cengiz in gesprek met de kafir.

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door Amazigh »

Wie of wat is die Heilige Geest dan? Maakt die Heilige Geest deel uit van God?
De Heilige Geest is Gabriel en nee Hij maakt geen deel uit van God..
En hoe komt het dat Mohammed geen wonderen kon verrichten? Vindt Allah Mohammed minder dan Jezus?
Elk profeet is gelijkwaardig. Mohammed vzmh heeft ook wonderen verricht zoals het splijten van de maan. :smile:
A proud amazigh!
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door Monique »

Amazigh schreef: Elk niet-moslim gaat naar de hel.
Daar ga je dan met je "er is geen dwang".
En de Islaam vraagt om in elke profeet te geloven dus van Adam vzmh tot en met Mohammed vzmh.
Nee, de islam EIST om in elke profeet te geloven.
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door Ariel »

Amazigh schreef:
Wie of wat is die Heilige Geest dan? Maakt die Heilige Geest deel uit van God?
De Heilige Geest is Gabriel en nee Hij maakt geen deel uit van God.
Sorry schat. Foei!!!!! Maar Gabriel is geen heilige geest. De Heilige Geest is de Geest van God. Jij ontkent die geest, en jij stelt Gabriel op dezelfde hoogte als God. Dat zal je niet in dank afgenomen worden door God.
En hoe komt het dat Mohammed geen wonderen kon verrichten? Vindt Allah Mohammed minder dan Jezus?
Elk profeet is gelijkwaardig. Mohammed vzmh heeft ook wonderen verricht zoals het splijten van de maan. :smile:
:laugh1: Ik kan het bijna niet geloven....Meen jij dit nou werkelijk of maak je een grapje. En wat voor nut had het splijten van de maan ?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door Pilgrim »

BFA schreef:Een profetie doen, is een voorspelling doen.
Mohammed heeft geen enkele voorspelling gedaan, was geen profeet.
Mohammed heeft toch wel een paar voorspellingen gedaan en op een paar algemene zaken na (bijvoorbeeld dat er overstromingen of aardbevingen zullen komen) komt er echter geen één van uit. Mohammed voorspelde bijvoorbeeld dat de wereld 500 jaar na zijn komst zou vergaan en dat de verovering van Constantinopel spoedig zou plaatsvinden en de komst van de Djaddjal (Antichrist) binnen een periode van zeven maanden na de val van Constantinopel. Constantinopel werd pas overgenomen door de moslims in mei 1453 na Christus (ook ver voorbij de periode dat de wereld zou vergaan!) en van een Djaddal was geen sprake.

Dit zegt het “Boek” hier over: Deut. 18: 22: Als een profeet spreekt in de naam des Heren en zijn woord wordt niet vervuld en komt niet uit, dan is dit een woord, dat de Here niet gesproken heeft; in overmoed heeft de profeet het gesproken, gij zult voor hem niet vrezen.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door BFA »

Amazigh schreef:Mohammed vzmh heeft ook wonderen verricht zoals het splijten van de maan.
Is het daarom dat Mohammedanen 5 X per dag de spleet in hun maan aan de maan tonen?
Van, onze profijt heeft je toch liggen gehad.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door Ariel »

Ik vind deze vertaling beter...
Maar als een profeet de euvele moed heeft om in mijn naam iets te zeggen dat ik hem niet heb opgedragen, of om in de naam van andere goden te spreken, dan moet hij ter dood gebracht worden. Misschien vraagt u zich af: Is er een manier om te bepalen of een profetie al dan niet van de HEER komt? Die is er inderdaad: als een profeet zegt te spreken in de naam van de HEER, maar zijn woorden komen niet uit en er gebeurt niets, dan is dat geen profetie van de HEER geweest. Heb geen ontzag voor een profeet die zich dat aanmatigt."
Matteüs 7:15 geeft het nog beter aan.
"Pas op voor valse profeten, die in schaapskleren op jullie afkomen maar eigenlijk roofzuchtige wolven zijn
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door H.Numan »

Amazigh schreef:Elk niet-moslim gaat naar de hel
Ik bekeer me gelijk. Niet. :roll2:

Wel eens aan gedacht dat je de verkeerde god aanbid? De ware goden weten dat en worden kwader en kwader. Elk keer als jij bidt worden zij bozer.
Wat doe je daar tegen?
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Nick
Berichten: 166
Lid geworden op: do jul 09, 2009 8:14 am

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door Nick »

Amazigh schreef:
Suze schreef:@Amazigh,

Laat ik dan ipv 'moslims; het woord 'gelovigen' gebruiken...natuurlijk wordt er onder alle geloven beweerd
dat niet gelovigen in de hel komen, maar ik vraag me af waarom veel moslims er zo extreem mee omgaan;
ze komen vaak aan met de strengste straffen voor de niet-gelovigen, terwijl er bij Christenen nog weleens
gezegd wordt dat God van iedereen houdt, dat is iets wat ik nog nooit een moslim heb horen zeggen.
Ik ben het ook met Ariel eens dat er een heel verschil is tussen de profeet Mohammed en Jezus;over Hem hoor
je alleen maar goede dingen, dat kun je toch moeilijk van jullie profeetje zeggen; de schavuit penetreerde
een meisje van 9; niets anders dan een pedofiel dus...dat noemt zich profeet?En kom niet aan dat
het in die tijd 'normaal' was, dat een volwassene seks had met een kind, want dat scenario hebben we al te vaak gehoord.

Vraag: als ik nu wel in Jezus geloof en niet in Mo, kom ik dan in de hemel, of ga ik dan naar de hel? En wat gebeurt er met een agnost? :smile:
Elk niet-moslim gaat naar de hel. Een moslim is iemand die zich onderwerpt aan Allah swt, en die Zijn religie aanhangt en dat is de Islaam. En de Islaam vraagt om in elke profeet te geloven dus van Adam vzmh tot en met Mohammed vzmh.
Ik ga er geen mooi verhaaltje maken net als de christenen. :wink:
Dus als ik in de profeet Jezus geloof, ga ik toch naar de hel, omdat ik niet in de proLeet Mo geloof? :smile: En met deze
uitspraak van jou, stel jij je, als moslim, weer eens boven een ander...
Hoe kun je nu trouwens in een 'profeet' geloven, die pedoseksueel was, moordde, plunderde, voor vrouwenbesbijdenis was etc. Die 'profeet' van jou, kon nog niet in de schaduw van Jezus staan.Het is zoiets van: God en de duivel.
En Jezus zal het wrs voor me opnemen, als ik boven kom, want volgens mij is hij vele malen sterker dan die 'profeet' van jou, namelijk omdat hij de enige echte zuivere profeet is. :smile:
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door Manon »

Amazigh: kijk nog eens naar mijn vraagje: http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... 06#p198206" onclick="window.open(this.href);return false;

wat denk je? wie gaat naar welke hel? of naar welk paradijs?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door Amazigh »

Je bent vb. een vrome brave moslim: die mag naar het hoerenparadijs en daar voor eeuwig rollenbollen
als echter die vrome brave moslim zich tijdens zijn leven tot het christendom bekeert, dan gaat die volgens Allah naar de Allah-hel, maar wordt ie tegelijk wel door Jezeke ontvangen in het rijstpap paradijs, hoe zou dat nu zitten?
Die persoon is dan een christen en christenen hebben weer hun eigen versie van de Hemel. En daar zal ik ook niet binnen mogen omdat ik volgens de vervalste bijbel moet geloven dat Jezus vzmh de zoon van God is.
Dus wat wil je hiermee bereiken met die vraag van je?
En als dat brave christelijke meisje zich dan op een bepaald moment tot islam bekeert omdat ze met Mohammed wil trouwen, dan moet die naar de christelijke hel in plaats van dat ze op de eerste rij mag zitten toekijken hoe haar man zich alle dagen te pletter nuked op zijn 72 sloeries.
Jij gooit 2 ideeën van de Hemel door elkaar. Of het is de Christelijke hemel of de Islamitische.
Dus nuanceer je vraag :smile:
A proud amazigh!
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door Amazigh »

Dus als ik in de profeet Jezus geloof, ga ik toch naar de hel, omdat ik niet in de proLeet Mo geloof? :smile: En met deze
uitspraak van jou, stel jij je, als moslim, weer eens boven een ander...
Hoe kun je nu trouwens in een 'profeet' geloven, die pedoseksueel was, moordde, plunderde, voor vrouwenbesbijdenis was etc. Die 'profeet' van jou, kon nog niet in de schaduw van Jezus staan.Het is zoiets van: God en de duivel.
En Jezus zal het wrs voor me opnemen, als ik boven kom, want volgens mij is hij vele malen sterker dan die 'profeet' van jou, namelijk omdat hij de enige echte zuivere profeet is. :smile:
Jij niet dan? Jij gelooft in Jezus vzmh met tegelijkertijd doe jij alsof Jezus vzmh iedereen naar de hemel stuurt of ze nou ongelovig of gelovig zijn? Face it elke religie stelt z'n volgelingen boven ongelovigen dus niet alleen de Islam.
A proud amazigh!
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door Amazigh »

:laugh1: Ik kan het bijna niet geloven....Meen jij dit nou werkelijk of maak je een grapje. En wat voor nut had het splijten van de maan ?
Ja ik meen dat echt en er zijn nog getuigen ook die het zelf hebben gezien.

http://www.cyberistan.org/islamic/farmas.html
A proud amazigh!
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door Dhana »

Amazigh schreef:
:laugh1: Ik kan het bijna niet geloven....Meen jij dit nou werkelijk of maak je een grapje. En wat voor nut had het splijten van de maan ?
Ja ik meen dat echt en er zijn nog getuigen ook die het zelf hebben gezien.

http://www.cyberistan.org/islamic/farmas.html

De vraag is wat het nut was van het "splijten van de maan" en niet of daar getuigen voor opgeroepen kunnen worden.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door Amazigh »

Daar ga je dan met je "er is geen dwang".
Er is ook geen dwang het is volledig jouw keuze om wel of niet te bekeren.
A proud amazigh!
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door Amazigh »

De vraag is wat het nut was van het "splijten van de maan" en niet of daar getuigen voor opgeroepen kunnen worden.
Om mensen de waarheid te laten zien en mensen te laten bekeren. Of kon je dat niet inzien?
A proud amazigh!
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door Dhana »

Amazigh schreef:
Daar ga je dan met je "er is geen dwang".
Er is ook geen dwang het is volledig jouw keuze om wel of niet te bekeren.
Ja, dat zegt de maffia ook. Het is je eigen keuze wel of geen beschermgeld te betalen. Alleen als je het niet doet, wordt je zaak grondig verbouwd. De islamitische versie daarvan is: alleen kom je dan straks in de hel. Maar dat is wel logisch want zowel de maffia als mohammed zijn/waren "zakenlui"
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door Dhana »

Amazigh schreef:
De vraag is wat het nut was van het "splijten van de maan" en niet of daar getuigen voor opgeroepen kunnen worden.
Om mensen de waarheid te laten zien en mensen te laten bekeren. Of kon je dat niet inzien?


En als je nu andere waarden hebt dan je door tovenarijen te laten inpakken?
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door Manon »

Dhana schreef:
Amazigh schreef:
Daar ga je dan met je "er is geen dwang".
Er is ook geen dwang het is volledig jouw keuze om wel of niet te bekeren.
Ja, dat zegt de maffia ook. Het is je eigen keuze wel of geen beschermgeld te betalen. Alleen als je het niet doet, wordt je zaak grondig verbouwd. De islamitische versie daarvan is: alleen kom je dan straks in de hel. Maar dat is wel logisch want zowel de maffia als mohammed zijn/waren "zakenlui"
Maffia IS een overblijfsel van de islamitische bezetting van Sicilië hoor. Het is zelfs een arabisch woord.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door Manon »

Amazigh schreef:
Je bent vb. een vrome brave moslim: die mag naar het hoerenparadijs en daar voor eeuwig rollenbollen
als echter die vrome brave moslim zich tijdens zijn leven tot het christendom bekeert, dan gaat die volgens Allah naar de Allah-hel, maar wordt ie tegelijk wel door Jezeke ontvangen in het rijstpap paradijs, hoe zou dat nu zitten?
Die persoon is dan een christen en christenen hebben weer hun eigen versie van de Hemel. En daar zal ik ook niet binnen mogen omdat ik volgens de vervalste bijbel moet geloven dat Jezus vzmh de zoon van God is.
Dus wat wil je hiermee bereiken met die vraag van je?
Dus een moslim die zich bekeert tot het christendom gaat dan niet naar de allah-hel om daar eeuwig te branden en nieuw vel te krijgen.
Dan ben je toch wel gèk om je als moslim zo de stuipen op het lijf te laten jagen: bekéér je dan toch, dan krijg je rijstpap! (met gouden lepeltjes zelfs)

En als dat brave christelijke meisje zich dan op een bepaald moment tot islam bekeert omdat ze met Mohammed wil trouwen, dan moet die naar de christelijke hel in plaats van dat ze op de eerste rij mag zitten toekijken hoe haar man zich alle dagen te pletter nuked op zijn 72 sloeries.
Jij gooit 2 ideeën van de Hemel door elkaar. Of het is de Christelijke hemel of de Islamitische.
Dus nuanceer je vraag :smile:
neenee:
het is : ofwel het islamitische hoerenparadijs ofwel de islamitische recycleer-hel, ofwel het rijstpap paradijs ofwel de christelijke hel met geweeklaag en tandengeknars.
Maar je kan volgens mij niét tegelijk in de islamitische recycleerhel (aangroeiend vel) zitten, terwijl je ondertussen rijstpap met gouden lepeltjes zit te eten in de christelijke hemel. Misshcien kan je wèl voor eeuwig moeten copuleren met 72 Hoeris en daarbij weeklagen en tandenknarsen en is dàt de christelijke hel... ha! we geraken er.

Die hoeren zitten in de christelijke HEL! jajaa

en die rijstpap en dat hernieuwbaar geroosterd vel: gewoon christelijke HEMEL: dat is daar eeuwigdurende moslimBBQ met rijstpap als desert.

Ik denk dat ik eruit ben.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door Pilgrim »

Hahahahaha, zo te zien heb je weinig verstand van astronomie Amazigh. Mohammed (oorlog zij met hem) laat de maan splijten! Niet te geloven dat er mensen zijn die zoiets geloven. De twee delen hebben zich daarna zeker weer perfect samengevoegd. Alle mensen ter wereld zouden dit natuurlijk gezien moeten hebben. Bovendien zou een dergelijke kosmische ramp enorme gevolgen hebben voor de aarde, zoals springvloeden, aardbevingen, etc. Verder zou er dan nu een enorme breuklijn over de maan lopen. Overigens is het binnenste van de maan vloeibaar, net als de aarde. :D :D :D
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door Monique »

Amazigh schreef:Amazigh schreef:Elk niet-moslim gaat naar de hel.
Daar ga je dan met je "er is geen dwang".
Er is ook geen dwang het is volledig jouw keuze om wel of niet te bekeren.
Dus, wanneer een moeder tegen zoon zegt: "als je je kamer niet opruimt zal ik je de rest van je leven martelen"...... is geen dwang?

Immers... die jongen heeft best wel de keuze om op te ruimen of niet.

Jij vindt dus niet dat die ouders gebruik maken van dwang?
Amorele atheistische nitwit
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door Dhana »

circe schreef:
Maffia IS een overblijfsel van de islamitische bezetting van Sicilië hoor. Het is zelfs een arabisch woord.

Ohhh... ik heb geleerd dat het voortkomt uit het siciliaanse dialect. Als die vredelievende moslims weer eens op rooftocht gingen hoorden daar ook verkrachtigen bij. En dan gilden de moeders MA FIA!!!! Lokaal dialect voor MIA FILGlIA.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door Amazigh »

Pilgrim schreef:Hahahahaha, zo te zien heb je weinig verstand van astronomie Amazigh. Mohammed (oorlog zij met hem) laat de maan splijten! Niet te geloven dat er mensen zijn die zoiets geloven. De twee delen hebben zich daarna zeker weer perfect samengevoegd. Alle mensen ter wereld zouden dit natuurlijk gezien moeten hebben. Bovendien zou een dergelijke kosmische ramp enorme gevolgen hebben voor de aarde, zoals springvloeden, aardbevingen, etc. Verder zou er dan nu een enorme breuklijn over de maan lopen. Overigens is het binnenste van de maan vloeibaar, net als de aarde. :D :D :D
Zo een breuklijn?

Afbeelding

En God heeft die wonder verricht en God is Degene die de universum in orde houdt. :smile:
A proud amazigh!
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door Dhana »

Amazigh schreef:
Pilgrim schreef:Hahahahaha, zo te zien heb je weinig verstand van astronomie Amazigh. Mohammed (oorlog zij met hem) laat de maan splijten! Niet te geloven dat er mensen zijn die zoiets geloven. De twee delen hebben zich daarna zeker weer perfect samengevoegd. Alle mensen ter wereld zouden dit natuurlijk gezien moeten hebben. Bovendien zou een dergelijke kosmische ramp enorme gevolgen hebben voor de aarde, zoals springvloeden, aardbevingen, etc. Verder zou er dan nu een enorme breuklijn over de maan lopen. Overigens is het binnenste van de maan vloeibaar, net als de aarde. :D :D :D
Zo een breuklijn?

Afbeelding

En God heeft die wonder verricht en God is Degene die de universum in orde houdt. :smile:
Wahhaaaaaaa...... :roll2:
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door BFA »

Dat is een wielspoor van dat autootje waar de Amerikanen mee rondreden.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Plaats reactie