Voorstellen

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Voorstellen

Bericht door Dhana »

@Edit

Leuk te ontdekken dat we alles kennelijk niet voor niets doen hier. We worden kennelijk als een bedreiging gezien, want nu kan je op OI alleen maar bekijken hoe het met Hajar is als je kunt inloggen.

Ook voorsteltopics zijn om wat voor reden dan ook, tegenwoordig van die beveiliging voorzien.

Wilde nog iets neer zetten over met open vizier strijden, maar laat verder maar. Ik wil geen slapende snipers wakker maken.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
vadigran
Berichten: 76
Lid geworden op: do feb 18, 2010 10:35 pm

Re: Voorstellen

Bericht door vadigran »

Dhana schreef:Het siert je al mens zeer dat je niet mee laat slepen in dit soort zaken, Vadigran. Maar probeer maar eens je stukje over je vriend en jij, wat jou zo gelukkig maakt daar te plaatsen. Dan zal je zien in hoeverre je daar altijd je eigen ik kunt presenteren.
Je had gelijk.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Voorstellen

Bericht door Dhana »

vadigran schreef:
Dhana schreef:Het siert je al mens zeer dat je niet mee laat slepen in dit soort zaken, Vadigran. Maar probeer maar eens je stukje over je vriend en jij, wat jou zo gelukkig maakt daar te plaatsen. Dan zal je zien in hoeverre je daar altijd je eigen ik kunt presenteren.
Je had gelijk.

Ohh jongen, toch. Wat is er gebeurd? Of houd je dat liever voor jezelf? Even goede vrienden hoor, in dat geval.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
vadigran
Berichten: 76
Lid geworden op: do feb 18, 2010 10:35 pm

Re: Voorstellen

Bericht door vadigran »

Dhana schreef:
vadigran schreef:
Dhana schreef:Het siert je al mens zeer dat je niet mee laat slepen in dit soort zaken, Vadigran. Maar probeer maar eens je stukje over je vriend en jij, wat jou zo gelukkig maakt daar te plaatsen. Dan zal je zien in hoeverre je daar altijd je eigen ik kunt presenteren.
Je had gelijk.

Ohh jongen, toch. Wat is er gebeurd? Of houd je dat liever voor jezelf? Even goede vrienden hoor, in dat geval.
Een moslim noemde me ziek omwille van mijn geaardheid. Die steek in mijn richting negeerde ik niet, ik laat mij niet ziek noemen. Als reactie op zijn opmerking deed ik alsof hij me aan het verleiden was, ik wist dat ik hem daarmee kon ergeren. Een moslimman kan het niet aan als je hem homo noemd :roll: . Het is een smerige streek en als ik de tijd kon terugdraaien zou ik het weer doen. Ik laat niet over me heen lopen.

Ik kreeg een waarschuwing. Ik zou het uitgelokt hebben. Wat had ik anders moeten doen? Het zomaar accepteren dat iemand mij ziek noemd? Zijn opmerking over mijn geaardheid is voor moslims normaal, voor moslims ben ik verkeerd. Zelfs moslims die zeggen dat ze geen probleem hebben met mijn geaardheid accepteren mij niet echt helemaal. Het is geen acceptatie als tegen mij gezegt wordt dat ik er niks aan kan doen dat ik homo ben en dat als ik de keus had ik dan hetero zou zijn. Ook al is dat goed bedoel, toch begrijpen zelfs zij het niet. Ik schaam mij niet voor mijn geaardheid. Ik sta niet los van mijn geaardheid, noem mijn geaardheid een zonde en/of een ziekte, dan beledig je mij. Als ik kon kiezen om hetero te zijn, dan zou ik dat niet eens willen. Ik heb het geluk dat ik homo ben, ik ben trots dat ik homo ben en wie daar problemen mee heeft kan figuurlijk mijn rug op.
Het geloof belet moslims om mijn geaardheid te accepteren. Je had dan ook gelijk. Ik kan niet voor de volle 100% mezelf zijn op een moslimforum (hoe graag ik mezelf dat ook wijsmaakte).

Ik weet niet of ik nou onredelijk ben. Ik ben te kwaad, het kan me op het moment gewoon niet schelen.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Voorstellen

Bericht door Dhana »

Je hebt alle recht om kwaad te zijn, Vadigran. Je mag er wel zijn en vertellen dat je homoseksueel geaard bent, maar dat niet in de prakrijk brengen. Daar komt het zo'n beetje op neer.

Erg jammer, dat de boel daar zo voor je uit de hand gelopen is. Maar aan de andere kant wel weer goed, misschien. Zoal jij al ergens van genezen zou moeten worden, is dat nu de islam met haar aanhangers geworden. :wink2:

Ik denk dat ik daar een beetje gevolgd heb allemaal. Je was ook wel provocerend bezig, geloof ik. Maar echt goed dat je dat gedaan hebt. Houd je voorlopig maar wat gedeisd daar als je geen ban aan je broek wilt krijgen.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89873
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Voorstellen

Bericht door Ariel »

Nee hoor. Je bent niet onredelijk, en je hebt alle recht om boos te zijn.

Als je een ban wil hebben moet je deze hadith even op het forum zetten... :laugh1:

Mohammed die op de tong en de lippen van zijn vriend zoog....
The Sayings of the Syrians," Chapter Title: "Hadith of Mu?awiya Ibn Abu Sufyan,"
Narrated by Hisham Ibn Kasim, narrated by Huraiz, narrated by Abdul Rahman Ibn Abu Awf Al Jarashy, and narrated by Muawiya who said,
"I saw the prophet (pbuh) sucking on the tongue or the lips of Al-Hassan son of Ali , may the prayers of Allah be upon him . For no tongue or lips that the prophet sucked on will be tormented (by hell fire).
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Voorstellen

Bericht door Dhana »

Ariel schreef:Nee hoor. Je bent niet onredelijk, en je hebt alle recht om boos te zijn.

Als je een ban wil hebben moet je deze hadith even op het forum zetten... :laugh1:

Mohammed die op de tong en de lippen van zijn vriend zoog....
The Sayings of the Syrians," Chapter Title: "Hadith of Mu?awiya Ibn Abu Sufyan,"
Narrated by Hisham Ibn Kasim, narrated by Huraiz, narrated by Abdul Rahman Ibn Abu Awf Al Jarashy, and narrated by Muawiya who said,
"I saw the prophet (pbuh) sucking on the tongue or the lips of Al-Hassan son of Ali , may the prayers of Allah be upon him . For no tongue or lips that the prophet sucked on will be tormented (by hell fire).

:roll2:

Die kende ik nog niet. Zielig eigenlijk als je een moslim bent en al die smerigheden van DE Profeet ondergronds moet zien te houden. Nog veeeel zieliger dan hoe zij de geaardheid van Vadigran beschouwen.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89873
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Voorstellen

Bericht door Ariel »

Nog een hadith die je kan gebruiken.
1. Bukhari :: Book 4 :: Volume 52 :: Hadith 143
Narrated Anas bin Malik:
The Prophet said to Abu Talha, "Choose one of your boy servants to serve me in my expedition to Khaibar." So, Abu Talha took me letting me ride behind him while I was a boy nearing the age of puberty. I used to serve Allah's Apostle when he stopped to rest. I heard him saying repeatedly, "O Allah! I seek refuge with You from distress and sorrow, from helplessness and laziness, from miserliness and cowardice, from being heavily in debt and from being overcome by men."
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
vadigran
Berichten: 76
Lid geworden op: do feb 18, 2010 10:35 pm

Re: Voorstellen

Bericht door vadigran »

Ik weet dat ik ook provocerend bezig was nadat hij mij ziek noemde. Het was verkeerd, maar ik heb er geen spijt van.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Voorstellen

Bericht door Dhana »

vadigran schreef:Ik weet dat ik ook provocerend bezig was nadat hij mij ziek noemde. Het was verkeerd, maar ik heb er geen spijt van.

Je bedoelt dat je je er ergens spijt van hebt dat je je uit de tent hebt laten lokken?

Ja, dat ken ik. Ik ben daar expres strijdend ten onder gegaan, zeg maar. Wist dat ik een ban zou krijgen, maar ik had iets van: als ik toch geband word, dan maar met veel tromgeroffel. Toen ik na een half jaar onder een andere naam terug kwam, hadden ze me zo door en werd ik er weer uitgekwakt. Dat was toch een teken dat ze goed geraakt waren, anders hadden ze me na zo'n lange tijd niet herkend.

En de ziekte komt van hun kant, hoor en helemaal niet van de jouwe.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
vadigran
Berichten: 76
Lid geworden op: do feb 18, 2010 10:35 pm

Re: Voorstellen

Bericht door vadigran »

Dhana schreef:
vadigran schreef:Ik weet dat ik ook provocerend bezig was nadat hij mij ziek noemde. Het was verkeerd, maar ik heb er geen spijt van.

Je bedoelt dat je je er ergens spijt van hebt dat je je uit de tent hebt laten lokken?

Ja, dat ken ik. Ik ben daar expres strijdend ten onder gegaan, zeg maar. Wist dat ik een ban zou krijgen, maar ik had iets van: als ik toch geband word, dan maar met veel tromgeroffel. Toen ik na een half jaar onder een andere naam terug kwam, hadden ze me zo door en werd ik er weer uitgekwakt. Dat was toch een teken dat ze goed geraakt waren, anders hadden ze me na zo'n lange tijd niet herkend.

En de ziekte komt van hun kant, hoor en helemaal niet van de jouwe.
Ja, ik heb er wel spijt van dat ik me uit mijn tent heb laten lokken. Ik zou wel wat mogen werken aan mijn zelfbeheersing :redface:. Ach ja, je kan niet 24u per dag een engeltje zijn [hypocrite.gif] .
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Voorstellen

Bericht door Monique »

Vadigran, geband worden op islamfora is het grootste compliment dat je kunt krijgen. worthy:

Ze laten je daarmee zien dat je een mens ben en geen robot/slaaf van een boekje.

Pas wanneer je niet meer geband wordt wordt het tijd om aan jezelf te gaan twijfelen. :evil:
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
vadigran
Berichten: 76
Lid geworden op: do feb 18, 2010 10:35 pm

Re: Voorstellen

Bericht door vadigran »

Monique schreef:Vadigran, geband worden op islamfora is het grootste compliment dat je kunt krijgen. worthy:

Ze laten je daarmee zien dat je een mens ben en geen robot/slaaf van een boekje.

Pas wanneer je niet meer geband wordt wordt het tijd om aan jezelf te gaan twijfelen. :evil:
Ik ben, denk ik, niet geband. Ik heb een waarschuwing gekregen. Wie weet wordt ik alsnog gebanned. Ik merk het wel wanneer ik weer afgekoeld ben, ik heb nu even geen zin om er op te gaan zien.
chenchen21621
Berichten: 1
Lid geworden op: wo aug 11, 2010 11:37 am

Re: Voorstellen

Bericht door chenchen21621 »

Nee, Hind zal even op het verkeerde forum gezeten hebben. Ik heb het bericht nog gezien en dat was voor gerard bedoeld (iemand van OI die verbannen is). Zover ik weet zit gerard niet op dit forum, maar hij zit wel op freethinker, dus het bericht zal voor daar bedoeld zijn.
________________________________________________________________
gucci handbags
gucci men wallet
gucci mens shoes
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89873
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Voorstellen

Bericht door Ariel »

Gerard zit nu wel op dit forum chenchen21621.
En volgens mij heeft ze hem lang geleden al gesproken op freethinker.

Welkom op FFI chenchen.

Vriendelijke groet.
Ariel
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Voorstellen

Bericht door Manon »

Ik weet niet of je de moderator Hagar van ontdekislam kent?
yeps.
Hajar Mulder, ook gekend op indertijd maroc.nl, maghrebonline.nl, weerwoord.nl en nog een aantal forums. Helemaal kwiedewiedewiet.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Plaats reactie