Byee everybody xxx

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Ariel

Re: Byee everybody xxx

Berichtdoor Ariel » Ma Sep 14, 2009 3:58 pm

Dhana schreef:
Huiveringwekkend!! Bijna een perfecte combi van de Koran en Mohammed.

Islam maakt van elke man een narcist, naar het beeld van Mohammed hun grote voorbeeld.

Ali Sina heeft er een boek over geschreven.
viewtopic.php?f=35&t=8960
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Dhana

Berichtdoor Dhana » Ma Sep 14, 2009 5:24 pm

Ariel schreef:
Dhana schreef:
Huiveringwekkend!! Bijna een perfecte combi van de Koran en Mohammed.

Islam maakt van elke man een narcist, naar het beeld van Mohammed hun grote voorbeeld.

Ali Sina heeft er een boek over geschreven.
viewtopic.php?f=35&t=8960

Raar he, Ariel dat als je het allemaal een beetje door begint te krijgen.. ze allemaal zo voorspelbaar zijn.. Ik weet nog dat ik eens op een islamitische site zat, waar ik overigens van geband ben inmiddels, en ik echt helemaal blanco en zonder vooroordelen ingegaan ben.. er een maand nadat ik er een member was geworden.. een nieuwstopic verscheen over een of andere vogel die tot grote vreugde van ornitologen toch niet uitgestorven bleek te zijn.. de eerste reactie was: 'een dier is pas uitgestorven als Allah dat wil`... en verdomd als het niet waar is...daar zat ik op te wachten...
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Ma Sep 14, 2009 5:33 pm

Ales is de wil van Allah Dhana... :smile: Het is ook zijn wil dat Moslim mannen narcisten zijn...

4: 34. Mannen zijn voogden over de vrouwen omdat God de enen boven de anderen heeft doen uitmunten en omdat zij van hun rijkdommen besteden. Deugdzame vrouwen zijn dus zij, die gehoorzaam zijn en heimelijk bewaren, hetgeen God onder haar hoede heeft gesteld. En degenen, van wie gij ongehoorzaamheid vreest, wijst haar terecht en laat haar in haar bedden alleen en tuchtigt haar. Als zij u dan daarna gehoorzamen, zoekt geen weg tegen haar. Waarlijk, God ( Allah de grootste narcist ) is Verheven, Groot.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Dhana

Berichtdoor Dhana » Ma Sep 14, 2009 6:01 pm

Ariel schreef:Ales is de wil van Allah Dhana... :smile: Het is ook zijn wil dat Moslim mannen narcisten zijn...

4: 34. Mannen zijn voogden over de vrouwen omdat God de enen boven de anderen heeft doen uitmunten en omdat zij van hun rijkdommen besteden. Deugdzame vrouwen zijn dus zij, die gehoorzaam zijn en heimelijk bewaren, hetgeen God onder haar hoede heeft gesteld. En degenen, van wie gij ongehoorzaamheid vreest, wijst haar terecht en laat haar in haar bedden alleen en tuchtigt haar. Als zij u dan daarna gehoorzamen, zoekt geen weg tegen haar. Waarlijk, God ( Allah de grootste narcist ) is Verheven, Groot.

:yuk:
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.

BFA

Berichtdoor BFA » Ma Sep 14, 2009 6:09 pm

Het is ook zijn wil dat Moslim mannen narcisten zijn...

sadisten en masochisten krijgen narcistische trekken.
Echte sadisten komen bijna niet voor. Mohammed was een van de weinigen. Zijn narcisme was een onderdeel van dit sadisme.
99% van de mensen kan tot masochisme verleid worden. Een masochist kan zich heel makkelijk opstellen als een sadist als dit hem gevraagd wordt. Aan dit sadisme plezier beleven.

Voor mij zijn het sadisme van Mohammed en het masochisme van de Mohammedanen de oorzaken van het narcisme dat er ook weelderig tiert.
Een teken van het zeldzame echt sadist zijn, is het niet nodig hebben van alle atributen die hier in het westen massaal verkocht worden. De echte sadist heeft genoeg aan het woord.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;

Dhana

Berichtdoor Dhana » Ma Sep 14, 2009 6:17 pm

BFA schreef:
Het is ook zijn wil dat Moslim mannen narcisten zijn...

sadisten en masochisten krijgen narcistische trekken.
Echte sadisten komen bijna niet voor. Mohammed was een van de weinigen. Zijn narcisme was een onderdeel van dit sadisme.
99% van de mensen kan tot masochisme verleid worden. Een masochist kan zich heel makkelijk opstellen als een sadist als dit hem gevraagd wordt. Aan dit sadisme plezier beleven.

Voor mij zijn het sadisme van Mohammed en het masochisme van de Mohammedanen de oorzaken van het narcisme dat er ook weelderig tiert.
Een teken van het zeldzame echt sadist zijn, is het niet nodig hebben van alle atributen die hier in het westen massaal verkocht worden. De echte sadist heeft genoeg aan het woord.

Dan zijn wij hier samen wel heel erg zeldzaam... 99.99% van de moslims houdt het hier niet langer uit dan een week tot aan een maand. :redface:

BFA

Berichtdoor BFA » Ma Sep 14, 2009 6:22 pm

99.99% van de moslims houdt het hier niet langer uit dan een week tot aan een maand

Wij gaan niet in op hun narcisme.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;

Terug naar “Welkom nieuwe forummers”