Ook mijn dochter werd moslima

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
nohr
Berichten: 7
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 4:20 pm

Ook mijn dochter werd moslima

Bericht door nohr »

Zoals beloofd zal ik jullie vertellen over hoe ik mijn dochter langzaamaan ben kwijtgeraakt aan de islam.

Vorig jaar is onze oudste dochter getrouwd. We hadden een prachtige bruiloft, helemaal op-en-top, superromantisch en we waren nog helemaal in de zevende hemel. Onze 3e dochter (we hebben er 4) woont en werkt sinds toen zo'n ¾ jaar in België en was dus voor die bruiloft naar ons overgekomen. Ze zou daags na de bruiloft weer teruggaan omdat wij op vakantie zouden gaan: lekker nagenieten. Nou, dat nagenieten schoot er wel bij in, want (3e) dochter vertelde ons daags na die bruiloft dat ze relatie had aangeknoopt met een jongen die ze in Belgenland op het station had ontmoet. Na enig doorvragen bleek het om een Marokkaanse jongen te gaan, die daar illegaal verbleef. Dochter is hoog opgeleid (postacademisch) en heeft een goede baan. Hij werkte - alleen op za. en zo. - op de markt. Wij maakten ons enorm zorgen over de vele verschillen waarmee zij te maken zou krijgen (taal, cultuur, geloof, intellect, economische positie, en bovenal zijn illegaliteit en eventuele bijbedoelingen). Gedurende onze vakantie hebben we “gebroed” op hoe we haar onze zorgen kenbaar konden maken zonder haar van ons te vervreemden. Dit hebben we gedaan middels een zorgvuldig en voorzichtig opgestelde mail.
Ze heeft die mail - na hem op haar te hebben laten inwerken - ook voorzichtig maar duidelijk beantwoord met de mededeling dat ze onze zorgen begreep en op prijs stelde, maar dat het voor haar geen reden was om te stoppen.
Daarna hebben we haar steeds verder zien “afglijden” richting Islam. Ze is inmiddels volledig gemetamorfeerd. Onze opvoeding van 25 jaar heeft ze terzijde geschoven, ze past zich helemaal aan aan hem (en hij doet niet eens moeite om Nederlands te leren, dat kan hij ook niet volgens dochter, is hij niet slim genoeg voor zegt ze zelf). Afgelopen zomer deelde ze ons mee dat ze de shahada had afgelegd. Maar omdat ze al met hem samenwoonde (hij was bij haar ingetrokken in haar appartementje, dat wij met veel liefde voor haar hadden helpen inrichten), mocht dat niet meer nu ze moslima was. M.a.w.: ze zou snel voor de moskee gaan trouwen. Omdat wij continu hebben geprobeerd open voor haar te staan, vroegen we ook nu of we daarvoor naar België moesten/mochten komen, om daar deelgenoot van te zijn. Ze zei dat dat niet nodig was: het stelde niets voor, alleen een formaliteit om weer te kunnen samenwonen. Bovendien zei ze dat ze nog niet wist wanneer het precies zou gebeuren. Maar tijdens een “heftig” gesprek die dag met haar zussen (iedereen was hier omdat er eentje jarig was) vernam ze van haar Marokk. vriend die niet mee was gekomen (werken in het weekend) dat het daags erop al zou gebeuren. Echter, bij het afscheid hield ze naar ons nog steeds vol dat ze niet wist wanneer. Met veel verdriet waren we de volgende dag alsmaar in gedachten bij haar (doet pijn als je dochter trouwt - of het nu iets voorstelt of niet, voor háár was het belangrijk en daar wil je als ouders bij zijn, net als bij het behalen van een zwemdiploma, een musical op school of wat dan ook). Maar hoe schokkend en confronterend is het dan, als je die avond een smsje van haar krijgt dat ze bij de imam zitten en dat die de toestemming van haar vader verlangt, dus dat ze zo meteen zal bellen zodat paps hem dat “even kan meedelen”. Gewoon weigeren, zou je zeggen. Maar zo simpel is dat niet, dan ben je je dochter kwijt.
En zo gebeurt er telkens weer iets, waardoor je echt het gevoel hebt dat de dochter die je 25 jaar lang had, er niet meer is: je hebt een andere dochter gekregen.
We proberen het contact te houden, zij gelukkig ook wel. Dit jaar weigerde ze hier kerst mee te vieren. Normaal gaven onze 4 dochters met kerst met z’n vieren aan ons een kado. Haar zussen hebben haar ook dit jaar gevraagd of ze meedeed met een kerstkado. Ze wilde wel meebetalen maar het mocht geen kerstkado heten. Ze kwam 2e kerstdag ná het kerstdiner hierheen om de volgende dag de verjaardag van de jongste mee te vieren (we zouden naar de winterefteling).
De vriend leren wij maar amper kennen, hoewel onze indruk wel is dat hij zachtaardig is en lief voor haar. Maar wij kunnen hem niet doorgronden omdat hij alleen frans spreekt (en arabisch uiteraard) en ons frans is niet toereikend. We hebben het een keer geprobeerd toen hij haar ten huwelijk had gevraagd (wil je met me trouwen? je moet het wel zelf betalen want ik heb niks), maar toen draaide het erop uit dat hij begon te huilen dat hij misschien toch niet goed genoeg was...toneel of echt?). Bovendien komt hij vrijwel nooit mee: tot voor kort werkte hij de weekenden terwijl zij de weekenden juist vrij was, inmiddels is hij ontslagen na ruzie met zijn baas. Omdat hij nog geen ander werk had gevonden, zou hij 4 december op aandringen van dochter meekomen om sinterklaas bij ons te vieren maar werd hij in NL op het station opgepakt wegens illegaal verblijf. Na 10 dagen echter werd hij - wegens een vormfoutje - met een treinkaartje vrijgelaten. Zonder enige consequenties, behalve dat ze niet meer samen naar NL komen.

Daarom heb ik al een jaar lang het verhaal van Elisabeth hier op het forum gevolgd. Ik durfde niet goed me aan te melden om te reageren, omdat a. ik bang ben dat dochter meeleest en b. mijn man vindt dat ik er dan veel te veel mee bezig ben en ook veel bangmakende verhalen lees. Maar nu heb ik het toch gedaan. Ik leef zó met Elisabeth mee, ik denk dat haar situatie nog erger is, want zij staat er alleen voor als moeder terwijl ik nog een echtgenoot heb waarmee ik gelukkig heel goed hierover kan praten. Hij laat me telkens inzien dat ik naar positieve kanten moet zoeken. Waarschijnlijk zegt hij dat mede om ook zichzelf moed in te praten, maar dat geeft niet. Hij kan het wel makkelijker van zich af zetten. Daarnaast is de dochter van Elisabeth er erger aan toe, haar man is extremer en bovendien heeft ze al een kindje. Mijn dochter gelukkig nog niet.

@Mercator: ik denk niet dat het werkt om je dochter te verbieden iets met een moslim te beginnen: als ze verliefd worden zijn ze niet voor rede vatbaar. Verbieden werkt averechts. Bovendien is mijn dochter al 25, ik dacht dat de puberteit dan voorbij was. En ik heb me inderdaad vaak afgevraagd wat erger is: een kind verliezen aan de dood, of een kind verliezen aan een sekte oid.

@Circe: dochter en wij allen weten dat haar huwelijk voor de imam geen rechtsgeldigheid heeft. We hopen alleen dat ze zelf zo slim is om nog geen “kinnekes te maken”. Voor zover wij weten slikte ze altijd de pil. Zou ze het echt ervoor over hebben om in bittere armoe te gaan leven? Ze zit met een flinke huur voor haar appartement, een huurcontract waar ze nog minimaal 2 jaar aan vast zit (in belgie huur je voor minimaal 3 jaar, en dat is eigenlijk nog uitzondering, want standaard is dat 9 jaar, belachelijk trouwens), terwijl vriend nu inderdaad rondlummelt en geen inkomsten heeft.
Tijdens zijn detentie in het uitzetcentrum waren de plannen er om dan maar in Marokko te gaan trouwen en dat in Belgie te laten legaliseren, maar nu is de situatie weer ongewijzigd. Wel vertelde dochter dat ze nu gaan werken aan zijn papieren om in Belgie te kunnen trouwen, hij had namelijk zijn paspoort laten verlopen. Ik hoop dat dat nog wel een poos mag duren….

Nou, een heel verhaal geworden. Ik denk dat ik nog heel wat incidenten had kunnen vertellen, maar ach, jullie snappen allemaal vast wel hoe ik me voel. Elisabeth zeker!
Ik zou zo graag een manier weten om haar te laten inzien dat ze zelf moet nadenken over hoe je goed leeft, en niet omdat een paar koran”geleerden” hebben bedacht wat je wel en niet mag. Wat is er verkeerd aan om een christelijk feest te vieren, dat is toch juist oecumenisch? Moslims mogen hier toch ook gewoon komen van ons, waarom mogen christenen of atheisten dan niet de moslimfeesten bijwonen? Wij eten - als dat zo uitkomt - gewoon halal mee, maar ons eten is voor hun niet ok.
Zo kan ik nog uren doorgaan.

Ik zou dat ik het wist…. zucht.
Gr.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ook mijn dochter werd moslima

Bericht door mercator »

Verbieden kan je uiteraard niks, zeker niet aan een meerderjarige. Alleen de consequenties van de daden duidelijk uitleggen. Maar zeker ook niet meegaan in de dwalingen, daar help je niemand mee vooruit. Ik vond het opportuun om mijn dochter van op voorhand op bepaalde zaken en de ev. gevolgen te wijzen, lijkt me beter dan de situatie proberen recht te trekken als het kwaad al geschied is.
Verder kan ik je niet veel raad geven, spijtig. Ze zal het zelf moeten inzien. Mss helpt het om haar er s naar te vragen in hoeverre haar relatie met die illegaal op medelijden gebaseerd is, dat komt nogal s voor. Via die omweg kan je haar mss laten inzien dat medelijden geen goeie basis is voor een relatie, ongeacht of die kerel nu moslim is of wat dan ook.

Ik heb het in mijn omgeving al vaker gezien, een vrouw trekt zich een hoop zielige verhalen van Koerden, Marokkanen, Congolezen etc. aan, gaat er een relatie mee aan tot de boel onleefbaar wordt, de allochtone vriend met het geld aan de haal gaat of haar mishandelt en dan stopt het meestal wel.
Spijtig dat zulke multiculturele relaties in de media en amusementsindustrie worden gepromoot ipv daar krachtig tegen te waarschuwen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Ook mijn dochter werd moslima

Bericht door Ariel »

Shit, shit, shit Nohr.
Jij bent de derde moeder op dit forum die haar dochter verloren heeft aan Islam..
Maar stel dat jij je man ooit zal verwijten dat hij toestemming aan dit huwelijk gegeven heeft, weet dan dat met of zonder toestemming van je man ze toch wel met deze man kon trouwen. Ze hadden dan alleen een andere mahram voor haar moeten zoeken. ( Heb jij wel eens van het fenomeen mahram gehoord?)

Kerst is een Christelijk feest, dus mogen Moslim dat niet vieren. In de Koran staat een vers waarin staat dat moslims hun moeten onderscheiden van niet-moslims en dus ook niet mogen deelnemen aan feesten van niet-moslims. Ze zal misschien in de toekomst op meer feesten verstek laten gaan. Het ligt er maar net aan hoe fanatiek ze is/wordt.

Wat jammer dat hij door een vormfout los gelaten is, maar ja, wie weet. Misschien als hij uitgezet was , was je dochter naar Marokko verhuisd. Nu woont ze nog redelijk dichtbij.

Draagt je dochter al een hoofddoek?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
nohr
Berichten: 7
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 4:20 pm

Re: Ook mijn dochter werd moslima

Bericht door nohr »

@Mercator: achteraf zou het misschien een goed idee geweest zijn om haar op haar 16e te waarschuwen, maar wie had toen kunnen denken dat iets deze kant op zou gaan? We hebben onze kinderen bewust nooit laten dopen, zodat ze later zelf een geloof konden kiezen. Maar ik bedoelde alleen een geloof, niet de hele onzin daaromheen. Ben zelf katholiek opgevoed, echtgenoot is alleen kath. gedoopt maar meer niet. Wij dachten er goed aan te doen om ze vrij te laten in de keuze. Alleen het geloof zelf vind ik nog tot daar, maar dit gaat veel verder, is een hele cultuuromslag.
Of ze de relatie uit medelijden aanging weet ik niet. Misschien was ze eenzaam in dat verre België? Wie zal het weten behalve zij als ze het zelf niet zegt. In vorige verkeringen cijferde ze zichzelf ook wel altijd helemaal weg, ging helemaal mee met de interesses van het vriendje. Eerste verkering maakte ze echter uit omdat hij zo kinderachtig was (was iets jonger dan zij, ze was 17 toen ze daarmee begon). Daarna met een jongen die in een snackbar werkte maar een grote mond had van een eigen restaurant, waar nooit iets van kwam. Ook dat ging uit door het verschil in denken. Beide relaties duurden een jaar of 2. De huidige relatie is nu ook bijna 2 jaar....
@Ariel: ik ken alleen Elisabeth op dit forum in een soortgelijke situatie. Wie is de derde? Ik wil haar verhaal ook graag lezen. Niet dat het helpt, maar toch!
Ik zal mijn man nooit verwijten dat hij toestemming heeft gegeven, we hebben samen (5 minuten) kunnen overleggen hoe te handelen. We hebben als voorwaarde gesteld dat ze contact blijft houden met de familie. Meer leek ons niet mogelijk.
Het is zo treurig om te zien dat ze zich niet meer thuis voelt in ons gezin. Want dat is wel zo, denk ik. Wij doen allemaal verschrikkelijk ons best om haar erbij te laten horen, maar ze houdt afstand, is niet open. Ze vertelt niet alles. Haar zussen lezen wel op haar Facebook, maar daar kraamt ze heel andere taal uit dan thuis. Ik ben daar niet zo vertrouwd mee, maar haar moslimzusjes natuurlijk wel.
Je hebt gelijk dat ze naar Marokko zou zijn gegaan als hij uitgezet zou zijn, in ieder geval om daar te trouwen.
Ze draagt hier in NL geen hoofddoek, in ieder geval niet in onze nabijheid, maar vermoedelijk wel in België. En bij het bidden natuurlijk ook. Vorige week in de Efteling was het koud en deed ze de capuchon van haar jas over haar hoofd. Vroeger had ze een bloedhekel aan iets op haar hoofd (net als ik), wilde ze nooit een muts op. We denken allemaal dat dit ter compensatie van de hoofddoek was, of als langzaam laten wennen. We hebben er maar niets van gezegd, ze zou toch zeggen dat het was vanwege de kou.

We count our blessings. Bedankt voor jullie medeleven.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Ook mijn dochter werd moslima

Bericht door Ariel »

De andere moeder is Katie . Ze post op dit moment niet zo veel meer.
Ik zal je een PM sturen.
Of ze de relatie uit medelijden aanging weet ik niet. Misschien was ze eenzaam in dat verre België?

Ik vermoed dat ze gevallen is voor zijn fluwelen bruinen ogen, en zijn zoete praatjes. We hoeven niet om de hete brij heen te draaien, want we weten allemaal dat Marokkaanse jongens kampioen zijn in het betere versier werk.
Ik hoop dat ze genoeg van deze jongen krijgt. Maar dat wil niet zeggen dat ze dan ook Islam laat vallen. Islam is een warm bad als je er in stapt met al die aandacht die je van je nieuwe “zusters” krijgt. Echter, zodra als ze kritiek op Islam gaat geven, dan wordt dat warme bad een ijskoud bad en dan kikt ze wel anders.
Heb jij enig idee hoe goed ze op de hoogte is van Islam?
En wat is jouw kennis van Islam? Je zou haar eens wat moeilijke vragen moeten stellen onder het mom dat je graag ook iets van Islam wil leren.
Wij kunnen je met de kennis van Islam en die vragen helpen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Ruth
Berichten: 1232
Lid geworden op: vr apr 06, 2007 8:14 pm

Re: Ook mijn dochter werd moslima

Bericht door Ruth »

Lieve Nohr,

Ik leef met je mee. Meer kan ik niet doen want je dochter zal zelf haar eigen leven uit moeten stippelen. Hopelijk wordt ze op tijd wakker en gaan haar ogen open voor de WARE islam.
Het is mij eerlijk gezegd een compleet raadsel hoe slimme goed opgeleide meiden vallen voor zo'n achterlijk geloof. Ook al heb je zeer weinig kennis van de islam, verdiep je eens in het leven van Mohammed en je ziet in een oogopslag dat hij geen profeet was maar een psychopaat die dol was op macht, geld en vooral vrouwen. Er kleeft bloed van duizenden mensen aan zijn handen. En zo'n figuur zoekt God uit als boodschapper, ik dacht het niet :mad:

Bovendien, als het zo'n geweldig geloof is, waarom is er dan een en al ellende in moslimlanden? Misschien zijn dit punten die je eens, als de stemming van je dochter het toelaat, zou moeten bespreken.

En verder wens ik jou, je man en je dochters heel veel sterkte.

Ruth
Als je denkt dat je te klein bent om invloed te hebben, dan heb je waarschijnlijk nog nooit de nacht doorgebracht met een mug op je kamer.

Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht is al verloren.

EDL
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ook mijn dochter werd moslima

Bericht door mercator »

Ruth schreef: Het is mij eerlijk gezegd een compleet raadsel hoe slimme goed opgeleide meiden vallen voor zo'n achterlijk geloof.
Zulke zaken worden vanuit politiek correcte hoek op een schandelijke wijze gepromoot door de linkse pseudo-intelligentsia. Denk even aan het stripverhaal De Maagd en de Neger van Judith van Istendael. Een jaar of wat bekroond en bejubeld, verfilming staat op stapel. Waar gaat het over? Jonge Vlaamse hoog opgeleide deerne valt voor een Afrikaanse azielzoeker. Hun relatie-soap verloopt met de nodige ups en downs, de downs vnl. door de hardvochtige en racistische autoriteiten(!) die maar geen verblijfsvergunning willen toekennen aan die jongen die het zo goed meent. Niet moeilijk dat die door pure stress af en toe iets naars doet en zelfs al s iets steelt, is niet zijn schuld! Uiteindelijk kan de Vlaams maagd alle vooroordelen tegen negers laten vallen, ze ziet de jonge Afrikaan in al zijn pure goedheid, eind al goed, hij mag blijven! Recht is geschied! Als je even deze samenvatting leest is het totaal lachwekkend, maar zulke multiflauwekul-propaganda is in feite alom tegenwoordig in media en amusement en heeft blijkbaar een grote invloed.

Google maar s op De Maagd en de Neger. Opgelet, het is heel pijnlijk en ergerlijk om die lofprijzingen voor dat walgelijke stuk propaganda te lezen als je weet aan wat voor ellende zulke zaken meewerken.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Ook mijn dochter werd moslima

Bericht door Manon »

mercator schreef:
Ruth schreef: Het is mij eerlijk gezegd een compleet raadsel hoe slimme goed opgeleide meiden vallen voor zo'n achterlijk geloof.
Zulke zaken worden vanuit politiek correcte hoek op een schandelijke wijze gepromoot door de linkse pseudo-intelligentsia. Denk even aan het stripverhaal De Maagd en de Neger van Judith van Istendael. Een jaar of wat bekroond en bejubeld, verfilming staat op stapel. Waar gaat het over? Jonge Vlaamse hoog opgeleide deerne valt voor een Afrikaanse azielzoeker. Hun relatie-soap verloopt met de nodige ups en downs, de downs vnl. door de hardvochtige en racistische autoriteiten(!) die maar geen verblijfsvergunning willen toekennen aan die jongen die het zo goed meent. Niet moeilijk dat die door pure stress af en toe iets naars doet en zelfs al s iets steelt, is niet zijn schuld! Uiteindelijk kan de Vlaams maagd alle vooroordelen tegen negers laten vallen, ze ziet de jonge Afrikaan in al zijn pure goedheid, eind al goed, hij mag blijven! Recht is geschied! Als je even deze samenvatting leest is het totaal lachwekkend, maar zulke multiflauwekul-propaganda is in feite alom tegenwoordig in media en amusement en heeft blijkbaar een grote invloed.
Ik vrees dat daar een grote vorm van propaganda in gebeurt. Niet enkel worden ze op scholen gepromoot (de vlaamse meisjes met een nieuwe belg is "cool") en dan de verschillende films, tot in den treure met belastingsgeld gesubsidieerd.

En dan is het nu wachten op de eerste film van het liefdesverhaal tussen de Vlaamse jongen Karel die wil huwen met de Marokkaanse Fatima! Eens zien wat dààr voor commentaar op zal komen! Maar dat is er niet: als er een vlaamse jongen het met zijn marokkaans buurmeisje aanlegt dan moét zijn vader een Vlaams Belanger zijn waardoor de hele boel in het honderd loopt. die Marokkaanse vader heeft er niks mee te maken zenne.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Ook mijn dochter werd moslima

Bericht door Manon »

@Circe: dochter en wij allen weten dat haar huwelijk voor de imam geen rechtsgeldigheid heeft. We hopen alleen dat ze zelf zo slim is om nog geen “kinnekes te maken”. Voor zover wij weten slikte ze altijd de pil. Zou ze het echt ervoor over hebben om in bittere armoe te gaan leven? Ze zit met een flinke huur voor haar appartement, een huurcontract waar ze nog minimaal 2 jaar aan vast zit (in belgie huur je voor minimaal 3 jaar, en dat is eigenlijk nog uitzondering, want standaard is dat 9 jaar, belachelijk trouwens), terwijl vriend nu inderdaad rondlummelt en geen inkomsten heeft.
Tijdens zijn detentie in het uitzetcentrum waren de plannen er om dan maar in Marokko te gaan trouwen en dat in Belgie te laten legaliseren, maar nu is de situatie weer ongewijzigd. Wel vertelde dochter dat ze nu gaan werken aan zijn papieren om in Belgie te kunnen trouwen, hij had namelijk zijn paspoort laten verlopen. Ik hoop dat dat nog wel een poos mag duren….
huren in Belgie is dikwijls (niet standaard) een 3-6-9 contract, waar je telkens je contract verlengt met de volgende reeks.

Maar ik vrees dat ze in dezelfde situatie zit als dat meisje uit "In Godsnaam":

- jongen was hier ook illegaal.
- huwen voor de imam (dan mogen ze het bed delen, en kijk eens hoe "gemeend" het is, ze doen het niet buiten het huwelijk)
- dan liefst toch wel zo snel mogelijk kinneke maken
- eenmaal kinneke geboren is: aan gezinsvereniging doen: kindje is in Belgie geboren, dus papa mag bij kindje in Belgie wonen
- om alles nog wat officieler te maken: een burgerlijk huwelijk, mèt papiere en alles is ok.

In het programma had de oudere broer van de nieuwe brudegom zo een Nederlands meisje gehuwd en ze leven dus officieel en legaal in nederland. De bruidegoom leefde illegaal hier, samen met zijn broer (!) is hij met het vlaamse meisje (dat niet aanwezig was) gehuwd voor de imam, kindje gemaakt, en burgerlijk huwelijk met veel politiek correcte toeters en bellen voor de camera..... Tot het bruidspaar liet vallen dat hij gelogen had met zijn naam, en de burgemeester met het schaamrood op haar wangen stond. Blijkt nog een staartje aan gekomen te zijn.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ook mijn dochter werd moslima

Bericht door mercator »

circe schreef: Ik vrees dat daar een grote vorm van propaganda in gebeurt. Niet enkel worden ze op scholen gepromoot (de vlaamse meisjes met een nieuwe belg is "cool")
Elke Vlaamse schoonheidskoningin moet haast wel een zwart of bruin vriendje hebben.
Op scholen is heel die multikul-propaganda ergerlijk, vrijwel het hele lerarencorps is mei68/links. Ik zag dat gebeuren op de school van mijn dochter-leerlingen worden daar gehersenspoeld met reclame voor GreenPeace, Oxfam,Artsen zonder Grenzen, Damiaan Actie etc. de allochtoon(liefst moslim) is een Nobele Wilde die hier met alle lekkere hapjes moet ontvangen worden, wie daar niet aan mee doet wordt gepest en bespot. Nu moet ik zeggen dat heel die propaganda op onze tieners minder en minder effect heeft, die zien en ondervinden zelf wel op straat en in de bus wat er aan de hand is en prikken door de praatjes van die linkse verraders. Maar de iets oudere jongeren-zoals de dochter van Nohr-hebben die praktijkervaring (nog)niet gehad en bekijken de "allochtoon" als een abstractie. Je kàn toch niet aannemen dat allochtonen slechte bedoelingen kunnen hebben, da tmoét toch racistische Vlaams Blok of PVV- propaganda zijn? Dat werd er op school en in de media jarenlang ingehamerd( ik stond daar ook aan bloot) en daar plukken de 20ers en 30ers nu de bittere vruchten van.

Ik vrees dat redenering en overtuigingskracht op Nohr's dochter geen effect gaat hebben, ze zal het zelf moeten ondervinden. Je kan niet op pakweg 2 jaar een 2 decennia multiculturele indoctrinatie ongedaan maken.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
nohr
Berichten: 7
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 4:20 pm

Re: Ook mijn dochter werd moslima

Bericht door nohr »

nohr schreef:Ik hoop dat ze genoeg van deze jongen krijgt. Maar dat wil niet zeggen dat ze dan ook Islam laat vallen. Islam is een warm bad als je er in stapt met al die aandacht die je van je nieuwe “zusters” krijgt. Echter, zodra als ze kritiek op Islam gaat geven, dan wordt dat warme bad een ijskoud bad en dan kikt ze wel anders.
Heb jij enig idee hoe goed ze op de hoogte is van Islam?
Ariel, ze heeft behoorlijk veel gelezen over de Islam, en ze is - via een of ander forum van moslimzusters - bij zo'n clubje gegaan waar je "les" kon krijgen over de islam. We hebben haar dat wel afgeraden, maar van ons nam ze toen al niets meer aan. Dat vind ik juist zo verbazingwekkend: hoe krijgen die "zusters" het toch voor elkaar om iemand zó in te palmen, waarom neemt ze alles van hen voor waar aan en waarom luister je dan niet meer naar objectieve standpunten? Al onze dochters zijn goed opgeleid, hun partners ook, en ook wij zelf ook. Klinkt misschien hoogdravend, maar onze dochters en mijn man hebben allemaal universiteit gedaan, ikzelf niet (afgehaakt vroeger). We hebben ons ook behoorlijk verdiept in waar zij zich mee bezig hield/houdt, maar al onze argumenten weet ze met een of ander iets om zeep te helpen. Hoe doen ze dat toch?
Zoals Ruth ook zegt: waarom komen ze allemaal hier naar onze westerse landen? Ze denken kennelijk dat het hier beter is. In hun oosterse landen is het niet alleen een en al armoe, maar inderdaad ook alom beperkingen, terwijl ze hier alles mogen en kunnen. Waarom wil iemand van hier zich juist allerlei beperkingen opleggen?

Al die verhalen van hoe ze onze meiden inpakken, kan ik momenteel niet zo goed meer tegen. Het maakt me zo boos, verdrietig, machteloos.
Anderzijds probeer ik me steeds voor ogen te houden dat ik haar nog heb en er is nog contact.
@ Mercator: ze heeft niet haar hele leven in belgenland gewoond, is er niet naar school geweest. Ze is er terecht gekomen door haar werk, pas 2 1/2 jaar geleden. En volgens mij is er in NL geen indoctrinatie op scholen zoals jij schetst. Wij hebben onze kinders in ieder geval altijd opgevoed met het idee dat ieder mens voor ons gelijk is. Dit wordt nu alleen wel iets genuanceerder.
@Circe: ik kende het verhaal van In Godsnaam niet. Maar soortgelijke verhalen zijn er in overvloed. We hebben haar al in het prille begin gewaarschuwd voor dit soort verhalen, maar nee... zo is hij écht niet. Maar wél is zijn halve familie weggegaan uit Marokko, verspreid over het hele westen, incl. vader die met een 2e vrouw de helft van het jaar in Parijs woont, de andere helft van het jaar in Marokko bij moeder/1e vrouw, die ziekelijk zou zijn....
Gr.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Ook mijn dochter werd moslima

Bericht door Ariel »

Jouw dochter is wat wij hier liefdevol een suikermoslima noemen. Ze is waarschijnlijk geraakt door de suikerversie van Islam. Wat ze vermoed ik leest zijn sites zoals die van Linda Bogaert .
Linda slaagt erin om de Islam voor te stellen als de meest vreedzame en vrouw-vriendelijke, zelfs man-vijandige godsdienst . Zij gaat uit van algemeen aanvaarde mensenrechtenprincipes en bewijst steevast dat de Islam hiermee in overeenstemming is. Dat Linda en vele met haar leugens verkopen geloven nieuwe bekeerlingen niet. Daar komen ze pas achter als ze de hadith en de Koran gaan bestuderen. Als ze leren over abrogatie, dat de vreedzame verzen in de koran niet langer van kracht zijn in Islam, maar dat men zich te houden heeft aan soera 9 .
Maar ja, het probleem is dat als jij moeilijke vragen gaat stellen, ze zich misschien helemaal van jou gaat verwijderen. En dat kan jij nu even niet aan.
Het is moeilijk nohr. Ik begrijp werkelijk ook niet hoe het komt dat een intelligente vrouw zich volledig onderwerpt aan islam en aan haar man.
Eén lichtpunt…Dutch werd op een gegeven moment ook wakker. Nadat zij de Koran ging bestuderen gingen haar ogen open. Veel tot Islam bekeerde vrouwen laten na een aantal jaren toch islam weer vallen. Zeker als het zelfstandige vrouwen waren/zijn die na een poos ontdekken dat het toch minder leuk is als je voor alles toestemming aan je man moet vragen.

Ik zeg altijd dat een bekeerling een jaar stage moet lopen in een Islamitisch land. Dan kunnen ze pas echt met Islam kennis maken. Nu worden bekeerlingen beschermd door onze westerse wetten, maar daar hebben ze dat voordeel niet.

Heb jij je laatste PM gelezen?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Ook mijn dochter werd moslima

Bericht door Manon »

We hebben ons ook behoorlijk verdiept in waar zij zich mee bezig hield/houdt, maar al onze argumenten weet ze met een of ander iets om zeep te helpen. Hoe doen ze dat toch?
Zoals Ariel het hierboven reeds zei: met de "Linda Bogaert" strategie. Ik ben er hoe langer hoe meer van overtuigd dat "linda bogaert" een pseudoniem is en dat daar een hele propaganda denktank achterzit.

Hier lees je Linda's versie van koran en aanverwanten. Hou je kotsbakje klaar:

http://www.flw.ugent.be/cie/bogaert/index.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

een voorbeeld van de misleidende propaganda die Linda geeft - en de ontkrachting :
http://www.answering-islam.org/Dutch/index.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Ook de site voor ex-moslims heeft een reeks over het ontkrachten van de prietpraat van Linda:
http://www.exmoslim.org/jihad%20volgens ... gaert.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.exmoslim.org/vrouw%20in%20de ... l%201.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Lees zeker Deel7: gaat over de toestemming van een mannelijk familielid bij het huwelijk.

op deze manier kan je goed zien hoe onschuldige vrouwen er gewoon worden ingetuind.

Ik las deze week nog Linda Bogaert over het kindbruidje Aisha!
Er zijn tientallen betrouwbare hadith die vertellen dat het kind zes was toen Mohammed haar "huwde" en NEGEN toen hij op 53-jarige leeftijd het huwelijk consummeerde! TIENTALLEN HADITH!
Wat zegt bogaert?
Er zijn maar een handvol hadiths die de huwelijksleeftijd van Aisha bevatten - wat op zich al aangeeft dat haar leeftijd niet ongewoon was voor die tijd. Deze hadiths stellen dat zij 9 was bij haar verloving en/of huwelijk. Daar waar veel geleerden deze hadiths beschouwen als accuraat, kunnen er volgens anderen vragen gesteld worden bij de betrouwbaarheid ervan. Een aantal van deze hadiths zouden gemeld zijn op gezag van 'Urwah door zijn zoon Hisham, nadat hij op 71 jarige leeftijd van Medina naar Irak verhuisd is, of zouden via een Irakees uit die periode verteld zijn. Malik ibn Anas, Hisham's pupil, alsook een aantal vroege historici, stelden dat de hadiths van Hisham uit zijn Iraakse periode niet betrouwbaar zijn omdat hij toen aan ernstig geheugenverlies leed. [18] Sommige geleerden vinden deze hadiths daarom niet betrouwbaar. Anderen echter zijn het met deze analyse niet eens; zij citeren uit werken van andere vroegere historici die stellen dat hoewel Hisham inderdaad geheugenproblemen had, deze problemen niet van die aard waren dat hij er helemaal verward van was.
dus van al de hadith die door iedereen als betrouwbaar worden beschouwd rept ze amper met een woord, maar ze focust zich op die éne hadith waarvan de keten niet betrouwbaar is.... zo de voor de hand liggende conclusie openlatend dat die "anderen" waarschijnlijk gelijk hebben die zeggen dat ze al minstens 18 was.... terwijl daar totaal géén bewijzen voor zijn! Dàt is de taktiek van Lindatje Bogaert van het communistische centrum van Professor Herman De Ley dat ondertussen mee betaald wordt door de vlaamse belastingbetaler. Met dank aan Bert Anciaux. EEN WARE SCHANDE

Maar soit: dit is ongeveer de manier waarop de hersenspoeling plaatsvindt. Al degenen die weinig of geen, of gekleurde (zoals de staatspropaganda al decennialang doet) info heeft over islam, trappen daar met open ogen in. Daarom is het belangrijk dat jij en je echtgenoot zich zoveel mogelijk informeert over de échte islam, zodat je - indien nodig - zulke propaganda kan weerleggen met teksten en bronnen.
Laatst gewijzigd door Manon op di jan 04, 2011 2:50 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ook mijn dochter werd moslima

Bericht door mercator »

nohr schreef: @ Mercator: ze heeft niet haar hele leven in belgenland gewoond, is er niet naar school geweest. Ze is er terecht gekomen door haar werk, pas 2 1/2 jaar geleden. En volgens mij is er in NL geen indoctrinatie op scholen zoals jij schetst. Wij hebben onze kinders in ieder geval altijd opgevoed met het idee dat ieder mens voor ons gelijk is. Dit wordt nu alleen wel iets genuanceerder.
Die indoctrinatie was- en is-even sterk aanwezig in Nederland als in België. Ik zou zelfs durven zeggen nog erger. Als je naar jongerenprogramma's als Spangas( of zo iets, die o zo toffe multiculturele school) en Sjouf Sjouf kijkt zie je dat onmiddellijk. Ik wil je niet nog erger in de ellende helpen, maar wat je daar zegt over "opvoeden met het idee dat ieder mens gelijk is" is significant. Ik doe dat dus bewust NIET, kan je hardvochtig of intolerant of wat dan ook vinden. Moslims deugen niet,punt uit, ik heb dat pakweg 20 jaar geleden uit eigen ervaring ondervonden, ik was op exact dezelfde "weldenkende" manier opgevoed. Ik ging zelfs in een Marokkanenbuurt wonen omdat mij verteld was dat "hun cultuur evenwaardig is aan de onze en wie dat ontkent is een racist en een nazi". In die zin ben ik gezegend dat ik dat ondervond in een vroeg stadium en ik heb het mijn plicht geacht om mijn dochter vanaf de middelbare school géén relativistische visies bij te brengen. Tot nu toe (16 jaar) lijkt het te helpen, afkloppen maar.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Ook mijn dochter werd moslima

Bericht door Ariel »

nohr schreef: @ Mercator: ze heeft niet haar hele leven in belgenland gewoond, is er niet naar school geweest. Ze is er terecht gekomen door haar werk, pas 2 1/2 jaar geleden. En volgens mij is er in NL geen indoctrinatie op scholen zoals jij schetst. Wij hebben onze kinders in ieder geval altijd opgevoed met het idee dat ieder mens voor ons gelijk is. Dit wordt nu alleen wel iets genuanceerder.

Alle universiteiten zijn linkse bolwerken waar onze kinderen worden geïndoctrineerd in het Marxistisch gedachtegoed nohr. Geloof ons maar.
De termen "goede samenlevingen, niks mis met Islam. Islam is een zelfde soort religie als het Christendom” worden liefdevol in de hoofden van onze kinderen gepompt . Men begint al met de indoctrinatie op de lagere school, en de hersenspoeling gaat door tot dat de kinderen afgestudeerd zijn. Het is een wonder dat sommige jong volwassen mensen zelf soms nog een andere mening kunnen ontwikkelen
Zelfs mijn beide zonen die aan een technische universiteit hebben gestudeerd zijn besmet met dit gedachtegoed. Ook ik heb daar aan meegeholpen moet ik toegeven door ze in hun jeugd te vertellen dat alle mensen en religies gelijk zijn, en dat we iedereen en alle religies moeten respecteren.
9 jaar geleden ben ik begonnen om me te verdiepen in Islam, en voor die tijd dacht ik net zoals veel “goede Nederlanders” dat liefde alles overwint , en dat elke Islamiet het recht heeft om naar het westen te verhuizen.
Nu denk ik daar heel anders over, en mijn jongens begrijpen niets meer van hun moeder. Er zijn dus verschillende onderwerpen waar we thuis niet meer over kunnen praten. Onderwerpen zoals het milieu , Islam en Israel zijn taboe onderwerpen, omdat we anders toch maar ruzie krijgen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ook mijn dochter werd moslima

Bericht door mercator »

Ariel schreef: Alle universiteiten zijn linkse bolwerken waar onze kinderen worden geïndoctrineerd in het Marxistisch gedachtegoed nohr. Geloof ons maar.
Klopt. Dat is zowel in Nederland als België zo. Ik heb ondervonden hoe die indoctrinatie werkt, de Marxisten hebben de agitprop van de voorgangers lenin en Goebbels tot in de perfectie toegepast, ook intelligente mensen zijn daar onderhevig aan. Er wordt op een schandelijke en geraffineerde manier op het schuldgevoel van welmenende jonge mensen ingespeeld. Gelukkig-ook voor mijn dochter-heb ik dat op tijd kunnen inzien. Dat linkse gedachtegoed is evenzeer sectair als dat van pakweg moslims of Getuigen van Jehovah.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Ook mijn dochter werd moslima

Bericht door Schepsel »

Ik woon in Nederland. Ik heb op de lagere school de SamSam gehad, en ook mooie verhalen over dat alle geloven even mooi zijn en blablabla. Zoete suikerverhalen, we moeten groot respect hebben voor andere religies en culturen en niet naar zijn en ze niet kwetsen want dat deden de nazi's ook en moet je zien wat daarvan kwam. Op de middelbare school was het milder gelukkig, we kregen wel vieze liegmoslims in het maatschappijleerboek te zien die ''vooroordelen'' ''ontkrachtten'', het aardijkskundeboek was erg huilerig over Afrika en Azië en leerde je weinig over iets zinnigs, enkel sociale geografie dus gelul over hoe slecht wij wel zijn en hoezeer we moeten doneren en onvoorstelbaar saaie verhalen over plantsoenen en vinexwijken etc.

Ookw erd er goed ingewerkt op ons schuldgevoel over het kolonialisme, wat ik destijds voor mezelf ontkrachtte met ''wat we deden was ongetijfeld slecht, maar gezien de wandaden die mensen overal plegen was het niet zozeer een kwestie van WESTERSE slechtheid, dus specifiek westerse, maar van aanweigheid van middelen om die slechtheid en hebzucht uit te leven.'' Ik deed dat niet om me beter te voelen, maar het kwam zo in me op en ik ben het er nog mee eens. We moeten ons ervoor schamen tot op zekere hoogte, maar niet kruipen en vreselijk boetedoen, dat is buitenproportioneel.

De islam heeft geloof ik van alle religies de meeste doden op zijn naam maar dat werd verzwegen bij geschiedenis, dit is niet logisch, want we kregen ook een hoofdstuk over bijvoorbeeld de geschiedenis van Mexico, wat betekent dat het niet helemáál beperkt bleef tot de westerse geschiedenis en de Egyptenarene enzo. Als je dochter echter iets van het nieuws volgt, iets weet van de wantoestanden in moslimlanden, zou ze wel drie keer na moeten denken, want de toestand in moslimlanden is, op Noord-Korea na, zo ongeveer het ergste. Ze heeft een plank voor de kop, alleen met zelfindoctrinatie kan je, denk ik, die onzin ergens als ''goed'' bestempelen.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Ook mijn dochter werd moslima

Bericht door Manon »

Ik vond net nog een mooi voorbeeldje van mistspuierij om de suikermoslima's te hersenspoelen:
http://www.flw.ugent.be/cie/bogaert/bogaert41.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Condoomgebruik binnen de context van het huwelijk
Vanuit de islamitische leer is seks beperkt tussen gehuwde partners. Omdat de islam seks niet louter als middel voor voortplanting beschouwt, maar ook als bron van genot en geluk van gehuwde partners, laat de islam binnen het huwelijk het gebruik van het condoom (en van andere voorbehoedsmiddelen) toe. Er is grote eensgezindheid onder geleerden van uiteenlopende strekkingen dat de islam (niet-onomkeerbare) geboorteplanning toestaat. Dit is gebaseerd op overleveringen van profeet Mohamed waarin hij coitus interruptus niet verbood. [4]

«We pasten coitus interruptus toe gedurende de tijd van God's Boodschapper (vrede en zegeningen met hem). Hij kwam het te weten, maar hij verbood het niet.» (gemeld in Muslim, in een andere variant ook gemeld in Bukhari)
De betreffende hadith slaat niet op sex BINNEN het huwelijk! moslims mogen ook sex mogen hebben met "alles wat hun rechterhand bezit" (slavinnen dus): deze hadith slaat op hun vraag of ze na de veldslag met de gevangen vrouwen coitus interruptus moesten doen zodat ze niet bezwangerd werden.

Volume 3, Book 34, Number 432:
Narrated Abu Said Al-Khudri:

that while he was sitting with Allah's Apostle he said, "O Allah's Apostle! We get female captives as our share of booty, and we are interested in their prices, what is your opinion about coitus interrupt us?" The Prophet said, "Do you really do that? It is better for you not to do it. No soul that which Allah has destined to exist, but will surely come into existence.
-------------------

ZO doen ze het dus Nohr!
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Ook mijn dochter werd moslima. Helaas pindakaas!

Bericht door hans van de mortel »

Schepsel schreef:De islam heeft geloof ik van alle religies de meeste doden op zijn naam maar dat werd verzwegen bij geschiedenis
Je moet wel oppassen dat we er geen wedstrijdje van gaan maken. Zo van wie van alle religies de minste doden heeft gereanimeerd. Toen ik beweerde dat deze eer aan de christenheid ten beurt viel, werd ik op mijn vingers geramd door onze eigen kunstzinnige atheïst en Doe-het-zelver BFA. Die pobeerde mij toen te overrompelen met fascinerende aantallen over islam slachtingen toegebracht aan andersdenkenden. En die stegen echt wel heus zeer zeker uit boven alle slachtoffers van dat fraaie pauselijke christendom. Maar daar gaat het niet om. BFA benadrukt steeds de rijke culturele, wetenschappelijke en artistieke waarde van het christendom. En verdomd, daar heeft hij zonder meer gelijk in. Het enige punt waarin BFA en HvdM verschillen is dat hij overtuigd evolutie-aanhanger is en dat ik dat de groots mogelijke onzin vind. En dan te weten dat ik een fanatiek atheïst ben met net zo'n bloedhekel aan de katholieke kerk als aan de islam. Of je nu door de hond of de kat wordt gebeten. Voor de hond staat de islam. In dat geval stel ik een beet van de kat ten zeerste op prijs. Al was het maar om je vege lijf te redden.

Dus, los van alle moordpartijen die alle religies zo sieren en waarmee ze wereldberoemd zijn geworden - trouwens de gehele mensheid - laat niet onverlet dat het christendom ons beschaving heeft bijgebracht, ONZE kennisbeschaving. Daar heb ik dan vrede mee. Of ik mij daarmee gelukkig mee moet voelen is een tweede. Of toch wel. Ik kan religie zo belachelijk maken zo ver als mijn vreugde reikt. In dit christelijk-atheïstische land. In een moslimland was ik al gefolterd en opgehangen. Uit naam van Allah. Of was het Mohammed?

Islam hoort NOOIT thuis in ONZE kennisbeschaving


ONZE kennisbeschaving is constant in beweging en iedereen kan veranderen dat het een lust van zijn leven is. Maar in islam geldt levenslang, namelijk:

Artikel 1 van het pact met de Duivel :evil:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Ook mijn dochter werd moslima

Bericht door Tukkerin »

Hans, ga elders topics vervuilen wil je? Norh heeft helemaal niks aan die loze en achterlijke berichten van jou in haar topic.

Nohr, dein mee op haar golven en toon vooral veel begrip. En ik lees verder dat het een illegale Marokkaan is? Met alle respect, maar ik ben Marokkaanse en weet dus dat Hollandse vrouwen slechts gebruikt worden voor een paspoort en daarna genadeloos gedumpt worden. Probeer haar dat duidelijk te maken, desnoods iemand zoeken die ook nadat de man zijn paspoort had gedumpt is? En laat die vrouw met jouw dochter praten en haar ogen openen, want ik weet heel zeker dat ze over 5 jaar verlaten wordt. Tenzij het een goede man is met het hart op de juiste plek, maar dat is nou de risico, dat weet je niet. Je kent zijn intenties niet. Verder wens ik je veel sterkte.
Umm Rania
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Ook mijn dochter werd moslima. Pech gehad!

Bericht door hans van de mortel »

Tukkerin schreef:Hans, ga elders topics vervuilen wil je? Norh heeft helemaal niks aan die loze en achterlijke berichten van jou in haar topic.
Eenmaal getrouwd met een mohammedaan heeft de vrouw garantie tot aan het bloed in het bedlaken. :laugh1:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ook mijn dochter werd moslima. Pech gehad!

Bericht door mercator »

hans van de mortel schreef: Eenmaal getrouwd met een mohammedaan heeft de vrouw garantie tot aan het bloed in het bedlaken. :laugh1:
De vrouwelijke fascinatie voor Mohammedanen gaat verder dan die mooie witte tandjes en mooi bruin velletje. Het "zorgende" is een genetisch aspect van de vrouwelijke species, een instinct dat ervoor zorgde dat het wijfje de zwakke kindertjes kon opvoeden terwijl het mannetje ging jagen. Dat Europese dames zich gaan ontfermen over meelijwekkende azielzoekers, dan maar zelf moslima worden, is dààr een aspect van. In feite is het een variant van het moederinstinct, zoals Angelina en Madonna negertjes adopteren om hun zorg-hormonen te bevredigen. Maar met de Mohammedaan is het natuurlijk zo dat je een heel gevaarlijk zorgobject in huis haalt dat zich tegen de moeder keert.
De emotionele variant van de linkse pamperpolitiek tov Mohammedanen zeg maar.
Ik geloof dan ook niet dat "aantonen van de slechtheid en tegenstrijdigheden in de Koran" etc. iets uithaalt, want daar gaat het helemaal niet over.Het gaat veel dieper, het is een dierlijk zorginstinct dat bevredigd moet worden. En dat kan alleen gestopt worden zo gauw het op het eerste gezicht zwakke en hulpbehoevende pseudo-kindje de ware aard laat zien en de moeder aanvalt.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Ook mijn dochter werd moslima

Bericht door Tukkerin »

Nee Mercator, reden is dat vele Hollandse meiden kiezen voor een Marokkaanse man is omdat Hollandse en Belgische geen echte mannen zijn, maar mietjes.. een vrouw wil een man, een man waar je je als vrouw naast hem een vrouw en meisje voelt, beschermt door een krachtige mannenarm. Een man die zijn vrouw onderhoudt ( en niet zoals hollandse mannen die alles willen delen in kosten en vrouwen laten betalen)...
Umm Rania
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Ook mijn dochter werd moslima. Pech gehad!

Bericht door hans van de mortel »

Tukkerin schreef:Nee Mercator, reden is dat vele Hollandse meiden kiezen voor een Marokkaanse man is omdat Hollandse en Belgische geen echte mannen zijn, maar mietjes.. een vrouw wil een man, een man waar je je als vrouw naast hem een vrouw en meisje voelt, beschermt door een krachtige mannenarm. Een man die zijn vrouw onderhoudt ( en niet zoals hollandse mannen die alles willen delen in kosten en vrouwen laten betalen)...
Er zijn altijd eigenwijze types die nooit naar de raad van een ander willen luisteren. "Ga niet op het ijs, Marietje, want dan zak je er doorheen. Het ijs is nog niet dik genoeg." Een verstandig kind begrijpt de bezorgdheid en uitleg van zijn moeder en zal luisteren naar die goede raad. Natuurlijk zijn er altijd eigenwijze types die liever willen experimenteren. Dat is met drugs, maar ook met het aanknopen van een relatie met een mohammedaan. En de meeste Marokkanen zijn nu eenmaal mohammedaan. Daar kan onze lieve heer ook niks aan doen, laat staan Mercator.

En natuurlijk zijn er van die domme trutjes die op spierballen vallen. Maar ook een zeer intelligente blonde vrouw wil misschien weleens kennismaken in bed met de 'kwaliteiten' van een neger Marokkaan. Maar wil je daar sowieso je leven mee slijten? Ik denk het niet. Of . . . je moet natuurlijk niets anders kunnen krijgen. Er zijn dus Hollandse meiden die weleens iets willen uitproberen, maar die niet kiezen voor een Marokkaanse man. Een heel goede vriendin van mij probeerde vroeger van alles uit. Zij viel op jongens met rood haar, op militairen, op matrozen. Uiteindelijk werd het een Surinaamse neger. Een geweldige fijne goser waar ze nog altijd mee getrouwd is. Maar als ik haar zou vragen of ze zich kon indenken ooit met een Marokkaan getrouwd te zijn, had zij waarschijnlijk geantwoord met: "Wie weet, maar in ieder geval niet met een moslim."

De bekende comedy man van de TV op de foto is niet haar echtgenoot.

Afbeelding
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ook mijn dochter werd moslima

Bericht door mercator »

Tukkerin schreef: een vrouw wil een man, een man waar je je als vrouw naast hem een vrouw en meisje voelt, beschermt door een krachtige mannenarm. Een man die zijn vrouw onderhoudt (
Als je de verhalen van Elisabeth en Nohr hebt gelezen zijn het juist de misleide Westerse dames die voor het inkomen zorgen terwijl de miskende bruine moslimparasiet zijn tijd doorbrengt met koran lezen en rondlummelen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Plaats reactie