cengiz in gesprek met de kafir.

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
cengiz
Berichten: 86
Lid geworden op: zo feb 28, 2010 1:32 pm

cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door cengiz »

goede morgen mensen van het boek..

Pilgrim jij hebt echt geen kaas gegeten he :razz: of kun je alleen maar je gal spuwen?en dit zeg ik omdat je totaal geen weet heb,waar je over praat?
mensen van het boek betekent in de islam?eerdere openbaringen van(ALLAH/GOD)en daar vallen onder oude testament/nieuwe testament etc..
maar wat ik niet begrijp een vrouw verteld dat ze moslim is geworden en het is allemaal negatieve reacties waarom?durven jullie niet die overstap te maken zoals die vrouw
dat heeft gedaan?jullie zijn toch innerlijk jaloers op die vrouw he :D ik kom wat caas brengen dier op deze forum..


groetjes..
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89864
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Weblog van een jonge Australische vrouw .

Bericht door Ariel »

Goede middag slaaf van allah .

Welkom op FFI. Kom je hier caas of kaas brengen. Ik weet namelijk niet wat caas is.
Heb je deze hele draad gelezen ? Als je dat doet, dan kan je lezen dat het heel slecht afliep met deze vrouw toen ze voor Islam koos. Gelukkig kruipt ze nu weer een beetje op uit de puinhoop van haar leven, maar jammer voor jou heeft ze Islam verlaten. \
Niemand die een greintje verstand in zijn lijf heeft wil mee maken wat deze vrouw meegemaakt heeft.

Vriendelijke groet, en stel je eens voor in dit forum als je wilt. http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... m.php?f=28" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
cengiz
Berichten: 86
Lid geworden op: zo feb 28, 2010 1:32 pm

Re: Weblog van een jonge Australische vrouw .

Bericht door cengiz »

hoi ariel sharon..

mijn Engels is niet zo goed vandaar,zover ik het heb gelezen en begrepen heeft zij de Islam verlaten om dat haar man haar mishandelde toch..

maar dan begrijp ik niet waarom ze islam heeft verlaten?als jou vrouw morgen gaat scheiden van jou dan verlaat ze toch alleen jou en niet christendom? :razz:

noemt ze ook haar naam in die verhaal?en op laats zeg ze murtad,iemand die de Islam heeft verlaten..

jij zegt jammer voor jou ze heeft de Islam verlaten:waarom jammer voor mij,Islam is niet mijn eigendom :razz:

Islam is van degene die hem omarmt,(en ik snap jou bezorgdheid niet ariel,wees bezogt om je zelf en niet om anderen)

ook jij gaat een keer deze wereld verlaten,heb jij je huiswerk gemaakt?wat ga je meenemen een kostuum :razz:

hihi caas hadden jullie al groetjes..
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Weblog van een jonge Australische vrouw .

Bericht door Manon »

wat ga je meenemen een kostuum
dat hoef jij alvast niet te doen nietwaar?

Want als je een goede moslimman bent geweest die regelmatig zijn tegensprekende vrouw een pak rammel heeft verkocht, dan word je beloond met 72 hoeren waar je dan voor eeuwig mee kan rampetampen van 's morgens vroeg tot 's avonds laat... weinig kostuum voor nodig.
Ben je daarentegen een brave onderdanige vrouwelijke slavin van Allah, dan word je beloond met .... een groen fluwelen kleedje, dat je dan voor eeuwig ende altijd mag dragen terwijl je ondertussen geniet van de floorshow in het paradijselijke bordeel: je man (als die er al geraakt is) is dan namelijk druk bezig met zijn 72 hernieuwbare maagden en die gaat niet al te veel meer naar jou omkijken... en voor de vrouwkes zijn er nu eenmaal géén 72 studs voorzien, alleen wat "jongelingen" (nou ja, voor ieder wat wils) maar daar kunnen vrouwkes gewoonlijk niet al te veel mee aanvangen dacht ik. In ieder geval heb je als vrouwelijke mohammedaanse evenmin een kostuum nodig.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89864
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Weblog van een jonge Australische vrouw .

Bericht door Ariel »

Lieve schat, ik ben geen man maar een vrouw.

Deze vrouw, met wie ik heel lang contact gehad hebt, heeft Islam verlaten omdat ze kennis gemaakt heeft met de zuivere Islam. Ze verteld in haar verhaal hoe haar ex en zijn vrienden de zuivere Islam beleven, en daar moet ze nu niks meer van hebben.
Islam is een donkere relgie, waarin haat een grote rol speelt. Daar hoef je om dat te zien geen islam kenner voor te zijn. Men moet alleen maar naar de daden van Islam kijken, en dat weet men wat voor vlees men in de kuip heeft.

En inderdaad, ook ik moet eens deze wereld verlaten, net zoals jij, maar ik weet dat jij straks degene bent die een raar gezicht trekt als jij je oogjes voorgoed sluit. Er zullen geen 72 maagden op je staan wachten vriend. Maar droom rustig door.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
cengiz
Berichten: 86
Lid geworden op: zo feb 28, 2010 1:32 pm

Re: Weblog van een jonge Australische vrouw .

Bericht door cengiz »

goede middag cire..

ik was met ariel sharon bezig waarom voel jij je eigen geroepen om te reageren :D

wat hoef ik alvast niet te doen?

ga je mond wassen het stinkt :laugh1: kun je niet normaal reageren of is dat te moeilijk voor jou :drool:

geen hoeren(Hurri)je weet niet eens hoe je het word moet uitspreken heb je eigenlijk wel lagere school gehad :nono:

en van die kostuum moet je opnieuw lezen misschien dat je het dan begrijpt..


groeten cire
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89864
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Weblog van een jonge Australische vrouw .

Bericht door Ariel »

En moet ik in de hemel met een costuum doen cengiz .

Wat betreft de post van Circe. Dit is een democratisch forum, waar een ieder haar/zijn mening mag poneren. Dus kan men hier vrijelijk elke post beantwoorden die men wil. :D

Ga je eens voorstellen cengiz, dan kunnen we elkaar wat beter leren kennen.

Vriendelijke groet.

PS, wat zijn hoeris anders dan hoeren beste cengiz. Ze zijn daar om met Moslims te copuleren
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
cengiz
Berichten: 86
Lid geworden op: zo feb 28, 2010 1:32 pm

Re: Weblog van een jonge Australische vrouw .

Bericht door cengiz »

hoi ariel ..

maar sinds wanneer ben ik jou schat ?

jij zegt :heeft Islam verlaten omdat ze niet heeft kennis gemaakt met de zuivere Islam [hypocrite.gif] dat moet het eigenlijk zijn..

ik moet jullie ergens gelijk geven,dat je niet moslim moet worden omdat je heel graag met die man wilt trouwen,want je doet het puur voor die man,
en niet voor Allah..

kijk dit is weer een leugen :Ze verteld in haar verhaal hoe haar ex en zijn vrienden de zuivere Islam beleven,het moet zijn,dat deze mensen het op hun manier beleven :wink2:

ik ben mijn hele leven al moslim en ik heb niet donkers gezien jij wel ariel vertel is :roll2:

wat is het leven toch saai zonder dromen,denk a.u.b.voor je zelf ariel of ben je al daar geweest en gezien dat er helemaal geen 72 hurris zijn dit is minimale wat je krijgt ik krijg veel meer :drool:


groeten..
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89864
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Weblog van een jonge Australische vrouw .

Bericht door Ariel »

:smile: Of je wil of niet, en of je dat nu wel of niet leuk vindt, ieder mens is in mijn ogen een schat lieverd.
En daar pakken we nu gelijk een probleem aan in Islam.
In Islam kan je alleen maar van iemand houden vanwege allah's wil. En die iemand is dan altijd en alleen maar een moslim. Raar maar waar. En zelfs dat lukt niet, want je kan alleen maar houden van iemand van dezelfde Islamitisch richting . Moslims die een andere stroming volgen worden vrolijk de ogen uitgekrabt.
Het blijkt voor moslims bijna onmogelijk om zonder dat allah dat verplicht van iemand te houden.
Zo zie je nu dus gelijk het verschil tussen een kafir en een moslim. Het is blijkbaar moeilijk voor een moslim om de gehele mensheid lief te hebben. Dat is ook geen wonder, want als je een god aanhangt die haat, dan kan jezelf ook geen liefde geven. Vanaf dat jij een baby was is die haat tegen de niet moslim mensheid al in geprogrammeerd.

En waarom denk jij dat het alleen aan Mohammed gegeven is om een kijkje in de hemel te nemen?
Er zijn heel veel mensen op deze wereld die een bijna doodervaring meegemaakt hebben.
Misschien moet jij je eens in die verhalen gaan verdiepen.

Hoezo heb jij nog nooit de zwarte kant van Islam gezien cengiz.
Ben jij nog zo jong dat je niets weet van 9/11 en van de aanslagen in de treinen in londen en Madrid om maar iets te noemen, en lees jij nooit kranten zodat jij niks af weet van de gevechten in Islamitische landen zoals bijvoorbeeld Pakistan.
Daar maken jouw broeders hun moslim broeders af alsof het zieke honden zijn.
Welkom in Islam. De religie van "vrede"
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Weblog van een jonge Australische vrouw .

Bericht door Manon »

cengiz schreef:goede middag cire..
CirCe : als je goed had opgelet op school had je geweten dat Circe één van de personages is uit de Odysseus van Homeros. Circe was een toverkol die de metgezellen van Odysseus in varkens veranderde.
ik was met ariel sharon bezig waarom voel jij je eigen geroepen om te reageren :D
zoals Ariel reeds zei: dit is hier een open forum. Dacht je dat dit jou privé stekje was dan?
wat hoef ik alvast niet te doen?
Een kostuum meennemen naar uw paradijselijke bordeel tiens.
ga je mond wassen het stinkt :laugh1: kun je niet normaal reageren of is dat te moeilijk voor jou :drool:
Waarover heb je het?
geen hoeren(Hurri)je weet niet eens hoe je het word moet uitspreken heb je eigenlijk wel lagere school gehad :nono:
Ik heb in elk geval over Homeros geleerd, wat jij niet kan beweren. Verder wéét ik toevallig (in tegenstelling tot jou) dat het NEDERLANDSE woord "hoer" is AFGELEID van de islamitische hurries die in uw paradijselijke bordeel rondlopen. Het is dus niet dat wij uw hurries hoeren noemen, maar dat wij onze prostituees naar uw hurries (hoeren) noemen, zijnde vrouwen die constant ter beschikking staan om sex mee te hebben (en zo is het toch in uw paradijselijke bordeel ?) Ondertussen zijn er wel niet-moslims die ontdekt hebben dat ze met "huris" in feite grote witte druiven bedoelen, maar die verrassing gaan we natuurlijk niet verklappen aan de zelfploffers nietwaar?
en van die kostuum moet je opnieuw lezen misschien dat je het dan begrijpt..
ben je zeker?

'die' kostuum is fout. Het moet 'dat' kostuum zijn.
Ge leert hier nogal eens wat bij op korte tijd hé.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
cengiz
Berichten: 86
Lid geworden op: zo feb 28, 2010 1:32 pm

Re: Weblog van een jonge Australische vrouw .

Bericht door cengiz »

goede avond lieverdjes ariel en cire..

ariel jij ben echt een lief ding maar jij zegt :Of je wil of niet, en of je dat nu wel of niet leuk vindt, ieder mens is in mijn ogen een schat lieverd.([behalve de moslims toch) :D

ariel jij schijnt Islam goed te kennen?waar gaat de islam dan over?Islam is het probleem niet,maar mensen zoals jullie met een lage IQ :laugh1:

ariel zegt:In Islam kan je alleen maar van iemand houden vanwege allah's wil:fout ik hou van iedereen die mij respecteren en mij inmijn waarde laten dat doe ik ook bij hen..

ariel waarom ben je zo gefrustreerd?jij ben geen Nederlander he verschuil je eigen maar anders word je nog nat :laugh1:

leg nou is uit wat is het verschil tussen een kafir en een moslim?en voor de rest is het niet de moeite waard om op te reageren het lijken wel 2 kleuters :crying:

als je normaal met argumenten kunt discussiëren ben ik bereid om dat te doen,maar ik vrees dat jullie IQ te laag is..

en wat 9/11 betreft amerikanen zelf geloven het allemaal niet meer dat het de werk was bin laden,en wie gelooft dat nog wel ariel en cire by by keep on dreaming :rongue:


groetjes..
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89864
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Weblog van een jonge Australische vrouw .

Bericht door Ariel »

Je bent echt een schatje cengiz :laugh1:
Ik moet erg om je post lachen. Maar ik ga nu niet je post beantwoorden. Ik moet nu eerst even wat anders doen.

Morgen ben jij aan de beurt, en krijg je antwoord op je vragen.

Welterusten cengiz. Je moet nu toch echt naar bed jongen, want morgen moet je weer naar school, en dan kan je niet met een slaperig hoofd zitten.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89864
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Weblog van een jonge Australische vrouw .

Bericht door Ariel »

ariel jij schijnt Islam goed te kennen?waar gaat de islam dan over?Islam is het probleem niet,maar mensen zoals jullie met een lage IQ :laugh1:
Nou hier ben ik weer cengiz. :D Voor dat ik naar bed ga zal ik nog even je vragen beantwoorden, en ik heb je je eigen plekje op het forum gegeven. Een topic helemaal voor jou waar we wat bij kunnen kletsen. Is dat niet leuk?

Ik ken Islam redelijk goed cengiz. Ik vermoed dat ik de Koran en Hadith redelijk bestudeerd heb, misschien nog wel meer dan jij. Maar dat weet ik natuurlijk niet zeker. Ik ga er nu maar even vanuit dat jij de Koran en de meeste Hadith op je duimpje kent.
Waar gaat Islam over...Islam gaat over Mohammed en over Allah en hoe Allah door zijn engel Gabriel (naar jullie geloven) de koran beetje voor beetje aan Mohammed geopenbaard heeft. Maar dat hoef ik jou eigenlijk niet te vertellen, want dat weet jij ook.
Wat me verbaasd is dat jij denkt dat wij het probleem zijn. Waar van zijn wij het probleem cengiz ? Wij blazen ons niet op in een volle trein, en wij laten geen vliegtuig een gebouw in vliegen. Dat doen en deden de slaven van Allah. Men riep tijdens deze nare acties…. Allahu Akbar, dus moeten het wel Moslims geweest zijn die dit soort dingen gedaan hebben.
ariel zegt:In Islam kan je alleen maar van iemand houden vanwege allah's wil:fout ik hou van iedereen die mij respecteren en mij inmijn waarde laten dat doe ik ook bij hen..
Nou, daar ben ik blij om. Alleen ga je dan wel tegen de wil van Allah in, en dat is niet goed voor je als we Allah moeten geloven. Allah zegt namelijk: 5.51 O, gij die gelooft, neemt de Joden en de Christenen niet tot vrienden. Zij zijn elkanders vrienden. En wie uwer hen tot vrienden neemt, is inderdaad één hunner. 4 verzen verder zegt Allah nog eens....55. Uw vrienden zijn slechts Allah en Zijn boodschapper en de gelovigen die het gebed houden en de Zakaat betalen en aanbidden.
Zo zie je maar weer dat jij niet van iedereen mag houden. Als je dat doet dan wacht je een nare straf en kom je in de hel als we Allah moeten geloven.
ariel waarom ben je zo gefrustreerd?jij ben geen Nederlander he verschuil je eigen maar anders word je nog nat :laugh1:

:razz: Wie denk je die ik wel ben cengiz ? Een Jood misschien , omdat ik Ariel als gebruikersnaam heb?
leg nou is uit wat is het verschil tussen een kafir en een moslim?en voor de rest is het niet de moeite waard om op te reageren het lijken wel 2 kleuters
Een moslim geloofd dat er geen God is dan Allah en Mohammed zijn dienaar en profeet is , en is iemand die zich overgeeft aan de wil Allah. Hij is er trots op dat hij een slaaf van Allah is, en naar mijn idee schakelt een moslim zijn hersens uit om Allah te dienen en om zijn wetten zonder na te denken op te volgen.
Een kafir is een vrije geest die nadenkt over het leven, over religie, en die tot de conclusie gekomen is dat Allah niet bestaat, maar dat het een verzonnen godheid is.
als je normaal met argumenten kunt discussiëren ben ik bereid om dat te doen,maar ik vrees dat jullie IQ te laag is..
We kunnen toch proberen om samen te discussiëren cengiz. Misschien zal het moeilijk voor ons zijn om op jouw niveau te komen , maar geef ons een kans. Wie weet valt ons IQ toch nog mee.
en wat 9/11 betreft amerikanen zelf geloven het allemaal niet meer dat het de werk was bin laden,en wie gelooft dat nog wel ariel en cire by by keep on dreaming :rongue:
Jij denkt dus dat 9/11 niet het werk van Moslims was? Wie heeft het dan gedaan volgens jou? En Bin Laden heeft het zelf toegegeven dat hij achter deze aanslag zat. Wie moet ik nu geloven cengiz ? Jou of Bin Laden.

Vriendelijke groet.
Ariel.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door H.Numan »

cengiz schreef:goede morgen mensen van het boek..
Welk boek? Duizend en een nacht? De wilde avonturen van mohammed en de een miljard rovers?
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
cengiz
Berichten: 86
Lid geworden op: zo feb 28, 2010 1:32 pm

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door cengiz »

goede morgen ariel..

eigenlijk heb ik geen tijd maar zal toch even reageren,ook al was je een jood/atheïst of wat je ook bent het zou mij niets uitmaken want in mijn ogen ben je een mens,
het verschil tussen jou een mij is,dat jij het bestaan van een schepper ontkent en ik niet..

jij zegt Wij blazen ons niet op in een volle trein :dan doel jij op dat geval in Engeland,als je goed had onderzocht wat er gebeurd was had je kunnen zien dat via montage werk 1 persoon was toegevoegd.
tweede was :deze mensen wisten nog niet eens dat ze bommen in hun rug bagage bij hadden,het derde punt deze mensen kochten een retour ticket in plaats van enkel?want als jij je eigen gaat opblazen
waarom neem je dan een retour ticket in plaats van een enkele ticket,en op het moment van de daad riepen ze niet Allahu Akbar,de experts konden geen antwoord vinden op deze vragen en daarom bleef
het een raadsel want daarna hebben we ook niets meer gehoord..

en wat die twin towers aan gaat heb ik al eerdere geschreven ga is zoeken op internet,google tik in (Loose Change)okay :wink2:

je geeft daar een vers aanuit de Koran,5:51 en 55,het is heel simpel voor mij om dit aan jou uit te leggen,wat is de zin van het leven op deze aarde volgens de Koran?als je hierop antwoord geeft dan zal er veel duidelijk worden?
en met dit, neemt de Joden en de Christenen niet tot vrienden. Zij zijn elkanders vrienden?daar bedoeld Allah mee,ze lezen de zelfde boek(Oude en de nieuwe testament) er is inderdaad verschil tussen een collega en vrienden?
of niet ariel?jij bent toch ook niet vrienden met iedereen,nogmaals wat ik zei we moeten eerst weten wat ik al eerdere zei wat is de zin van het leven??dan zal er veel duidelijk worden :)

kijk als jij niet gelooft vind ik niet erg,maar waarom ga je de Koran teksten interpreteren zoals jij denkt dat het is?en dit kan ik nooit en nimmer goed vinden,dit vind ik ook een hele kwalijke zaak.

ik kan nu al concluderen dat jij geen weet hebt van de Koran,nogmaals vind ik niet erg maar ga niet alles lopen verdraaien en Islam in het slechte daglicht stellen..

Nogmaals als Allah niet bestaat voor jou?dan is dat zo,maar ga verder met je leven en wees sterk en hou vol in je onwetendheid,de wetenschappers zijn al achter dat de wereld geschapen is (Big bang)theorie..

Allah is heel duidelijk als het gaat om geloven en niet geloven :(wie wil geloven moet geloven en wie niet wil geloven moet maar niet geloven)is dat niet duidelijk en rechtvaardig..

er is ook geen dwang in religie zegt Allah in zijn Koran..



groetjes..
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door Manon »

de wetenschappers zijn al achter dat de wereld geschapen is (Big bang)theorie..
dit is nieuw voor me.

Dus volgens jou is de Big Bang, ineens dé schepping? en alle beestekes zoals dino's en sabeltandtijgers waren toen ook al helemaal klaar? samen met adam en eva en hun appelboom?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door Monique »

H.Numan schreef:
cengiz schreef:goede morgen mensen van het boek..
Welk boek? Duizend en een nacht? De wilde avonturen van mohammed en de een miljard rovers?
Turks fruit?
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door H.Numan »

cengiz schreef:eigenlijk heb ik geen tijd maar zal toch even reageren,ook al was je een jood/atheïst of wat je ook bent het zou mij niets uitmaken want in mijn ogen ben je een mens,het verschil tussen jou een mij is,dat jij het bestaan van een schepper ontkent en ik niet..
Vanwaar die obsessie over Joden? Je bent mohammedaan of zo?
Vertel eens, knullemans: jij beweert dus dat een schepper bestaat. Toon maar aan.
Eh, niet dezelfde ouwe muk herhalen van anderen. Korans quoten telt niet. Wijzen op de fraaie natuur is op eigen risico.
Ga je gang. De vloer is voor jouw.
ik kan nu al concluderen dat jij geen weet hebt van de Koran,nogmaals vind ik niet erg maar ga niet alles lopen verdraaien en Islam in het slechte daglicht stellen..
Mag ik veronderstellen dat jij geheelonthouder bent? In de zin dat jij dat sprookjesboek geheel onthoudt?
Nee? Maar... waarop baseer jij je expertise dan?
Nogmaals als Allah niet bestaat voor jou?dan is dat zo,maar ga verder met je leven en wees sterk en hou vol in je onwetendheid,de wetenschappers zijn al achter dat de wereld geschapen is (Big bang)theorie..
Knullemans, jij gaat eerst zelf eventjes aantonen dat allah wel bestaat. Probeer je er niet uit te lullen met dommigheden over geschapenheid bewezen door wetenschappers. Die doen dat niet. Theologen zijn geen wetenschappers.
Allah is heel duidelijk als het gaat om geloven en niet geloven
Klopt. Net als Al Capone. Je hoeft tenslotte geen beschermingsgeld te betalen. Maar dan ....
er is ook geen dwang in religie zegt Allah in zijn Koran..
ik kan nu al concluderen dat jij geen weet hebt van de Koran,nogmaals vind ik niet erg maar ga niet alles lopen verdraaien en Islam in het slechte daglicht stellen [hypocrite.gif]
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
cengiz
Berichten: 86
Lid geworden op: zo feb 28, 2010 1:32 pm

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door cengiz »

Goede morgen allemaal..

uit welke grot kom jij H.Numan :knorrie: is het zo moeilijk om normaal met mij discussie aan te gaan?of durf je het niet :laugh1:

Islam is superior aan jullie allemaal en dat weten jullie maar al te goed,daarom kunnen jullie het niet verdragen he :razz:

h.numan zegt :Welk boek? Duizend en een nacht? was het een leuke boek of niet vertel is?

cire ik hou mijn eigen niet met nutteloze dingen bezig doe jij dat maar lekker okay :smile:

ik begin echt te twijfelen of jij wel de lagere school heb afgemaakt H.numan..

maar ja ik hoef aan niemand iets te bewijzen?en ook niet dat een schepper bestaat als je een klein beetje verstand hebt :nono: kun je zelf ook daar achter komen ?

maar zolang mensen zijn die geloven?wat is dan jullie bewijs dat God/Allah niet bestaat h.numan en de anderen???

en voor de rest laten we discussiëren met argumenten als jullie die wel hebben? en daar gaat onze kuddetje weer :Knullemans, jij gaat eerst zelf eventjes aantonen dat Allah wel bestaat. Probeer je er niet uit te lullen met dommigheden over gescheidenheid bewezen door wetenschappers. Die doen dat niet. Theologen zijn geen wetenschappers..((kuddetje ik had het ook niet over theologen,ik had over wetenschappers je kunt toch wel lezen of niet :drool:))ga jij maar is eerst leren hoe je moet schrijven wat is dit:(gescheidenheid)


groeten..
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door mercator »

cengiz schreef: waarom neem je dan een retour ticket in plaats van een enkele ticket,
Ja dan zullen het idd geen moslims geweest zijn want die kopen meestal geen ticket, die stappen gratis op :D !

Het lijkt wel een gewoonte op ontdekislam.nl of zo om om de paar weken nog eens een moslimpje naar hier te sturen om te bevestigen dat moslims idd allemaal achterlijk zijn.
Die roept dan wat en na een paar posts is dat geval weer weg.

Spijtig, want nu weten we nog altijd niet wat caas is...
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Weblog van een jonge Australische vrouw .

Bericht door mercator »

Ariel schreef: Welterusten cengiz. Je moet nu toch echt naar bed jongen, want morgen moet je weer naar school, en dan kan je niet met een slaperig hoofd zitten.
Hij gaat naar een Koran-school. Een domme suffe kop is daar een vereiste. Zolang er maar een baard onder hangt.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door mercator »

cengiz schreef: uit welke grot kom jij H.Numan :knorrie:
Ik denk niet dat Numan in een grot woont, het is eerder iets voor vooraanstaande moslims zoals Osama en Saddam om in grotten en putten te leven.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door mercator »

cengiz schreef: ik kom wat caas brengen dier op deze forum..
.
We moeten het zo lezen, er ontbreekt gewoon een komma: Ik kom wat caas(kaas) brengen, dier(en) op deze forum..
Voor dieren die kaas eten dus, traditioneel wordt dit toegeschreven aan muizen. Nu moet je weten dat een muis extreem haram is, een moslimgeleerde heeft zelfs een fatwa over Mickey Mouse uitgesproken.
Cengiz uit dus zijn minachting voor de schrijvers op FFI, dat zijn dus muizen, en hij komt die wat voedsel brengen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
cengiz
Berichten: 86
Lid geworden op: zo feb 28, 2010 1:32 pm

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door cengiz »

hoi mercator..

dit bewijst weer eens dat ik gelijk heb :D ook jij bent meteen agressief in je betoog naar mij toe waarom?

heb ik bij jou ook een gevoelige snaar geraakt of zo?dit is toch een bevestiging dat jullie allemaal uit de grot komen,want op een normale manier discussiëren kun je niet?

als je IQ te laag is dan moet je met niemand de discussie aan gaan?want dat kun je niet :rongue:

nogmaals ik ben niet van ontdek islam ,en niemand heeft mij hierheen gestuurd ik ben op vrije wil hier en wil met jullie op een gezonde manier discussiëren,zolang dat mogelijk is
hangt van jullie af..


groetjes..
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door mercator »

cengiz schreef: dit bewijst weer eens dat ik gelijk heb :D ook jij bent meteen agressief in je betoog naar mij toe waarom?
Agressief ? Hoe zo ? Ik zit hier smakelijk te lachen-in afwachting van die lekkere schapenkaas die ik ga krijgen. Komt die van de nachtwinkel? Er is toch geen ander etiket over de verstreken vervaldatum geplakt mag ik hopen?

Nu je het erover hebt , ik heb hier gelezen dat de eerste volgelingen van Profeet vzmh uit eerbied zijn urine dronken. Hoe ging dat precies in zijn werk in die dagen? Uit een glas of kopje of werden ze rechtstreeks in de mond gepiest ?
Kafirs kunnen zulke info niet verkrijgen blijkbaar, daarom vraag ik het aan jou, want je wil discussiëren.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Plaats reactie