Even voorstellen

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Radar4U

Even voorstellen

Berichtdoor Radar4U » Do Okt 28, 2010 7:34 pm

Goede avond mensen,

Ik wil van de gelegenheid gebruik maken mij voor te stellen. Bij toeval kwam ik op dit forum terecht. Bevind mij al jaren aan de rechter kant van het spectrum, maar sinds het schijn-proces tegen Wilders, die vanaf dat moment definitief mijn stem heeft, ben ik steeds bozer geworden.
Al geruime tijd maak ik me zorgen over de toenemende invloed van de Islam, lees ik veel rechtse blogs, zoals HVV, artikel7, het verraad van links, maar ook de opinies aan de andere zijde. Lijkt me goed voor beeld- en opinievorming. Ben met name ook geinteresseerd in de opinie van ex-moslims, die de islam van binnenuit hebben meegemaakt, maar vreemd genoeg door de reguliere media worden genegeerd, of hooghartig met de bekende veronderstelde morele superioriteit van links in de hoek worden gezet. Onbegrijpelijk hoe mensen kunnen oordelen over zaken waar ze geen verstand van hebben! Ondertussen verandert het klimaat, is er minder ruimte voor vrijheid van meningsuiting, debat en oordeelvorming. De confessionele partijen liften dankbaar mee op het succes van de Islam om hen eigen agenda door te drukken met als gevolg nog meer inperking van de vrijheid. Links heeft behoefte aan het creëren van een nieuw proletariaat, nu hun ex-doelgroep het inmiddels goed heeft en niet links meer wenst te stemmen. Dat zij hierbij hun eigen hoofd vrijwillig in de strop hangen sluiten zij deemoedig de ogen voor.
Kort gezegd, ik maak me oprecht zorgen over de toekomst van mijn jonge blonde dochters in dit land en wil dat er iets gebeurt. Het huidige kabinet is een goede aanzet wat mij betreft.
Ik heb de behoefte om mee te praten argumenten uit te wisselen met gelijkgezinden, maar uiteraard ook met critici.

BFA

Re: Even voorstellen

Berichtdoor BFA » Do Okt 28, 2010 7:38 pm

Dag radar,
Welkom hier
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;

silkyboxershortXL

Berichtdoor silkyboxershortXL » Do Okt 28, 2010 8:17 pm

Hallo Radar, welkom. Er is heel veel kennis op dit forum over de islam. Vandaag heeft dit mij weer weten
te verbazen (klikken op 3 year old girl dirty dancing)http://barenakedislam.wordpress.com/2010/10/05/little-muslim-girl-being-groomed-for-the-sex-trade/:
Hoop is geen strategie om vrijheid te behouden.

Manon

Berichtdoor Manon » Do Okt 28, 2010 8:45 pm

Welkom Radar4U ! schuif snel aan aan praat gerust mee.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.

Dhana

Berichtdoor Dhana » Do Okt 28, 2010 9:04 pm

Hallo Radar en ook welkom namens mijn persoontje. Zie uit naar je bijdragen.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.

Monique

Berichtdoor Monique » Do Okt 28, 2010 9:22 pm

Welkom Radar, leef je uit... :wink2:
Amorele atheistische nitwit

Schepsel

Berichtdoor Schepsel » Do Okt 28, 2010 10:08 pm

Welkom.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Do Okt 28, 2010 10:09 pm

Van harte welkom! :rock:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)

Socrates

Berichtdoor Socrates » Do Okt 28, 2010 10:29 pm

Kort gezegd, ik maak me oprecht zorgen over de toekomst van mijn jonge blonde dochters in dit land en wil dat er iets gebeurt.

:ermm: Maakt u zich maar beter zorgen over de wereld als geheel (en Nederland in het bijzonder) als het met het geheel goed gaat dan kan uw dochters ook weinig overkomen.

Welkom trouwens.

mercator

Berichtdoor mercator » Do Okt 28, 2010 11:02 pm

Radar4U schreef:Ik heb de behoefte om mee te praten argumenten uit te wisselen met gelijkgezinden, maar uiteraard ook met critici.

Die critici komen hier zowat voorbij als "vallende sterren", een opstoot van copy-paste uit het Koran-boekje en de obligate "Ik ben een fiere moslim" rhetoriek. Lang duurt dat nooit. Wat dat betreft ga je hier dus van een kale reis terugkomen. Het is zoals op het Wilders-proces: moslims hebben nu eenmaal niks zinnigs te vertellen, als ze even hun lange tenen hebben laten zien zijn ze zo weer weg. Je gaat hier wel een paar half-moslims aantreffen die niet in het reine zijn met de Marokkaanse of Afghaanse mist die in hun kop is blijven hangen en die maar zeer moeizaam verdwijnt onder de invloed van het Europese klimaat.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel

Scarlatti

Berichtdoor Scarlatti » Do Okt 28, 2010 11:20 pm

mercator schreef:
Radar4U schreef:Ik heb de behoefte om mee te praten argumenten uit te wisselen met gelijkgezinden, maar uiteraard ook met critici.

Die critici komen hier zowat voorbij als "vallende sterren", een opstoot van copy-paste uit het Koran-boekje en de obligate "Ik ben een fiere moslim" rhetoriek. Lang duurt dat nooit. Wat dat betreft ga je hier dus van een kale reis terugkomen. Het is zoals op het Wilders-proces: moslims hebben nu eenmaal niks zinnigs te vertellen, als ze even hun lange tenen hebben laten zien zijn ze zo weer weg. Je gaat hier wel een paar half-moslims aantreffen die niet in het reine zijn met de Marokkaanse of Afghaanse mist die in hun kop is blijven hangen en die maar zeer moeizaam verdwijnt onder de invloed van het Europese klimaat.

Exact Mercator maar Welkom Radar4U!
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)

Radar4U

Berichtdoor Radar4U » Do Okt 28, 2010 11:24 pm

Socrates schreef:
Kort gezegd, ik maak me oprecht zorgen over de toekomst van mijn jonge blonde dochters in dit land en wil dat er iets gebeurt.

:ermm: Maakt u zich maar beter zorgen over de wereld als geheel (en Nederland in het bijzonder).

Haha, en gelijk heeft u.
Maar niets menselijks is mij vreemd en de aandacht gaat dan vaak in de eerste plaats toch uit naar de directe leefomgeving (het hemd is nader dan de rok zeg maar). Dit laat onverlet dat de Islam m.i. idd. een mondiale (be)dreiging is.

Dank overigens @all voor het welkom

mercator

Berichtdoor mercator » Do Okt 28, 2010 11:39 pm

Radar4U schreef:Maar niets menselijks is mij vreemd en de aandacht gaat dan vaak in de eerste plaats toch uit naar de directe leefomgeving (het hemd is nader dan de rok zeg maar).

Dat zegt u goed ! Wat maakt het ons uit dat er in pakweg Afghanenland 10.000.000 armoedige en onderdrukte burka's rondlopen tussen alle andere burka's daar terwijl we hier hopen last hebben met de 10.000 burka's die HIER rondwaggelen.

Socrates

Berichtdoor Socrates » Do Okt 28, 2010 11:57 pm

mercator schreef:
Radar4U schreef:Maar niets menselijks is mij vreemd en de aandacht gaat dan vaak in de eerste plaats toch uit naar de directe leefomgeving (het hemd is nader dan de rok zeg maar).

Dat zegt u goed ! Wat maakt het ons uit dat er in pakweg Afghanenland 10.000.000 armoedige en onderdrukte burka's rondlopen tussen alle andere burka's daar terwijl we hier hopen last hebben met de 10.000 burka's die HIER rondwaggelen.

Human being are members of a whole,
In creation of one essence and soul.
If one member is afflicted with pain,
Other members uneasy will remain.
If you've no sympathy for human pain,
The name of human you cannot retain!

From Rose Garden of Saadi

mercator

Berichtdoor mercator » Vr Okt 29, 2010 12:20 am

Socrates schreef:Human being are members of a whole,

Ja dat is wel een grappig versje. Is het vertaald uit het Arabierisch?

Socrates

Berichtdoor Socrates » Vr Okt 29, 2010 12:44 pm

mercator schreef:
Socrates schreef:Human being are members of a whole,

Ja dat is wel een grappig versje. Is het vertaald uit het Arabierisch?

Nee hoor Mercator, het is Perzisch. Zelfs de meeste wetenschappelijke Arabische boeken zijn geschreven door Perzen.
Denk aan canon of medicine van Avicenna en Algoritme en Algebra door Al-Khawarizmi en nog veel meer. :wink:

Tukkerin

Berichtdoor Tukkerin » Vr Okt 29, 2010 1:56 pm

Welkom!
Umm Rania

Ariel

Berichtdoor Ariel » Vr Okt 29, 2010 7:47 pm

Welkom Radar4U . Fijn om je hier te zien, en ik hoop dat jij je hier snel thuis zal voelen.

Ben met name ook geinteresseerd in de opinie van ex-moslims, die de islam van binnenuit hebben meegemaakt

Dan moet je de posten van Dutch, de oprichter van FFI Dutch eens doorlezen. Op dit moment zit Dutch weer in Tunesie, tussen de moslims in, en heeft ze niet veel gelegenheid om te posten.
Dutch is een ex-moslima.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Radar4U

Berichtdoor Radar4U » Wo Nov 03, 2010 10:42 pm

Ariel schreef:Welkom Radar4U . Fijn om je hier te zien, en ik hoop dat jij je hier snel thuis zal voelen.

Ben met name ook geinteresseerd in de opinie van ex-moslims, die de islam van binnenuit hebben meegemaakt

Dan moet je de posten van Dutch, de oprichter van FFI Dutch eens doorlezen. Op dit moment zit Dutch weer in Tunesie, tussen de moslims in, en heeft ze niet veel gelegenheid om te posten.
Dutch is een ex-moslima.

Thx. Ariel. Heb al gezien: Er valt veel te lezen. Zal in eerste instantie dus wel weinig reageren worden. [hypocrite.gif]

birdie

Berichtdoor birdie » Zo Nov 07, 2010 12:30 am

Welkom Radar!

Wanneer je hier goed rondkijkt in het forum dan gaat er een wereld voor je open.
Een wereld, die je afgehouden wordt door de reguliere informatiebronnen.
Laat je niet lijden door de dommen, volg je eigen wijsheid!!!!!
† 14 september 2012.

Terug naar “Welkom nieuwe forummers”