Even voorstellen: een rationalist, genieter van het leven

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Dhana

Re: Even voorstellen: een rationalist, genieter van het leve

Berichtdoor Dhana » Zo Dec 16, 2012 9:35 pm

Pilgrim schreef:Ik had wel gedacht dat ik zulke reacties zou krijgen. ;)

Ik heb persoonlijk kennis gemaakt met haar ordinaire, huichelachtige en hatelijke kant, Pilgrim. Dus mij kan je dat niet kwalijk nemen. Ze is zoals islam alle vrouwen maakt. Niets meer en niet minder.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Zo Dec 16, 2012 9:40 pm

Pilgrim schreef:Nee, helemaal niet meer. Ze heeft ook tijden lang niet meer gereageerd op mijn mails voor hulp bij een interview. Later reageerde ze opeens weer, maar nu heb ik al tijden geen contact meer met haar.

Ik ben benieuwd of BFA ooit eens bij haar op visite geweest is. Ik vermoed het niet, want ze is nog steeds op zoek naar een kamer.

Spoiler! :
17 dagen geleden geplaatst.

Ik ben met spoed op zoek naar een kamer in appartement of huis waar uitsluitend vrouwelijke studenten wonen !

Graag reacties....

Met vriendelijke groet,

Chaimae
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Dhana

Berichtdoor Dhana » Zo Dec 16, 2012 9:54 pm

Ariel schreef:
Pilgrim schreef:Nee, helemaal niet meer. Ze heeft ook tijden lang niet meer gereageerd op mijn mails voor hulp bij een interview. Later reageerde ze opeens weer, maar nu heb ik al tijden geen contact meer met haar.

Ik ben benieuwd of BFA ooit eens bij haar op visite geweest is. Ik vermoed het niet, want ze is nog steeds op zoek naar een kamer.

Spoiler! :
17 dagen geleden geplaatst.

Ik ben met spoed op zoek naar een kamer in appartement of huis waar uitsluitend vrouwelijke studenten wonen !

Graag reacties....

Met vriendelijke groet,

Chaimae

Ik dacht dat ze inmiddels wel getrouwd zou zijn met haar Iraanse lover.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Zo Dec 16, 2012 10:18 pm

Ariel schreef:Ik ben benieuwd of BFA ooit eens bij haar op visite geweest is. Ik vermoed het niet, want ze is nog steeds op zoek naar een kamer.

Van BFA hoor ik trouwens ook niets meer. Op mijn laatste e-mails heb ik geen reactie meer gekregen. Ik weet dus niet eens of ze wel aangekomen zijn. :unhappy:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)

Manon

Berichtdoor Manon » Ma Dec 17, 2012 1:05 pm

Pilgrim schreef:Ik had wel gedacht dat ik zulke reacties zou krijgen. ;)

Je kan het ook beschouwen als een teken dat Christus het nog geen juiste tijd vond om een nieuwe bekeerlinge in de schaapstal op te nemen. Het heeft weinig zin net te doen alsof (sommige) forumleden de oorzaak van uw falen zouden zijn. Als Jezus had gewild, was ze nu al lid van de kloosterorde der Ursulinen.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Ma Dec 17, 2012 1:58 pm

Ja, dat zal het zijn. We moeten meer geduld hebben. icon_think.gif
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)

Terug naar “Welkom nieuwe forummers”