Ihsan in Town

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Ihsan in Town

Bericht door Pilgrim »

ihsanyd schreef:Yoka, ik heb antwoorden op al je vragen en duizenden youtube filmpjes die Christenen laten zien die naar de Islam bekeren. Er zullen vast moslims zijn die bekeren tot het Christendom maar dat zijn meestal "emotionele" mensen die zowel de Koran als de Bijbel niet goed kennen. Daarentegen zijn de Christenen die bekeren tot Islam meestal "intellectuele" mensen. Logica vs Emotie.
De Koran staat bol van wetenschappelijke nonsens (bergen die met pinnen vast zitten en zo), dus ik kan me niet voorstellen dat mensen die zich tot de Islam bekeren erg intelligent zijn. De meeste van deze bekeerlingen haken trouwens al na een paar jaar af. Hier nog een artikel van mij over moslims die zich massaal bekeren tot het Christendom. Ik heb het al vaker geplaatst.
Moslims verlaten de Islam in drommen. Afrika is de koploper; elk jaar bekeren 6 miljoen moslims zich daar tot het Christendom. 2 miljoen Russische moslims hebben zich inmiddels bekeerd tot het Christendom (10 keer meer dan omgekeerd), 15 procent van alle moslims in de westerse wereld neigt naar afvalligheid, 10.000 Franse moslims hebben zich bekeerd tot het Christendom, 35.000 Turken hebben zich vorig jaar bekeerd tot het Christendom. Deze getallen zijn veel groter dan het aantal Westerlingen dat zich tot de Islam bekeerd hebben. Deze bekeerlingen zijn onnozelen en in Amerika zal 75% van deze bekeerlingen de Islam de komende jaren weer verlaten. Ook overal elders (Kasjmir, India, Bangladesj, enz.) verlaten moslims met duizenden de Islam!! Zie de volgende sites:

http://www.hetvrijevolk.com/index.php?pagina=1955" onclick="window.open(this.href);return false;

http://pajamasmedia.com/blog/muslims-le" onclick="window.open(this.href);return false; ... in-droves/

http://www.faithfreedom.org/oped/sina31103.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.faithfreedom.org/forum/viewtopic.php?t=26125" onclick="window.open(this.href);return false;

Vreemd genoeg blijken veel moslims zich te bekeren tot het Christendom als gevolg van een droom. Een lichtafstralende man met halflang haar en in het wit gekleed verschijnt in de dromen van de moslims die hen oproept hem te volgen en het oude leven te verlaten.

http://forums.catholic.com/showthread.php?t=61734" onclick="window.open(this.href);return false;

Ook hier in Nederland komt dat voor. Zie de volgende link.

viewtopic.php?t=1755

Vreemd en fascinerend! Ik hoop dat moslims nog veel van zulke dromen krijgen.

http://www.balaams-ass.com/alhaj/append-19.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

En hier nog een artikel over honderdduizenden moslims die in het Verre Oosten door missionarissen bekeerd zijn tot het Christendom.

viewtopic.php?f=34&t=7518&p=61299&hilit
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Ihsan in Town

Bericht door ihsanyd »

Pilgrim schreef:
ihsanyd schreef:Yoka, ik heb antwoorden op al je vragen en duizenden youtube filmpjes die Christenen laten zien die naar de Islam bekeren. Er zullen vast moslims zijn die bekeren tot het Christendom maar dat zijn meestal "emotionele" mensen die zowel de Koran als de Bijbel niet goed kennen. Daarentegen zijn de Christenen die bekeren tot Islam meestal "intellectuele" mensen. Logica vs Emotie.
De Koran staat bol van wetenschappelijke nonsens (bergen die met pinnen vast zitten en zo), dus ik kan me niet voorstellen dat mensen die zich tot de Islam bekeren erg intelligent zijn. De meeste van deze bekeerlingen haken trouwens al na een paar jaar af. Hier nog een artikel van mij over moslims die zich massaal bekeren tot het Christendom. Ik heb het al vaker geplaatst.
Moslims verlaten de Islam in drommen. Afrika is de koploper; elk jaar bekeren 6 miljoen moslims zich daar tot het Christendom. 2 miljoen Russische moslims hebben zich inmiddels bekeerd tot het Christendom (10 keer meer dan omgekeerd), 15 procent van alle moslims in de westerse wereld neigt naar afvalligheid, 10.000 Franse moslims hebben zich bekeerd tot het Christendom, 35.000 Turken hebben zich vorig jaar bekeerd tot het Christendom. Deze getallen zijn veel groter dan het aantal Westerlingen dat zich tot de Islam bekeerd hebben. Deze bekeerlingen zijn onnozelen en in Amerika zal 75% van deze bekeerlingen de Islam de komende jaren weer verlaten. Ook overal elders (Kasjmir, India, Bangladesj, enz.) verlaten moslims met duizenden de Islam!! Zie de volgende sites:

http://www.hetvrijevolk.com/index.php?pagina=1955" onclick="window.open(this.href);return false;

http://pajamasmedia.com/blog/muslims-le" onclick="window.open(this.href);return false; ... in-droves/

http://www.faithfreedom.org/oped/sina31103.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.faithfreedom.org/forum/viewtopic.php?t=26125" onclick="window.open(this.href);return false;

Vreemd genoeg blijken veel moslims zich te bekeren tot het Christendom als gevolg van een droom. Een lichtafstralende man met halflang haar en in het wit gekleed verschijnt in de dromen van de moslims die hen oproept hem te volgen en het oude leven te verlaten.

http://forums.catholic.com/showthread.php?t=61734" onclick="window.open(this.href);return false;

Ook hier in Nederland komt dat voor. Zie de volgende link.

viewtopic.php?t=1755

Vreemd en fascinerend! Ik hoop dat moslims nog veel van zulke dromen krijgen.

http://www.balaams-ass.com/alhaj/append-19.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

En hier nog een artikel over honderdduizenden moslims die in het Verre Oosten door missionarissen bekeerd zijn tot het Christendom.

viewtopic.php?f=34&t=7518&p=61299&hilit
Pilgrim,

DIT IS GOED NIEUWS!!! DEZE WEBSITE KAN DUS UIT DE LUCHT WANT ER VALT GEEN ZORGEN TE MAKEN. De islam is aan het IMPLODEREN!! Gefeliciteerd allemaal jullie hebben gewonnen! Dus dat Rusland in 2050 50% Islamitisch is en India en Israel (30% over 50 jaar) zijn ALLEMAAL FABELTJES. Dat zeg ik jullie toch al de hele tijd. Jullie maken je zorgen om NIETS. Beter zoeken jullie allemaal naar een beter tijdsbesteding zoals de angst en haat voor de islam omtoveren in liefde voor de armen en behoeftigen?

Mvg. Ihsan


PS: Pilgrim ben Joods of Christen??
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Ihsan in Town

Bericht door Ariel »

ihsanyd schreef:
DIT IS GOED NIEUWS!!! DEZE WEBSITE KAN DUS UIT DE LUCHT WANT ER VALT GEEN ZORGEN TE MAKEN. De islam is aan het IMPLODEREN!! Gefeliciteerd allemaal jullie hebben gewonnen! Dus dat Rusland in 2050 50% Islamitisch is en India en Israel (30% over 50 jaar) zijn ALLEMAAL FABELTJES. Dat zeg ik jullie toch al de hele tijd. Jullie maken je zorgen om NIETS. Beter zoeken jullie allemaal naar een beter tijdsbesteding zoals de angst en haat voor de islam omtoveren in liefde voor de armen en behoeftigen?

Mvg. Ihsan[/size][/b]

PS: Pilgrim ben Joods of Christen??
:laugh1: Nou, dit goede bericht smeekt om champagne....We gaan knallen...

Afbeelding

Betekent dit dat jij nu een afvallige bent Ihsan? Dat hebben we toch maar knap gedaan. En dat na een paar dagen...Zie je wel dat jij je verstand goed kan gebruiken? :razz:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Ihsan in Town

Bericht door ihsanyd »

Ariel schreef:
ihsanyd schreef:
DIT IS GOED NIEUWS!!! DEZE WEBSITE KAN DUS UIT DE LUCHT WANT ER VALT GEEN ZORGEN TE MAKEN. De islam is aan het IMPLODEREN!! Gefeliciteerd allemaal jullie hebben gewonnen! Dus dat Rusland in 2050 50% Islamitisch is en India en Israel (30% over 50 jaar) zijn ALLEMAAL FABELTJES. Dat zeg ik jullie toch al de hele tijd. Jullie maken je zorgen om NIETS. Beter zoeken jullie allemaal naar een beter tijdsbesteding zoals de angst en haat voor de islam omtoveren in liefde voor de armen en behoeftigen?

Mvg. Ihsan[/size][/b]

PS: Pilgrim ben Joods of Christen??
:laugh1: Nou, dit goede bericht smeekt om champagne....We gaan knallen...

Afbeelding

Betekent dit dat jij nu een afvallige bent Ihsan? Dat hebben we toch maar knap gedaan. En dat na een paar dagen...Zie je wel dat jij je verstand goed kan gebruiken? :razz:
Prooost, ik gebruik kinder champagne als je het niet erg vindt.

Afvallige?? Nooit !! Er is 1 GOD en Mohamed, Yahshua en Moshe zijn zijn boodschappers! Er zijn engelen, Er is een dag des oordeels, Er is een leven na de dood met positieve of negatieve gevolgen afhankelijk van hoe men geleefd heeft. Alles draait om daden en intenties.

De Koran is de beste en enige samenvatiing van het bovenstaande en is dus voor mij DE weg. Er is geen dwang in het geloof, de juiste weg is duidelijk onderscheiden van de verkeerde weg.

Succes met jullie reis, we zien elkaar in het hiernamaals.

Mvg. Ihsan
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ihsan in Town

Bericht door mercator »

ihsanyd schreef: Ik hou van je omwille van de universele broederschap in de mensheid en hoop dat je ooit je hart zuivert van negativiteit en angst.
Dat heb je dan toch even verkeerd voor. Ik heb helemaal niets tegen moslims, zoals ik niets tegen een leeuw of een olifant heb, dat zijn best interessante dieren zolang ze in hun biotoop blijven. Als een leeuw of olifant zich met geweld in mijn huiskamer probeert te vestigen zitten we wél met een probleem. Stenigen, handjes afhakken, rondlopen in clowneske zwarte vodden, eerwraak, achterlijkheid en noem al die Mohammedaanse ongein maar op is allemaal prima zolang de moslims dat in HUN thuislanden en MET ELKAAR doen, dat is voor een moslim nu eenmaal deel van zijn cultureel/genetische-een moslim is ook achterlijk door eeuwenlange inteelt-achtergrond.

Moslims kunnen niets behalve baby's maken, dmv sex. Waarom zou je daar schrik van moeten hebben? HET grote probleem zit hem in onze eigen geesten die slap zijn geworden en niet bereid zijn om de eigen cultuur te verdedigen. Als wij dat willen gooien we jullie allemaal de Middellandse zee over. Want in al die 1400 jaar heeft de moslim niets weten te presteren of organiseren.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ihsan in Town

Bericht door mercator »

ihsanyd schreef:[ Dus dat Rusland in 2050 50% Islamitisch is en India en Israel (30% over 50 jaar) zijn ALLEMAAL FABELTJES.
Het enige wapen dat de moslim heeft is zijn penis. Daar maakt hij enorme drommen kleine moslimpjes mee om zo de wereld te veroveren. Maar er is 1 ding dat je vergeet: die biologische overmacht was mss cruciaal in de Middeleeuwen maar de Westerse technologie heeft dat helemaal uitgevlakt. Ik hoop dat je beseft dat ondanks al zijn geknoei aan een primitief atoombommetje Adolf Ahmadjinehad en al zijn broedende Iranese moslims op enkele minuten naar het Paradijs kunnen geflitst worden.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ihsan in Town

Bericht door mercator »

ihsanyd schreef: Succes met jullie reis, we zien elkaar in het hiernamaals.
Asjeblieft niet :D ! Hier beneden wordt het straatbeeld al verpest door moslims, dat wil ik in het Paradijs niet opnieuw meemaken!
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
yoka
Berichten: 105
Lid geworden op: vr jul 24, 2009 1:52 pm

Re: Ihsan in Town

Bericht door yoka »

@ Ishan

Ik heb intens medelijden met je. Je bent een dwaas te denken 'universitaliteit'te kúnnen prediken als volgeling van de APARTHEID Koran/Mohammed - een Tiraniek Totaalsysteem - dat anderen UITSLUIT - en hen deigt te zullen "vernietigen'.
Spoiler! :
De Koran is de beste en enige samenvatiing van het bovenstaande en is dus voor mij DE weg. Er is geen dwang in het geloof, de juiste weg is duidelijk onderscheiden van de verkeerde weg.[/quote

Koran kan niet kloppen als schofterig, respectloos en gewelddadig boek -vol met haat - maar jij hebt dat nodig laat zien wie je bent - een ISLAMOFASCIST - toch! Een ANGSTHAAS die niet durft noch kan leven zonder 'Befehl ist Befehl'.
Er is 1 GOD en Mohamed, Yahshua en Moshe zijn zijn boodschappers
!

NIEMAND kan GOD BEWIJZEN! Jij 'geloofd'- en verder kom ook jij niet! Een boek is GEEN GEWIJS! En niemand weet hoe Koran ontstond slechts 200 na de dood van Mohammed gepubliceerd met fabels die verzonnen werden door die Arabieren; en die notabe, zoals Sirat Rasul Allah'en Bukhari Mohammed een MISDADIGER verklaren.

'Allah' maakt bewezen DRIE fouten in één 'surah' :razz: :razz: :razz:
'Allah' is 'een beetje dom' die begreep Christendom niet. :redface:

How come your 'god' makes mistakes? :crying:

Gestolen goed van óns N.T. en O.T./Thora ál misdadig - Koran op allerlei andere manieren rijkelijk bewezen nog steeds GROOTSCHALIG MISDADIG en LEVENSGEVAARLIJK

Dát 'Jezus' gestolen in Koran staat is al beledigend voor Jezus als mens - nog meer als CHRISTUS - naast pervert mohammed - een massamoordenaar! Een KETTER, 'de 'valse profeet' die door 'Gog en Magog door jihad' de wereld zal vernietigen - met Ammajinnidad, Talibans, Mullah Omar, Ghadaffi, gewelddadige Islamisten, Bin Laden & Co, suicide bombers, gillende LUGUBERE DOODSGEWADEN - ontploffende moslimvrouwen (!) MULLAHS die met zwaarden zwaaien, tot haat oproepen .... de ratten zijn die uit de donkere kelders van Koran/Mohammed stromen 'in navolging van Mohammed'. Omdát Koran/Mohammed niet deugen

Hét grote verschil tussen Koran en de THEOLOGISCHE en MAATSCHAPPELIJK-SOCIALE REVOLUTIE - HET NIEUWE TESTAMENT van Jezus-CHRISTUS zijn o.a.:

* Geen oorlog mogen voeren
* Mijn Rijk is niet van deze wereld - volledige SPIRITUALITEIT, volledig LIEFDEVOL
*Afschaffen inhumane Joodse straffen -w.o. steningen, handen afhakken, geselen
*Afschaffen VEELWIJVERIJ :yuk: = verboden in Christendom
*
de 'Parabel van de Overspelige vrouw':

'Jezus ontmoette een groep mannen die zeiden 'deze vrouw heeft gezondigd, zij heeft overspel gespeeld, volgens onze JOODSE wetten moet zij gestenigd worden. Wat zou u met haar doen?

Jezus zei: HIJ DIE ZONDER ZONDEN IS MAG DE EERSTE STEEN WERPEN' Een voor een gingen de mannen weg. Tegen de vrouw zei Jezus: 'GA HEEN EN ZONDIG NIET MEER'.
MOHAMMED - DE BARBAARSE INHUMANE SCHOFT - :drool: zou ook deze VROUW HEBBEN LATEN STENIGEN

Gebeurd nog steeds door FOUTE MOHAMMED - fascist, geweldenaar - met zijn MOSLIMS ALS GROOTSCHALIG MOORDENAARS!

Apostasy in Islam (Arabic: ارتداد, irtidād or ridda‎) is commonly defined as the rejection in word or deed of their former religion (apostasy) by a person who was previously a follower of Islam.

The four major Sunni schools of Islamic jurisprudence (Madh'hab) all agree that apostasy is a sin as long as the individual does not do so in ignorance or under duress. According to Wael Hallaq nothing of the apostasy law are derived from the Qur'an.[3] however, Sura 9:74 should be mentioned, annunciating grievous penalty for apostates "in this life and in the Hereafter"[Qur'an 9:74].

"Allah's apostel zei, Het bloed van een moslim mag niet vergoten worden behalve in drie gevallen
1: voor moord;
2) voor Overspel
3) en de moslim die de Islam verlaat 9:83:17
SCHULDIG AAN MOORD BEWEZEN, van de moordende 'Allah' en zijn afgezant 'Mohammed'!

Jij GELOOFD in Koran/Mohammed maar hebt geen BEWIJZEN behalve Koran die zegt 'ik ben God' - maar géén BEWIJS is dát Koran God is.

Niet verbazingwekkend bewonderde Goebels en Hitler Koran met de Grand Mufti en zijn moslim nazis die meewerkte met Hitler:

'Turban & Swastika': http://www.youtube.com/watch?v=zkRkCp3Jr5M" onclick="window.open(this.href);return false;
Afvallige?? Nooit !!


Zeg nooit 'nooit'. Dat zeiden ook andere afvalligen van Islam; en die bekenden dat dit een uiterst moeilijk process voor hen was, eerst razend werden over kritiek op Koran/Mohammed (zoals b.v. Ayaan Hirsi Ali) - na gingen denken - en ontontkoombaar tot de conclusie moesten komen dat Koran/Mohammed niet deugen.

Geen VRIJHEID VAN RELIGIE in Islam :
b.v. deze Turk 'Mehmed':
http://www.faithfreedom.org/forum/viewt ... 14&start=0

Please Help Me because I feel like I lost my everything. I sometimes think about killing myself.
I lived a very long time as a Muslim and everything-everybody in mylife is related to religion. I know that I can never convince my wife, any of my friends or my parents to be apostates; and I know that I will loose them very soon. But I don't wanna loose them. But I can NOT practice this false religion any more.
Ik ken persoonlijk een Afvallige van Islam die jarenlang in DOODSANGST moest leven voor zijn DOODSTRAF onder 'sharia'.

http://www.amazon.com/Leaving-Islam-Apo ... ewpoints=1" onclick="window.open(this.href);return false;

Meer ellende:

“I lost a job, and have been exposed to vilification” – Hale, USA

“I have lost my freedom to express myself in public; I have to live in fear for being hunted down by the Jihadis.” – Abul Kasem, Australia

“Not much as I don't declare it. However I do have to live my life as a hypocrite.”– Ron Jeremy, Malaysia

“Apostasy hasn't cost me anything as of yet because no one knows, I can't trust to tell anyone - but Islam cost me to lose my family, friends, self esteem, and 10 years of my life! Today I have no one except my children - I am starting my own life - free from oppression. I don't know anyone anymore so no one knows about my apostasy - and the Muslims I knew before don't know that I left Islam... I am scared to tell them - for my safety & my children... Even though I live in the US... you still just never know who might act on what they believe in.”– Anonymous

“I have lost my mental/Emotional connection with my family, friends and community. It could be much worse, but I hide my kufr.”– Abu Lahab, USA
.............................

http://www.geocities.com/exmuslims_survey/costs.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Succes met jullie reis, we zien elkaar in het hiernamaals.
Ga vooral wég uit EUropa waar moslims de boel verpesten, bedreigen t.m willen vermoorden! ONGEWENSTE GASTEN.

Helaas voor is jouw 'Pardijs' de totaal MATERIALISTISCHE VERLEIDING TOT WERELDSE GENOEGEN VAN KORAN/ SAITAN.

In Paradijs mogen moslims van alles en nog wat zoals ALCOHOL DRINKEN :roll2: EN VRIJELIJK VROUWEN FUCKEN :yuk: - wat hen als 'haram' VERBOTEN IST hier op aarde - makes no sense at all! - behalve als verleiding door Saitan.

Enfin, je hebt gelijk - verslagen door de slachtoffers van Koran/Mohammed - vlug de benen te nemen - doe dat, ga terug naar 'onze Islamitische landen'- veroverd door HET ZWAARD VAN ALLAH/MOHAMMED w.o. JERUZALEM an Joden en Christen, Constantinopel, Hindoe India...... 10 EEUWEN van AANVALSOORLOGEN DOOR 'de religie van vrede ISLAM'!

:drool:
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ihsan in Town

Bericht door mercator »

yoka schreef:
In Paradijs mogen moslims van alles en nog wat zoals ALCOHOL DRINKEN :roll2: EN VRIJELIJK VROUWEN FUCKEN :yuk: - wat hen als 'haram' VERBOTEN IST hier op aarde -
Oh maar dat mag op aarde ook al hoor, als het maar stiekem gebeurt.
Zo zondigen moslims massaal tegen de ramadan, op voorwaarde dat er geen andere moslim in de buurt is die het kan gaan overbrieven. Homoseks? Helemaal shirk, maar In Casablanca is dat de lokale industrie, zolang het voor geld en in het geniep gebeurt. Of die aanbeveling van Khomeyni dat een gesodomiseerde ezel moet geslacht worden en het vlees verkocht, maar NIET in het dorp van de ezel-verkrachter.
Moslims vertrouwen elkaar voor geen centimeter, dat komt er nog s bij. Ze steken hun wijfjes in zwarte aardappelzakken omdat ze andere moslimmannetjes niet vertrouwen. In dat fameuze paradijs/hoerenkast en kroeg van ze kan de dooie moslimstrijder ZIJN 72 hoeri's zien, voor de collega-jihadisten zijn die onzichtbaar, want er mocht zo eens een broeder met ZIJN hoeri gaan rollebollen.

Van zulke naieve hypocrisie staat Islam bol.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ihsan in Town

Bericht door mercator »

yoka schreef: Constantinopel, Hindoe India...... 10 EEUWEN van AANVALSOORLOGEN DOOR 'de religie van vrede ISLAM'!

:drool:
Oh maar je hebt Slag van Poitiers ook, en de inname van Jeruzalem 1099( waarbij Godfried "tot zijn enkels waadde in moslimbloed :o ),Lepanto 1571 waar de zee rood kleurde van Moslimbloed, Wenen 1688....de 6daagse oorlog, de beide Irak-oorlogen....telkens gingen de Westerse legers door véél talrijker moslims als een mes door boter.
Onze zwakte en teergevoeligheid zit in ONSZELF, dàt is het probleem, NIET de zogezegde macht van de moslims, want moslims kunnen helemaal niks, al 1400 jaar niet.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
yoka
Berichten: 105
Lid geworden op: vr jul 24, 2009 1:52 pm

Re: Ihsan in Town

Bericht door yoka »

Geschiedenis van de Islam - slechts bloedvergieten:

630 - Twee jaar voor zijn dood begint Mohammed zijn Tabruk Jihad waarin hij optrok tegen de
Byzantijnse Christenen maar alhoewel dit niet tot vechten kwam, moesten noordelijke stammen een tax ( jizya) betalen dat onderdeel werd van de officiële politiek in het Kalifaat van Mohammed. Als die een stad of een regio aanvielen en de mensen daar weigerden zich te bekeren tot de Islam dan moesten zij, de 'dhimmies', die tax betalen.

632-634: Onder Kalief Abu Bakr moslims de polytheisten ('heidenen') van Arabië werden onderworpen en die zich tot de Islam moesten bekeren of vermoord werden.
633 - Khalid al-Walid, was een zeer bloedzuchtige commandant, die Mohammed de bijnaam gaf 'het Zwaard van Allah' voor zijn vechtlust (Tabari, 8:158 / 1616-7) neemt de stad Ullays in aan de Euphrates Rivier (huidige Iraq). Khalid onthoofd zoveel gevangenen dat een nabij kanaal waarin hun bloed vloeide het 'Bloed Kanaal'genoemd wordt. (Tabari 11:24/2034-35).
634 - De Byzantijnen worden verslagen in de Slag van Yarmuk in Syria. ( Tabari, 11:94 / 2095)
634-644 - Het Kalifaat staat onder Umar ibn al-Khataab, die zeer wreed was.
635 - Damascus wordt aangevalen en ingenomen.
636 - De Byzantijnen worden uiteindelijk verslagen in de Slag van Yarmuk.
637 - Irak wordt volledig ingenomen door de slag van al-Qadissiyyah
638 - Bijzantijns Jeruzalem wordt overvallen en ingenomen.
638 - 650 - Iran wordt aangevallen en veroverd behalve langs de Kaspische Zee.
639-642 - Egypte wordt aangevallen en veroverd.
641 - Syria en Palestina komen onder Islam Bewind.
643-707 - Noord Afrika is aan de beurt en waar hetzelfde plaatsvindt.
644 - Kalief Umar wordt vermoord bij een Persische krijgsgevangene; Utman ibn Affan wordt tot Kalief gekozen.
644-650 - Cyprus, Tripoli worden ingenomen; met ook in Iran, Afghanistan, en Sind Islamitische wetten opgelegd.
656 - Kalief Uthman wordt vermoord door zijn opstandige soldaten; Ali ibn Abi Talib, schoonzoon en neef van Mohammed, die de met de dochter, Fatima, van Mohammed getrouwd was, wordt Kalief.
656 - De 'Slag van de Kameel' waarin Aisha, Mohammed's vrouw, Ali (aangenomen zoon van Mohammed) aanvalt en probeert te vermoorden omdat hij geen wraak had genomen voor Uhtman's assassinatie. Ali wint door de pezen van de kameel van Aisha door te snijden waarna zij en haar assasins moest vluchten.
657 - De Slag van Siffin tussen Ali en de moslim gouveneur van Jerusalem - Ali verliest.
661 - Ali wordt onderging een vreselijke, langzame dood in Baghdad doordat zijn schedel geslagen werd door zijn moordenaar waaraan vergif gesmeerd was. Op dit punt wordt hij een martelaar en onstaan de 'Sjiíten'.
661-680 - Het Kalifaat van Muawiyyah I, stichter van de Umayyid dynastie die de hoofdstad van Medina naar Damascus verschuift.
673-678 - De Arabieren belegeren Constantinopel (nu Istanboel) hoofdstad van het Bijzantijnse Rijk.
680 - Mohammed's kleinzoon, Hussein, zijn hele familie, en zijn supporters worden in Karbala, Iraq, vermoord.
691 - De 'Dome of the Rock' is voltooid.
705 - Abd al-Malik's restoratie van Ummayyad overheersing.
710 - 713 Verovering van de Lage Indus Vallei.
711-713 - Spanje wordt veroverd en het Sultanaat Andalus gevestigd.
719 - Cordova, Spanje, krijgt een Arabische Gouverneur.
732 - Islam Arabieren worden in Frankrijk door Karel Martel verslagen in welhaast de grootste veldslag in Europa: 'De Slag bij Poitier'.
749 - De Arabieren veroveren Kufah en de Umayyids worden daardoor verslagen.
756 - Stichting van het Ummayyid emiraat in Cordova, Spanje, en is onafhankelijk van de Abbasids.
785 - De Grote Moskee wordt gebouwd in Cordova.
789 - Opkomst van Idrisid amirs in Marokko; stichting van Fez, Christoforos, een moslim die zich tot het Christendom bekeerde, wordt geëxecuteerd.
800 - Onafhankelijk Aghlabid dynastie in Tunesië
807 - Kalief Harun al-Rashid bevel voor de verwoesting van niet-Islamitische gebedshuizen en de Kerk van Maria Magdalena in Jeruzalem.
809 - Aghlabids veroveren Sardinië (Italië).
813 - Christenen in Palestina worden aangevallen en vluchten.
831 - Palermo wordt aangevallen en ingenomen, verdere aanvallen in Zuid Italië.
850 - Kalief al-Matawakkil beveelt dat alle niet-moslim gebedshuizen verwoest worden.
855 - Christenen komen in opstand in Hims (Syrië).
837 - 901 Aghlabids veroveren Sicilië, met aanvallen in Corsica, Italië, Frankrijk.
869-883 - Opstand van zwarte slaven in Iraq.
909 - Opkomst van het Fatimid Kalifaat in Tunesië die Sicilië en Sardinië veroveren.
928-969 - Het Byzantijnse leger herstelt zich en herovert gebied w.o. Cyprus (964) en Tarsus (969).
937 - Ikhshid, een zeer wrede moslim heerser, schrijft naar Empereur Romanus, en schept op over zijn controle over heilige plaatsen voor christenen.
937 - De 'Kerk van de Resurrectie' in Jeruzalem wordt door moslims in brand gestoken; andere kerken worden ook aangevallen.
960 - De Qarakhanid Turks bekeren zich tot de Islam.
966 - Anti-christenen geweld in Jeruzalem.
969 - The Fatimids veroveren Egypte and stichten Cairo.
circa 970 - Seljuks veroveren gebieden van moslims.
973 - Israël en zuid Syrië worden heroverd bij de Fatimids.
1003 - Vervolgingen van christenen (en Joden) door al-Hakim beginnen; de St. Mark's Kerk in Fustat, Egypte, wordt verwoest.
1009 - Verwoesting van de 'Kerk van de Resurrectie' door al-Hakim) (zie 937).
1012 - al-Hakim's christenen en Joden onderdrukkende wetten.
1015 - Aardbeving waardoor de Dome of the Rock in Jeruzalem verwoest wordt.
1031 - Het Umayyid Kalifaat raakt in verval, verdwijnt, en nu zijn er 15 kleine dynastieën in Andalusië.
1048 - De 'Kerk van de Resurrectie' wordt opnieuw gebouwd.
1050 - De 'Almoravid's zijn jihadisten in Mauretanië; en de Almoravids (aka Marabitun) een coalitie van West Sahara Berbers.
1055 Seljuk Prince Tughrul enters Baghdad, consolidation of the Seljuk Sultanate
1055 - Confiscatie van het eigendom van de 'Kerk van de Resurrectie'.
1071 Battle of Manzikert, Seljuk Turks, verslaan Byzantijnen; en veroveren een groot deel van Andalusië.
1071 - Islamitische Turken vallen Palestina aan.
1073 - De Turken veroveren Jeruzalem.
1075 -Seljuks veroveren Nicea (Iznik) en maken dit hun hoofdstad in Anatolië.
1076 - Moslim Almoravids (zie 1050) veroveren West Ghana.
1085 - Toledo wordt heroverd door christen legers.
1086 - Moslim Almov=ravids (zie 1050) zending hulp naar Andalusië - 'Slag van Zallaca'.
1090 - 1091 - Almoravids bezetten geheel Andalusië behalve Saragossa en de Bealearic Eilanden.
1094 - Byzantijn Empereur Alexius Commenus I vraagt het westers-gelegen christendom om te helpen tegen de invasies van zijn landen door de Seljuk moslims. (zie 970).
1095 - Paus Urbanus II predikt de eerste Kruistochten. Jeruzalem wordt in 1099 ingenomen.

Dit is echter niet alles aan Islam aanvalsoorlogen (slechts een daarvan
was geen aanvalsoorlog).

Karel Martel versloeg uiteindelijk Islamitische legers 'in een van de grootste veldslagen' - en donderde die Europa uit waar die Mohammedanen ook toen niets te zoeken hadden.
This of course in no way justifies the Crusader’s actions of murder and atrocities either, but this is to show the truth. The Muslims were not victims of the Crusades. They were aggressors and they provoked the Crusades through their own bloody conquest against the west, which was ordered by Muhammad. The Muslims, in the 450 years of prior violence, killed two or three times more Christians than Christians killed Muslims in all of the Crusades combined.
Lees vooral in ORIANA FALLACI 'De klacht van de Reden' hoe Mohammedanen Europeanen vermoordden en verkrachtten.

SLAVENHANDEL van Christenen door Mohammedanen - w.o. MOREN EN die schoft Mohammed die 'Maria', Koptische christin verkrachtte - bij haar een kind schopte.

ChristenEN mogen niet moorden - moslims wél en die bepalen wie wel/niet hun vijanden zijn - zoals Mo B, Hofstadgroep, Bin Laden, Mullah Omar, jihadisten, suicide bombers....

Wafa Sultan TOP WERELDVROUW - ex-moslim zegt: 'niet één Jood is na de Holocaust Duitsers gaan opblazen in een restaurant in Duitsland - waar ook'

Moslims doen niets anders GEWELD 'heilige oorlog' móet vanaf het begin Koran/Mohammed: MOORDENAARS 'in naam van Allah':
Al Razi the great Persian scientist and philosoper around 700 AD wrote:

"Wanneer de mensen in deze religie [Islam] gevraagd worden bewijzen te leveren voor wat zij zeggen de waarheid is betreffende hun religie, worden zij emotioneel, kwaad en vergieten het bloed van hen die hen confronteren met deze vragen. Zij [moslims] verbieden rationeel denken; en proberen hun opponenten te vermoorden. Dit is waarom de waarheid volledig doodgezwegen en verborgen bleef.

Al Razi over 'het mirakel de Koran':

'Jullie moslims zeggen dat er bewijs aanwezig is en te zien van een mirakel, de Koran. Jullie zeggen: 'Wie ook dit kan ontkennen, laat hem eenzelfde schrijven'. Inderdaad, wij zullen duizend vergelijkwaardige boeken schrijven van de hand van eloquente sprekers, schrijvers en dichters, beter gefraseerd and die de zaken veel duidelijker beschrijven. Deze geven de betekenis beter weer en het rhythmisch proza is beter in meter.... Bij God wat jullie zeggen verbaasd ons! Jullie spreken over een werk dat oude mythe herhaalt, and tegelijkertijd vol met tegenstelling staat, en geen bruikbakre informatie verschaft. En dan zeggen jullie ook nog, 'Probeer het zelf'!

http://en.wikipedia.org/wiki/Al-Razi" onclick="window.open(this.href);return false;
Tukker
Berichten: 155
Lid geworden op: vr apr 30, 2010 8:54 pm
Locatie: Twente

Re: Ihsan in Town

Bericht door Tukker »

Dhana schreef:
Tukker schreef:Yoka,

Er wordt in de Koran met geen woord gerept over dat vrouwen inferieur zijn aan de man. Ik beheers het Arabisch vloeiend en in de Koran staat er letterljk elriezjel qawammun hela el nisaa.

Elriezjel betekent: mannen
Qawammun betekent: sterker
Hela betekent: dan
el nisaa betekent: vrouwen

Beter, of meer waard betekent heeeel wat anders in het Arabisch. Dat woordje (ahsan of khateran) kan ik nergens terug vinden in de Koran.

Het mag er dan letterlijk niet zo staan, maar als je 2 vrouwen versus 1 man nodig hebt voor een rechtsgeldige getuigenis, mag je er toch wel vanuit gaan dat dat inhoudt dat vrouwen qua intelligentie de helft waard zijn van de mannen. Ook bij erfenissen spit ze het het onderdelft wat de verdeling betreft. Worden mannen bij het plegen van zina opgevangen door een groep mannen die ze van hun misstap moeten overtuigen, waarna alles verder in kannen en kruiken is, maar moeten daaraan schuldige vrouwen eenzaam opgesloten worden. Een man mag zijn vrouw slaan, zelfs als hij maar vermoedt dat ze wel eens rebels zou kunnen gaan worden en staat er nergens wat voor sancties mannen van een echtegenote kunnen verwachten als zij zich (dreigen te gaan) misdragen. Wordt van vrouwen verwacht dat zij zich gehoorzaam en dankbaar opstellen jegens hun echtgenoten. Als je dat allemaal bij elkaar optelt, wil dat dus zeggen dat vrouwen in een lagere waardecategorie geplaatst worden dan mannen.
Dhana, ik wil de Koran niet verdedigen, omdat iets wat krom is niet recht valt te praten. Alleen kan ik nergens in de Arabische Koran teruglezen dat Allah de vrouwen haat. Dat zou ook een beetje raar zijn en dan zou Allah ook wel een terugkerend verwijt hebben gehad. Waarom zou je de vrouw scheppen, maar die vervolgens haten?

Wel barst het in de islam van de tegenstrijdigheden. En bestaat er inderdaad een hadeeth waarin Mohammed gezegd zou hebben dat de vrouw minder slim is dan de man, maar tegelijkertijd werd Aicha wel enorm gewaardeerd om haar leergierigheid. En ook hebben de metgezellen van de profeet de helft van hun kennis verkregen door Aicha, de Kajbs en de Rafia's. Raar inderdaad dat Mohammed dan zegt dat vrouwen dom zijn, daar waar maar liefst de helft van alle overleveringen, die de moslims vandaag de dag lezen, overdenken en toepassen en die dus nou niet bepaald ( behalve dan voor Ihsan) ontbeerlijk zijn voor de moslims, door vrouwen zijn overgeleverd.

Dan nog de rest van je reactie. Die dingen die je opnoemt zijn ook de heikelpunten, op de getuigenis van de vrouw na want dat heeft weer wel mijn bijval ( heb de vakken Taalwetenschap en Conversatieanalyse gevolgd en heb daarvan o.a. opgestoken dat je het taalgebruik van vrouwen heel anders moet kenmerken dan die van de mannen. En nog veel meer blabla ), waar ik tegenaan loop.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Ihsan in Town

Bericht door Dhana »

Tukker schreef: Dhana, ik wil de Koran niet verdedigen, omdat iets wat krom is niet recht valt te praten. Alleen kan ik nergens in de Arabische Koran teruglezen dat Allah de vrouwen haat. Dat zou ook een beetje raar zijn en dan zou Allah ook wel een terugkerend verwijt hebben gehad. Waarom zou je de vrouw scheppen, maar die vervolgens haten?

Wel barst het in de islam van de tegenstrijdigheden. En bestaat er inderdaad een hadeeth waarin Mohammed gezegd zou hebben dat de vrouw minder slim is dan de man, maar tegelijkertijd werd Aicha wel enorm gewaardeerd om haar leergierigheid. En ook hebben de metgezellen van de profeet de helft van hun kennis verkregen door Aicha, de Kajbs en de Rafia's. Raar inderdaad dat Mohammed dan zegt dat vrouwen dom zijn, daar waar maar liefst de helft van alle overleveringen, die de moslims vandaag de dag lezen, overdenken en toepassen en die dus nou niet bepaald ( behalve dan voor Ihsan) ontbeerlijk zijn voor de moslims, door vrouwen zijn overgeleverd.

Dan nog de rest van je reactie. Die dingen die je opnoemt zijn ook de heikelpunten, op de getuigenis van de vrouw na want dat heeft weer wel mijn bijval ( heb de vakken Taalwetenschap en Conversatieanalyse gevolgd en heb daarvan o.a. opgestoken dat je het taalgebruik van vrouwen heel anders moet kenmerken dan die van de mannen. En nog veel meer blabla ), waar ik tegenaan loop.

beste C, ik heb nergens beweerd dat allah vrouwen zou haten. Wel is het nog steeds zo dat de koran kennelijk een toon heeft gezet, en dat ondersteund door talloze ahadith waarin vrouwen als minder en zelfs minderwaardig neergezet worden, die tot gevolg hebben dat vrouwen binnen de islam op de meeste, zo niet op alle fronten het onderspit delven ten aanzien van mannen.

Ik begrijp alleen niet zo goed wat Taalwetenschap en Conversatieanalyse daarmee te maken zouden hebben.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Ihsan in Town

Bericht door ihsanyd »

Dhana schreef:
Tukker schreef: Dhana, ik wil de Koran niet verdedigen, omdat iets wat krom is niet recht valt te praten. Alleen kan ik nergens in de Arabische Koran teruglezen dat Allah de vrouwen haat. Dat zou ook een beetje raar zijn en dan zou Allah ook wel een terugkerend verwijt hebben gehad. Waarom zou je de vrouw scheppen, maar die vervolgens haten?

Wel barst het in de islam van de tegenstrijdigheden. En bestaat er inderdaad een hadeeth waarin Mohammed gezegd zou hebben dat de vrouw minder slim is dan de man, maar tegelijkertijd werd Aicha wel enorm gewaardeerd om haar leergierigheid. En ook hebben de metgezellen van de profeet de helft van hun kennis verkregen door Aicha, de Kajbs en de Rafia's. Raar inderdaad dat Mohammed dan zegt dat vrouwen dom zijn, daar waar maar liefst de helft van alle overleveringen, die de moslims vandaag de dag lezen, overdenken en toepassen en die dus nou niet bepaald ( behalve dan voor Ihsan) ontbeerlijk zijn voor de moslims, door vrouwen zijn overgeleverd.

Dan nog de rest van je reactie. Die dingen die je opnoemt zijn ook de heikelpunten, op de getuigenis van de vrouw na want dat heeft weer wel mijn bijval ( heb de vakken Taalwetenschap en Conversatieanalyse gevolgd en heb daarvan o.a. opgestoken dat je het taalgebruik van vrouwen heel anders moet kenmerken dan die van de mannen. En nog veel meer blabla ), waar ik tegenaan loop.

beste C, ik heb nergens beweerd dat allah vrouwen zou haten. Wel is het nog steeds zo dat de koran kennelijk een toon heeft gezet, en dat ondersteund door talloze ahadith waarin vrouwen als minder en zelfs minderwaardig neergezet worden, die tot gevolg hebben dat vrouwen binnen de islam op de meeste, zo niet op alle fronten het onderspit delven ten aanzien van mannen.

Ik begrijp alleen niet zo goed wat Taalwetenschap en Conversatieanalyse daarmee te maken zouden hebben.
Mensen,

De betrouwbaarheid van de hadith moet heroverwogen worden. Dit is de Farewell Sermon van de Profeet Muhammad, dus de samenvating van de allerbelangrijkste wat hij te zeggen had en zie wat er over vrouwen staat:

After praising, and thanking Allah he said:

"O People, lend me an attentive ear, for I know not whether after this year, I shall ever be amongst you again. Therefore listen to what I am saying to you very carefully and TAKE THESE WORDS TO THOSE WHO COULD NOT BE PRESENT HERE TODAY.

O People, just as you regard this month, this day, this city as Sacred, so regard the life and property of every Muslim as a sacred trust. Return the goods entrusted to you to their rightful owners. Hurt no one so that no one may hurt you. Remember that you will indeed meet your LORD, and that HE will indeed reckon your deeds. ALLAH has forbidden you to take usury (interest), therefore all interest obligation shall henceforth be waived. Your capital, however, is yours to keep. You will neither inflict nor suffer any inequity. Allah has Judged that there shall be no interest and that all the interest due to Abbas ibn 'Abd'al Muttalib (Prophet's uncle) shall henceforth be waived...

Beware of Satan, for the safety of your religion. He has lost all hope that he will ever be able to lead you astray in big things, so beware of following him in small things.

O People, it is true that you have certain rights with regard to your women, but they also have rights over you. Remember that you have taken them as your wives only under Allah's trust and with His permission. If they abide by your right then to them belongs the right to be fed and clothed in kindness. Do treat your women well and be kind to them for they are your partners and committed helpers. And it is your right that they do not make friends with any one of whom you do not approve, as well as never to be unchaste.

O People, listen to me in earnest, worship ALLAH, say your five daily prayers (Salah), fast during the month of Ramadan, and give your wealth in Zakat. Perform Hajj if you can afford to.

All mankind is from Adam and Eve, an Arab has no superiority over a non-Arab nor a non-Arab has any superiority over an Arab; also a white has no superiority over black nor a black has any superiority over white except by piety and good action. Learn that every Muslim is a brother to every Muslim and that the Muslims constitute one brotherhood. Nothing shall be legitimate to a Muslim which belongs to a fellow Muslim unless it was given freely and willingly. Do not, therefore, do injustice to yourselves.

Remember, one day you will appear before ALLAH and answer your deeds. So beware, do not stray from the path of righteousness after I am gone.

O People, NO PROPHET OR APOSTLE WILL COME AFTER ME AND NO NEW FAITH WILL BE BORN. Reason well, therefore, O People, and understand words which I convey to you. I leave behind me two things, the QURAN and my example, the SUNNAH and if you follow these you will never go astray.

All those who listen to me shall pass on my words to others and those to others again; and may the last ones understand my words better than those who listen to me directly. Be my witness, O ALLAH, that I have conveyed your message to your people".[1]

—Muhammad, Ninth Day of Dhul Hijjah 10 A.H. (632 CE)

Nou vergelijk dat even met de strijd van het Feminisme100 jaar geleden waarin men nog in europa moest onderzoeken of een vrouw als mens diende of niet. Ook met de strijd van de Apartheid en Martin Luther King en Malcolm X in de jaren 1960, dus 50 jaar geleden. Mensen het westen is pas afgelopen 40 jaar ontwaakt en we moet nog zien wat die ontwaking precies inhoudt.

Mvg. Ihsan
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Ihsan in Town

Bericht door Ariel »

Hoe denk jij over de hadiths of al-Tabari Ihsan?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Ihsan in Town

Bericht door Dhana »

Deze is ook interessant, Ishan. Jammer dat je deze mensen niet persoonlijk kent, want nu weet je niet wat je ermee moet.

Ga jij even daar vertellen dat het niet islamitisch is om mensen zo te behandelen?



http://www.guba.com/watch/3000122709" onclick="window.open(this.href);return false;
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
yoka
Berichten: 105
Lid geworden op: vr jul 24, 2009 1:52 pm

ISHAN's SICK JOKE OVER MOHAMMED

Bericht door yoka »

Moslims zijn blind, plaatsen met alle overtuiging áls bewijzen - suras die precies het tegendeel bewijzen. Je kunt hen met hun neus op de feiten drukken - moslims ZIEN niet wat er staat:

Zoals Ishan eerder bewees, doet hij het weer: '
Mohammed zorgde op zijn sterfbed voor libration van moslimwomen - Europese vrouwen moesten daar tot de 19e eeuw op wachten
- (het laaste is niet waar maar daarover in de volgende posting - ter vergelijking met moslimvrouwen)

Mohammed zegt:

"O People, it is true that you have certain rights with regard to your women, but they also have rights over you. Remember that you have taken them as your wives only under Allah's trust and with His permission.
If [!!!] they abide by your right thén [!!!] to them belongs the right to be fed and clothed in kindness.
be kind to them ... And it is your right that they do not make friends with any one of whom you do not approve, as well as never to be unchaste.


'with 'Allah's permission'? Hoe? Kiest 'Allah' zijn vrouw uit?
Betekenisloze zin want met een man trouwen mag een moslimman niet ( :rongue:

Integendeel [color=#BF0000 Mohammed zegt dat de vrouw volledig afhankelijk is van de man[/u].[/color]

a.u.b.

"If they abide by your right [die van de man] thén to them [vrouwen] belongs the right to be fed and clothed"

"IF' :evil: indien niét gehoorzaamheid 'laat vrouwen hongeren en naakt :razz: gaan'


past precies in:

4.34. "Men are the guardians of women, because Allah has given men SUPERIOR characteristics, and because women spend their richess [meaning men earn the dough]. Good women are therefore women, who are obedient [!!!] to men, and keep the secret [SEKS] which Allah gave for them to protect. And for those women, of whom you [husbands] fear disobdience [!!!] admonish them and leave them alone in their beds [deny her sex], and punish them. If [!!!] they are then obedient, seek no way against her"

De SUPERMAN :laugh1: invented by Mohammed de moslimman:
*HIJ is haar VOOGD - alsof ZIJ een kind is
* HIJ heeft SUPERIOR CHARACTERISTICS - volledig generisch: alle moslimmannen zijn automatisch 'superior'
* HIJ verdient de centen is is fysiek sterker - áls SUPERIOR aan HAAR.
* ZIJ moet HEM gehoorzamen
* ZIJ is zijn bezit 'houdt je SEKS alleen voor HEM
* Indoen ongehoorzam - ontzeg HAAR seks
* HIJ mag haar slaan.

enz. hetzelfde: GEHOORZAAM, SLA JE OGEN NEER, LAAT JE NIET HOREN, LAAT JE SCHOONHEID NIET ZIEN ...:

(Surah at-Tawba:71) Quran: And say to the believing women that then should lower their gaze {!!!] and guard their modesty, [!!!]and not display their ornaments except to their husbands or their fathers, or the fathers of their husbands of their sons, or the sons of their husbands or their brothers or their brother's sons, or their sister's sons or their women or those whom their right hands possess, or the male servants not having need (of women), or the children who have not attained knowledge of what is hidden of women; and let them not strike their feet [niet gehoord worden] so that what they hide of their ornaments may be known... (Surah an-Noor:31)

Men are protectors and maintainers of women because Allah has given the one more strength [mannen zijn fysiek sterker] than the other, and because they support them from their means [mannen verdienen het geld]. (Surah an-Nissaa:34).


THUISBLIJVEN! And stay quietly in your houses, and make not a dazzling display of yourselves like that of the former times of ignorance. (Surah Ahzab:33). O Prophet! Tell thy wives and daughters and believing women that they should cast their outer garments over their persons (when abroad). (Surah Ahzab:59)."

'UNTOUCHBLES' - moslimvrouwen

2.222. En zij vragen u omtrent de menstruatie. Zeg (hun): "Het is iets schadelijks [!!!!], blijft dus gedurende de menstruatie van de vrouwen weg en gaat niet tot haar in, voordat zij hersteld zijn. Maar wanneer zij zich hebben gereinigd, gaat tot haar in, zoals Allah het u heeft bevolen. Allah bemint hen, die zich tot Hem wenden en zich rein houden.

PSYCHISCH GESTOORDE KORAN/MOHAMMED:

Because of the Prophet's explicit saying reported by Abu Hurayra: Allah's Messenger said: "The best rows for men are the first rows and the worst, the last rows; and the best rows for women are the last rows and the worst, the first." (Muslim #881) Imam Nawawi said in his commentary on Muslim ("Sharh sahih Muslim" ed. Shaykh Khalil al-Mays, Beirut: Dar al-Qalam, 3rd ed. 4:404 book of Salat ch. 28 #132): "The part of the statement concerning men is understood in absolute terms; the part of the statement concerning women, in relative terms, i.e. if they pray in mixed congregation. However, if they pray alone, then the same applies to them as for the men: the best rows are the first, and the worst rows, the last :evil:

The only merit of the last rows for women in a mixed congregation is that these rows are the farthest removed from mixture with men, from their sight by women, and from the heart's fondness upon seeing their motions and hearing their voices and so forth, and vice-versa concerning the blameworthiness of their first rows. And Allah knows best." VERKRACHTEN VAN MEISJES

KINDVERKRACHTER MOHAMMED:

Sahih Bukhari Volume 7, Book 62, Number 88 Narrated 'Ursa: The Prophet wrote the (marriage contract) with 'Aisha while she was six years old and consummated his marriage with her while she was nine years old and she remained with him for nine years .

'GOED VOORBEED' DOET GOED VOLGEN

http://edition.cnn.com/2009/WORLD/meast ... index.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Yemen:
Child marriages are widespread in Yemen, the Arab world's poorest country, where tribal customs dominate society. More than a quarter of its females marry before age 15, according to a recent report by the Social Affairs Ministry.

in Afghanistan, Pakistan, Egypte , Nigeria, Somalia, SA, Iran ..........:

given out in marriage at early ages to ensure that she does not become promiscuous and is married out as a virgin - KORAN'HEADSCARF VIRGIN CULT. She undergoes female genital mutilation at tender age

Wat al die moslima's hier volledig lachewekkend maakt 'hoofdoek betekent feminisme' - nog nóóit in Islam!

Ciska Dresselhuys; 'De hoofddoek is nooit zomaar een stuk stof'

Ishan's 'Mohammed bracht women's liberation'- his sick JOKE!
Plaats reactie