Goede avond

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
H.Numan

Re: Goede avond

Berichtdoor H.Numan » Za Feb 05, 2011 3:18 am

Heb je compleet gelijk in. Maar er is echter een piepklein probleempje:
Waarom vervelen jullie mohammedanen zo ontzettend graag anderen met je religie? Als het tussen jouw en je heer is, waarom val je er dan anderen mee lastig? :huh:

Wees eens eerlijk: als jij andere meisjes en dames voor hoer uit maakt, zou je dan zelf iets -zullen we zeggen- minder onstuimig moeten leven?
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Ma Jan 09, 2012 10:53 pm

De afgelopen nacht had ik een onaangename ervaring met een ongewenste bezoeker in mijn slaapkamer, waardoor ik (moeizaam) en als in een nachtmerrie wakker werd. Het was een incubus en dus mannelijk (een succubus is vrouwelijk). Dat kon ik duidelijk zijn hoewel ik hem alleen gedeeltelijk kon zien, want ik zag zijn naakte borst en de onderkant van zijn gezicht met zijn mond en daarin een uitgestoken tong (of wat daar op leek). Bovendien lag hij bovenop mij wat bij een incubus gebruikelijk is. Het of leek hij mij een tongzoen wilde geven. Gatver!! :yuk: En dan te bedenken dat ik hetero ben. Een homoseksuele incubus dus. Hij had zijn armen tot onder mijn rug om me heen geklemd en ik kon me absoluut niet verroeren, alsof ik verlamd was. Het lukte me uiteindelijk om de controle over mijn lichaam terug te krijgen en toen ik helemaal uit de sluimerslaap kwam wierp ik de incubus van me af en hij verdween. Hoewel ik in mijn vroege jeugd doodsbenauwd was voor dit soort fenomenen had ik nu helemaal geen angst. Integendeel, het was wel interessant maar ook irritant en walgelijk. Ik houd er niet van om van homoseksuelen attenties te krijgen, ook… als ze niet fysiek zijn. :x

http://nl.wikipedia.org/wiki/Incubus_(demon)
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)

Ariel

Berichtdoor Ariel » Ma Jan 09, 2012 10:58 pm

Pilgrim schreef:De afgelopen nacht had ik een onaangename ervaring met een ongewenste bezoeker in mijn slaapkamer,

Met andere woorden...Je had een nachtmerrie.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Ma Jan 09, 2012 11:04 pm

Ja, zo zou je het ook kunnen zien, behalve dan dat er bij mij geen angstgevoelens bij waren en dat ik op de klassieke manier verlamd was. Toen ik opstond uit mijn bed lachte ik om de incubus en stak mijn tong naar hem uit (hoewel ik hem natuurlijk niet meer kon zien). Ik hoop die vieze incubus niet meer terug te zien. :ermm:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)

mercator

Berichtdoor mercator » Ma Jan 09, 2012 11:25 pm

Pilgrim schreef:De afgelopen nacht had ik een onaangename ervaring met een ongewenste bezoeker in mijn slaapkamer, waardoor ik (moeizaam) en als in een nachtmerrie wakker werd. )

Goed dat je anno nu leeft, want in de 16de-17de eeuw zou je bekentenis de aandacht van de inquisitie hebben opgewekt, met de nodige fantazierijke martelingen die daarbij hoorden :D .
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel

Terug naar “Welkom nieuwe forummers”