Ik ben nieuw hier

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Ik ben nieuw hier

Bericht door Schepsel »

Oh geweldig! Wel mooie foto's waar er bosjes staan. Wie wil de straten vol liefde nu niet zien!
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: Ik ben nieuw hier

Bericht door naar boven »

Ibn Kathir schreef:...
Mischien denkt iemand, hmm waarom neemt hij alleen meiden mee?? hahah, wees lief, dan mag je ook mee! :p

Just kidding...
Afghanistan is een levensgevaarlijk land.

Of is Afghanistan alleen maar een levensgevaarlijk land voor fotogenieke verwesterde veertienjarige asielzoekstertjes en hun families?
RTFM
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ik ben nieuw hier

Bericht door mercator »

Ibn Kathir schreef: Mischien denkt iemand, hmm waarom neemt hij alleen meiden mee?? hahah, wees lief, dan mag je ook mee! :p

Just kidding...
Ik Mercator, WIL zelfs niet mee naar zo een land vol moslims, zelfs niet als ze me er een zak vol geld bij geven. En ik ben niet onder de indruk van die foto's, ik zie een gore en stoffige kiezelwoestijn, veroorzaakt door ontbossing en primitieve landbouwtechnieken. Verknoeid door de Afghanen zelf dus.
Als het er zo mooi is, waarom ga je dan niet definitief terug?
Ik zal het je zeggen, in Afghanenland valt niks te rapen, in Europa groeit het geld aan de lantaarnpalen, uit puur medelijden voor de Afghaanse sukkels dat ons door politiek en media wordt opgedrongen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Ik ben nieuw hier

Bericht door Manon »

naar boven schreef:
Ibn Kathir schreef:...
Mischien denkt iemand, hmm waarom neemt hij alleen meiden mee?? hahah, wees lief, dan mag je ook mee! :p

Just kidding...
Afghanistan is een levensgevaarlijk land.

Of is Afghanistan alleen maar een levensgevaarlijk land voor fotogenieke verwesterde veertienjarige asielzoekstertjes en hun families?
Als zelfs asielzoekers zoals de ouders van Ibn kathir er regelmatig terug kunnen keren en lustig terugkomen, dan mag er toch geen probleem zijn voor het 14jarige asielzoekertje? Waarom hoeft er asiel te worden gegeven als men lustig op verlof trekt naar "het oord des verderfs". Zoals hier de Pakistanen! elk jaar drie maanden naar "de familie", iets wat de werkslaven zich hier niet kunnen permitteren!
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Ik ben nieuw hier

Bericht door Monique »

Lijkt me schitterend motorrijden daar. :drool:
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Ibn Kathir
Berichten: 240
Lid geworden op: za apr 09, 2011 6:14 pm

Re: Ik ben nieuw hier

Bericht door Ibn Kathir »

mercator schreef:Als het er zo mooi is, waarom ga je dan niet definitief terug?
Ik da ook definitief terug als ik mijn studies heb afgerond hier, dit is de enige reden waarom ik nog in Europa ben

Natuurlijk is er meer veiligheid in Westerse landen. In AFG is veel werkloosheid. Education is zwak. Dat is waar, maar daar werken we aan. Ik bedoel, er is leven daar. Ik wil niet generaliseren, maar in het Westen kent niemand zijn buurman en buurvrouw:

Lees dit: http://www.dailymail.co.uk/news/article ... -week.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Daar leeft een hele dorp als 1 familie. Als iemand zelfs een doorntje in zijn voeten krijgt, praat het hele dorp erover. Ik zweer het je, mensen van de andere kant van onze dorp komen en nemen groente van onze tuin, zonder te vragen. En als het laat in de avond kwamen mensen uit het hele dorp uit onze put water halen. We hadden niet veel, maar we gingen alles delen.

--------------------------------------------

En de westerse-machten verspillen in AFG:

- $60,000 per minuut
- £300 million per dag
- $200 billion per jaar

Dit zijn dollars:

Afbeelding

Zo ziet 9 million eruit:

Afbeelding

Zo ziet 191 billion eruit:

Afbeelding

^ Meer dan dat verspillen jullie per jaar in Afghanistan alleen al!!

Bron: http://hubpages.com/hub/315-Billion" onclick="window.open(this.href);return false;

En dit is hoeveel geld Bush had verspild in AFG en Iraq, tot September 2006:

Afbeelding

Het is tijd om daar weg te gaan. Onze mensen gaan dood, en jullie mensen gaan dood. Je kan niet met 1 hand een bom gooien en met de andere hand een pleister erop zetten. Vrede breng je niet met straaljagers en bommen. Niemand in heel AFG staat achter de westerlingen, behalve de corrupte regering.

Als alle bomen pennen werden en alle oceanen inkt, dan noch zouden we alle misdaden van westerse troepen in AFG niet kunnen opschrijven!

9/11 was door 19 arabieren, wij Afghanen hebben nooit in onze geschiedenis een ander land zo laf aangevallen, maar niemand heeft onze land ooit gekoloniseerd. Afghanistan is een begraafplaats voor supermachten, en de VS is geen uitzondering. Terrorisme is tegen onze geloof en tegen onze cultuur. Ik heb eerder aangetoond dat terreur geen dreiging is voor het Westen, het gevaar van wc's en badkuipen is groter. Het is veel effectiever als jullie leiders al dat geld in het Westen gebruiken, om jezelf te beschermen tegen die paar dwalende gekken die onschuldige mensen opblazen.
Note : Sorry mensen, ik negeer niemand opzettelijk. Vergeef me als ik nog niet gereageerd heb op je bericht. Ik lees ze wel en ik zal erop ingaan als jullie geduldig blijven. Het is dat ik druk bezig ben met mijn studies.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Ik ben nieuw hier

Bericht door Monique »

Daar leeft een hele dorp als 1 familie. Als iemand zelfs een doorntje in zijn voeten krijgt, praat het hele dorp erover.
Ik moet er niet aan denken. Gatver, iedereen die zich overal mee bemoeit. :yuk:
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Ik ben nieuw hier

Bericht door Manon »

Ibn kathir, begrijp ik je nu goed dat je onder een smoes asielige zoeker bent geworden (of je ouders), je met heel de familie hier lekker bent opgevangen, gratis onderwijs mag genieten, levend van een uitkering (?) kan ook zijn van niet. Jaarlijks terugkeert naar het heimweeland, maar ONS dan de les komt spellen hoe WIJ moeten leven?
Moest ik zoiets tegen mijn opa hebben durven zeggen, ik kreeg een pak rammel!

Wat denk je nu? dat we je nog eens gaan respecteren voor zoveel arrogantie? Ga toch in je eigen land onderwijs volgen! en kweek vervolgens wat groenten voor je dorpsgenoten in plaats van hier ONZE voorraden te komen leegplunderen. Want meer dan dat doen moslims hier niet.

Was je voorstander van de taliban? Toch goede vrome moslims? of op welke basis hebben je ouders asiel gekregen? Arm waren jullie alleszins niet als je kan spreken over twee huizen.

En trouwens: hier is het bij mijn weten nooit de bedoeling geweest dat heel het dorp ongevraagd de groenten uit andermans tuin plukken zonder eerst even te vragen! Trouwens gewoonlijk deelden mijn ouders en grootouders hun oogst zèlf uit als ze overschotten hadden. Ik doe dat trouwens nog met mijn fruitbomen.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ik ben nieuw hier

Bericht door mercator »

Ibn Kathir schreef: Het is tijd om daar weg te gaan.
Dat ben ik 100 % met je eens. Het wordt tijd dat we alle hulp aan en bemoeienis met zulke ellendige oorden stopzetten, én ineens onze grenzen dichtgooien voor degenen die er weg willen.

Maar wel eerst even het Taliban gebied door B 52s laten omploegen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ik ben nieuw hier

Bericht door mercator »

Ibn Kathir schreef: Ik zweer het je, mensen van de andere kant van onze dorp komen en nemen groente van onze tuin, zonder te vragen.
Aan de andere kant van de wereld doen jullie dat ook dus, de titel van het boek van P Lakeman "Binnen zonder kloppen"-over de kosten van de immigratieramp-is dus heel goed gekozen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Ik ben nieuw hier

Bericht door Scarlatti »

tis nèt Spanje... en Ibn?? als het er zo vredig en vol liefde is waarom woon je er dan niet als ik vragen mag?
ah ik zie dat je 'vanwege je studie' nog hier zou zijn.... tuurlijk joh!! Kun je die studie niet volgen in die bakermat van geweldige cultuur en kennis van afghanistan??
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ik ben nieuw hier

Bericht door mercator »

Scarlatti schreef: Kun je die studie niet volgen in die bakermat van geweldige cultuur en kennis van afghanistan??
Nee dat gaat blijkbaar niet. Een schande die gast, Nederlanders laten zich volstrekt voor niets aan flarden blazen in dat vreselijke Afghanistan, en komt hij ons hier nog vertellen dat de Nederlanders terroristen zijn.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ibn Kathir
Berichten: 240
Lid geworden op: za apr 09, 2011 6:14 pm

Re: Ik ben nieuw hier

Bericht door Ibn Kathir »

Scarlatti schreef:tis nèt Spanje... en Ibn?? als het er zo vredig en vol liefde is waarom woon je er dan niet als ik vragen mag?
ah ik zie dat je 'vanwege je studie' nog hier zou zijn.... tuurlijk joh!! Kun je die studie niet volgen in die bakermat van geweldige cultuur en kennis van afghanistan??
Van de 16,000,000 mensen in NL, zijn slechts 37,000 Afghanen, dat is 0.2% als mijn berekeningen juist zijn. In 1996 waren de totaal aantal Afghanen in NL slechts 4,916. Waarom is het nu hoger? Misschien wegens oorlog in AFG? Is dat hoe jullie gasten behandelen?

http://www.wereldjournalisten.nl/factsh ... nederland/" onclick="window.open(this.href);return false;

Onze boeken zijn verbrand, onze geleerden zijn gestorven. Meer dan 65% van de mensen is analfabeet. Van de 178 armste landen op aarde, stond Afghanistan op 174. In bepaalde streken hebben mensen gras moeten eten, omdat ze geen eten hebben. In de koude winters van Kabul hebben duizenden kinderen geen toevlucht tegen de kou. En 1 op 4 kinderen overleeft het niet tot na zijn 5de levensjaar. AFG is een land van weduwen en weeskinderen, die huilen in de duisternissen van de nachten en niemand die hen hoort.

Ik woon niet eens meer in NL, maar als dat soort mensen dus toevlucht zoeken bij jullie, dan doen jullie racistisch
Laatst gewijzigd door Ibn Kathir op di apr 19, 2011 12:30 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Note : Sorry mensen, ik negeer niemand opzettelijk. Vergeef me als ik nog niet gereageerd heb op je bericht. Ik lees ze wel en ik zal erop ingaan als jullie geduldig blijven. Het is dat ik druk bezig ben met mijn studies.
Gebruikersavatar
Ibn Kathir
Berichten: 240
Lid geworden op: za apr 09, 2011 6:14 pm

Re: Ik ben nieuw hier

Bericht door Ibn Kathir »

mercator schreef:
Scarlatti schreef: Kun je die studie niet volgen in die bakermat van geweldige cultuur en kennis van afghanistan??
Nee dat gaat blijkbaar niet. Een schande die gast, Nederlanders laten zich volstrekt voor niets aan flarden blazen in dat vreselijke Afghanistan, en komt hij ons hier nog vertellen dat de Nederlanders terroristen zijn.
Heb jij enig idee wat in deze tassen ligt:

Afbeelding

En heb jij enig idee hoeveel van deze tassen in AFG zijn gevuld?
Note : Sorry mensen, ik negeer niemand opzettelijk. Vergeef me als ik nog niet gereageerd heb op je bericht. Ik lees ze wel en ik zal erop ingaan als jullie geduldig blijven. Het is dat ik druk bezig ben met mijn studies.
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: Ik ben nieuw hier

Bericht door naar boven »

Ibn Kathir schreef:
Scarlatti schreef:tis nèt Spanje... en Ibn?? als het er zo vredig en vol liefde is waarom woon je er dan niet als ik vragen mag?
ah ik zie dat je 'vanwege je studie' nog hier zou zijn.... tuurlijk joh!! Kun je die studie niet volgen in die bakermat van geweldige cultuur en kennis van afghanistan??
Van de 16,000,000 mensen in NL, zijn slechts 37,000 Afghanen, dat is 0.2% als mijn berekeningen juist zijn. In 1996 waren de totaal aantal Afghanen in NL slechts 4,916. Waarom is het nu hoger? Misschien wegens oorlog in AFG? Is dat hoe jullie gasten behandelen?

http://www.wereldjournalisten.nl/factsh ... nederland/" onclick="window.open(this.href);return false;

Onze boeken zijn verbrand, onze geleerden zijn gestorven. Meer dan 65% van de mensen is analfabeet. Van de 178 armste landen op aarde, stond Afghanistan op 174. In bepaalde streken hebben mensen gras moeten eten, omdat ze geen eten hebben. In de koude winters van Kabul hebben duizenden kinderen geen toevlucht tegen de kou. En 1 op 4 kinderen overleeft het niet tot na zijn 5de levensjaar. AFG is een land van weduwen en weeskinderen, die huilen in de duisternissen van de nachten en niemand die hen hoort.
Heel vervelend allemaal, maar Nederland (16 miljoen inwoners) kan niet het leed van heel de wereld op zijn schouders nemen. Het is onvermijdelijk dat er keuzes gemaakt moeten worden.
Ibn Kathir schreef:Ik woon niet eens meer in NL, maar als dat soort mensen dus toevlucht zoeken bij jullie, dan doen jullie racistisch
En als er toch keuzes gemaakt moeten worden, dan gaat de voorkeur uit naar mensen die ons niet voor 'racist' uit maken.
RTFM
Gebruikersavatar
Ibn Kathir
Berichten: 240
Lid geworden op: za apr 09, 2011 6:14 pm

Re: Ik ben nieuw hier

Bericht door Ibn Kathir »

circe schreef:Ibn kathir, begrijp ik je nu goed dat je onder een smoes asielige zoeker bent geworden (of je ouders), je met heel de familie hier lekker bent opgevangen, gratis onderwijs mag genieten, levend van een uitkering (?) kan ook zijn van niet. Jaarlijks terugkeert naar het heimweeland, maar ONS dan de les komt spellen hoe WIJ moeten leven?
Moest ik zoiets tegen mijn opa hebben durven zeggen, ik kreeg een pak rammel!

Wat denk je nu? dat we je nog eens gaan respecteren voor zoveel arrogantie? Ga toch in je eigen land onderwijs volgen! en kweek vervolgens wat groenten voor je dorpsgenoten in plaats van hier ONZE voorraden te komen leegplunderen. Want meer dan dat doen moslims hier niet.

Was je voorstander van de taliban? Toch goede vrome moslims? of op welke basis hebben je ouders asiel gekregen? Arm waren jullie alleszins niet als je kan spreken over twee huizen.

En trouwens: hier is het bij mijn weten nooit de bedoeling geweest dat heel het dorp ongevraagd de groenten uit andermans tuin plukken zonder eerst even te vragen! Trouwens gewoonlijk deelden mijn ouders en grootouders hun oogst zèlf uit als ze overschotten hadden. Ik doe dat trouwens nog met mijn fruitbomen.
Of het nou de Taliban zijn of de US, het maakt niet uit, de Afghaanse burgers krijgen de slagen
  • Twee bloempotten waren bij een riviertje gezet ... ze werden goede vrienden. Op een dag ging het water van de rivier omhoog, en ze werden allebei meegenomen door het water. Een bloempot was zwak, de ander sterk. De sterke bloempot zei tegen de zwakke bloempot: "Wees niet bang mijn vriend, ik zal je niet raken". De zwakke bloempot zei: "Ahh, of jij mij raakt en of ik jou raak ... in beide gevallen ben IK degene die breekt".
Dus of de Taliban de Afghanen raken en of de US, in beiden gevallen zijn Afghanen die lijden. Mijn bedoeling is zeker niet om arrogant te doen, en zoals ik al zei, wij zijn 0.2% van de bevolking. Hoe bedoel je "voorraden leegplunderen"? Soortgelijke redenen gebruikte hitler tegen joden.

Dit is een verhaaltje die onze dorpsouderen ons vertellen tijdens kampvuur in AFG:
  1. Er was een lammetje die bij een schone beekje water aan het drinken was. Er kwam een wolf. De wolf zocht naar redenen om het lammetje aan te vallen. “Waarom vervuil je mijn water?”, zei de wolf. “Hoe kan ik dit modderig water nu drinken?!” Het lammetje zei: “Ik ben onderaan de beek aan het drinken en u bovenaan, dus hoe kan ik uw water hebben vervuild?” De wolf zei: "Jij ging mij vorige jaar uitschelden!!" Het lammetje zei: "MAar ik werd dit jaar pas geboren ...", de wolf kon geen ander excuus vinden en viel haar aan ...
Elke excuus is goed genoeg voor iemand die iets wilt doen : )

En je bent zoals gewoonlijk weer in de propaganda van wilders and co. gaan geloven.

Zoals het in 2010 stond:

Afbeelding

Zoals het over 15 jaar zal staan:

Afbeelding

En die nazi wilders noemt dit een "Tsunamie". Een stijging van 0.5%! Immigratie daalt sterk, maar emigratie stijgt op dit moment:
  • "Totaal kwamen er hier 346 duizend mensen uit moslimlanden de afgelopen 13 jaar en vertrokken er 219 duizend en dat geeft dus het saldo van 127.000. Totaal kwamen naar Nederland de afgelopen 13 jaar 1,5 miljoen mensen en vertrokken er 1,3 miljoen".
    http://www.flipvandyke.nl/2009/12/massa ... e-cijfers/" onclick="window.open(this.href);return false;
Note : Sorry mensen, ik negeer niemand opzettelijk. Vergeef me als ik nog niet gereageerd heb op je bericht. Ik lees ze wel en ik zal erop ingaan als jullie geduldig blijven. Het is dat ik druk bezig ben met mijn studies.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Ik ben nieuw hier

Bericht door H.Numan »

Wat raar... In Den Haag, Rotterdam, Utrecht en vooral Amsterdam is bijna of al pariteit bereikt. Die steden bij elkaar opgeteld hebben iets van 2, 5 miljoen inwoners. De helft is dus van etnische afkomst. Grotendeels uit landen waar de maangod vereert wordt. Verder heeft heel Nederland last van die maangod vereerders. Maakt niet uit waar. In Barneveld, Lulleradeel, Verwegdorp - overal moeten er minaretten gebouwd worden.

Ga jij je huiswerk nog eens over doen, vader! :sly:

AfbeeldingZet de moderator pet eventjes op

Deze discussie kunnen we beter elders voortzetten. Dit is om je voor te stellen, niet zo zeer om te debatteren.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Ik ben nieuw hier

Bericht door Manon »

toch nog even een antwoordje:
"Totaal kwamen er hier 346 duizend mensen uit moslimlanden de afgelopen 13 jaar en vertrokken er 219 duizend en dat geeft dus het saldo van 127.000. Totaal kwamen naar Nederland de afgelopen 13 jaar 1,5 miljoen mensen en vertrokken er 1,3 miljoen".
http://www.flipvandyke.nl/2009/12/massa" onclick="window.open(this.href);return false; ... e-cijfers/
beetje lullig.
Degenen die binnenkwamen zijn maanaanbidders
Degenen die gingen lopen zijn de autochtone Nederlands (of toch een groot percentage).
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Ik ben nieuw hier

Bericht door silkyboxershortXL »

Ibn Kathir schreef:
Onze boeken zijn verbrand, onze geleerden zijn gestorven. Meer dan 65% van de mensen is analfabeet. Van de 178 armste landen op aarde, stond Afghanistan op 174. In bepaalde streken hebben mensen gras moeten eten, omdat ze geen eten hebben. In de koude winters van Kabul hebben duizenden kinderen geen toevlucht tegen de kou. En 1 op 4 kinderen overleeft het niet tot na zijn 5de levensjaar. AFG is een land van weduwen en weeskinderen, die huilen in de duisternissen van de nachten en niemand die hen hoort.

Ik woon niet eens meer in NL, maar als dat soort mensen dus toevlucht zoeken bij jullie, dan doen jullie racistisch
Het is inderdaad droevig wat islam met mensen en een staat doet. Is het racistisch om islam binnen de Nederlandse grenzen niet toe te staan? In het klein, wat zou ik doen als er een islamiet in mijn huis komt, allerlei rechten toegeëigend en die vervolgens niet meer vrijwillig vertrekt en mij vervolgens tot racist verklaart? Op grond van de karakteristieke eigenschappen van de islam kunnen er in Nederland sowieso geen islamieten als volwaardige burgers participeren. Het is het verraad van hoofdzakelijk linkse politici, "Christelijke" onbenullen die de Nederlandse seculiere burger voorhouden dat islam te respecteren zou zijn.
*Islam staat geen andere godsdiensten toe
*Een moslim beschouwt zich als een betere burger met het beste geloof.
*Een moslim moet de islam en koran als leidraad gebruiken: De 5 pilaren volgen.
*Mag niet bevriend zijn met Joden, Christenen en ongelovige.
*Moet zich politiek onderwerpen aan "spirituele" leiders.
Het zijn dus niet de mensen maar de islam waar een probleem mee is. Niet racistisch maar ideologisch zijn er onoverkomelijke problemen.

Je geeft het zelf het islamitisch kunnen al aan met de 2 bloempotten. Een werkelijk kundig Afghaans geleerde of een gewoon weldenkend mens komt tot een conclusie en had ze niet zo dicht bij de rivier gezet.
Onze boeken zijn verbrand, onze geleerden zijn gestorven.
In de koran staat alles wat je moet weten als islamiet. En hier kan men weten wat islam is door te kijken wat
islamitische landen bijdragen aan de wereld. Niets dan ellende, oorlog en getrouw aan de koran veroveringsdwang.
Kortom, racistisch?, ik heb wat tegen de islam, ideologisch onverenigbaar met westerse normen en waarden.
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Ik ben nieuw hier

Bericht door Scarlatti »

Spoiler! :
silkyboxershortXL schreef:
Ibn Kathir schreef:
Onze boeken zijn verbrand, onze geleerden zijn gestorven. Meer dan 65% van de mensen is analfabeet. Van de 178 armste landen op aarde, stond Afghanistan op 174. In bepaalde streken hebben mensen gras moeten eten, omdat ze geen eten hebben. In de koude winters van Kabul hebben duizenden kinderen geen toevlucht tegen de kou. En 1 op 4 kinderen overleeft het niet tot na zijn 5de levensjaar. AFG is een land van weduwen en weeskinderen, die huilen in de duisternissen van de nachten en niemand die hen hoort.

Ik woon niet eens meer in NL, maar als dat soort mensen dus toevlucht zoeken bij jullie, dan doen jullie racistisch
Het is inderdaad droevig wat islam met mensen en een staat doet. Is het racistisch om islam binnen de Nederlandse grenzen niet toe te staan? In het klein, wat zou ik doen als er een islamiet in mijn huis komt, allerlei rechten toegeëigend en die vervolgens niet meer vrijwillig vertrekt en mij vervolgens tot racist verklaart? Op grond van de karakteristieke eigenschappen van de islam kunnen er in Nederland sowieso geen islamieten als volwaardige burgers participeren. Het is het verraad van hoofdzakelijk linkse politici, "Christelijke" onbenullen die de Nederlandse seculiere burger voorhouden dat islam te respecteren zou zijn.
*Islam staat geen andere godsdiensten toe
*Een moslim beschouwt zich als een betere burger met het beste geloof.
*Een moslim moet de islam en koran als leidraad gebruiken: De 5 pilaren volgen.
*Mag niet bevriend zijn met Joden, Christenen en ongelovige.
*Moet zich politiek onderwerpen aan "spirituele" leiders.
Het zijn dus niet de mensen maar de islam waar een probleem mee is. Niet racistisch maar ideologisch zijn er onoverkomelijke problemen.

Je geeft het zelf het islamitisch kunnen al aan met de 2 bloempotten. Een werkelijk kundig Afghaans geleerde of een gewoon weldenkend mens komt tot een conclusie en had ze niet zo dicht bij de rivier gezet.
Onze boeken zijn verbrand, onze geleerden zijn gestorven.
In de koran staat alles wat je moet weten als islamiet. En hier kan men weten wat islam is door te kijken wat
islamitische landen bijdragen aan de wereld. Niets dan ellende, oorlog en getrouw aan de koran veroveringsdwang.
Kortom, racistisch?, ik heb wat tegen de islam, ideologisch onverenigbaar met westerse normen en waarden.

VOLKOMEN maar dan ook VOLKOMEN met je EENS Silk! en ook met jou Circe, wèg met al die moslieten in onze landen!
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ik ben nieuw hier

Bericht door mercator »

Ibn Kathir schreef: Heb jij enig idee wat in deze tassen ligt:

Afbeelding

En heb jij enig idee hoeveel van deze tassen in AFG zijn gevuld?
Heroïne zeker? Nou en, buiten achterlijkheid en boerka's is dat toch het enige exportproduct van Afgahanistan? Wat wil je daarmee zeggen?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Ik ben nieuw hier

Bericht door Manon »

mercator schreef:
Ibn Kathir schreef: Heb jij enig idee wat in deze tassen ligt:

Afbeelding

En heb jij enig idee hoeveel van deze tassen in AFG zijn gevuld?
Heroïne zeker? Nou en, buiten achterlijkheid en boerka's is dat toch het enige exportproduct van Afgahanistan? Wat wil je daarmee zeggen?
Ik dacht ook dt het over papaver of heroine ging.
en dan zeuren dat op hun papavervelden geen groenten groeien?

Staat niet in de koran zeker? is niet verboden toch?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ik ben nieuw hier

Bericht door mercator »

Ibn Kathir schreef: Of het nou de Taliban zijn of de US, het maakt niet uit, de Afghaanse burgers krijgen de slagen
Dat maakt heel veel uit zelfs. De Amerikanen en hun bondgenoten hadden uit dat apenland moeten wegblijven, ik heb nooit geloofd dat Osama Bin Laden daar ergens in een grot zat/zit. Blijkbaar voelen de Afghanen zich bijzonder prettig onder de Taliban, t is niet aan ons om hen dat plezier te ontzeggen :knorrie:
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Ik ben nieuw hier

Bericht door Manon »

Wat ik nooit heb begrepen is dat de ministers onder Communistisch beheer, naar BELGIE kwamen asielig zoeken (waarom niet paradijselijk rusland?) waarbij de dochter van "papa ministre" vond dat ze hier een job als advokaat moest kunnen krijgen (stande pede, NU DUS) omdat ze ginderachter in papaverland juridische studies had gedaan ?????

(waar verhaal, ik kèn de jurist waar ze dan toch maar op het antwerpse OCMW een assistentenjob kreeg, terwijl vlaamse afgestudeerden dan maar elders moesten zoeken, die hadden natuurlijk ook geen commie papa minister van papaverland).
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: Ik ben nieuw hier

Bericht door naar boven »

Ibn Kathir schreef:Heb jij enig idee wat in deze tassen ligt:
Het is inmiddels bekend wat er vermoedelijk in de zakken zit: gerecycelde korans.
Afghans protest Qur'an desecration

Thousands of Afghans have attacked a company in the capital Kabul for desecrating Islam's Holy Book and recycling copies of the Qur'an.

Furious protesters destroyed parts of the company's building and torched its furniture over allegations that it recycled school books, including copies of the Holy Qur'an, to make toilet paper, a Press TV correspondent reported on Tuesday.

The angry Muslim masses in the South Asian country asserted that about three tons of books were recycled in the factory in the eastern suburbs of Kabul.

The protesters also accused foreign elements of having a hand in the disgraceful act, the report added.

They demanded that those involved be prosecuted. The protesters promised to stay on the streets until justice is served.

Local police authorities said chief executive of the company has been arrested and investigations are on going.

The development comes following a series of Afghan rallies against Qur'an burning in the United States in early April.

The sacrilegious move, endorsed by US authorities as "freedom of expression," unleashed a wave of deadly protests in Afghanistan.

Ten UN foreign workers were killed after a small number of furious protesters stormed the UN headquarters in the northern Afghan city of Mazar-i-Sharif against a background of anti-Western sentiments in the country.

At least ten Afghans were killed and over 80 others wounded in the southern city of Kandahar in the second day of violent protests over the desecration of the Holy Book.
RTFM
Plaats reactie