Dit ben ik en dit zijn mijn ervaringen.

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Plaats reactie
Ernesto
Berichten: 7
Lid geworden op: do jan 06, 2011 12:24 am

Dit ben ik en dit zijn mijn ervaringen.

Bericht door Ernesto »

Goedenavond belangstellenden.
Ik had reeds een artikel geplaatst over de Onbegrijpelijke milde omgang van de Linkse Politiek, maar ik realiseer mij dat ik mij eigenlijk eerst had moeten voorstellen. Bij toeval ben ik hier bij Forum terechtgekomen en kan mijn 'ei' eindelijk kwijt. Even iets over mijzelf.
Ik ben zeevarende, inmiddels Kapitein en bevaar al 20 jaar de wereldzeeen en heb al meer dan 60 laden bezocht in de wereld. Dus u begrijpt dat de wereld voor mij een kleine Globe voor mij is geworden. Of ik nu naar Mexico moet vliegen of naar Hongkong, het maakt mij allemaal niet uit en lig er geen nacht wakker om. Mijn Vader heeft ook altijd zijn gehele leven gevaren en hij heeft zeker een grote invloed gehad in de keuze van mijn vak. Mijn vader klaagde eigenlijk nooit, alleen als je het met hem over die "Arabische" landen had, dan ontplofde hij. Hij had zo veel meegemaakt met de bezoeken van deze landen dat hij er geen goed woord voor over had. hij was vrij extreem in zijn woordkeuze als hij het over de Arabieren had. ik heb ook een aantal verhalen van hem gehoord die ik bijna niet kon geloven, totdat ikzelf in deze laden regelmatig terechtkwam door mijn werk. Voorheen dacht ik altijd dat hij overdreef over deze landen in het Midden Oosten, maar dat bleek (helaas) niet zo. Vele vrienden en kennissen van ons zijn we verloren omdat men mijn vader niet geloofde en men hem uitmaakte voor rascist, zelfs mijn eigen moeder had af en toe d'r twijfels, maar weet nu wel beter. Al vele jaren geleden(35 jaar) waarschuwde mijn vader voor het Islamitische gevaar voor de wereldvrede, er waren toen nog geen zelfmoordenaars en er waren toen nog niet zovele Moslims die in ons land woonden. Bijna iedereen maakte hem uit voor gek en rascist....maar hij heeft op alle punten gelijk gekregen.
Ikzelf ben ook een aantal keren in het Midden Oosten geweest en ik zeg jullie in volle oprechtheid dat er geen volk ter wereld rondloopt die zo onbeschaaft en arrogant en intolerant zijn als Arabieren. Vooral tegenover Westerlingen zijn er geen grenzen voor hen over hoe ze ons kunnen behandelen...als echte varkens, want dat zijn wij ongelovigen in hun ogen altijd! De meeste westerlingen hebben geen benul ervan over hoe de gemiddelde bijv. Saudi Arabier over ons denkt. Wij zijn in hun ogen een minderwaardig ras en volk en men behandeld ons dan ook op de manier die daarbij hoort. Ik kan er echt nog wel een A4-tje over volschrijven over wat men als Westerling allemaal meemaakt als je die landen aandoet als Schip. Ik vind niet dat ik rascistisch ben als ik opkom voor de waarden waar onze ouders voor hebben gevochten. Waarden die bij de Islam ver zijn te zoeken. Ik ben altijd VVD'er geweest, maar zelfs deze partij doet niet genoeg om het gevaar van de opkomende islam het hoofd te bieden. De PVV lijkt voor velen een Racistische partij maar daar ben ik het niet mee eens. De PVV is de enige die durft op te komen voor onze waarden en normen en daar ga ik voor. Het is van levensbelang om de Islamisering van onze cultuur tegen te houden en het is maar de vraag of we al niet te laat zijn daarmee. Ik vind de tegenwerking die de Linkse politiek geeft onbegrijpelijk en het riekt zelfs naar landverraad, hoewel ik mij goed realiseer dat dat een zwaar woord is voor sommigen.
Ik hoop bij Forum een gezonde discussie te vinden met alle kleuren van de samenleving en alle politieke stromingen die er zijn op onze kleine planeet.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Dit ben ik en dit zijn mijn ervaringen.

Bericht door Pilgrim »

Welkom Ernesto. Heel herkenbaar wat je daar zegt want mijn vader was ook kapitein en had ook een duidelijke mening over Arabieren en had een grote angst voor de Islam. Arabieren noemde hij klootzakken! (Hij werd er ook gediscrimineerd.) Ik vond hem toen nog een xenofoob en misschien was hij dat ook wel een beetje. Een boodschapper kan je helaas nooit los zien van zijn boodschap en daarom nam ik zijn angst voor de Islam niet serieus. Dat veranderde na 9/11 en toen ik mij wat meer in de Islam ben gaan verdiepen gingen mijn ogen open! Helaas veel te laat vond ik achteraf. Het had nooit zover hoeven te komen als we van meet af aan de Islam op zijn waarde geschat hadden. Maar ja, zo gaat dat in het leven. Door schade en schande wordt je wijs! Laten we hopen dat de meesten nog op tijd wakker worden om dit gevaar te keren. :mrgreen:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89872
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Dit ben ik en dit zijn mijn ervaringen.

Bericht door Ariel »

Hallo Ernesto. Ook ik ben de nodige vrienden kwijt geraakt door mijn kijk op Islam. Zelfs mijn kinderen en familie leden vinden me extreem.
Nou ja, het maakte me wel eens verdrietig, alhoewel het verdriet op dit moment veranderd is in boosheid. Ik begrijp niet dat sommige mensen zo naief kunnen zijn, en ik gun dat soort mensen soms een leven onder Islamitisch gezag toe. Kijken hoe ze piepen als ze daar echt mee kennis maken. Ik leg nu ook hun kritiek nu naast me neer, en met veel mensen praat ik er zelf niet meer over.

Mijn broer is ook kapitein, en die verteld mij het zelfde verhaal als jij . Het zijn rotzakken hoor ik hem vaak zeggen, en het laden en lossen van het schip in een islamitisch land loopt ook niet echt op rolletjes.

Ik hoop dat je een goede tijd op ons forum zal hebben, en nogmaals, welkom aan boord.

Vriendelijke groet.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Rechtsliberaal
Berichten: 172
Lid geworden op: do sep 02, 2010 8:52 pm

Re: Dit ben ik en dit zijn mijn ervaringen.

Bericht door Rechtsliberaal »

Ernesto, welkom bij de club, we mogen trots op onszelf zijn dat we nog islamofoob durven te zijn. Islam, Arabieren, het is onderontwikkeld spiegeltjes-en-kraaltjes blingbling volk.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Dit ben ik en dit zijn mijn ervaringen.

Bericht door Dhana »

Welkom Ernesto. Heel leuk iemand te mogen lezen die islam/mohammedanen vanuit een andere hoek heeft gezien en meegemaakt.

Die arrogantie en intolerantie is inmiddels doorgesijpeld naar het Westen en zelfs tot het mohammedanisme bekeeerde Nederlanders maken zich er buitenmatig schuildig aan.


Ik hoop dat je geen slapend lid zult zijn, maar zo veel mogelijk input aan ons zal geven.


Groetjes

Dhana
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Dit ben ik en dit zijn mijn ervaringen.

Bericht door Schepsel »

Welkom, Ernesto. Links staat niet langer voor vrijheid, gelijkheid, en al die mooie zaken. Een beetje zoals Animal Farm van Orwell, we zijn allemaal gelijk maar de varkens nog ietsje meer. Een mooie eerste stap tegen linkse gekkigheid zal zijn om die malle politiechef eruit te gooien.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Dit ben ik en dit zijn mijn ervaringen.

Bericht door BFA »

Welkom
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Dit ben ik en dit zijn mijn ervaringen.

Bericht door mercator »

Ernesto schreef: Ik vind de tegenwerking die de Linkse politiek geeft onbegrijpelijk en het riekt zelfs naar landverraad, hoewel ik mij goed realiseer dat dat een zwaar woord is voor sommigen.
Ik hoop bij Forum een gezonde discussie te vinden met alle kleuren van de samenleving en alle politieke stromingen die er zijn op onze kleine planeet.
Wat "welmenend" links doet IS landverraaad, erger nog, ik zou er de term "beschavingsverraad" voor willen uitvinden. De achterlijkheid van moslims kent geen landsgrenzen, moslims overspoelen Europa als een plaag. De voorhoede van sharia-fanaten zorgen voor de leiding, de amorfe achterlijke semi-analfabete massa theehuis/uitkerings/moskee Turken en Marokkanen volgen als blinde lemmingen.

Op dit forum ga je GEEN discussies met "alle kleuren en politieke stromingen" vinden, ingevoerde moslims en hun plaatselijke collaborateurs van links-ons forumlid Naar Boven heeft daar de prima benaming "halfmoslims" voor gesmeed-doen niet mee aan ernstige discussies omdat hun prioriteiten bij verval, schuldgevoel en cultuurrelativisme liggen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Dit ben ik en dit zijn mijn ervaringen.

Bericht door mercator »

Ariel schreef: Mijn broer is ook kapitein, en die verteld mij het zelfde verhaal als jij . Het zijn rotzakken hoor ik hem vaak zeggen, en het laden en lossen van het schip in een islamitisch land loopt ook niet echt op rolletjes.
Wie gedurende een redelijke tijd met moslims heeft omgegaan kent ze.
Voor de meeste linkse pseudo-intellectuelen is de moslim een abstractie, een "nobele wilde" die mits voldoende goed opletten in de klas en flink gepamperd te worden even "beschaafd" als zij zelf zal worden.
Eigenlijk kan je het links niet eens kwalijk nemen, de achterlijkheid en barbaarsheid van moslims IS ook niet te bevatten als je het zelf niet ondervonden hebt. Ik weet het want ik heb dat traject ook zelf moeten afleggen, door langdurig en intens contact met moslims. Heeft mij ook tot de conclusie gebracht dat moslims het probleem zijn, niet islam. Het omgekeerde dus van wat vaak gezegd wordt.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Dit ben ik en dit zijn alle gelijkwaardige ervaringen.

Bericht door hans van de mortel »

Ernesto schreef:Ikzelf ben ook een aantal keren in het Midden Oosten geweest en ik zeg jullie in volle oprechtheid dat er geen volk ter wereld rondloopt die zo onbeschaaft en arrogant en intolerant zijn als Arabieren. Vooral tegenover Westerlingen zijn er geen grenzen voor hen over hoe ze ons kunnen behandelen...als echte varkens, want dat zijn wij ongelovigen in hun ogen altijd!
Ha die Ernesto! Het wordt tijd dat we van wal steken. Alhoewel ik nooit gevaren heb, nou ja, met vrienden op een zeljacht en vroeger veel op de Zuiderzee . . . eh, IJsselmeer, was ik mij al heel snel bewust van dat achterlijke zooitje daar in de zandbak van Allah. Heel simpel, die lui hebben een achterstand op ONZE kennisbeschaving, die zelfs met een geleide trapsraket niet meer is bij te benen. Maar wel met een pen is te beschrijven. En daarvoor geven WIJ nu hier acte de presence, op dit exclusieve wonderbaarlijke door moslims niet te pruimen FFI-forum.

Een Arabier is wel oliedom, maar niet gek. De werking van de hersenen is voornamelijk gebaseerd op waarnemingen en herinneringen. Mee eens? Nou, dan moet het dus wel heel erg triest gesteld zijn met de hersenen van de Arabier, die toevallig ook nog eens mohammedaan vanuit zijn woestijntent is. Meer samengevoegde ellende op één hoop is nauwelijks denkbaar. Die oliedomme hersenarme theedoekdragers hebben maar één gunst die ze beheren en dat is

AFGUNST

Zij pijnigen hun hersenen hoe het ooit zo ver heeft kunnen komen in de geschiedenis. Islam, Mohammed en Allah, de heilige drieëenheid van de Arabier. En . . . tel uit je winst. Ze kwamen van heinde en ver, die christenen, joden, atheïsten – zeg maar ongelovige varkens – met boortorens, vrachtwagens, schepen, vliegtuigen en noem maar op. En wij, de Arabieren in onze tent? Er kwam olie uit de grond. We kregen hiervoor papiertjes die veel waard waren en waar we van alles en nog wat konden kopen. Niet in de tent verderop, maar in de graaiwinkels van de ongelovige varkens.

De Arabier, uitgerust met theedoek en islam is niets meer dan een hersenloos product van de geest van Mohammed. Hij heeft niet wat het ongelovige varken heeft. Dat heeft verstand en was in staat om het de Arabier naar de zin te maken. Want de Arabier had niks. Behalve dan zijn kamelen en geiten en nog wat vrouwen verpakt in kolenzakken. Want zo bang als hij was dat zijn kamelen en geiten gejat zouden worden, zo bang was hij ook dat een ander er met zijn om te ploegen akker vandoor zou gaan. Het enige wat de Arabier had tot zijn vermaak waren zijn vrouwen en de Koran.

En dat geeft wroeging. Dat levert pijniging van de hersenen op. Wie ben je eigenlijk? Ben je nog wel een mens? Zou dit nu de bedoeling van Allah kunnen zijn? Dat elk varken als jood of christen over een onnoemelijke hoeveelheid intellect en potentie beschikt en in staat is gebleken om al deze wonderbaarlijke voor een Arabier niet te begrijpen wonderen tot stand te brengen?

Conclusie: de mohammedaan zit vast geklonken in zijn eigen onbelemmerde godsdienstwaanzin waarmee hij geen kant uit kan. Zijn enige zucht is afgeven op het systeem waar hij met handen en voeten aan is gebonden. Hij is een nobody die zich vast klampt aan de gebakken lucht van de Koran. Een lucht die stinkt van verbrand vlees vanwege het eeuwige hellevuur van Allah, het weerzinwekkende monster door Mohammed de Arabier bedacht. Want Mohammed was een Arabier, geen jood. Want was het een jood geweest dan had de Arabier de jood de schuld kunnen geven van zijn hersenloze inhoud. Dus wat moet de mohammedaan nu?

Hij haat zichzelf, Mohammed, en Allah zo zeer dat hij kotst op ONZE kennisbeschaving. Alle achterstallige beschaving in de islam is de schuld van de rest van de wereld. Daarom moet die dus gehaat worden. Daarom bestaat er terrorisme vanuit de islam.

Daarom ligt het grote lijden van de mohammedaan verankerd
in zijn onovertroffen minderwaardigheidscomplex.
:knorrie: :drool:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Dit ben ik en dit zijn mijn ervaringen.

Bericht door silkyboxershortXL »

Welkom Ernesto, als er eenmaal islam in een in beginsel gezond brein is, blijkt dat zo desastreus compleet en finaal het denken te beïnvloeden, dat er niets vredelievend of opbouwends meer uit komt.
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Dit ben ik en dit zijn mijn ervaringen.

Bericht door Eliabe »

Welkom Ernesto.
Als rasechte Rotterdammer is het wel leuk om er een zeebonk bij te krijgen. :rongue:
Ik neem aan dat je de haven van Rotterdam weleens heb aangedaan en dan ben ik benieuwd welke haven.
Op wat voor schuit vaar je? Vracht, passagier etc?
Kun je aan boord kaap kont liggen of alleen thuis?
Misschien is het leuk als je indien mogelijk regelmatig een verslag maak met ervaringen met arabieren en moslimlanden die je mocht aandoen.
Behouden vaart, hou je roer recht en niet teveel kapiteinskost eten. :wink2:

Bij vertrek was het schip hecht, dicht en sterk, van alle waterkeringen voorzien, de machines in orde bevonden, bemanning voltallig en gezond, levensmiddelen en drinkwater, zowel als bunkers voldoende aangevuld, alle brandblus-, reddings- en navigatiemiddelen en uitrusting op deugdelijkheid en volledigheid gecontroleerd, beproefd en in orde bevonden, kaarten volledig en geheel bijgewerkt, alle luiken van de laadruimen van driedubbele presennings voorzien en afgekegd, alsmede ook de lading in de ruimen en aan dek volgens goed zeemansgebruik gestuwd, afgedekt en gesjord, aldus het schip in alleszins vereiste en verantwoorde staat bevonden om de reis te aanvaarden en te volbrengen.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Ernesto
Berichten: 7
Lid geworden op: do jan 06, 2011 12:24 am

Nog meer over mijzelf en de Islam.

Bericht door Ernesto »

Beste allemaal,
Ik ben blij verrast van alle positieve reacties en belangstelling. Ik ben blij dat met mij nog vele Nederlanders zeer bezorgt zijn over de opkomende Islam dat men een geloof durft te noemen, want een geloof is het niet. De Islam lijkt meer op een sekte en iedereen weet dat sektes zeer gevaarlijk zijn. De Islam is ook een ideologie en de Islam verzet zich altijd tegen de scheiding van staat en religie. Met als resultaat, dat vertegenwoordigers van islamitische verenigingen constant dingen tegen ons moeten zeggen die we graag van hen horen. Natuurlijk zeggen ze we erkennen jullie wetten en hakken niemand een hand af. Maar waarom zeggen ze dat, terwijl het voor hen toch ”goddelijk recht” is? Omdat het op dit moment niet uitvoerbaar is! Daarom mag de Islam het nooit voor het zeggen krijgen in onze vrije wereld en wij met z'n allen zijn daarvoor verantwoordelijk. En we moeten voorzichtig zijn want de Islam is al meer aanwezig dan wij zouden willen. Bijvoorbeeld in Engeland, Bradford. De burgemeester aldaar, een moslim, heeft daar een soort moeftiraad gevormd. Voor iedere verordening die hij uitvaardigt, vraagt hij de geleerden of deze in overeenstemming is met het islamitische recht. Ik vraag mij wel eens af of de gemiddelde Nederlander wel weet wat de Koran allemaal over ons ongelovigen zegt? Bijvoorbeeld In de Koran staan 300 verzen die ongelovigen dreigen met het ergste op aarde en in de hemel”. Jullie zullen het allemaal met mij eens zijn dat de islam een zeer achterlijk geloof is en een gevaar voor de wereldvrede. ikdacht altijd met het vallen van de USSR dat we in een veiliger wereld terecht waren gekomen, maar met de opkomst van de 'extremistische' Islam is de vrede ver te zoeken in de wereld, helaas.
Nog even dit over de onverdraagzaamheid van Moslims tov ons Westerlingen dat ik zelf heb meegemaakt.
Aankomst Jeddah, Saudi Arabie, met een Schip onder Nederlandse vlag. Voor aankomst moest achter slot en grendel: 1) alle lektuur/fotos/films waar blote dames in voorkomen, dus ook een foto van je vrouw in zwempak is verboden, dus ook een komische film waar een scene in voorkomt van een vrouw in bikini. 2) alles wat beledigend is en tegen het geloof van de islam, dus spelletjes, muziek, posters etc. 3) alle drankjes waar alcohol inzit en tot slot is het verboden om spullen in het zicht te hebben die niet Islamitisch zijn, dus een Bijbel in je hut is verboden, een Christelijk kruis als ketting is verboden, een boedha beeltje is verboden. De lijst is bijna te lang en aangezien er hoge boetes op elke overtreding staan wordt er maar zoveel mogelijk opgeborgen achter slot en grendel. Dit wordt later verzegeld bij binnenkomst door een Arabier die eerst uitgebreid zelf alle naakte dames gaat bekijken voor het verzegelen! Bovendien moeten we met de gordijnen dicht onze maaltijden nuttigen als er 'ramadan' is. Zoals jullie kunnen lezen zijn alle vrijheden die wij aan Moslims geven in onze vrije wereld ver te zoeken in de landen waar zij oorspronkelijk vandaan komen, dus er gaat hier iets behoorlijk fout als men daar eens goed over nadenkt. Saudie Arabie is een van de grootste dictaturen ter wereld maar door dat zwarte goud is het een bondgenoot van Amerika, het is te triest voor woorden.
Ik vaart zelf als Kapitein op Produkten/Chemicalien Tankers van 45,000 ton en gelukkig hoef ik volgende reis niet langs havens in het Midden Oosten...lucky me!
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Dit ben ik en dit zijn mijn ervaringen.

Bericht door Manon »

hallo Ernesto. Ook van mij een hartelijk welkom, en hopelijk mogen we meer van je ervaringen met je delen. Het is slechts op die manier dat we een beter inzicht krijgen in de malversaties die ons te wachten staan.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89872
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Nog meer over mijzelf en de Islam.

Bericht door Ariel »

Ernesto schreef:Saudie Arabie is een van de grootste dictaturen ter wereld maar door dat zwarte goud is het een bondgenoot van Amerika, het is te triest voor woorden.
En het mooie is dat ze het zwarte goud niet eens zelf kunnen delven. Daar hebben ze de kafir voor nodig. Ik zou willen dat er ooit een moment komt dat we geen olie meer nodig hebben. Dan kunnen ze hun olie opdrinken, of gebruiken om zand koekjes van te bakken. :smile:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Nog meer over de achterlijkheid van Islam.

Bericht door hans van de mortel »

Ernesto schreef:Dit wordt later verzegeld bij binnenkomst door een Arabier die eerst uitgebreid zelf alle naakte dames gaat bekijken voor het verzegelen!
Niet verwonderlijk. Zo heeft God het namelijk ook bedoeld. Waarom dan die bevallige heupen van de vrouw? Of haar borsten? En de bevallige benen van de vrouw of haar mooie sierlijke nek? ONZIN! De moslim is een volslagen achterlijke idioot. Hij wordt bloedgeil van de haren van een vrouw. Want dat is toch de reden dat haar van de vrouw bedekt moet worden? En neem dan de man. Die klote kut-marokkaantjes dragen dan wel een afschuwelijk kort geknipt Hitler-jugend kapsel, maar lang haar voor een man is bepaald niet nieuw. En zal een mohammedaan daar dan niet geil op worden? Want hij geilt immers op lang haar, de viezerik! :laugh1:

Weleens ooit een mohammedanin (moslimtrut) gezien met kort geknipt haar? Laat ik de vraag moderner stellen: weleens een Marokkaanse vrouw gezien met kort haar? Stel dat het zo is, dan zet ik er zo duizend euro op dat zij GEEN MOSLIMA is.

Moslims zijn onbegrijpelijke ongeletterde gestoorde wezens die niet passen in ONZE kennisbeschaving. Zij hebben een hekel aan homo's (ook als die kort geknipt haar hebben zoals die kut-marrokaantjes?) en aan sexy (Hollandse lekkere) vrouwen. Zij hebben overal eigenlijk een hekel aan. Als het maar slaat op ONZE kennisbeschaving.

God schiep de mens - godver de godverdomme - met seksuele behoefte. En hij heeft godver de godverdomme - en Mohammed kan de pleuris krijgen - de vrouw niet met een kopvod op de aarde neergezet! Luistert allen naar mij, stom achterlijk stelletje moslims! Mohammed heeft dat bedacht! En wie Mohammed liefheeft, haat mij.

Dus?

WEG! WEG WEG! WEG MET DE ISLAM EN ALLE MENSEN DIE DE ISLAM EN DUS MOHAMMED AANHANGEN!

Ik word kots en kots misselijk van al die kotsmisselijk makende achterlijke troep waarmee ONZE kennisbeschaving door die achterlijke volslagen ontoerekingsvatbare islamitisch denkende mensen uit Marokko en Turkije vergiftigd wordt. Ik ben een atheïst en gebruik mijn verstand! Stem Wilders! Vernietig de islam in ONZE kennisbeschaving!

Wie heeft er onkruid in zijn tuin groeien? Dat kan gebeuren. Maar laat je dat dan voort woekeren? Ik denk het niet. Toch gebeurt dit in Nederland met de islam.

Mercator heeft natuurlijk gelijk (zoals altijd). Je kunt natuurlijk wel het onkruid verwoesten (islam), maar je kunt beter de oorzaak van islam met wortel en tak uitroeien. En dat is nu eenmaal de mens achter de islam. Een logische heel intelligente en slimme gedachte. Ik ben blij dat ik hem net zoals BFA mijn vriend mag noemen. Ik hou van mensen waar ik nog wat van kan leren. Dus ook van Marokkanen, Turken, Irakezen. . . ! Ehhh . . . die vanzelfsprekend geen moslim zijn. Want moslims beweren immers dat de aarde plat is, als u begrijpt wat ik bedoel. :D
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Ruth
Berichten: 1232
Lid geworden op: vr apr 06, 2007 8:14 pm

Re: Dit ben ik en dit zijn mijn ervaringen.

Bericht door Ruth »

Ha Ernesto,

van harte welkom !!
Goed dat je onze site gevonden hebt. En aan je bijdragen te zien weet je best wel het een en ander van de islam. Jammer dat veel mensen liever de kop in t zand steken en alles maar rustig over zich heen laten komen.
't Wordt tijd dat t gezonde verstand de leiding gaat nemen en we ons niet meer richting de afgrond laten helpen door het rampzalige linkse beleid van de afgelopen tientallen jaren.

groet
Ruth
Als je denkt dat je te klein bent om invloed te hebben, dan heb je waarschijnlijk nog nooit de nacht doorgebracht met een mug op je kamer.

Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht is al verloren.

EDL
Mahalingam
Berichten: 52305
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Dit ben ik en dit zijn mijn ervaringen.

Bericht door Mahalingam »

Welkom Ernesto.

Om terug te komen op de vraag in het allereerste posting, het raadsel van hoe links zit zoals ze nu zitten, kan wat minder duister worden als je wat gaat lezen van Carel Brendel. Die houdt zich zeer uitgebreid bezig met wat hij 'het verraad van links' noemt.
http://www.hetverraadvanlinks.nl/
Ook het boek " De schijn élite van de valse munters" van Martin Bosma gaat over dit thema maar pakt dat draad op in de 60-er jaren en Brendel begint al veel vroeger. Zoals ook in deze video
http://video.google.com/videoplay?docid ... 236&hl=en#
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Dit ben ik en dit zijn mijn ervaringen.

Bericht door H.Numan »

Ernesto,

Van harte welkom. Ik denk dat je je hier wel thuis zult voelen.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Alba
Berichten: 729
Lid geworden op: zo sep 03, 2006 4:11 pm
Locatie: Aarde

Re: Dit ben ik en dit zijn mijn ervaringen.

Bericht door Alba »

Welkom, Ernesto. Fijn om er weer iemand bij te hebben die weet waar hij over praat. Ik hoop dat we veel van je zullen lezen.
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Re: Dit ben ik en dit zijn mijn ervaringen.

Bericht door Amazigh »

Dus omdat Saudi Arabie andere waarden en normen kent is het achterlijk en racistisch? Ben je dom of gedraag jij je alleen dom?
A proud amazigh!
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Dit ben ik en dit zijn mijn ervaringen.

Bericht door Pilgrim »

Sommige normen en waarden zijn nu eenmaal achterlijk en racistisch. :nono1:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Dit ben ik en dit zijn mijn ervaringen.

Bericht door mercator »

Amazigh schreef:Dus omdat Saudi Arabie andere waarden en normen kent is het achterlijk en racistisch? Ben je dom of gedraag jij je alleen dom?
Niks mis met de achterlijke gebruiken en normen en waarden van (Saoudi)Arabieren zolang die toegepast worden in de Arabische broedgebieden, EN door moslims onderling. Wat mij betreft kunnen ze niet genoeg stenigen, klauwtjes afhakken en zweepslagen uitdelen ginder, ik vind dat grappig.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Mahalingam
Berichten: 52305
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Dit ben ik en dit zijn mijn ervaringen.

Bericht door Mahalingam »

Sorry hoor, mercator, maar het gaat daar in Arabië de goede kant op. Ze worden steeds losser in hun geloof. Dit zou je een jaar geleden je toch niet hebben kunnen indenken? Zo een fatwa!
Sheikh Abdullah Al Mutlaq heeft bepaald dat stelletjes in Saoedi-Arabië over de telefoon met elkaar mogen praten.
"Je mag telefonisch met elkaar praten voor het huwelijk, maar dan moet je wel eerst toestemming krijgen van je familie", stelt Al Mutlaq. "Maar het is niet toegestaan om over de liefde te praten. Je moet op je hoede zijn voor de duivel, die pogingen doet om je over liefde en andere vunzige onderwerpen te laten praten."
http://www.spitsnieuws.nl/archives/buit ... _prat.html
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Dit ben ik en dit zijn mijn ervaringen.

Bericht door H.Numan »

Amazigh schreef:Dus omdat Saudi Arabie andere waarden en normen kent is het achterlijk en racistisch? Ben je dom of gedraag jij je alleen dom?
Ja, het is inderdaad achterlijk en racistisch:
  • Een land waar kinderen levend moeten verbranden omdat ze anders niet correct gekleed hun brandende school zouden verlaten is achterlijk.
  • Een land war mensen ter dood veroordeeld worden wegens hekserij is achterlijk.
  • Een land waar buitenlanders in slavernij gehouden kunnen worden is racistisch.
Je volgende vraag is nogal duidelijk, lijkt me. Je bent dom, en je gedraagt je ook zo. :sly:
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Plaats reactie