Ik ben nieuw hier

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Ik ben nieuw hier

Bericht door Dhana »

Ibn Kathir schreef:Om eerlijk te zijn, ik begrijp nog steeds niet waar je boos om bent. Met "jullie" bedoel ik niet jou en de mensen op dit forum, maar "jullie" regering. Ik heb duidelijk gezegd dat ik jullie niet verantwoordelijk kan houden voor de misdaden van anderen in dat ander topic. In de Qur'an staat: "Geen enkel ziel draagt de last van een ander". En het feit dat God mensen een vrije wil geeft om goed en fout te doen, hoeft niet te betekenen dat God het niet tegen kan houden of dat de misdadiger daar geen verantwoording voor moet afleggen. Maar ok, laten we het daarbij houden.

Is goed, Ibn. Rest mij echter nog de vraag waar in de koran staat dat mensen een vrije wil hebben?
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Ibn Kathir
Berichten: 240
Lid geworden op: za apr 09, 2011 6:14 pm

Re: Ik ben nieuw hier

Bericht door Ibn Kathir »

Dhana schreef:Is goed, Ibn. Rest mij echter nog de vraag waar in de koran staat dat mensen een vrije wil hebben?
In Surah 76, vers 3 staat:

"Wij hebben hem de weg getoond, hij moge dankbaar of wel ondankbaar zijn".

Engelen hebben geen vrije wil. Zij doen wat God hen beveelt. Mensen en geesten (jinn) hebben een vrije wil.
Note : Sorry mensen, ik negeer niemand opzettelijk. Vergeef me als ik nog niet gereageerd heb op je bericht. Ik lees ze wel en ik zal erop ingaan als jullie geduldig blijven. Het is dat ik druk bezig ben met mijn studies.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Ik ben nieuw hier

Bericht door Monique »

Ibn Kathir schreef:
Dhana schreef:Is goed, Ibn. Rest mij echter nog de vraag waar in de koran staat dat mensen een vrije wil hebben?
In Surah 76, vers 3 staat:

"Wij hebben hem de weg getoond, hij moge dankbaar of wel ondankbaar zijn".
Waar haal jij hier uit dat een mens een vrije wil heeft?
Ik haal hier uit dat een mens uit 2 dingen kan kiezen:
dankbaar zijn of ondankbaar.

Bij dankbaar volgt de beloning, bij ondankbaar volgt de straf.

Ik haal daar geen "vrije wil" uit.
Amorele atheistische nitwit
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Ik ben nieuw hier

Bericht door Dhana »

Laatste aya van deze soera:
31. Hij laat tot Zijn barmhartigheid ingaan wie Hij wil, en voor de onrechtvaardigen heeft Hij een pijnlijke straf bereid.
Dus is het uiteindelijk allah die over het lot van mensen beschikt. Waar is de menselijke vrije wil hier dan ineens gebleven? Je kijkt immers wel linker uit iets verkeerd te doen als je op deze manier gechanteerd wordt? Zo beweren pedofielen ook dat kinderen vrijwillig seks met ze hebben. Ik wil niet niet eens weten wat er tegen die kinderen gezegd is om ze "vrijwillig" door een volwassen vent te laten penetreren.

Bovendien gaat het hier in deze soera om een specifiek gegeven en dat is dankbaarheid. Ben je niet dankbaar genoeg, krijg je met de karwats.

Dat is trouwens de hoofdreden waarom ik zo'n afkeer heb tegen de islam. De hele koran staat vol met zware consequenties en straffen voor het niet accepteren van de autoriteit van dat geloof. Ik laat me als mens met een vrije wil niet chanteren door wie dan ook al heet die wie duizend keer allah. Ik brand nog liever eeuwig in de hel (als dat inderdaad waar zou zijn) dan dat ik me onderwerp aan de nukken van een regelrechte seksistische, narcistische en chanterende sadist. En om even terug te komen op het begin van dit draadje door Ibn. Dat heeft niets te maken met wat de media mij voorkauwen, maar alles met eigen onderzoek en conclusies.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
vadigran
Berichten: 76
Lid geworden op: do feb 18, 2010 10:35 pm

Re: Ik ben nieuw hier

Bericht door vadigran »

Ibn Kathir schreef:Om eerlijk te zijn, ik begrijp nog steeds niet waar je boos om bent. Met "jullie" bedoel ik niet jou en de mensen op dit forum, maar "jullie" regering.
Ik ben een Vlaming, ik heb geen regering [c045.gif] .
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Ik ben nieuw hier

Bericht door Manon »

vadigran schreef:
Ibn Kathir schreef:Om eerlijk te zijn, ik begrijp nog steeds niet waar je boos om bent. Met "jullie" bedoel ik niet jou en de mensen op dit forum, maar "jullie" regering.
Ik ben een Vlaming, ik heb geen regering [c045.gif] .
maar jawel gij!

ge hebt een vlaamse regering, een brusselse regering, een waalse regering, een regering van de franstalige gemeenschap, een regering van de duitstalige gemeenschap en een tijdelijke federale regering van lopende zaken (ook wel diarree genoemd).

Wat wil je nu nog meer?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
vadigran
Berichten: 76
Lid geworden op: do feb 18, 2010 10:35 pm

Re: Ik ben nieuw hier

Bericht door vadigran »

circe schreef:
vadigran schreef:
Ibn Kathir schreef:Om eerlijk te zijn, ik begrijp nog steeds niet waar je boos om bent. Met "jullie" bedoel ik niet jou en de mensen op dit forum, maar "jullie" regering.
Ik ben een Vlaming, ik heb geen regering [c045.gif] .
maar jawel gij!

ge hebt een vlaamse regering, een brusselse regering, een waalse regering, een regering van de franstalige gemeenschap, een regering van de duitstalige gemeenschap en een tijdelijke federale regering van lopende zaken (ook wel diarree genoemd).

Wat wil je nu nog meer?
En dat zou dan genoeg moeten zijn om Afghanistan te bombarderen? We kunnen Belgie nog niet eens splitsen :| . :rongue:
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Ik ben nieuw hier

Bericht door H.Numan »

Ibn Kathir schreef:In Surah 76, vers 3 staat:
"Dat kan me mijn sluitspier oxideren". <-- Je kunt Harry Potter quotes niet gebruiken om te bewijzen dat Harry Potter bestaat.
Engelen hebben geen vrije wil. Zij doen wat God hen beveelt. Mensen en geesten (jinn) hebben een vrije wil.
Rest jou alleen maar te bewijzen dat
  • engelen bestaan
  • god bestaat
  • geesten bestaan
Over die vrije wil gesproken:
Al Capone verplichtte niemand om bescherming te kopen. Hij stuurde dan wel wat onplezante vrienden die je total loss sloegen. Maar dat was je vrije keuze. Je had tenslotte ook die bescherming kunnen kopen, nietwaar?

Wat is het verschil tussen Al Capone en die allah van jouw?

Over geesten goden en engelen gesproken:
Deze fantasie figuren - want dat zijn het - beschikken niet over een stoffelijk lichaam. Dat is redelijk uniek in het universum. De rest van de schepping heeft dat namelijk wel. Vertel mij eens hoe niet stoffelijke figuren waarnemen? Ze missen namelijk een zenuwgestel. Die niet stoffelijke figuren kunnen dingen verplaatsen. Hoe doen ze dat? Hoe planten ze zich voort? Wat is hun levensduur? Alles, inclusief het universum heeft een levensduur.

En nu we over fantasie figuren spreken:
Onze kindervriend Mohammed jatte het paard Pegasus. En vloog daar mee naar Jeruzalem, in 1 nacht heen en weer als ik 't goed heb. Dat is exact 1233,08 km. of nog exacter: 2466,16 km retour. Als we stellen dat de nacht maximaal 10 uur is, en mo 2 uur de tijd geven om van de emotie te bekomen, vloog dat paard dus 308 km/uur. Hoe haalde mo adem en voorkwam hij dat hij van dat paard flikkerde?
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Ik ben nieuw hier

Bericht door Scarlatti »

H.Numan schreef:
Ibn Kathir schreef:In Surah 76, vers 3 staat:
"Dat kan me mijn sluitspier oxideren". <-- Je kunt Harry Potter quotes niet gebruiken om te bewijzen dat Harry Potter bestaat.
Engelen hebben geen vrije wil. Zij doen wat God hen beveelt. Mensen en geesten (jinn) hebben een vrije wil.
Rest jou alleen maar te bewijzen dat
  • engelen bestaan
  • god bestaat
  • geesten bestaan
Over die vrije wil gesproken:
Al Capone verplichtte niemand om bescherming te kopen. Hij stuurde dan wel wat onplezante vrienden die je total loss sloegen. Maar dat was je vrije keuze. Je had tenslotte ook die bescherming kunnen kopen, nietwaar?

Wat is het verschil tussen Al Capone en die allah van jouw?

Over geesten goden en engelen gesproken:
Deze fantasie figuren - want dat zijn het - beschikken niet over een stoffelijk lichaam. Dat is redelijk uniek in het universum. De rest van de schepping heeft dat namelijk wel. Vertel mij eens hoe niet stoffelijke figuren waarnemen? Ze missen namelijk een zenuwgestel. Die niet stoffelijke figuren kunnen dingen verplaatsen. Hoe doen ze dat? Hoe planten ze zich voort? Wat is hun levensduur? Alles, inclusief het universum heeft een levensduur.
En nu we over fantasie figuren spreken:
Onze kindervriend Mohammed jatte het paard Pegasus. En vloog daar mee naar Jeruzalem, in 1 nacht heen en weer als ik 't goed heb. Dat is exact 1233,08 km. of nog exacter: 2466,16 km retour. Als we stellen dat de nacht maximaal 10 uur is, en mo 2 uur de tijd geven om van de emotie te bekomen, vloog dat paard dus 308 km/uur. Hoe haalde mo adem en voorkwam hij dat hij van dat paard flikkerde?
GRANDIOOS, mijn complimenten! Ik kàn niet wachten op het antwoord van ibn....
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Ik ben nieuw hier

Bericht door H.Numan »

Dank voor 't compliment! :oops:
Ik ben bang dat je erg lang zal moeten wachten...
Ibn gaat deze vragen niet beantwoorden, omdat hij ze niet kan beantwoorden. Is het je opgevallen dat Ibn zeer selectief vragen beantwoord? Geen van mijn vragen zijn door hem beantwoord. Op z'n best 'komt hij straks terug op die vraag'. En hoopt dan dat die vervelende atheïstische pitbull loslaat.

Ibn is gewoon een fundie. Niks bijzonders. Het enige verschil is dat hij niet fundie Westboro is is, maar fundie Mo. Ik ben overigens nog nooit een gelovige tegen gekomen die op mijn vragen serieus antwoord wist of kon geven. Maakt niet uit wat voor geloof, of wat voor eeduukaasjie. Van een simpelmans uit Staphorst (of Geitendorp, Afghanistan) verwacht ik niet anders. Van een RK priester die dus minimaal de title heeft van doctorandus in de theologie (= weetniet kunde) heeft wel. En ook van dit soort figuren geen antwoord.

Als je goed oplet zie je hoe hij debatteert. Iemand vraagt waarom vrouwen minder rechten hebben dan mannen binnen het mohammedanisme. Ibn komt gelijk met een stortvloed van 'bewijs' dat dit niet klopt. Omdat dit allemaal mohammedaanse bronnen zijn is dat voor ons moeilijk te bestrijden. Als je dat probeert, vraagt hij onmiddellijk om bewijs. Als je dat aanlevert komt hij direct met nog veel meer bewijs dat er niets vrouwvriendelijkers is dan het mohammedanisme.
Dat overdondert nogal, en is erg moeilijk tegen te spreken. Maar dat is dus het spelen van een thuiswedstrijd voor Ibn. Ik denk dat hij er weinig inspanning voor hoeft te doen. Dat schudt hij uit z'n mouw. Maar hij speelt op zeker, omdat vrijwel elke keer hij zich vast bijt in dat bewijs. Elke keer verplaatst hij de doelpalen een beetje, zodat vrij snel het onderwerp verandert van minder rechten voor vrouwen in hoeveel engelen er kunnen wippen op de punt van een speld.

Omdat hij uiteraard mohammedaanse bronnen gebruikt is het erg lastig voor ons om de objectiviteit vast te stellen. Ik bedoel natuurlijk niet absolute objectiviteit, dat kan nooit. Maar iemand die beweert dat de aarde 6000 geleden geschapen is door een of andere god en daar uitsluitend EO citaten als bron gebruikt valt vrij snel door de mand. Ibn komt dus met zijn EO versie veel gemakkelijker weg, omdat dit minder bekend is in het westen.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Joop Klepzeiker
Berichten: 258
Lid geworden op: wo apr 13, 2011 1:00 pm

Re: Ik ben nieuw hier

Bericht door Joop Klepzeiker »

Ibn Kathir schreef:
Dhana schreef:Is goed, Ibn. Rest mij echter nog de vraag waar in de koran staat dat mensen een vrije wil hebben?
In Surah 76, vers 3 staat:

"Wij hebben hem de weg getoond, hij moge dankbaar of wel ondankbaar zijn".

Engelen hebben geen vrije wil. Zij doen wat God hen beveelt. Mensen en geesten (jinn) hebben een vrije wil.
076.004
YUSUFALI: For the Rejecters we have prepared chains, yokes, and a blazing Fire.
PICKTHAL: Lo! We have prepared for disbelievers manacles and carcans and a raging fire.
SHAKIR: Surely We have prepared for the unbelievers chains and shackles and a burning fire


een voorstel wat je niet kan weigeren als gelovige nietwaar.

mafia praktijken zoals al eerder aangehaald.
Ben er weer, was even in de ijskast gezet,wegens een onwelgevallige mening
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Ik ben nieuw hier

Bericht door Dhana »

Zo heeft ook nog geen moslim mij objectieve bronnen kunnen laten zien, waarin vermeld wordt dat het in pre-islamitsche tijden gebruikelijk was om meisjes meteen na de geboorte levend te begraven of op een andere manier om te brengen. Dit wordt namelijk aangedragen om aan te geven hoe goed Mohammed wel niet geweest is als het om verbetering van de omstandigheden van vrouwen gaat. Ik ben zelf ook op zoek gegaan naar bronnen die meisjesmoord aldaar konden bevestigen, maar het is mij tot op de dag van vandaag nog niet gelukt om die te vinden.

Als je er goed over nadenkt kan dat ook helemaal niet waar zijn, want het was voor die tijd ook gebruikelijk voor een man om er een hele rits "echtgenotes" op na te houden. Waar kwamen die dan allemaal vandaan als het zo in zwang was om babymeisjes meteen na de geboorte de nek om te draaien?

Voor mij is dit een van de hoofdredenen geweest om de waarheid over de islam van gelovige zijde zwaar in twijfel te trekken.

En laten we dan nog maar niet hebben over al die overheerste inboorlingen die tot tranen geroerd over de pracht en rechtvaardigheid van de islam op hun knieën gesmeekt hebben om bekeerd te mogen worden. Dat is ook een aanname of iever gezegd regelrechte verdraaiing van feiten die in het leven zijn geroepen omtich vooral aan te tonen hoe mens- en vredelievend de islam wel niet is.

Het is misschien een aanname van mijn kant, maar ik vind het wel heel goed uitkomen voor Ibn om zich te beroepen op tijdgebrek vanwege examens om vragen te beantwoorden die hem het vuur te na aan de schenen leggen. Als die dan na een paar dagen terug komt, gaat hij inderdaad zoals Numan stelt, zeer selectief te werk met welke punten hij ter discussie wil blijven stellen.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Ibn Kathir
Berichten: 240
Lid geworden op: za apr 09, 2011 6:14 pm

Re: Ik ben nieuw hier

Bericht door Ibn Kathir »

Ik ben terug , wie heeft mij gemist? (niet allemaal tegelijk) :smile:
Note : Sorry mensen, ik negeer niemand opzettelijk. Vergeef me als ik nog niet gereageerd heb op je bericht. Ik lees ze wel en ik zal erop ingaan als jullie geduldig blijven. Het is dat ik druk bezig ben met mijn studies.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Ik ben nieuw hier

Bericht door Pilgrim »

Kijk eens aan, daar is tie weer. Onze man van de badkuipstatistieken. :laugh1:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ik ben nieuw hier

Bericht door mercator »

Naar Mekka geweest, rondjes lopen rond de Zwarte Steen ?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ibn Kathir
Berichten: 240
Lid geworden op: za apr 09, 2011 6:14 pm

Re: Ik ben nieuw hier

Bericht door Ibn Kathir »

Pilgrim schreef:Kijk eens aan, daar is tie weer. Onze man van de badkuipstatistieken. :laugh1:
Eerlijk , je hebt me gemist hahah
Note : Sorry mensen, ik negeer niemand opzettelijk. Vergeef me als ik nog niet gereageerd heb op je bericht. Ik lees ze wel en ik zal erop ingaan als jullie geduldig blijven. Het is dat ik druk bezig ben met mijn studies.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Ik ben nieuw hier

Bericht door Ariel »

Ibn Kathir schreef:Ik ben terug , wie heeft mij gemist? (niet allemaal tegelijk) :smile:
Heel erg gemist. Ik ben blij dat je er weer bent. :D Gaan we weer gezellig in discussie?

PS. We hebben een geweldig nieuw lid ( Ozes ) waar jij vast en zeker heel goed mee overweg kan, en die vermoed ik graag met jou in gesprek wil.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ibn Kathir
Berichten: 240
Lid geworden op: za apr 09, 2011 6:14 pm

Re: Ik ben nieuw hier

Bericht door Ibn Kathir »

Ariel schreef:
Ibn Kathir schreef:Ik ben terug , wie heeft mij gemist? (niet allemaal tegelijk) :smile:
Heel erg gemist. Ik ben blij dat je er weer bent. :D Gaan we weer gezellig in discussie?

PS. We hebben een geweldig nieuw lid ( Ozes ) waar jij vast en zeker heel goed mee overweg kan, en die vermoed ik graag met jou in gesprek wil.
Ik was ook op zoek naar je op dit forum , thank God I found ya! :D

Hopelijk gaat alles goed met je. Ik heb het wel erg druk met uni , maar ik ga tijd vrijmaken voor dit forum.

Ik hoop dat we allen op een vriendelijke manier met elkaar kunnen discussiëren .
Note : Sorry mensen, ik negeer niemand opzettelijk. Vergeef me als ik nog niet gereageerd heb op je bericht. Ik lees ze wel en ik zal erop ingaan als jullie geduldig blijven. Het is dat ik druk bezig ben met mijn studies.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Ik ben nieuw hier

Bericht door Ariel »

Ibn Kathir schreef:
Ik hoop dat we allen op een vriendelijke manier met elkaar kunnen discussiëren .
Dat hoop ik ook Ibn Kathir. Als we te ruw met je zijn dan moet je maar even aan de bel trekken voor een time out.
Met mij gaat het goed gelukig, en gaat het goed met je studie? Je studie gaat wel voor het forum hoor. Pas op...maar dat besef je zelf ook wel vermoed ik.

In ieder geval welkom terug en nogmaals fijn om je te zien.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Ik ben nieuw hier

Bericht door Eliabe »

Ik heb het eerste filmpje bekeken. Ziet er goed uit. Had deze nog niet gezien met Billy the Kid.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Ik ben nieuw hier

Bericht door Dhana »

Wat fijn dat je ons niet vergeten bent, Inb. Welkom terug!!! Heb je d'r weer zin an?
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Daisy
Berichten: 100
Lid geworden op: ma okt 31, 2011 5:52 pm
Locatie: veluwe

Re: Ik ben nieuw hier

Bericht door Daisy »

alle respect voor jou hoor. Maar verklaar mij eens waarom 2 moslims (als het zo uitkwam) mij tot prostituee maakten, en ik niet alleen, in een privehuis belandde. Daar zijn we o.a. in elkaar geslagen, tot sex gdwongen, zonder condoom, zonder arts, zelfs drugs moesten gebruiken, zelfs drank. Ramedan telde niet, Offerfeest e.d. niet. 't Was dat ik hersenvliesontsteking kreeg en in t ziekenhuis belandde, alwaar ik zowaar een maatschappewlijk medewerker kreeg. Hij heeft me uit die shit geholpen en ervoor gezorgd da ik o.a. veilig was/ben. Maar dat was toen. Nu ben ik gelukkig met een Nederlandse man die alles weet en niet oordeelt. Ik hoop dat je reageert, ik heb nog meer te schrijven. :redface:
Oordeel niet te vlug
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ik ben nieuw hier

Bericht door mercator »

Dat is simpel Daisy. Moslims zijn de grootste huichelaars, bedriegers en perverten die de geschiedenis ooit heeft voortgebracht. Moslim-zijn beantwoordt aan de laagste instincten en DAAROM heeft het moslimwezen destijds het Koranboekje uitgevonden(of beter: gestolen en afgekeken van de boekjes van de Joden en de Christenen). Een moslim heeft het altijd over respect, geloof, inzicht maar dat is een dikke leugen. In Islam is er geen menselijk gevoel, moraliteit of rationaliteit. Islam is helemaal niks, een ethisch zwart gat. Het opvolgen van debiele activiteitjes en regeltjes als een scherm om een peilloze morele en intellectuele afgrond te verbergen.

Hans van de Mortel zegt het juist: een moslim is de vijand van de moderne kennismaatschappij. Vermits die maatschappij vnl. in Europa is gevestigd dient de moslim uit die regio verwijderd te worden. Goedschiks of kwaadschiks.

En ik vind je hyper-persoonlijke en pijnlijke bekentenis hier even belangrijk, moedig en inzicht-verwekkend als bladzijden lang neuzelen in Koran wijsheid. Er is geen wijsheid in de Koran. Islam is NIKS . :yuk:
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ibn Kathir
Berichten: 240
Lid geworden op: za apr 09, 2011 6:14 pm

Re: Ik ben nieuw hier

Bericht door Ibn Kathir »

Daisy schreef:alle respect voor jou hoor. Maar verklaar mij eens waarom 2 moslims (als het zo uitkwam) mij tot prostituee maakten, en ik niet alleen, in een privehuis belandde. Daar zijn we o.a. in elkaar geslagen, tot sex gdwongen, zonder condoom, zonder arts, zelfs drugs moesten gebruiken, zelfs drank. Ramedan telde niet, Offerfeest e.d. niet. 't Was dat ik hersenvliesontsteking kreeg en in t ziekenhuis belandde, alwaar ik zowaar een maatschappewlijk medewerker kreeg. Hij heeft me uit die shit geholpen en ervoor gezorgd da ik o.a. veilig was/ben. Maar dat was toen. Nu ben ik gelukkig met een Nederlandse man die alles weet en niet oordeelt. Ik hoop dat je reageert, ik heb nog meer te schrijven. :redface:
Als Islam zou oordelen , dan kunnen ze zelfs doodstraf krijgen voor verkrachting , mishandeling , geweld etc.

Islam is onschuldig aan hun daden.

Ik vraag me af : WAAROM als een christen of jood een misdaad pleegt , wordt nooit religie erbij betrokken

Maar wanneer het een moslim is , wordt hun religie erbij betrokken?

Ik bedoel , mishandeling , verkrachting , buiten hechtelijk seks , drugs , drank etc. Geen enkele religie keurt het goed , dus waarom betrekken wij altijd Islam erbij? Of denken jullie dat Islam zulke dingen goedkeurt?
Note : Sorry mensen, ik negeer niemand opzettelijk. Vergeef me als ik nog niet gereageerd heb op je bericht. Ik lees ze wel en ik zal erop ingaan als jullie geduldig blijven. Het is dat ik druk bezig ben met mijn studies.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ik ben nieuw hier

Bericht door mercator »

Ibn Kathir schreef:[ Of denken jullie dat Islam zulke dingen goedkeurt?
Islam moedigt alle mogelijke wandaden tegen niet-moslims aan. In de zandbak van hilarische achterlijkheid Saoudi Arabië-ja daar waar die maffe Heilige Steen staat/ligt-gaat het klauwtje er alleen maar af als dat gestolen heeft van een niet-Islamiet.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Plaats reactie