdat ze daar de regeltjes van je boekje naar de letter toepassen.

Waar slaat dit nou weer op! Ik zeg toch duidelijk dat ik een Marokkaanse moslima ben. Wat je in Pakistan of Afghanistan is geen islam, maar cultuur. Hoor jij toch te weten ;)
mercator

Bericht door mercator »

Tazagirl schreef:
Waar slaat dit nou weer op! Ik zeg toch duidelijk dat ik een Marokkaanse moslima ben. Wat je in Pakistan of Afghanistan is geen islam, maar cultuur. Hoor jij toch te weten ;)
Neen, jij bent tot nader order Nederlandse en heb je aan onze wetten en reglementen te houden.
Dus Islam is niet de staatsgodsdienst van Pakistan en Afghanistan? Neen, DAT wist ik nog niet.
Tazagirl

Bericht door Tazagirl »

mercator schreef:
Tazagirl schreef:
Neen, jij bent tot nader order Nederlandse en heb je aan onze wetten en reglementen te houden.
Dus Islam is niet de staatsgodsdienst van Pakistan en Afghanistan? Neen, DAT wist ik nog niet.

Wie zegt dat ik mij niet aan de wetten en reglementen hou? Ik heb alleen niet de staatsgodsdienst van Nederland. Jongeman, vele mengen cultuur, eigen interpertatie en geloof ;)
Ben jij onderzoek gedaan naar de islam?
mercator

Bericht door mercator »

Tazagirl schreef: Ben jij onderzoek gedaan naar de islam?
Genoeg om te weten dat er niets deugt aan die schadelijke en achterlijke ideologie. Maar daar zal je hopelijk nog zelf nog wel achter komen.
Als ik alleen al de Koran lees wordt ik overvallen door een combinatie van lachlust en een gevoel van "komaan zeg, in die onzin kan toch echt niemand nog geloven?
Plaats reactie