Ook mijn dochter werd moslima

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
mercator

Re: Ook mijn dochter werd moslima

Berichtdoor mercator » Wo Jan 19, 2011 6:46 pm

De neiging van (sommige) Westerse vrouwen om scheep te gaan met moslimmannetjes is een psychische aandoening, een vorm van auto-mutilatie. Die zelfverminking is een symptoom van een diepere psychische problematiek. Te vergelijken met de moslima's die uit eigen beweging de kopvod dragen, dat is de veruiterlijking van een diep verlangen naar pijn en vernedering. Blijkbaar hebben vrouwen daar meer last van dan mannen. Vrouwen lijden graag pijn, psychisch én fysiek. Een man zou bijv. nooit een bevalling willen meemaken maar dames hebben daar geen probleem mee doorgaans om die vernederende foltering te ondergaan.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel

H.Numan

Berichtdoor H.Numan » Do Jan 20, 2011 12:29 pm

Dat moeten de dames hier maar eens uitleggen.
Wat is er zo aantrekkelijk aan Fritzl het keldermonster of Joran? Beiden krijgen zakken vol met post. Vooral van vrouwen. De Viva staat bol met contact advertenties uit de bajes. Bijna openlijk: "ik ben een aardig man, zit TBS lang gestraft uit, wegens kinderverkrachting. Zoek een lieve vrouw bijvoorkeur met jonge kinderen. Want ik ben gek op kinderen." Dat soort figuren krijgt nog serieus antwoord ook. Ik vraag me echt af hoe verknipt je moet zijn als vrouw om op zoiets te vallen.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem

Monique

Berichtdoor Monique » Do Jan 20, 2011 12:53 pm

H.Numan schreef:Dat moeten de dames hier maar eens uitleggen.
Ik vraag me echt af hoe verknipt je moet zijn als vrouw om op zoiets te vallen.

Wat ben ik blij dat ik het op geen enkele manier kan uitleggen..... :drool:
Amorele atheistische nitwit

gerard_m

Berichtdoor gerard_m » Ma Jan 24, 2011 9:09 pm

Vrouwen lijden graag pijn, psychisch én fysiek. Een man zou bijv. nooit een bevalling willen meemaken maar dames hebben daar geen probleem mee doorgaans om die vernederende foltering te ondergaan.

Zo beschouwd lijkt het wel deels biologisch bepaald.

Ik wens Norh vooral veel sterkte, het lijkt me een ontzettend moeilijke situatie.
Lastige vragen stellen werkt niet, want die vragen moet zij zelf gaan stellen. Misschien helpt het om de bronnen aandragen. De koran, het woord van Allah, is het mooiste boek dat er is maar wordt door suikermoslims nooit direct gebruikt. In plaats daarvan zijn er zoete boekjes. Terwijl zo'n boekje nooit mooier kan zijn dan wat Allah heeft geschreven. Dat is niet voor niets, de koran en vooral de hadith zijn bepaald niet fris om te lezen. Die moet ze dus juist wel gaan lezen. Dus misschien werkt interesse wel, bedoeld om haar met de echte bronnen in contact te brengen. Vraag je dochter eens uit interesse om Soera 8 en 9 voor te lezen of naar de ahadith van Bukhari..
Three things cannot be long hidden: the sun, the moon, and the truth.
(Buddha)

nohr

Berichtdoor nohr » Di Jan 25, 2011 12:03 am

Gerard,
dank voor je meedenken. Ik denk alleen dat ze de koran al heeft moeten lezen, want dat is toch verplicht tijdens de ramadan? Ik heb haar tijdens het proces van haar bekering inderdaad eens gevraagd of ze de koran wel eens helemaal had gelezen. Toen was dat niet het geval. Maar ze is nu moslima en heeft dus ook ramadan gedaan. Toen wij in die tijd bij haar op bezoek waren, vertelde ze dat ze iedere dag enkele hoofdstukken moest lezen, ze had er een flyertje voor waarop een heel schema stond. Dat was wel aan het begin van de ramadan en toen liep ze al een beetje achter. Maar gedisciplineerd als ze altijd is, vermoed ik dat ze dat toch wel heeft gedaan.
Kan je me vertellen wat die soera's en ahadith zo'n beetje inhouden: ik heb even gegoogled maar om nu zelf die hele lap onzin te gaan lezen, kan ik niet opbrengen, sorry. Maar als je het in gorte lijnen vertelt, kan ik haar mening toch erover vragen.
Gr. Nohr

mercator

Berichtdoor mercator » Di Jan 25, 2011 12:10 am

nohr schreef:ik heb even gegoogled maar om nu zelf die hele lap onzin te gaan lezen, kan ik niet opbrengen, sorry.

...en daar heb je groot gelijk in, het brengt jou niks bij en een moslim kan je nooit klem zetten met zijn/haar eigen koran. Waarom? Omdat die hele mythologie gewoon een schaamlapje is voor een psychische malfunctie, de ware aard van het Mohammedaan-zijn situeert zich in de psychopathologie, heeft niets met theologie te maken.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel

Ariel

Berichtdoor Ariel » Di Jan 25, 2011 2:02 am

nohr schreef:Kan je me vertellen wat die soera's en ahadith zo'n beetje inhouden: ik heb even gegoogled maar om nu zelf die hele lap onzin te gaan lezen, kan ik niet opbrengen, sorry. Maar als je het in gorte lijnen vertelt, kan ik haar mening toch erover vragen.
Gr. Nohr

Soera 9 is de laatste soera die geschreven is Nohr. Elke soera begint met “In naam van God, de Barmhartige, de Genadevolle.” behalve soera 9. ( Berouw) Deze soera kent geen genade of barmhartigheid, en is een regelrechte oorlogsverklaring aan de ongelovige. Eigenlijk zou je de moed eens moeten opbrengen om hem te lezen.
http://digiboek.50megs.com/koran/koran009.html

Hij begint zo.

1. Dit is de verklaring van ontheffing door God en zijn boodschapper tegenover degenen der afgodendienaren met wie je een verdrag hebt gesloten.

2. Gaat daarom in het land rond voor vier maanden en weet, dat je God niet kunt ontsnappen en dat God de ongelovigen zal vernederen.

3. En dit is een verklaring van God en Zijn boodschapper aan de mensen op de dag van de grote bedevaart, dat God alsmede Zijn boodschapper niets uitstaande hebben met de afgodendienaren. Als je daarom berouw toont zal het beter voor u zijn, maar indien je je afwendt, weet dan, dat je God niet kunt ontsnappen. En geeft tijding van een pijnlijke straf aan de ongelovigen.

Het is ook de soera waarin Allah toestemming geeft om ongelovige te doden.

5. Wanneer de heilige maanden voorbij zijn, doodt dan de afgodendienaren waar je hen ook vindt en grijpt hen en belegert hen en loert op hen uit elke hinderlaag. Maar als zij berouw hebben en het gebed houden en de Zakaat betalen, laat hun weg dan vrij. Voorzeker, God is Vergevensgezind, Genadevol.

Allah aka Mohammed waarschuwt in deze soera moslims die geen zin hebben in vechten. Vechten voor Allah is verplicht in Islam.

13. Wil je een volk niet bestrijden dat zijn eden heeft gebroken en plannen smeedde om de boodschapper te verdrijven en dat het eerste was om tegen u te beginnen? Vrees je hen? Neen, God is het meest waardig, dat je Hem zoudt vrezen als je gelovigen zijt.

14. Bestrijdt hen, God zal hen door uw handen straffen en vernederen en u tot een overwinning over hen helpen en het gemoed van een volk dat gelooft, verlichten.

Het is de soera die Moslims verteld dat ongelovige onrein zijn, en opdracht geeft om mensen van het boek ( Joden en Christenen ) te bestrijden.

28. O, jij die gelooft, de afgodendienaren zijn voorzeker onrein. Zij zullen daarom na (verloop van) dit jaar de heilige Moskee niet naderen. En als je armoede vreest, zal God u als Hij wil, uit Zijn overvloed verrijken. Voorzeker, God is Alwetend, Alwijs.

29. Bestrijdt diegenen onder de mensen van het Boek, die in God noch in de laatste Dag geloven, noch voor onwettig houden wat God en Zijn boodschapper voor onwettig hebben verklaard, noch de ware godsdienst belijden totdat zij de belasting met eigen hand betalen, terwijl zij onderdanig zijn.

Het is de soera die zegt dat een moslim geen vrienden mag zijn met ongelovige. Deze soera spreekt voordurend over de huichelaars ( ongelovige) die niets met Islam te maken willen hebben, en volgens de koran te gierig zijn om aalmoezen te geven.

123. O, jij die gelooft, bestrijdt de ongelovigen die in uw nabijheid zijn en laat hen hardheid in u vinden en weet, dat God met de godvruchtigen is.

Het is de laatste soera die aan Mohammed geopenbaard is en dus de meest gezaghebbende.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Dhana

Berichtdoor Dhana » Di Jan 25, 2011 2:19 am

Alleen jammer dat moslims die de boel willen verbloemen nu gaan raaskallen dat het allemaal zo anders is als je het in originele arabisch leest.

Heel bizar dat je geen islamkritiek mag leveren als je het arabisch niet machtig bent, maar je wel met hetzelfde mankement kunt bekeren.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.

nohr

Berichtdoor nohr » Di Jan 25, 2011 10:43 am

Ariel,
bedankt voor je uitleg. Ik ga het toch maar eens bekijken :yuk: :crying:
Verklaart in ieder geval waarom ze haar echte zussen niet meer belt.... (ik wist wel al dat dat niet "mag": grrrr). Ze onderhoudt alleen via ons contact, en soms iets op facebook. Je snapt toch niet dat iemand met een westerse opvoeding dat gewoon maar aanneemt en uitvoert! Hoezo naastenliefde en verdraagzaamheid. Waar is die oecumenische gedachte?

Manon

Berichtdoor Manon » Di Jan 25, 2011 10:51 am

Dhana schreef:Alleen jammer dat moslims die de boel willen verbloemen nu gaan raaskallen dat het allemaal zo anders is als je het in originele arabisch leest.

Heel bizar dat je geen islamkritiek mag leveren als je het arabisch niet machtig bent, maar je wel met hetzelfde mankement kunt bekeren.

die lapsus blijven ze maar opdreunen.

Geen enkele Turk die arabisch kent, geen enkele Indonesier die arabisch kent, zelfs geen enkele Noord Afrikaan die het arabische uit de 7de eeuw moeiteloos verstaat.
Maar owee owee: ze kunnen het taaltje allemaal vlekkeloos na-papegaaien zonder er een jota van te begrijpen. Dat heb je met van die hoogontwikkelde culturen.

Zelfs Eddy Wally zingt in het Japans!
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.

birdie

Berichtdoor birdie » Ma Jan 31, 2011 1:29 am

Tukkerin schreef: een vrouw wil een man, een man waar je je als vrouw naast hem een vrouw en meisje voelt, beschermt door een krachtige mannenarm. Een man die zijn vrouw onderhoudt (

Nederlandse losers kunnen het schudden, ten opzichte van de zogenaamde aantrekkelijke en beschermende Noord-Afrikaanse mannen.
Dat is de boodschap van Tukkerin.
Nou, Tukkerin, ik kan jou vertellen dat ik van jongs af aan helemaal geen behoefte heb, aan deze mooie bruinogige jongelingen....
Laffere mensen, heb ik nog nooit meegemaakt, dan deze mohammedanen.
Zeer zielig volk, onbetrouwbaar en niets ontziend. Ik ben blij met onze Hollandse jongens.

Bij deze wens ik deze verontruste moeder, heel erg veel sterkte. Je bent in mijn gedachten....
† 14 september 2012.

Tukkerin

Berichtdoor Tukkerin » Ma Feb 07, 2011 11:52 pm

birdie schreef:
Tukkerin schreef: een vrouw wil een man, een man waar je je als vrouw naast hem een vrouw en meisje voelt, beschermt door een krachtige mannenarm. Een man die zijn vrouw onderhoudt (

Nederlandse losers kunnen het schudden, ten opzichte van de zogenaamde aantrekkelijke en beschermende Noord-Afrikaanse mannen.
Dat is de boodschap van Tukkerin.
Nou, Tukkerin, ik kan jou vertellen dat ik van jongs af aan helemaal geen behoefte heb, aan deze mooie bruinogige jongelingen....
Laffere mensen, heb ik nog nooit meegemaakt, dan deze mohammedanen.
Zeer zielig volk, onbetrouwbaar en niets ontziend. Ik ben blij met onze Hollandse jongens.

Bij deze wens ik deze verontruste moeder, heel erg veel sterkte. Je bent in mijn gedachten....

Smaken verschillen... blijf jij maar lekker af van de Marokkaanse heren.
Umm Rania

H.Numan

Berichtdoor H.Numan » Di Feb 08, 2011 3:46 am

Dat begrijp ik even niet. Moet je even uitleggen. Wat zijn dat, marokkaanse "heren"? :neutral:
Je bedoelt 'over heren'? Nieuwe heersers?
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem

Terug naar “Welkom nieuwe forummers”