Goede avond

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Goede avond

Bericht door H.Numan »

Pilgrim, ik ga dat lange verhaal niet lijn voor lijn beantwoorden. Is interessant, ik heb het helemaal gelezen, en met aandacht.

Stel dat jij, Tukkerin of sjamaan Fawaz echt objectief bewijs hebben dat jullie god of goden bestaan. Dan ben ik de eerste die zich direct bekeert. Atheïsme is geen geloof. Ik kom tot bepaalde conclusies, dat is alles. Wanneer iemand me serieus van het tegendeel kan overtuigen, dus door aan te tonen dat zijn god of goden bestaan, prima.

Wat dat bewijs moet zijn? Geen flauw idee. Maar toch echt iets meer dan Uri Geller of gekke kruidenvrouwtjes geven. Moet ik geloven dat een goochelaar inderdaad iemand in stukken kan zagen en magisch in weer elkaar zet?

Is er meer tussen hemel en aarde? Geen flauw idee. Maar persoonlijk geloof ik niet in die onzin. Op grond waarvan? Op grond van het feit dat vrijwel al die zogenaamd feitelijke waarnemingen altijd subjectief zijn. De hele para normale wereld van links naar rechts en onder naar boven is niet in staat om 1 geval te presenteren dat overeind blijft staan in een normaal proces. Ik bedoel niet dat ze iets crimineels doen, (hooguit oplichting) maar dat de rechter hun bewijsvoering als niet ter zake kan accepteren.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Goede avond

Bericht door Pilgrim »

Sorry, dat het een wat lang verhaal geworden is. Ik probeerde het zo goed mogelijk uit te leggen en kon dat niet in kortere bewoordingen doen. :wink:

En tsja hoe moet dat bewijs er uit zien? Daar bestaan verschillende ideeën over. Dat zou bijvoorbeeld kunnen zijn dat iemand tijdens een uittreding voorwerpen in een afgesloten kamer beschrijft die hij/zij fysiek niet gezien heeft en wat natuurlijk herhaalt moet kunnen worden. Ik zelf acht het niet onmogelijk dat je nog tijdens je leven een dergelijk bewijs zult zien. Nog even afwachten dus.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Goede avond

Bericht door BFA »

Pilgrim schreef:Dat zou bijvoorbeeld kunnen zijn dat iemand tijdens een uittreding voorwerpen in een afgesloten kamer beschrijft die hij/zij fysiek niet gezien heeft en wat natuurlijk herhaalt moet kunnen worden.
Voor uit te treden moet je dood zijn.
En dan terug levend om de uittreding te vertellen.
Misschien kan je en paar Buddhistische monniken zo ver krijgen om voor wetenschappelijke doelen het Bardo te gaan verkennen.
Iemand uit onze maatschappij die hier voor wil sterven, zal te gek bevonden worden om waardevolle getuigenis af te leveren.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Goede avond

Bericht door Pilgrim »

BFA schreef:Voor uit te treden moet je dood zijn.
Nee hoor! Uittredingen komen ook voor als de persoon nog springlevend is. Vraag het Ariel maar, die heeft het zelf meegemaakt. Lees ook de boeken van Robert Monroe en Sten Oomen maar eens.

http://www.doorhetraam.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Goede avond

Bericht door BFA »

Pilgrim schreef:Nee hoor! Uittredingen komen ook voor als de persoon nog springlevend is.
Hoe weet ik dat ik niet aan het hallucineren ben?
BV, na een zware hersenschudding of een goede dosis LSD.
Ik vond heel veel overeenkomsten tussen beide ervaringen. Beide hadden dat ik mezelf zag liggen.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Goede avond

Bericht door Pilgrim »

Er zijn te grote en wezenlijke verschillen tussen hallucinaties en uittredingen. Het gaat me wat te ver om dat hier allemaal uit de doeken te doen want dan moet ik hele lappen tekst citeren. :?
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Goede avond

Bericht door BFA »

Die moeite is niet nodig.
In ieder geval bedankt voor al de uitleg die je gegeven hebt.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Goede avond

Bericht door Pilgrim »

Het kost me inderdaad te veel typewerk om allemaal voorbeelden te geven van uittredingen en de verschillen met hallucinaties (het zien van het eigen lichaam bijvoorbeeld en de gewaarwording van verscherpte zintuigen), maar eentje wil ik hier toch beschrijven omdat het in verband met de islamisering mogelijk van belang is.

Sten Oomen beschrijft in haar boek ‘Door het raam’ een specifieke uittreding m.b.t. tot een ‘overstroming’ in Europa. Haar geëmigreerde en later overleden vriend had destijds een uitspraak gedaan over een vloedgolf in Europa in de laatste jaren van de twintigste eeuw. Dit zat haar dwars en wilde daar meer duidelijkheid over. Dat kwam tijdens een uittreding. (De beelden zijn een soort hologrammen.) Tijdens deze uittreding zag ze een klein tenger en naakt jongetje die haar naar een plaats leidde die ze meende te herkennen.
“..... Ik ging het water in dat niet diep was. Ik kon er nog net in zwemmen, maar de bodem was erg dichtbij.
.....
Dit water was niet bijzonder mooi te noemen. Op de bodem lagen kleine, donkere steentjes en je kon er nauwelijks in zwemmen, maar bedreigend was het (nog?) niet. Europa heeft dus een kans.”
Er heeft natuurlijk nooit zo’n overstroming plaats gevonden in Europa. ..... Of toch wel? Waterstromen zijn een archetypisch symbool voor mensenmassa’s en volkeren. We komen dat symbool ook in de Bijbel tegen. Opvallend is ook dat ze zegt dat het ‘water’ niet mooi is. Was de vloedgolf de immigratiegolf van voornamelijk immigranten uit Noord-Afrika? Een tsunami(!) van moslims volgens de uitspraak van Wilders. Deze immigranten zijn inderdaad niet mooi, maar het ‘water’ is kennelijk nog niet diep genoeg om echt bedreigend te zijn. We maken dus nog een kans.

Dit is haar website: http://www.doorhetraam.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Goede avond

Bericht door Tukkerin »

Klinkt gek, maar ik geloof in uittreding. Sterker nog, heb het op 6 november 2010 meegemaakt voor het eerst. Ik ben me nog noooit zo doodgeschrokken, heb werkelijk waar die hele avond niet meer kunnen slapen omdat ik dacht dat Allah mijn ziel zou komen ophalen. Het begon met een tinteling aan de onderkant van mijn voeten, waarna het superwarm werd.... vervolgens voelde ik mijn ziel uit mijn lichaam komen en zag ik een paar minuten alleen maar wit... na die paar minuten kwam ik weer bij.
Umm Rania
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Goede avond

Bericht door BFA »

Tukkerin schreef:heb werkelijk waar die hele avond niet meer kunnen slapen omdat ik dacht dat Allah mijn ziel zou komen ophalen.
Tukkerin toch, Allah heeft enkel macht over je als jij dat toelaat. Geef die Allah kerel een schop onder zijn kont en hij valt je nooit meer lastig.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Goede avond

Bericht door mercator »

Tukkerin schreef:Klinkt gek, maar ik geloof in uittreding. Sterker nog, heb het op 6 november 2010 meegemaakt voor het eerst. Ik ben me nog noooit zo doodgeschrokken, heb werkelijk waar die hele avond niet meer kunnen slapen omdat ik dacht dat Allah mijn ziel zou komen ophalen. Het begon met een tinteling aan de onderkant van mijn voeten, waarna het superwarm werd.... vervolgens voelde ik mijn ziel uit mijn lichaam komen en zag ik een paar minuten alleen maar wit... na die paar minuten kwam ik weer bij.
Dat noemen ze "opvliegers", heel normaal tijdens de menopauze.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: Goede avond

Bericht door naar boven »

mercator schreef:Dat noemen ze "opvliegers", heel normaal tijdens de menopauze.
Naadloos van de puberteit in de menopauze terecht komen. :D

Welke wet van Murphy zou dat nu weer zijn?
RTFM
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Goede avond

Bericht door H.Numan »

Tukkerin schreef:Klinkt gek, maar ik geloof in uittreding. Sterker nog, heb het op 6 november 2010 meegemaakt voor het eerst. Ik ben me nog noooit zo doodgeschrokken, heb werkelijk waar die hele avond niet meer kunnen slapen omdat ik dacht dat Allah mijn ziel zou komen ophalen. Het begon met een tinteling aan de onderkant van mijn voeten, waarna het superwarm werd.... vervolgens voelde ik mijn ziel uit mijn lichaam komen en zag ik een paar minuten alleen maar wit... na die paar minuten kwam ik weer bij.
Gaat heen, Satan! <-- zou je I-mam zeggen. Vlak voor hij wat stenen tegen je knars zou laten tossen.
U is mohammedaanse, beweerde u?
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Re: Goede avond

Bericht door Thomas »

Tukkerin schreef:Klinkt gek, maar ik geloof in uittreding. Sterker nog, heb het op 6 november 2010 meegemaakt voor het eerst. Ik ben me nog noooit zo doodgeschrokken, heb werkelijk waar die hele avond niet meer kunnen slapen omdat ik dacht dat Allah mijn ziel zou komen ophalen. Het begon met een tinteling aan de onderkant van mijn voeten, waarna het superwarm werd.... vervolgens voelde ik mijn ziel uit mijn lichaam komen en zag ik een paar minuten alleen maar wit... na die paar minuten kwam ik weer bij.
They're coming to take me away, ha-haaa!!
They're coming to take me away, ho-ho, hee-hee, ha-haaa
To the funny farm. Where life is beautiful all the time and I'll be
happy to see those nice young men in their clean white coats and they're
coming to take me away, ha-haaa!!!!!
:drool: :drool: :drool:
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Goede avond

Bericht door Ariel »

Waarom is Tukker ineens gek als ze gelooft in uittreding Thomas. :sly:

Dit openings topic van SoulShine is door ons overgenomen en dat is niet aardig.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Re: Goede avond

Bericht door Thomas »

Ariel schreef:Waarom is Tukker ineens gek als ze gelooft in uittreding Thomas. :sly:
Dat spreekt toch voor zich Ariel.....

Zal een klein stukje uit haar tekst neerzetten en dan mag je daar zelf over denken wat je wilt maar voor mij - en dan in samenhang met al haar andere dwaze posten zoals ontploffende ingewanden e.d. - hoor je in een gesticht....

niet meer kunnen slapen omdat ik dacht dat Allah mijn ziel zou komen ophalen. Het begon met een tinteling aan de onderkant van mijn voeten, waarna het superwarm werd.... vervolgens voelde ik mijn ziel uit mijn lichaam komen en zag ik een paar minuten alleen maar wit... na die paar minuten kwam ik weer bij.

Maar buiten dat om: dat mens is gewoon zo gek als een deur.

Dit openings topic van SoulShine is door ons overgenomen en dat is niet aardig.
En daar heb je een punt.
Ik zal me inhouden Ariel. [hypocrite.gif]
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Goede avond

Bericht door Pilgrim »

Tukkerin schreef:Klinkt gek, maar ik geloof in uittreding. Sterker nog, heb het op 6 november 2010 meegemaakt voor het eerst. Ik ben me nog noooit zo doodgeschrokken, heb werkelijk waar die hele avond niet meer kunnen slapen omdat ik dacht dat Allah mijn ziel zou komen ophalen. Het begon met een tinteling aan de onderkant van mijn voeten, waarna het superwarm werd.... vervolgens voelde ik mijn ziel uit mijn lichaam komen en zag ik een paar minuten alleen maar wit... na die paar minuten kwam ik weer bij.
:ermm: Hmm, Als dat Allah is dan is dat niet zo best want Allah is de duivel. :( Maar het zou natuurlijk ook heb begin kunnen zijn van een ontmoeting met Jezus. Veel moslims komen tegenwoordig via dromen en/of uittredingen in contact met Jezus. Jezus verschijnt dan aan hun met de boodschap hun oude leven (met de Islam) achter zich te laten en hem te volgen. Jezus kan zelfs ook op klaarlichte dag aan je verschijnen als een onbekende man die een gesprek met je aangaat en vervolgens in het niets verdwijnt. Denk er aan Tukkerin: Mohammed is dood (en in de hel) maar Jezus leeft! Straks krijg je nog spijt dat je je studie theologie niet afgemaakt hebt.

P.S. Je hoeft niet bang te zijn voor Jezus hoor. :wink:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: Goede avond

Bericht door naar boven »

Pilgrim schreef:Jezus kan zelfs ook op klaarlichte dag aan je verschijnen als een onbekende man die een gesprek met je aangaat en vervolgens in het niets verdwijnt.
:shock:
En de aangesproken jongedame verdwijnt dan ook in het niets.

Tot ze, jaren later, als de onbekende man gaat praten en nog weet waar hij slachtoffer nummer zoveel heeft gedumpt, gevonden wordt..
RTFM
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Goede avond

Bericht door Tukkerin »

Pilgrim schreef:
Tukkerin schreef:Klinkt gek, maar ik geloof in uittreding. Sterker nog, heb het op 6 november 2010 meegemaakt voor het eerst. Ik ben me nog noooit zo doodgeschrokken, heb werkelijk waar die hele avond niet meer kunnen slapen omdat ik dacht dat Allah mijn ziel zou komen ophalen. Het begon met een tinteling aan de onderkant van mijn voeten, waarna het superwarm werd.... vervolgens voelde ik mijn ziel uit mijn lichaam komen en zag ik een paar minuten alleen maar wit... na die paar minuten kwam ik weer bij.
:ermm: Hmm, Als dat Allah is dan is dat niet zo best want Allah is de duivel. :( Maar het zou natuurlijk ook heb begin kunnen zijn van een ontmoeting met Jezus. Veel moslims komen tegenwoordig via dromen en/of uittredingen in contact met Jezus. Jezus verschijnt dan aan hun met de boodschap hun oude leven (met de Islam) achter zich te laten en hem te volgen. Jezus kan zelfs ook op klaarlichte dag aan je verschijnen als een onbekende man die een gesprek met je aangaat en vervolgens in het niets verdwijnt. Denk er aan Tukkerin: Mohammed is dood (en in de hel) maar Jezus leeft! Straks krijg je nog spijt dat je je studie theologie niet afgemaakt hebt.

P.S. Je hoeft niet bang te zijn voor Jezus hoor. :wink:
Geloof je het zelf? Ik heb hem helaas voor jou niet gezien die nacht.
Umm Rania
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Goede avond

Bericht door H.Numan »

Slimpie, je bent geen mohammedaanse als je in uitreding geloofd. Mohammedanisme en uittreding zijn niet verenigbaar. :smile:
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Goede avond

Bericht door Pilgrim »

H.Numan schreef:Slimpie, je bent geen mohammedaanse als je in uitreding geloofd. Mohammedanisme en uittreding zijn niet verenigbaar. :smile:
He ja, dat klopt. Uittredingen maar ook bijnadood-ervaringen zijn in strijd met de islamitische leer. [hypocrite.gif]

Tukkerin handelt wel eens vaker in strijd met de Islam, al naar gelang het haar uitkomt. De ene keer wel en de andere keer weer niet. Een pseudomoslima dus. :D
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Goede avond

Bericht door H.Numan »

Wij atheïsten noemen zoiets een buffet gelovige: ze wandelen langs hun godsdienstige buffet, en pakken alleen de smakelijke hapjes. De rest laten ze liggen.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Goede avond

Bericht door Tukkerin »

Onzin, waarom zou dat in tegenstrijd zijn met de leer van de islam? Ik heb het mijn ouders die avond nog verteld, al huilend... en die zeiden dat het misschien een teken van Allah is en ik me dus meer moet praktiseren en ik wellicht wel op jonge leeftijd zal sterven.
Umm Rania
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Goede avond

Bericht door H.Numan »

Inderdaad, waarom zou dat niet kunnen? Je kunt prima mohammedaanse zijn, en in uittreding geloven en in glaasje draaien. Of glaasje volschenken, glaasje leegdrinken, wip maken en nog veel meer. :knorrie:
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Goede avond

Bericht door Tukkerin »

H.Numan schreef:Inderdaad, waarom zou dat niet kunnen? Je kunt prima mohammedaanse zijn, en in uittreding geloven, glaasje draaien, glaasje volschenken, glaasje leegdrinken, wip maken en nog veel meer. :knorrie:
Dat is nog altijd iets tussen mij en mijn Heer. Niemand heeft het recht hier een oordeel over te vellen.
Umm Rania
Plaats reactie