Voorstellen

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
*Hind*

Voorstellen

Berichtdoor *Hind* » Zo Mei 23, 2010 10:27 am

Never mind
Laatst gewijzigd door *Hind* op Zo Mei 23, 2010 10:34 am, 1 keer totaal gewijzigd.

vadigran

Re: Voorstellen

Berichtdoor vadigran » Zo Mei 23, 2010 10:37 am

Hey, welkom hind :smile:

Ariel

Berichtdoor Ariel » Zo Mei 23, 2010 10:53 am

Hi Hind... :D Welkom op FFI.
Wat had je ons te vertellen? Jammer dat jij je post gedelete hebt.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Manon

Berichtdoor Manon » Zo Mei 23, 2010 11:48 am

Was het een vraag om hulp?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Zo Mei 23, 2010 10:18 pm

Welkom! :wink:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)

vadigran

Berichtdoor vadigran » Ma Mei 24, 2010 4:39 pm

Manon schreef:Was het een vraag om hulp?
Nee, Hind zal even op het verkeerde forum gezeten hebben. Ik heb het bericht nog gezien en dat was voor gerard bedoeld (iemand van OI die verbannen is). Zover ik weet zit gerard niet op dit forum, maar hij zit wel op freethinker, dus het bericht zal voor daar bedoeld zijn.

Manon

Berichtdoor Manon » Ma Mei 24, 2010 7:23 pm

hahaha ik begin te denken dat 7/8 van de OI posters ofwel nepmoslims zijn, ofwel verbannen. het begint eenzaam te worden voor Hajar en de andere mentaal andersvaliden.

Teva Teff

Berichtdoor Teva Teff » Di Mei 25, 2010 2:51 pm

vadigran schreef:
Manon schreef:Was het een vraag om hulp?
Nee, Hind zal even op het verkeerde forum gezeten hebben. Ik heb het bericht nog gezien en dat was voor gerard bedoeld (iemand van OI die verbannen is). Zover ik weet zit gerard niet op dit forum, maar hij zit wel op freethinker, dus het bericht zal voor daar bedoeld zijn.

Freethinker wordt inderdaad overspoeld met ontdekislamforummers al dan niet geband en/of al dan niet moslim.
Waarbij zelfs een fanatiek niqaabdraagster die op het forum als blijvend protest weigert om die verfoeilijke westerse hoofdletters te gebruiken.
Hind zelf is een nederlandse moslimabekeerlinge, ik verwacht haar hier wel weer een keer terug.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Di Mei 25, 2010 3:12 pm

Wat een Moslim op een vrijdenkers forum komt doen begrijp ik niet. :?
Deze mensen denken niet meer vrij. Islam schrijft aan moslims voor hoe ze moeten handelen en denken.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Dhana

Berichtdoor Dhana » Di Mei 25, 2010 3:16 pm

Hind heeft Gerard inmiddels terug gevonden op het freethink forum.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.

Teva Teff

Berichtdoor Teva Teff » Di Mei 25, 2010 3:50 pm

Ariel schreef:Wat een Moslim op een vrijdenkers forum komt doen begrijp ik niet. :?
Deze mensen denken niet meer vrij. Islam schrijft aan moslims voor hoe ze moeten handelen en denken.

Wat sterk meeweegt, is dat de moslims van Ontdekislam de respectloze atheïsten van freethinker een lesje willen leren.
En de niet-moslims die van dat forum verjaagd zijn, komen vertellen dat zij de periode dat zij daar door hebben gebracht een groot gedeelte van hun respect voor moslims zijn kwijtgeraakt. De meesten voelen zich direct meer thuis op Freethinker.
Overigens leest het moderatieteam gezellig mee. Maak je op Freethinker een ´foute´ opmerking dan krijg je op Ontdekislam een ban en soms worden zelfs je reacties gewist.

Manon

Berichtdoor Manon » Di Mei 25, 2010 4:07 pm

Ariel schreef:Wat een Moslim op een vrijdenkers forum komt doen begrijp ik niet. :?

Hetzelfde als waarom ze hun thuislanden verlaten: gebruik maken van de westerse vrijheid van meningsuiting om die dan zo snel mogelijk af te schaffen.

Dhana

Berichtdoor Dhana » Di Mei 25, 2010 4:17 pm

Teva Teff schreef:

Wat sterk meeweegt, is dat de moslims van Ontdekislam de respectloze atheïsten van freethinker een lesje willen leren.
En de niet-moslims die van dat forum verjaagd zijn, komen vertellen dat zij de periode dat zij daar door hebben gebracht een groot gedeelte van hun respect voor moslims zijn kwijtgeraakt. De meesten voelen zich direct meer thuis op Freethinker.
Overigens leest het moderatieteam gezellig mee. Maak je op Freethinker een ´foute´ opmerking dan krijg je op Ontdekislam een ban en soms worden zelfs je reacties gewist.

Wat een bruller, of eigenlijk te zielig voor woorden. Dan moet je echt wel echt bang zijn voor wat gezond tegengas. Heel ontdekislam staat bol van paniekvoetbal. Met de dag worden er meer geband, zelfs moslims met gezondere ideeen en bij zowat iedere topic staat met fel rood geschreven dat de teksten gewist zijn inv met.... bla... bla...

Het geheel daar is te saai voor woorden geworden.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.

Manon

Berichtdoor Manon » Di Mei 25, 2010 4:29 pm

Ik denk dat ik me ginds eens ga "outen" - morgen of zo, als het regent.

vadigran

Berichtdoor vadigran » Wo Mei 26, 2010 5:50 pm

Manon schreef:Ik denk dat ik me ginds eens ga "outen" - morgen of zo, als het regent.
Hoe bedoel je? Je gaat toch ook niet met leugens en valse accounts beginnen?

Teva Teff

Berichtdoor Teva Teff » Wo Mei 26, 2010 6:41 pm

vadigran schreef:
Manon schreef:Ik denk dat ik me ginds eens ga "outen" - morgen of zo, als het regent.
Hoe bedoel je? Je gaat toch ook niet met leugens en valse accounts beginnen?

Waarom niet?
Het is best wel geinig om dat te doen.
En het is een uitdaging.
Leugens is ook niet erg daar, dat moslimforum is ermee doordrenkt.

Teva Teff

Berichtdoor Teva Teff » Do Mei 27, 2010 11:17 am

Vandaag las ik deze uitnodiging/uitdaging van een moslim met de nick Salah Al Dien.
Wie is er nu hypocriet?
Dan krijg je als autonoom realist toch de drang om zo'n misselijk dom moslimventje rede proberen bij te brengen
Asselemoe 'elejkoem

Hypocrieten... Ongetwijfeld zal elk van jullie zo iemand hebben gekruist op het forum. Maar gelukkig hebben wij scherpe moderators en een goed beheer, alhamdoulillahi.

Laten we de term eerst definiëren in het licht van het forum hetzelve. Onder deze term vallen de (virtuele) mensen die zich een bepaald profiel toekennen om zodoende zowel moslims als niet-moslims trachten te misleiden. Dat kunnen bijvoorbeeld mensen zijn die zich in dit forum voordoen als Christenen terwijl ze in feite anti-Islamisten zijn die nauwe banden hebben met anti-Islamitische fora. En ja, het kunnen zelfs mensen zijn die zich voordoen als moslim terwijl dat in feite niet zo is.

Voor zulke mensen zou men eigenlijk medelijden moeten hebben. Als het bij hun al zo ver gekomen is dat ze zich voordoen als (bv.) een Christen en daarbovenop de Bijbel en het Christendom tracht te verdedigen, tja, dan is het zéér makkelijk voor ons om hun verdriet op deze aarde te extraheren dat het gevolg is van een grote leegte in hun hart. En het grappige is dat ze deze leegte nog trachten te verdoezelen ook. Maar hiermee gaan ze regelrecht in tegen hun natuurlijke aanleg, met als gevolg dat ze hun tijd besteden met een valse identiteit op een Islamitisch forum. En dat er dan mensen zijn die zoiets zelfs 4 jaar volhouden, verraad het feit dat zij een antipathie hebben tegen de waarheid en er gewoon niet tegen kunnen dat zoveel mensen dit prachtig geloof belijden. Immers, waarom zouden zij hun tijd anders spenderen met zulke activiteiten?

Tja, misschien hebben ze nooit genoeg liefde gekregen van thuis uit en nu nog altijd niet "niemand moet mij", dan maar hun aandacht ergens anders gaan zoeken door "de spion" uit te hangen zodat anderen over hen zullen spreken en er langs hun kant de illusie zal worden gewekt dat zij "iemand" zijn.

Geloof mij maar mijn gewaardeerde broeders en zusters, kennis en wijsheid is de kracht der pen in zulke gevallen. Dus kom je iemand tegen op dit forum die de Islaam tracht aan te vallen, reageer dan met kennis en wijsheid want zij zijn een volk dat niet weet.

Het zieligst van al is dat zij er zo fier op zijn om een echte hypocriet te kunnen zijn (door hun valse rollen) terwijl ze langs de andere kant de moslims constant bestempelen als zijnde hypocriet. Ik hoop, mijn beste broeders en zusters, dat jullie er de ironie van inzien.

Het moge dus zeker heel duidelijk zijn dat er een perfecte correlatie bestaat tussen depressie en hypocrisie.

Mijn advies is dan ook om je niet te verlagen tot hun; wij voelen ons goed met ons geloof terwijl dat bij hun niet het geval is. Zij zijn immers diegenen die zich mengen met de Islaam, wat op zich al veel verraad. Wij als moslims vinden vrede en geluk door ons bezig te houden met ons eigen geloof en ons dagelijks leven zonder ons te bemoeien met anderen.

Maar blijkbaar raakt "hun leegte" gewoonweg niet gevuld...

Wa selemoe 'elejkoem

G E L O O F
W I J S H E I D
K E N N I S

Teva Teff

Berichtdoor Teva Teff » Do Mei 27, 2010 11:24 am

Ariel

Berichtdoor Ariel » Do Mei 27, 2010 11:39 am

Tja...Waarom schrijft de kafir zich in met een valse identiteit op een Islamitisch forum, dat is omdat men anders binnen een uur een ban aan de broek heeft omdat hij "foute" dingen zegt die de moslims zomaar aan het denken kunnen zetten.

Dit laat duidelijk zien dat vrijheid van meningsuiting een no,no :nono1: is op Islamitische forums.

Monique

Berichtdoor Monique » Do Mei 27, 2010 11:48 am

Ik snap niet waarom die moslims zo moeilijk doen over kafir die zich voordoen als moslim.

Dat is toch de bedoeling van islam?
"Prima dat iemand geen moslim is ......zolang hij/zij maar doet alsof.

Nu DOEN kafir dat ook ....is het nog niet goed.. [c045.gif]
Amorele atheistische nitwit

Teva Teff

Berichtdoor Teva Teff » Do Mei 27, 2010 12:00 pm

Iedere normale kan alle achterlijke moslimpraat weerleggen, bijvoorbeeld over de wetenschap in de koran, de vredesboodschap van de koran en vooral dat blije gekwek van die moslimamutsjes daar.
Met het grootste gemak en zonder de geringste intellectuele inspanning te leveren.
Dat irriteert die moslims.
In discussie met gewone normalen altijd verliezen.
Daar kunnen moslims niet tegen, verliezen van normalen, laat staan als dat bijna altijd het geval is.
De effectieve aantasting van de zorgvuldig op wanen gebaseerde opbouw van hun zelfbeeld dat door elkaar in stand wordt gehouden en door de solo-actie van een enkeling in elkaar dreigt te storten.
Toch vind ik het als autonoom realist altijd wel een aardige hobby, het uittekenen van hun ongelooflijke moslimdomheid.
Al kan dat niet altijd op het forum zelf gedaan worden.
Maar de meeste weten de weg naar hier wel te vinden en lezen gezellig mee.

Manon

Berichtdoor Manon » Do Mei 27, 2010 4:13 pm

De suikermutsjes zijn ook altijd hun kluts kwijt als hun zorgvuldig opgebouwd westers vernislaagje eventjes drastisch wordt weggeschrapt.

vb. natuurlijk is het vooral lief en attentvol van hun "man" dat hij niet wil dat ze 's avonds alleen op straat lopen, DUS moet hij hen altijd vergezellen. Teken van grote liefde etc.. blablabla.

tot iemand hen dan duidelijk maakt, dat ze in feite helemààl niet op straat hoeven te lopen, tenzij in geval van echte grote nood.... en dan nog.

oeis... dan beginnen ze te twijfelen. Hoezo? niet meer naar de apartheidsfitness dan? of niet meer zelf niqaabs gaan kopen? ha nee, natuurlijk niet! fitnessen kunnen ze gewoon in hun slaapkamer ook wel doen zonder pottenkijkers en zo'n niqaab kan je man ook gaan halen, net zoals zovele islamitische mannen de supermarkt aankopen doen. BINNEN BLIJVEN zeg ik je! Mag niet van de profeet! én achter een scherm zitten als er bezoek komt!

gewoonlijk komt er dan echter een MANNELIJKE poster hen uit de twijfelnood halen en verklaren dat ze best wèl met hun man aan hun zijde én ingepakt in niqaab of burka over straat mogen lopen... OEF! hoor je ze dan denken, de mutsjes.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Do Mei 27, 2010 4:16 pm

Dhana schreef:Hind heeft Gerard inmiddels terug gevonden op het freethink forum.

Wat heeft een gelovige moslima te zoeken bij een andere man. Is deze Gerard ook een bekeerde moslim?

Dhana

Berichtdoor Dhana » Do Mei 27, 2010 7:32 pm

Ariel schreef:
Dhana schreef:Hind heeft Gerard inmiddels terug gevonden op het freethink forum.

Wat heeft een gelovige moslima te zoeken bij een andere man. Is deze Gerard ook een bekeerde moslim?

Hind is een bekeerde moslima die haar verstand gewoon gehouden heeft en het fijne wilde weten waarom die verbannen was. Gewoon zoals iedere westerse vrouw die zonder bijbedoelingen sympathie kan koesteren voor een medemens. En Geard is een christen die er na zoveel jaar gewoon uitgeknikkerd is, omdat men daar kennelijk vond dat zijn tijd er op zat of iets dergelijks.

vadigran

Berichtdoor vadigran » Za Mei 29, 2010 1:10 pm

Ariel schreef:Tja...Waarom schrijft de kafir zich in met een valse identiteit op een Islamitisch forum, dat is omdat men anders binnen een uur een ban aan de broek heeft omdat hij "foute" dingen zegt die de moslims zomaar aan het denken kunnen zetten.

Dit laat duidelijk zien dat vrijheid van meningsuiting een no,no :nono1: is op Islamitische forums.
Ik heb er altijd mijn mening kunnen zeggen.

Terug naar “Welkom nieuwe forummers”