voorstellen

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Dhana

Re: voorstellen

Berichtdoor Dhana » Zo Apr 04, 2010 4:52 pm

[
quote="vadigran"] Dat wil ik ook, ben zelfs bereid er voor te vechten als dat moet. Ik blijf natuurlijk hopen dat, dat nooit nodig zou zijn, maar echt overtuigd van een veilige toekomst ben ik niet.
Ben wat van streek vandaag. Ik heb iets gelezen dat zo absurd en gestoord is. Ik ben al wat gewend van de islam, maar voor dit had ik gewoon echt geen woorden. Het ging om de terechtstelling van een tovenaar, wat heel possitief ontvangen werd :|. Ik kan bijna niet bevatten dat het hier om de werkelijkheid gaat. Dat zulke waanzin nog in de wereld bestaat. Ben er zo kwaad door, al is dat nu al wat gezakt door het van me af te kunnen schrijven. Het geeft me een wij-zij gevoel.

En dan te bedenken een talisman bij zich had. Talismannen zijn er voor je besherming, hoe je daar ook over mag denken. In Turkije rijden ezeltjes met een turkoois aan hun halster op gevaarlijke paden in de bergen en dat ter bescherming om te voorkomen dat ze naar beneden kukelen. Die man had verder kruiden bij zich. HIjkan zo goed een soort van arabische versie zijn van een alternatieve genezer. Weer hoe je daar ook over mag denken. Ze willen alleen maar bloed vergieten en pakken iedere kans aan die zich voordoet om een medemens te tot de dood erop volgt te willen martelen.

En Jezus was, volgens de koran, een profeet die zich in hun heilige boek voornamelijk bezig hield met vogeletjes uit klei te maken en die leven in te blazen. En dat is dan weer geen tovenerij En dat alles rechtstreeks gecopieerd uit oudere niet in de bijbel voorkomende evangeliën. De maan laten splijten vervolgens en weer aan mekaar plakken is ook weer helemaal. De hele islam staat bol van tovenarij of hoe je te beschermen tegen de invloed van kwade djins.

En die opstandige boosheid siert je alleen maar, Vadigran. Vooral niet opgeven en gewoon boos blijven. Zolang het maar niet ten koste van jezelf gaat.

Warme groet,

Dhana
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.

Terug naar “Welkom nieuwe forummers”