Ihsan in Town

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
yoka
Berichten: 105
Lid geworden op: vr jul 24, 2009 1:52 pm

Re: Ihsan in Town

Bericht door yoka »

@ Ishan

"Als u kijkt naar nonnen,"

Dit zijn vrouwen die afgezonderd van de maatschappij in kloosters leven - niet trouwen, geen kassajuffrouw zijn, niet achter de kinderwagen lopen .....

Ik voel mij diép BELEDIGD door die kopvodden, die zweetdoeken, de Koranbadmutsen en theemutsen! Hoe dúrven zij ons te beledigen - laat hen opdonderen naar Iran, SA, Afghanistan, Yemen - kunnen zij daar hun hart ophalen aan totaal-bedekking als SEX-OBJECTEN t.b.v. mannen!

"en bijvoorbeeld alle foto van Maria dan zie je dat zij ook zich bedekken."

'foto van Maria'? 2010 jaar geleden? :laugh1:

Bovendien niet waar Maria staat ook afgebeeld zonder sluier - bovendien MODE in die tijd.

De sluier in Koran heeft NIKS te maken met 'Allah' maar een praktische maatregel aangeraden omdát het voor vrouwen LOEI GEVARLIJK was in die samenleving, waar stammen elkaars vrouwen roofden, hen verkochten op de slavenmarkt ..... zoals die 'heilige Mohammed' geen moeite had slavinnen te verkrachten w.o. 'Maria' :ermm: EGYPTISCHE CHRISTEN bij wie Mohammed een BUITENECHTELIJK KIND schopte - een jongen die stierf. 'Leuk' voor Maria om door Mohammed verkracht te worden - toch! :yuk: Lechourous old man!

"maar ook met verminderen van onderling rivaliteit tussen de vrouwen zelf."

Hahahaha! Hoe zit dat met VIER VROUWEN mogen fucken? Die moslimvrouwen pikken dit zónder "jalousie'? Laat naar je kijken 'moslim' die vrouwen lusten elkaar wel rauw! Of ze zijn zo gedrilled dat zij in SUBMISSION aanvaarden in de rij te moeten staan om hun sexbeurt af te wachten door die éne moslimman! :yuk:

Onzedige, perverse MOHAMMED:
Hadith Volume 7, Book 62, Number 144:
Narrated 'Aisha: "that during his fatal ailment, Allah's Apostle, used to ask his wives, "Where shall I stay tomorrow? Where shall I stay tomorrow?" He was looking forward to Aisha's turn. So all his wives allowed him to stay where he wished, and he stayed at 'Aisha's house till he died there. 'Aisha added: He died on the day of my usual turn at my house. Allah took him unto Him while his head was between my chest and my neck and his saliva was mixed with my saliva.
http://www.faithfreedom.org/forum/viewt ... &start=120

"Het heeft niet met arrogantie te maken."

Arrogantie? Ze zijn zielig - nog meer omdat zij niet begrijpen waarom zij zielig zijn! Moslima's zijn lachwekkend die dragen hoofddoeken uit 'zedigheid'voor die PERVERSE Mohammed met te veel vrouwen in zijn bed - w.o. slavinnen - en een klein meisje :yuk:
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Ihsan in Town

Bericht door ihsanyd »

Dhana schreef:Bespaaar je de moeite, Yoka. Ons Yshan reageert alleen maar op posts van forumleden die hij als intelligent beschouwt. Het lijjkt er verdraaid veel op dat van nu af aan alleen Pilgrim die eer toegwuifd krijgt.
:wink2:
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Ihsan in Town

Bericht door ihsanyd »

yoka schreef:@ ihsanyd

Koran is KETTERIJ gestolen van Christendom en Judaisme van de Joden - behalve die suras' - de groots mogelijke Theologische misdaad en Schenden van Mensenrechten. Veroorzaakt elke dag miljoenen misdaden w.o. het verbod 'de moslims te mogen verlaten'- geen Vrijheid van Religie' wat bewijst dat 'Allah' GOD niet is - maar Koran door Mohammed & Co bijelkaar geflanst!

Die vent een PEDOFIEL was waaróm kindhuwelijken toegestaan zijn in Koran: leeftijdsgrens meisjes om te kunnen huwen: 'vanaf menstruatie'- leeftijd van de echtgenoot - ONBEGRENSD t.b.v. van die schoft Mohammed opdat hij Aisha kon verkrachten - met als resultaat dat ontelbare moslimmeisjes verkracht werden en WORDEN!

Mohammed was een dief, caravanenberover, trouwde een rijke oude vrouw, VERKRACHTTE vrouwen w.o. slavinnen, liet krijgsgevangene vrouwen VERKRACHTEN, vergreep zich aan de vrouw van zijn SLAAF, aan een Joods meisje van wie die schoft Mohammed dezelfde dag haar ouders en broers had laten VERMOORDEN.

Mohammed was een MASSAMOORDENAAR.

Come off it - iemand die zich laat WIJSMAKEN dat de vent 'heilig' was is zelf knettergek!
en weer nog eentje..... :sleeping:
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Ihsan in Town

Bericht door Dhana »

Doodzwijgen is pas onbeschoft en recht voor z'n raap zeggen wat je op je hart hebt is dat zeker niet.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Ihsan in Town

Bericht door Pilgrim »

Namens mij ook nog van harte welkom op dit forum Ihsanyd. :wink:
Laatst gewijzigd door Anonymous op za mei 08, 2010 12:07 am, 2 keer totaal gewijzigd.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Ihsan in Town

Bericht door ihsanyd »

Pilgrim schreef:Namens mij ook nog van harte welkom op dit forum ishanyd. :wink:
Alsnog bedankt! Zoals je ziet heb ik heel veel warme welkomstgroeten gekregen..
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Ihsan in Town

Bericht door Monique »

ihsanyd schreef:
Pilgrim schreef:Namens mij ook nog van harte welkom op dit forum ishanyd. :wink:
Alsnog bedankt! Zoals je ziet heb ik heel veel warme welkomstgroeten gekregen..
Dat komt waarschijnlijk omdat je toch eigenlijk best wel lief bent.
Ik weet niet waarom..maar.... ergens mag iuk je wel....ook al staan we helemaal, 100% haaks op elkaar.... :rock:

Ik wil je wel even complimenteren dat je zo rustig blijft...in dit "vijandige kamp".
Wanneer ik sommige reacties zie dan kan ik me voorstellen dat je bloed moet koken.

Ik zou willen dat islamitische fora mensen uit het "vijandelijk kamp" ook de kans zouden geven wat te zeggen.
Amorele atheistische nitwit
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Ihsan in Town

Bericht door ihsanyd »

Pilgrim schreef:Namens mij ook nog van harte welkom op dit forum Ihsanyd. :wink:
Trouwens Pilgrim, kan je ook wat over jezelf vertellen of heb je een topic waarin je je voorstelt?

Alvast bedankt voor de moeite.
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Ihsan in Town

Bericht door Pilgrim »

ihsanyd schreef:Trouwens Pilgrim, kan je ook wat over jezelf vertellen of heb je een topic waarin je je voorstelt?

Alvast bedankt voor de moeite.
http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... =28&t=7204" onclick="window.open(this.href);return false;
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Ihsan in Town

Bericht door ihsanyd »

Monique schreef:
ihsanyd schreef:
Pilgrim schreef:Namens mij ook nog van harte welkom op dit forum ishanyd. :wink:
Alsnog bedankt! Zoals je ziet heb ik heel veel warme welkomstgroeten gekregen..
Dat komt waarschijnlijk omdat je toch eigenlijk best wel lief bent.
Ik weet niet waarom..maar.... ergens mag iuk je wel....ook al staan we helemaal, 100% haaks op elkaar.... :rock:

Ik wil je wel even complimenteren dat je zo rustig blijft...in dit "vijandige kamp".
Wanneer ik sommige reacties zie dan kan ik me voorstellen dat je bloed moet koken.

Ik zou willen dat islamitische fora mensen uit het "vijandelijk kamp" ook de kans zouden geven wat te zeggen.
tjaa een vrouw op een motor hey?? Nee joh grapje, wat voor motor heb je? Sport of Chopper? Thanx voor de complimenten, wederzijds. Mijn bloed kookt helemaaaaal niet, het is beter dat ik jullie te woord sta dan een van der zwakke onwetende moslim. Die rent gelijk weg en verklaart jullie voor gek en op die manier komen we allemaal niet verder. We agree to disagree, with due respect.

En hoe ik al deze "vijandige" mensen zie? Vergelijk het met schermen, ik scherm met 5 man/vrouw tegelijk en het heeft wel wat, geen enkele schrammetje. Of met fitness, ik heb wat zwaargewichten toegevoegd om even mijn spieren te versterken. Het gaat goed tot nu toe, alleen kan ik die topic van Christoph Luxenberg nergens terugvinden.... ik ga even verder zoeken....Jammer dat ik niet genoeg tijd heb om te verspillen....
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: Ihsan in Town

Bericht door naar boven »

ihsanyd schreef:...
alleen kan ik die topic van Christoph Luxenberg nergens terugvinden.... ik ga even verder zoeken....Jammer dat ik niet genoeg tijd heb om te verspillen....
Atheistische Levensvisie
RTFM
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Ihsan in Town

Bericht door ihsanyd »

naar boven schreef:
ihsanyd schreef:...
alleen kan ik die topic van Christoph Luxenberg nergens terugvinden.... ik ga even verder zoeken....Jammer dat ik niet genoeg tijd heb om te verspillen....
Atheistische Levensvisie
Merci beaucoup! had het al gevonden, maar toch...
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Ihsan in Town

Bericht door ihsanyd »

silkyboxershortXL schreef: “God is zo groot dat hij de naam Allah ook accepteert en alzo met respect naar de moslims handelt”. Ik denk dat voor de duidelijkheid in discussie Allah bij islam hoort. Mee eens?
Spuit11,

Dit is wat de taal van JESUS erover zegt, en daaronder wat een Jood erover zegt, vanzelfsprekend heb ik er niets aan toe te voegen.

Meaning: God
Pronunciation: (Eastern) AaLaH
(Western) AaLoH
Part of Speech: Noun
Gender: Masculine
Person:
Number: Singular
State: Absolut

http://www.peshitta.org/lexicon/" onclick="window.open(this.href);return false; (Type God in en search)

http://www.youtube.com/watch?v=65zyICBK ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.youtube.com/watch?v=mfByvw_j ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
yoka
Berichten: 105
Lid geworden op: vr jul 24, 2009 1:52 pm

Re: Ihsan in Town

Bericht door yoka »

@ Ishan

Ik verwacht niets anders van jou, moslims staan met hun monden vol tanden, kúnnen geen weerwoord geven, want geen moslim kán toegeven dat Koran/Mohammed/sharia door Satan geinspireerd is, dat die dagelijks miljoenen misdaden tegen de Rechten van de Mens veroorzaken. Dát Koran grotendeels VERDRAAID gestolen werd uit Nieuwe en Oude Testament/Thora van respectievelijk christenen en Joden, dat Koran MEIN KAMPF is, oproept tot oorlog, haat, geweld, discrimineerd, intolerant en rascistisch in een Grote OORLOGSVERKLARING voor álle niet moslims.

En jij bent een regelrechte Koranfundi met je idiotie over 'vrouwen blijven liever bij hun ourders, echtgenoot, broers'. :laugh1:

Pffff! Waarom ontelbare vrouwen door jullie verdomde moslimmannen OPGESLOTEN worden in huis, opgebonden onder hoofddoeken, vermoord worden in 'erewraak', gruwelijk mismaakt woren in 'acid attacks': http://www.youtube.com:80/watch?v=lo6uRwwnFH0TALIBANS" onclick="window.open(this.href);return false; volgende de FUNDAMENTEN KORAN/mOHAMMED - hun vrouwen rondlopen verkleed als aardappelzakken, andere in SA als lugubere spoken in doodsgewaren.

ONTELBARE en GRUWELIJKE misdaden IEDERE DAG voor vrouwen gepleegd worden door die :yuk: Koran/Mohammed/sharia - van jou!

Ook als jij dit niet kunt beamen betekent dit niet dat dit wereldwijd bekend staat en waaróm Koran/Mohammed diép veracht wordt - sinds het begin van Islam.

Jouw verhullen van de WAARHEID is juist de reden waarom die misdaden voort blijven bestaan - zoals Al Razi dit rondom AD 700 schreef:
Al Razi the great Persian scientist and philosoper around 700 AD wrote:

"Wanneer de mensen in deze religie [Islam] gevraagd worden bewijzen te leveren voor wat zij zeggen de waarheid is betreffende hun religie, worden zij emotioneel, kwaad en vergieten het bloed van hen die hen confronteren met deze vragen. Zij [moslims] verbieden rationeel denken; en proberen hun opponenten te vermoorden. Dit is waarom de waarheid volledig doodgezwegen en verborgen bleef.

Al Razi over 'het mirakel de Koran':
'Jullie moslims zeggen dat er bewijs aanwezig is en te zien van een mirakel, de Koran. Jullie zeggen: 'Wie ook dit kan ontkennen, laat hem eenzelfde schrijven'. Inderdaad, wij zullen duizend vergelijkwaardige boeken schrijven van de hand van eloquente sprekers, schrijvers en dichters, beter gefraseerd and die de zaken veel duidelijker beschrijven. Deze geven de betekenis beter weer en het rhythmisch proza is beter in meter.... Bij God wat jullie zeggen verbaasd ons! Jullie spreken over een werk dat oude mythe herhaalt, and tegelijkertijd vol met tegenstelling staat, en geen bruikbakre informatie verschaft. En dan zeggen jullie ook nog, 'Probeer het zelf'!
http://en.wikipedia.org/wiki/Al-Razi" onclick="window.open(this.href);return false;

Grote Nederlander Hugo de Groot Grotius

De Groot was als rechtsgeleerde zeer tolerant, maar wanneer hij de koran bespreekt is er toch blijkbaar een grens aan zijn religieuze ruimhartigheid: Dat de islam het gewone volk niet toestaat om de koran kritisch en vrij te onderzoeken, is voor Grotius al een onmiddellijk bewijs dat dit geloof een vals geloof is.

Grotius vergelijkt Jezus met Mohamed:
Alsoo daer is ontstaen een trotse wrede wet
Ontrent de roode zee door d’hand van Mahumed,
Seer vreemd van Christus leer, een spiegel dogh van ’t leven
Waer toe het Christendom sigh hadde toen begeven.

Dees’ Alcoransche wet, in ’t minst niet ootmoedigh
nogh lijdsaem, maer tot wraek genegen ende bloedigh,
maekt sonderlingh haer werk van ’t uitterlijk gelaet,
Als wesend’ ingestelt tot styvingh van den staet,
En den gemeenen man neemts’ uit de hand de boeken,
Jae op de straff van ’t lijf verbied sy t’onderzoeken.

Om nu te weten welk van beyde dese wetten Is beter,
wilt voor eerst op bey de brengers letten.[]
Den onsen was altijd heel reyn en vroom van leven,
DAER MAHUMET HEEFT ROOFF EN OVERSPEL BEDREVEN.
Grotius had al goed in de gaten hoe Mohamed zijn godsdienst afdwong met het kromzwaard, opdat de vijand zich onderwierp.
Dante Allighieri plaatste Mohammed in HELL net onder Satan:

A cask by losing centre-piece or cant
Was never shattered so, as I saw one
Rent from the chin to where one breaketh wind.

Between his legs were hanging down his entrails;
His heart was visible, and the dismal sack
That maketh excrement of what is eaten.

While I was all absorbed in seeing him,
He looked at me, and opened with his hands
His bosom, saying: "See now how I rend me;

How MUTILATED, see, is MAHOMET;
In front of me doth Ali weeping go,
CLEFT IN THE FACE FROM FOREHEAD TO CHIN

And all the others whom thou here beholdest,
Disseminators of scandal and of schism
While living were, and therefore are cleft thus.

A devil is behind here, who doth cleave us
Thus cruelly, unto the falchion's edge
Putting again each one of all this ream,

When we have gone around the doleful road;
By reason that our wounds are closed again
Ere any one in front of him repass.

- Dante's Inferno, Canto 28
Prachtige etch by William Blake van Mohammed in HELL :razz:

http://atheism.about.com/od/prophetmuha ... n-Hell.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Christopher Hutchens: 'Islam plagerism of Judaisme and Christianity''

http://www.youtube.com/watch?v=XgDI9bGQ ... ure=relate" onclick="window.open(this.href);return false;
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Ihsan in Town

Bericht door Monique »

yoka schreef:Christopher Hutchens: 'Islam plagerism of Judaisme and Christianity''

http://www.youtube.com/watch?v=XgDI9bGQ ... ure=relate" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik vind Christopher Hitchens zo'n leuke vent.
Ik kijk zijn filmpjes al is het alleen maar om zijn Engels en zijn humor.... worthy:
Amorele atheistische nitwit
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ihsan in Town

Bericht door mercator »

ihsanyd schreef: Alsnog bedankt! Zoals je ziet heb ik heel veel warme welkomstgroeten gekregen..
Wat had je anders verwacht? Zo gauw jij uit vrije beweging zegt IK BEN GEEN MOSLIM MEER kan je mee in een moderne kennismaatschappij. Met moslims in dialoog gaan heeft geen enkele zin.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
yoka
Berichten: 105
Lid geworden op: vr jul 24, 2009 1:52 pm

Re: Ihsan in Town

Bericht door yoka »

Inderdaad! Christopher Hutchens is VLIJMSCHERP intelligent - Ishan slechts nog een moslim die geaccepteerd wil worden, Ishan zegt 'ik kom in vrede' echter volledig lachwekkend met zijn Koran/Mohammed één Grote Oorlogsverklaring aan ons.

Vergif Koran in Europa: http://www.youtube.com/watch?v=FhZ6DPDd ... r_embedded" onclick="window.open(this.href);return false;

Zelfde KORANFACISME Iran, SA, AFGHANISTAN, JIHADISTEN .... zeggen alles over de oorsprong en inspiratie Koran/Mohammed/hadiths.

Ik ken mijn pappenheimers 'moslims' onmogelijk met hen te debatteren, intellectueel kapot geindoctrineerd door Koran/Mohammed, worden snel gewelddadig, gaan dreigen, spreken 'fatwas' uit - ze moeten bekeren als hun plicht en proberen dit op allerlei manieren - o.a. op FFI.

Inderdaad "tijdverspillen".

Paar leuke videos voor Ishan - hij zal niet durven kijken zoals ook niet naar Wafa Sultan willen kijken en luisteren - een laffaard die DOODSBANG is toe te geven dat Koran/Mohammed niet kloppen - staat achter de onderdrukking van vrouwen - opgebonden, aardappelzakken, niqaabspoken, shariarecht is 'heilig' - handen afhakken, stenigen, geselen ....

Hutchens: 'Finsbury Park 'U.K. 'bless' Muslims in U.K:

http://www.youtube.com/watch?v=k-PxRDt4 ... =relatedon" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.youtube.com/watch?v=-FsXoRrS ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;

vertaling: ‘Dit book, (de Koran) heeft meer macht als wat ook in onze tijd. Als ik het niet VERBRAND krijgt het misschien noch meer macht. Wees niet bang als ik dit boek verbrand, wees bang als ik het niet verbrand’

http://www.youtube.com/watch?v=-FsXoRrS ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Ihsan in Town

Bericht door Dhana »

Ik vind het altijd weer onaangenaam verrassend hoe moslims het voor elkaar krijgen menteen te beginnen verklaren dat al die miljoenen vermoorde, verkrachte, mishandelde en verminkte mensen niets maar dan ook helemaal niets met de islam te maken hebben. Het onnoemelijke leed dat in de islam de wereld ingeslingerd is, wordt gewoon collectif genegeerd. Het enige wat ze kunnen is met teskten uit koran, ahadith en dergelijke smijten om aan te tonen dat het allemaal niet voorgeschreven is. Om van mierengeneuk over letters en komma's nog maar te zwijgen. De meest idioot hilarische eigen invullingen over de gewelddadige bijbel inclusief uitspraken van Jezus die zouden moeten "bewijzen" dat die net zo'n gestoorde psychotische geest had als Mohammed is een regelrechte belediging van de essentie van het christendom.

In de koran doet Jezus niet meer dan het opnemen voor de kuisheid van zijn moeder en dat vanuit de wieg en vogeltjes makan van klei die Hij leven inblaast. Dat laatste gegeven is regelrecht uit vroegchristelijke geschriften overgenomen.

Historisch gezien kan Abraham niet in de buurt van Mekka zijn geweest en toch heeft hij een heiligdom in Mekka opgericht, waarvan iedere leken historicus weet dat een overblijfsel is van een de aanbidding van of andere maangod uit pre-islamitische tijden.

Boerenslimme moslims hebben de koran in niet chronologisch volgorde geplaatst, zodat het moeilijker is om te zien dat de luimen van allah parallel lopen met de ambities en frustraties van Mohammed.

Iedere moslim weet dondersgoed dat de koran een grote onmenselijke en godslasterende leugen is en dat je als gelovige alleen maar net pysychotisch door het leven kan gaan als "God's meest geliefde boodschapper" om in de pas te blijven met de hallicunaties van Mohammed. De bewijzen daarvoor in de vorm van het afslachten van miljoenen en mensen worden stelstelmatig naar het rijk der fabelen verwezen.

Het enige zwaar gestoorde verweer dat moslim aan weten te brengen als er mensen zijn die het allemaal door beginnen te krijgen,is dat je het arabisch machtig moet zijn om de koran werkelijk te kunnen begrijpen. Geen normaal psychisch funtionerend mens begrijpt ook maar iets van de psychotische wartaal van de koran en daarom worden de teksten er met de stok of zweep ingemept op de koranscholen en schieten de tranen van sentiment iedere moslim in de ogen als er een kind met een zuiver stemmetje de hele koran uit het hoofd weet te reciteren.

Christenen wordt verweten dat ze beelden aanbidden en zich bezig houden met andere vormen van shirk, maar zelf zijn de als de dood voor djins en satan die door de koran als werkelijk door allah geschapen wezens gepresenteerd worden. Met als gevolg dat een moslim die een bruidje van 13 jaar binnen 5 dagen doodneukt, doodleuk kan beweren dat zijn slachtoffertje bezeten was door een djin en dat hemzelf dus niet aantgerekend aan kan worden dat haar kinderlijfje zijn seksuele geweld niet aan kon.

En dan kom jij als moslim aan met mierengeneuk over een geciteerde man uit een artikel die Joods genoemd wordt ipv moslim. Ga daar maar lekker meer door en pak critici op punten en komma's en noem dat ware intelligentie. Je bent menselijk gezien geen knip voor de nuess waard. Niet met al je gepoch over je gebrek aan tijd en je steken onder water naar mensen wiens maag omdraait van al de structuele wreedheden begaan uit naam van allah die de mensheid al 1400 jaar in de satanitische greep houdt.

Welterusten, dat je maar fijn mag blijven dommelen.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ihsan in Town

Bericht door mercator »

Dhana schreef:wartaal van de koran en daarom worden de teksten er met de stok of zweep ingemept
Wat ik me afvraag, zou je een moslim ook kunnen DE-ISLAMISEREN door stokslagen ? Zo ja, opent dat wel perspectieven.

Vroeger werden psychotici wel behandeld door electro-shocks en lobotomie, nu is dat in onbruik geraakt wegens "inhumaan" maar het bleek wel te helpen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ihsan in Town

Bericht door mercator »

ihsanyd schreef:[het is beter dat ik jullie te woord sta dan een van der zwakke onwetende moslim..Jammer dat ik niet genoeg tijd heb om te verspillen....
HAHAHA, goed te weten dat jij jezelf als een "geleerde" moslim beschouwt, hoog verheven boven de moslimkneusjes die hun Koran niet goed kennen.

Ach man, als je s optelt hoeveel tijd je al met je kont omhoog hebt doorgebracht/verspild om je afgod Mohammed te aanbidden kan je gerust hier een paar minuutjes les krijgen in elementaire menselijke intelligentie. Wie weet kom je wel tot inzicht, maar we maken ons daar geen illusies over. De enige zekere manier om van Islam af te raken is de moslims verwijderen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Ihsan in Town

Bericht door Dhana »

mercator schreef:
Dhana schreef:wartaal van de koran en daarom worden de teksten er met de stok of zweep ingemept
Wat ik me afvraag, zou je een moslim ook kunnen DE-ISLAMISEREN door stokslagen ? Zo ja, opent dat wel perspectieven.

Vroeger werden psychotici wel behandeld door electro-shocks en lobotomie, nu is dat in onbruik geraakt wegens "inhumaan" maar het bleek wel te helpen.

Ik heb geen idee om deprogrammeren op dezelfde manier bewerkstelligd kan worden als programmeren. Misschien dat we een soort van Martin Gausses maar dan voor molims in het leven moeten roepen. Die is een kei in het herconditioneren van dieren en dan vooral honden. Een intern geweten hebben moslims niet. Hun geweten is van externe aard en is verder afhankelijk van de macht en geweldadigheid van de ander. Geen wonder overigens, want dat hebben ze middels de koran van allah geleerd.

Wel heb ik een draadje hier gelezen dat moslimverdachten eerder bekennen bij een hard dan humaan verhoor.

Ze zijn al wel zo gestoord geworden dat ze vriendelijkheid en medemenselijkheid als een verachtelijke zwakte beschouwen.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ihsan in Town

Bericht door mercator »

yoka schreef: Al Razi over 'het mirakel de Koran':
'Jullie moslims zeggen dat er bewijs aanwezig is en te zien van een mirakel, de Koran. Jullie zeggen: 'Wie ook dit kan ontkennen, laat hem eenzelfde schrijven'. Inderdaad, wij zullen duizend vergelijkwaardige boeken schrijven van de hand van eloquente sprekers, schrijvers en dichters, beter gefraseerd and die de zaken veel duidelijker beschrijven. Deze geven de betekenis beter weer en het rhythmisch proza is beter in meter.... Bij God wat jullie zeggen verbaasd ons! Jullie spreken over een werk dat oude mythe herhaalt, and tegelijkertijd vol met tegenstelling staat, en geen bruikbakre informatie verschaft. En dan zeggen jullie ook nog, 'Probeer het zelf'!
http://en.wikipedia.org/wiki/Al-Razi" onclick="window.open(this.href);return false;
[/quote]

Zo is het, als je je beetje de kromspraak van de Koran wat eigen maakt is het een koud kunstje om dat dwaze gedoe te reproduceren. Een halve fles sterke drank achterover slaan helpt ook wel om de juiste mix tussen waanzin en opwinding te vinden.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Ihsan in Town

Bericht door Dhana »

mercator schreef:
Zo is het, als je je beetje de kromspraak van de Koran wat eigen maakt is het een koud kunstje om dat dwaze gedoe te reproduceren. Een halve fles sterke drank achterover slaan helpt ook wel om de juiste mix tussen waanzin en opwinding te vinden.

Breng maar eens een paar dagen door op een gesloten afdeling met een opneemapparaatje in de hand en je kan in een week-endje wel tien van die boekjes in elkaar flansen.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ihsan in Town

Bericht door mercator »

Dhana schreef: Wel heb ik een draadje hier gelezen dat moslimverdachten eerder bekennen bij een hard dan humaan verhoor.
In die richting moeten we het idd zoeken. Het experiment is al uitgevoerd in de 16de eeuw in Spanje. Moslims werden collectief gedwongen Mohammed af te zweren en de Koran te vertrappelen. In veel gevallen werkte dit ook. Er was ook wel een stok achter de deur, de relapsos (degenen die stiekem toch Mohammedaan bleven) mochten zich aan de niet zachtzinnige interesse van de Inquisitie verwachten.
Uiteindelijk hakte koning Filips IV de knoop door en in 1609 werden de Spaanse Moros allemaal naar de kust van Barbarije(Marokko) gedeporteerd. Een historische gebeurtenis die onbekend is voor het grote publiek maar herdacht zou mogen worden als het einde van W0 II.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ihsan in Town

Bericht door mercator »

Dhana schreef: Breng maar eens een paar dagen door op een gesloten afdeling met een opneemapparaatje in de hand en je kan in een week-endje wel tien van die boekjes in elkaar flansen.
Daarom is mijn overtuiging dat heel die Koran helemaal niet zoveel uitmaakt voor een moslim, neem hem dat boekje af en hij zal iets anders verzinnen om zijn lage driften en psychoses te verantwoorden. Het lukt de moslims om zelfs intelligente Ongelovigen op het verkeerde been te zetten doordat die bereid zijn "in discussie te gaan over de Koran" ! Maar dat heeft helemaal geen zin, omdat die koran maar een schaamlap is voor de moslim om zijn psychose te verbergen.

Daarom ook heeft Wilders totaal ongelijk door te beweren "ik heb niets tegen moslims, maar de Koran zouden we moeten verbieden".
Totaal verkeerd, alles BEGINT juist bij de psychische gesteldheid van de moslims, die Koran is daar maar een uithangbord van. Wil je Islam stoppen moet je de moslims uit Europa schoppen, zo simpel is het.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Plaats reactie