Hallo allemaal!

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Hallo allemaal!

Bericht door H.Numan »

Amazigh schreef:Wie zegt dat ik er niks van af weet? Berbers geloofden vroeger dat de Zon een God was hoe serieus moet ik dit nemen? Vroeger geloofde heel Europa dat de wereld vierkant en plat was en nu niet meer, zijn jullie nu ook landverraders?
En nou vereren jullie de maangod. Hier, een pinda. Wegwezen!
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Hallo allemaal!

Bericht door mercator »

Amazigh schreef: Wie zegt dat ik er niks van af weet? Berbers geloofden vroeger dat de Zon een God was hoe serieus moet ik dit nemen? Vroeger geloofde heel Europa dat de wereld vierkant en plat was en nu niet meer, zijn jullie nu ook landverraders?
Zeg Amazigh, heb je gehoord van dat DNA onderzoek aan een Belgische universiteit waaruit zou blijken dat Adolf Hitler van Noord-Afrikaanse berber-afkomst zou zijn?
Dan hebben die berbers toch één beroemdheid voortgebracht :D ...
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Hallo allemaal!

Bericht door Dhana »

mercator schreef:
Amazigh schreef: Wie zegt dat ik er niks van af weet? Berbers geloofden vroeger dat de Zon een God was hoe serieus moet ik dit nemen? Vroeger geloofde heel Europa dat de wereld vierkant en plat was en nu niet meer, zijn jullie nu ook landverraders?
Zeg Amazigh, heb je gehoord van dat DNA onderzoek aan een Belgische universiteit waaruit zou blijken dat Adolf Hitler van Noord-Afrikaanse berber-afkomst zou zijn?
Dan hebben die berbers toch één beroemdheid voortgebracht :D ...

Dan zit Jodenhaat waarschijnlijk toch echt in de genen opgeslagen.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Hallo allemaal!

Bericht door H.Numan »

Ik denk het niet. Meer een afwijkende vorm van imbeciliteit.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Hallo allemaal!

Bericht door Schepsel »

H.Numan schreef:Ik denk het niet. Meer een afwijkende vorm van imbeciliteit.
Ja, tot 1945 waren ze hier ook massaal imbeciel. Daarna echter gingen ze degenen die bekend stonden als NSB'ers afstraffen terwijl ze zelf kilo's boter op het hoofd hadden.

Gelukkig is er iets aan maakbaarheid aan de maatschappij, want nu wordt jodenhaat ook oprecht gezien als een schande. Sommige landen/religies/volkeren lopen daarin behoorlijk achter.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Hallo allemaal!

Bericht door H.Numan »

Helaas ziet prominent links en oud gek antisemitisme als bewonderenswaardig. Vermits je je antisemitisme maar verpakt als medeleven met die arme zielige onbegrepen bloeddorstige moordenaars palestijntjes.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Hallo allemaal!

Bericht door mercator »

Dat "prominent links" mag Hitler en zijn Nazi's op hun knietjes danken dat ze de joden vervolgd hebben, dat argumentje komt toch zooo van pas om de Palezwijntjes uit de wind te zetten!
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Plaats reactie