bekeerd al 5 jaar

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Nick
Berichten: 166
Lid geworden op: do jul 09, 2009 8:14 am

Re: bekeerd al 5 jaar

Bericht door Nick »

Ik denk dat deze bekeerlinge maar één doel heeft en dat is provoceren.Deze dame wil helemaal niet weten
hoe atheïsten over bekeerlingen denken,als ze zich eerst had ingelezen, zou ze weten hoe er hier wordt gedacht over islam
en moslims/bekeerde moslims. :smile7:
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: bekeerd al 5 jaar

Bericht door Ozes »

Dat denk ik ook Suze
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: bekeerd al 5 jaar

Bericht door Dhana »

20 Jaar of langer geleden werden alle verloren zielen Baghwanaanhangers en nu is de islam in. Het heeft niets met de islam als religie te maken maar is niet meer dan een puberale opstand tegen de gevestigde orde. Wie weet wordt het Christendom de volgende nieuwe provocatiecult.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Al vijf jaar zwevende

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Dhana schreef:20 Jaar of langer geleden werden alle verloren zielen Baghwanaanhangers en nu is de islam in. Het heeft niets met de islam als religie te maken maar is niet meer dan een puberale opstand tegen de gevestigde orde. Wie weet wordt het Christendom de volgende nieuwe provocatiecult.
Dat zou zo maar allemaal kunnen Dhana. Religie is net zo goed onderhevig aan de mode als kleding, kleuren, voedsel, auto's, fietsen, haardracht, voorkeur voor mannen en vrouwen, en ga zo maar door.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Al vijf jaar zwevende

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef: Dat zou zo maar allemaal kunnen Dhana. Religie is net zo goed onderhevig aan de mode als kleding, kleuren, voedsel, auto's, fietsen, haardracht, voorkeur voor mannen en vrouwen, en ga zo maar door.
Daarom dat alle mogelijke verdoverskoppen, langhaardragers, dierenactivisten, krakerstuig kortom de hele alternatieve sociale dierentuin zulke moslimliefhebbers zijn , ze herkennen die als collega's in de deconstructie van de gehate beschaving. Idd zoals Dhana zegt, een vorm van puberaal gedrag.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: bekeerd al 5 jaar

Bericht door Schepsel »

dierenactivisten
Wie is er nou antimaatschappelijker? Degene die dit bestrijdt:

Afbeelding

Of degene, weliswaar van de gevestigde orde, die maar wat graag dit bevordert?:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Wat leidt tot meer destructie? Een beetje sneu met een bordje staan te zwaaien, of lekker heel Europa en Amerika vetmesten?
Wie voor dierenwelzijn is, heeft trouwens niks te maken met die mohammedanen!
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Bekkerd al 5 jaar. Niets veranderlijk dan een mens

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Schepsel schreef: Wie voor dierenwelzijn is, heeft trouwens niks te maken met die mohammedanen!
Je snapt het niet Schepsel. Of je hebt de reacties van ons drieën niet goed gelezen. Voor de rest heb je natuurlijk volkomen gelijk.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie