voorstellen

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: voorstellen

Bericht door BFA »

wat betekent dat????
Dat is je sprookje dat zich in mijn hoofd verteld.
je bent moslima en ben je dan voor of tegen wilders..
Ik ben geen Mohammedaanse. Een Moslima is de reincarnatie van het kwaad. Wil niets te maken hebben met die ideologie van verderf, zie deze liefst zo snel mogelijk buiten de grenzen van Europa.
Wilders: mag president van Europa worden.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: voorstellen

Bericht door mercator »

repelsteeltje schreef:dat je een wildersaanhangster bent dan ben je al gelijk besmet. (
Ik ben in sommige opzichten zelfs een Filip De Winter-aanhanger!
En van Milosevic en Karadcic zelfs in heel vele opzichten!
En Vlaming op de koop toe.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
repelsteeltje
Berichten: 28
Lid geworden op: zo feb 22, 2009 8:21 pm

Re: voorstellen

Bericht door repelsteeltje »

Tazagirl schreef:
BFA schreef:
nadat mijn volk hun rug hebben gebroken om Nederland weer te laten draaien
Grote fantasie heb jij.
Go back to school.
De rug gebroken....ze zijn toch uit eigen vrije wil gekomen...en niet hierheen gesleept...Ze hadden toch terug kunnen gaan. Ook nederlanders hebben na de oorlog had moeten werken...Zij hebben hun rug evenmin gebroken. Overdrijf je niet een heeeeeeel klein beetje veel.
GS ja dat lees ik heel af en toe maar ja...ben hartstikke moe...vergeef me... :razz:
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89909
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: voorstellen

Bericht door Ariel »

Van Harte Welkom op FFI repelsteeltje
Fijn om je hier te zien. Stoor je niet aan het gekibbel. De meeste tijd gaan we heel lief met elkaar om.
Ik wens je een fijne tijd toe op dit forum.

Vriendelijke groet.
Ariel.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Anneke
Berichten: 1174
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 6:59 pm

Re: voorstellen

Bericht door Anneke »

Tazagirl schreef:Nope, dat betekent dat ik hier in Hollanda hoor. Tjah, wat denk je BFA; nadat mijn volk hun rug hebben gebroken om Nederland weer te laten draaien terug te gaan naar mijn vaderland? Ik blijf lekker hier en vind het goed zo.
Volgens mij was het toch echt het Amerikaanse Marshall-plan dat Europa er weer bovenop heeft geholpen :neutral:
Verder spreekt de term 'gastarbeider' wel voor zich.. Gast zijn, en dan weer wegwezen, niet blijven hangen. Nederland had het volste recht die arbeiders na hun contract weer het land uit te zetten.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: voorstellen

Bericht door BFA »

Tjah, wat denk je BFA; nadat mijn volk hun rug hebben gebroken om Nederland weer te laten draaien

Volgens mij was het toch echt het Amerikaanse Marshall-plan dat Europa er weer bovenop heeft geholpen
De heropbouw na WOII hebben de Europeanen zelf klaargespeeld. Marshallplan heeft financiële steun gegeven. Hier kwamen geen Mohammedaanse gastarbeiders aan te pas. Mohammedaanse gastarbeiders zijn pas, nadat alles goed draaide Europa binnen gekomen. In de jaren '70 en '80.
DAt Mohammedanen Europa voor ons terug opgebouwd zouden hebben is een stukje geschiedvervalsing van de Muslm Brotherhood.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
repelsteeltje
Berichten: 28
Lid geworden op: zo feb 22, 2009 8:21 pm

Re: voorstellen

Bericht door repelsteeltje »

Ach...dat de moslims europa hebben opgebouwd is een sprookje van moeder de gans...De turken...marokkanen etc. zijn pas gekomen in de zeventiger jaren Daarvoor waren het de Italianen en de spanjaarden, Van hen totaal geen last en hebben zich volkomen aangepast...Dat kunnen we niet bepaald zeggen van de "gasten"na hen...Dat ze hier kwamen en bleven is niet aan ons. Is dat wat jullie...de kinderen verteld wordt. In die tijd dat ze binnenkwamen zat ik bij een sociaal centrum...Hadden ze hulp nodig....en stonden mijn collega en ik ze te woord. Niet vrouw...man zeiden de heren dan. Ze weigerden ons om hulp te vragen want we waren "maar"vrouwen". Dan rot je maar op zei mijn collega en gelijk werd er een klacht tegen ons ingediend... Nou...ik kan je verzekeren...we werden niet ontslagen. :sly:
Gebruikersavatar
Silly
Berichten: 2256
Lid geworden op: do jan 11, 2007 12:01 pm

Re: voorstellen

Bericht door Silly »

NOUUU word die mooi :D

Marokkanen die hun rug braken om het lang op te bouwen he? Jullie verstopten zeker ook Joden tijdens WO2 ofniet? Het verzet werd geleid door een Marokkaanse ofniet? Willen van Oranje misschien ook Marokkaan??


Ga fietsen kindje..

En welkom repelsteeltje :D opdat we maar veel van je mogen horen!!'

liefssilly
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**
repelsteeltje
Berichten: 28
Lid geworden op: zo feb 22, 2009 8:21 pm

Re: voorstellen

Bericht door repelsteeltje »

Een kanttekening moet ik wel maken. Weten jullie dat er in wereldoorlog 2 marokkanen deel hebben genomen aan de oorlogsvoering???? Dat is het enige voordeel wat ik zo maar kan bedenken.. :turban:
PollyCorrect
Berichten: 384
Lid geworden op: wo jan 14, 2009 4:49 pm

Re: voorstellen

Bericht door PollyCorrect »

repelsteeltje schreef:Een kanttekening moet ik wel maken. Weten jullie dat er in wereldoorlog 2 marokkanen deel hebben genomen aan de oorlogsvoering???? Dat is het enige voordeel wat ik zo maar kan bedenken.. :turban:
:lol:
repelsteeltje
Berichten: 28
Lid geworden op: zo feb 22, 2009 8:21 pm

Re: voorstellen

Bericht door repelsteeltje »

Ha...ik bedoel niet 2 marokkanen maar in wereldoorlog 2. Wat een vergissing nietwaar???? Ja lach maar.. :razz:
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: voorstellen

Bericht door Chaimae »

Ilona schreef:
Tazagirl schreef:Nope, dat betekent dat ik hier in Hollanda hoor. Tjah, wat denk je BFA; nadat mijn volk hun rug hebben gebroken om Nederland weer te laten draaien terug te gaan naar mijn vaderland? Ik blijf lekker hier en vind het goed zo.
Volgens mij was het toch echt het Amerikaanse Marshall-plan dat Europa er weer bovenop heeft geholpen :neutral:
Verder spreekt de term 'gastarbeider' wel voor zich.. Gast zijn, en dan weer wegwezen, niet blijven hangen. Nederland had het volste recht die arbeiders na hun contract weer het land uit te zetten.
En hoe zit het met de Asyyrische vluchtelingen c.q. asielzoekers? Kieperen we die er nu ook uit, nu jullie niet meer (minder dan destijds) systematisch vervolgd worden? Met alle respect, maar deze reactie vind ik erg onder de gordel. En het ironische is dat, notabene dochter van een asielzoeker zegt dat Marokkanen het land uit moeten. (moesten, in het verleden) Dat is hetzelfde als wanneer een groepje Surinamers schreeuwen dat alle Surinamers het land uit moeten, maar zichzelf vergeten.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: voorstellen

Bericht door Dhana »

Welkom, welkom repelsteeltje... fijn dat er bent... veel plezier hier... :D
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
repelsteeltje
Berichten: 28
Lid geworden op: zo feb 22, 2009 8:21 pm

Re: voorstellen

Bericht door repelsteeltje »

Plezier...zei je toch...Ik heb net met tranen in mijn ogen het verhaal van dutch gelezen....In ieder geval mijn dank voor je welkom.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: voorstellen

Bericht door Dhana »

repelsteeltje schreef:Plezier...zei je toch...Ik heb net met tranen in mijn ogen het verhaal van dutch gelezen....In ieder geval mijn dank voor je welkom.
Ik denk zelfs dat Dutch haar plezier in het leven terug heeft gevonden... dus waarom wij niet??
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
repelsteeltje
Berichten: 28
Lid geworden op: zo feb 22, 2009 8:21 pm

Re: voorstellen

Bericht door repelsteeltje »

Dhana.,...ik realiseer me dat veel meer vrouwen in een dergelijke positie zitten. Het is het gevoel van onmacht dat we niets voor deze vrouwen kunnen doen...
Gebruikersavatar
Anneke
Berichten: 1174
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 6:59 pm

Re: voorstellen

Bericht door Anneke »

Chaimae schreef:
Ilona schreef:
Tazagirl schreef:Nope, dat betekent dat ik hier in Hollanda hoor. Tjah, wat denk je BFA; nadat mijn volk hun rug hebben gebroken om Nederland weer te laten draaien terug te gaan naar mijn vaderland? Ik blijf lekker hier en vind het goed zo.
Volgens mij was het toch echt het Amerikaanse Marshall-plan dat Europa er weer bovenop heeft geholpen :neutral:
Verder spreekt de term 'gastarbeider' wel voor zich.. Gast zijn, en dan weer wegwezen, niet blijven hangen. Nederland had het volste recht die arbeiders na hun contract weer het land uit te zetten.
En hoe zit het met de Asyyrische vluchtelingen c.q. asielzoekers? Kieperen we die er nu ook uit, nu jullie niet meer (minder dan destijds) systematisch vervolgd worden? Met alle respect, maar deze reactie vind ik erg onder de gordel. En het ironische is dat, notabene dochter van een asielzoeker zegt dat Marokkanen het land uit moeten. (moesten, in het verleden) Dat is hetzelfde als wanneer een groepje Surinamers schreeuwen dat alle Surinamers het land uit moeten, maar zichzelf vergeten.
Je hoeft niet op de persoon in te spelen als je denkt daarmee je standpunt kracht bij te zetten. :roll:
Míjn ouders hebben hier het recht gekregen om te blijven vanwege de politieke situatie in het land. Zij wisten dat het beter voor zichzelf, en de toekomst van hun kinderen zou zijn, als zij zich op een plaats zouden vestigen waar ze niet bang hoefden te zijn voor de Moegabaraat die op elk tijdstip het huis kan binnenvallen. Míjn ouders hebben geen contract gehad van enkele jaren, waarna zij eigenlijk terug zouden moeten keren naar hun eigen land. Het merendeel van joúw soort wel Chaimae. Je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar Nederland had het recht om alle gastarbeiders gelijk het land uit te stoten na afloop van hun contract in plaats van ze te herenigen met hun familie (ik zeg, als er 1 familielid in NL woont en de rest in Marokko, dan herenig je maar in Marokko :roll: )

Bovendien zijn de Assyriers de best geïntegreerde bevolkingsgroep in Nederland. Zij veroorzaken niet, als de Marokkanen, ontzettend veel problemen door hun imaginaire superioriteit. Het zijn niet de Assyriers die hun (islamitische) wil opleggen aan de Nederlandse burgers. Het zijn niet de Assyriers die voor het grootste deel uit uitkeringstrekkers bestaat, of niet aan het werk gaan. Assyriers hebben een naar verleden achter de rug, en doen vanuit hier nog steeds hun best om de christenen in het Midden Oosten te beschermen tegen die bespugelijke religie van jou. (denk aan het klooster in Turkije, ouder dan de islam zelf, en het staat alsnog op het punt overgenomen te worden door een stel achterlijke, infantiele bergturken die denken er aanspraak op te kunnen maken)

Je vergelijkt appels met peren, en legt mij woorden in de mond. Ik heb niet gezegd dat alle Marokkanen het land uit moeten, ik zeg dat Nederland het recht had om gastarbeiders direct na afloop van hun contract een enkeltje thuisland te geven.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: voorstellen

Bericht door Dhana »

repelsteeltje schreef:Dhana.,...ik realiseer me dat veel meer vrouwen in een dergelijke positie zitten. Het is het gevoel van onmacht dat we niets voor deze vrouwen kunnen doen...
Ik weet dat het gros van de moslimvrouwen, buiten de luxe westerse moslima's hier, in datzelfde pakket zitten... En pas als zij ervan overtuigd zijn dat ze in een gevangenis zitten en los willen breken, kunnen wij iets voor ze doen... Vooralsnog overheerst voor hen de angst voor de sancties de hang naar vrijheid... of ze zijn zo geindoctrineerd/gehersenspoeld dat ze niet beter weten... Je kan pas helpen als mensen zich er van bewust zijn dat ze hulp nodig hebben en erom specifiek om vragen, helaas.....
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: voorstellen

Bericht door BFA »

Ha...ik bedoel niet 2 marokkanen maar in wereldoorlog 2. Wat een vergissing nietwaar???? Ja lach maar..
Er zijn te veel gemarokkaniseerde vrouwen geweest. Zou beter geweest zijn dat het er maar 2 waren.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: voorstellen

Bericht door Dhana »

Ilona schreef:
Tazagirl schreef:Nope, dat betekent dat ik hier in Hollanda hoor. Tjah, wat denk je BFA; nadat mijn volk hun rug hebben gebroken om Nederland weer te laten draaien terug te gaan naar mijn vaderland? Ik blijf lekker hier en vind het goed zo.
Volgens mij was het toch echt het Amerikaanse Marshall-plan dat Europa er weer bovenop heeft geholpen :neutral:
Verder spreekt de term 'gastarbeider' wel voor zich.. Gast zijn, en dan weer wegwezen, niet blijven hangen. Nederland had het volste recht die arbeiders na hun contract weer het land uit te zetten.

Ja inderdaad alsof die Marokken hier uit goedhartigheid naar toe gekomen zijn om met het zweets des aanziens het arbeidersarme Nederland bij te staan.... Thuis geen nagel om aan de kont te krabben namelijk.... Nee, hoor ze hadden al heel snel door hoe het hier in elkaar stak... ga ff naar Marokko en koop de eerste en beste corrupte ambtenaar om en tralallaaa ineens 7 bloedjes van kinderen erbij... tel uit je winst kinderbijslag... Een marokkaan in de familie met een slechte rug??? Joepie.... daar kunnen wel 15 neven van dezelfde leeftijd met een wao uitkering van gaan rentenieren in Marokko.....

Het zal me niet verbazen als het hier per saldo op neer komt, de Marokkanen ons nog meer gekost hebben dan dat hun arbeid opgeleverd heeft.... Niet alleen aan uitkeringen, gebaseerd op fraude maar ook met alle subsidies, projecten en dergelijke die het maar niet voor elkaar krijgen de moslimgemeenschap te laten intregeren.... Derde generatie ettertjes die de schooljuf voor vuile hoer uitmaken.... breek me de bek niet open....
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
repelsteeltje
Berichten: 28
Lid geworden op: zo feb 22, 2009 8:21 pm

Re: voorstellen

Bericht door repelsteeltje »

Breek me de bek niet open. Marokkanen zijn niet de ijverigsten. Wel de Turken...vietnamezen etc.Waarom zou je werken als je toch een uitkering kan krijgen. Krijg je die niet dan ga je toch lekker ouwe vrouwtjes beroven...kom je ook aan geld nietwaar?
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: voorstellen

Bericht door Chaimae »

Ilona schreef:
Je hoeft niet op de persoon in te spelen als je denkt daarmee je standpunt kracht bij te zetten. :roll:
Míjn ouders hebben hier het recht gekregen om te blijven vanwege de politieke situatie in het land. Zij wisten dat het beter voor zichzelf, en de toekomst van hun kinderen zou zijn, als zij zich op een plaats zouden vestigen waar ze niet bang hoefden te zijn voor de Moegabaraat die op elk tijdstip het huis kan binnenvallen. Míjn ouders hebben geen contract gehad van enkele jaren, waarna zij eigenlijk terug zouden moeten keren naar hun eigen land. Het merendeel van joúw soort wel Chaimae. Je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar Nederland had het recht om alle gastarbeiders gelijk het land uit te stoten na afloop van hun contract in plaats van ze te herenigen met hun familie (ik zeg, als er 1 familielid in NL woont en de rest in Marokko, dan herenig je maar in Marokko :roll: )

Bovendien zijn de Assyriers de best geïntegreerde bevolkingsgroep in Nederland. Zij veroorzaken niet, als de Marokkanen, ontzettend veel problemen door hun imaginaire superioriteit. Het zijn niet de Assyriers die hun (islamitische) wil opleggen aan de Nederlandse burgers. Het zijn niet de Assyriers die voor het grootste deel uit uitkeringstrekkers bestaat, of niet aan het werk gaan. Assyriers hebben een naar verleden achter de rug, en doen vanuit hier nog steeds hun best om de christenen in het Midden Oosten te beschermen tegen die bespugelijke religie van jou. (denk aan het klooster in Turkije, ouder dan de islam zelf, en het staat alsnog op het punt overgenomen te worden door een stel achterlijke, infantiele bergturken die denken er aanspraak op te kunnen maken)

Je vergelijkt appels met peren, en legt mij woorden in de mond. Ik heb niet gezegd dat alle Marokkanen het land uit moeten, ik zeg dat Nederland het recht had om gastarbeiders direct na afloop van hun contract een enkeltje thuisland te geven.

En de Marokkanen hebben geen recht gekregen om in het land te blijven? Die hebben net zoveel het recht gekregen om hier te verblijven, als de Asyrischer dat hebben gekregen. Begrijp me niet verkeerd, ik heb niks tegen Assyrischers, sterker nog, vind het leuke mensen, en mijn moeder kan het supergoed, en vica versa, met hen vinden. Maar op het moment dat jij zei dat de Marokkanen in Nederland niks te zoeken hebben, toen schoot dat bij mij wel even in het verkeerde keelgat. En ik hoop dat jij daar begrip voor kan opbrengen. De Marokkanen wensen niks beter voor hun kinderen, dan wat de Asyrischers voor hun kinderen wensen. Zij wisten, net zoals jouw volk dat wist, dat het beter is voor de toekomst van hun kinderen.

Jouw tweede reactie slaat als een tang op een varken en is geheel in tegenspraak met dat wat jij altijd hier schreeuwt; het individualisme. Wat heb ik met (het kleine) groepje schoffies te maken? Waarom maak jij aanspraak op mij, en de Marokkanen (het gros) die zich daar afzijdig van houden? Was jij niet van mening dat elk mens een individu is, en ook als een individu gezien en beoordeeld moet worden? En, als jij mijn reacties met de voet had gevolgd, dan had je moeten weten dat ik net zo tegen moslims ben, die hun normen en waarden hier willen opleggen, als jij dat bent. Leer en spreek in termen van ik.

Mijn excuses, mocht ik je gekwetst hebben. Heey, een fout leidt tot schuldgevoel, en een verlies aan zelfrespect. Een van de eigenschappen van het individualisme. :wink: Ik begraaf in ieder geval de strijdbijl, en schud jou het hand.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
PollyCorrect
Berichten: 384
Lid geworden op: wo jan 14, 2009 4:49 pm

Re: voorstellen

Bericht door PollyCorrect »

Leuk welkom voor repelsteeltje trouwens.

:ohmy:
repelsteeltje
Berichten: 28
Lid geworden op: zo feb 22, 2009 8:21 pm

Re: voorstellen

Bericht door repelsteeltje »

Ik schrik van het gehakketak hier en moet eerlijk zeggen dat ik niet weet of ik blijf.
Groetjes
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: voorstellen

Bericht door Scarlatti »

oh wat jammer dat je dat als gehakketak ziet Repelsteeltje, ik vind dat je je hier tenminste kunt uiten en ik persoonlijk heb hier juist ontzettend veel geleerd en natuurlijk is t jammer dat t in jouw voorstel draadje gebeurt maar soit meis, het is niet anders kun je ook denken en hier wordt tenminste met kennis van zaken 'de koe bij de horens' gevat!
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Plaats reactie