Ik ben nieuw hier

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Ibn Kathir

Re: Ik ben nieuw hier

Berichtdoor Ibn Kathir » Di Apr 19, 2011 4:32 pm

In Kuwait, 69% van de bevolking is buitenlander (1)
In Kuwait, 80% van de work-force is buitenlander (4)

In Qatar, 87% van de bevolking is buitenlander (1)
In Qatar, 90% van de work-force is buitenlander (4)

In United Arab Emirates, 90% van de bevolking is buitenlander (2)
In United Arab Emirates, 89% van de work-force is buitenlander (4)

In Saudi Arabie, 88% van de work-force zijn buitenlanders (3)

In Oman, bijna 65% van de work-force is buitenlander (4)

----------------------------

De moslims vormen slechts 5.8% van de totale bevolking in Nedelrand - wie plundert wie nou? Overal waar olie en geld is, daar zijn de klauwen van westerse machten. Een Westerse gast komt en verdient minimaal $3,000 per dag. Ik weet dat de meerderheid van de werkers geen westerlingen zijn, maar 1 westerse professional verdient meer dan 1000 immigrante schoonmakers bij elkaar. Wie plundert wie nou??Ik heb zelf gesproken met die mensen in Dubai, 10-15 mensen slapen in 1 kamer en verdienen $30 per dag ofzo.

1) http://www.q8nri.com/home/2010/11/10/ku ... orld-bank/
2) http://usa2uae.com/2011/04/03/uaes-expa ... arab-news/
3) http://www.brunel.ac.uk/329/BBS%20docum ... lanezi.pdf
4) w3.uniroma1.it/jmobservatory/history/work_progress/tattolo.doc

[Ik heb niet alle statistics nagechekt met andere websites]

********************************************************************************************************************************

European Union statistics:

Totaal bevolking: 500,000,000 (1)
Muslim bevolking: 13,000,000-15,000,000 (2)

Dat staat gelijk aan:

Afbeelding
http://sargasso.nl/archief/2009/06/17/a ... in-europa/

Volgens andere statistics:

"Muslims are inadequately captured in demographic statistics: the most conservative
    estimate based on official and, where they are not available, unofficial data is of a
    Muslim population of around thirteen million, around 3.5 per cent of the total
    population of the European Union
    , but with great variations between Member States".
    http://fra.europa.eu/fraWebsite/attachm ... ons_EN.pdf

----------------

1) http://nl.wikipedia.org/wiki/Europese_unie
2) http://fra.europa.eu/fraWebsite/materia ... hts-EN.pdf

----------------------------------------------------------------------

Stop met het kleineren en bespotten van de Moslim minderheden, please. De media en islamophoben verspreiden hun propaganda. De statistics zijn tegen jullie. Islam is niet de oorzaak van problemen, noch zijn de moslims hier om jullie te plunderen of over te nemen. Vanwaar dit angst?

Velen, zoals ons, zijn gevlucht wegens oorlog en andere problemen in onze eigen landen. Dat is hoe mensen zijn. Jullie noemen ze toch "social-animals". We leven samen op aarde. Het is onze huis - samen.
Laatst gewijzigd door Ibn Kathir op Di Apr 19, 2011 4:42 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Note : Sorry mensen, ik negeer niemand opzettelijk. Vergeef me als ik nog niet gereageerd heb op je bericht. Ik lees ze wel en ik zal erop ingaan als jullie geduldig blijven. Het is dat ik druk bezig ben met mijn studies.

Ibn Kathir

Berichtdoor Ibn Kathir » Di Apr 19, 2011 4:35 pm

And for your information, die tassen zijn gevuld met lijken van vrouwen en kinderen, die doodgingen door jullie bommenwerpers
Note : Sorry mensen, ik negeer niemand opzettelijk. Vergeef me als ik nog niet gereageerd heb op je bericht. Ik lees ze wel en ik zal erop ingaan als jullie geduldig blijven. Het is dat ik druk bezig ben met mijn studies.

Schepsel

Berichtdoor Schepsel » Di Apr 19, 2011 5:05 pm

Ach, of je als vrouw daar levend zo goed af bent...
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.

Theowar

Berichtdoor Theowar » Di Apr 19, 2011 5:23 pm

" Velen, zoals ons, zijn gevlucht wegens oorlog en andere problemen in onze eigen landen. Dat is hoe mensen zijn. Jullie noemen ze toch "social-animals". We leven samen op aarde. Het is onze huis - samen."

Ik kan me voorstellen als er in je thuisland een oorlog is dat je dan vlucht, Maar dan vlucht je naar je buurland en als daar ook oorlog is ga je nog een landje verder .
Maar wat ik niet begrijp dat er tussen die zandhoop waar die moslims vandaan komen en Nederland geen enkel land is waar geen oorlog is ,dan kom je uitgerekend aan in een land dat je niet eens kan aanwijzen op de globe omdat het zo klein is , maar toevallig is dat kleine landje wel het ruimhartigst in het toekennen van uitkeringen en huizen en verblijfsvergunningen (toeval ?) dus stop met uitzuigen en vraag hulp bij je Moslim broeders of kotsen die dit soort uitzuigers ook uit ?

Waarom heb ik geen hekel aal chinezen ? waarom heb ik geen hekel aan Polen ? waarom heb ik geen hekel aan Duitsers ? Terwijl die ook in grote getalen in Nederland vertoeven ? zou dat komen omdat die ons veel minder tot last zijn en dat die niet te beroerd zijn om te werken ?
En dan dat haatgeloof waar jullie zo aan hangen dat maakt de zaak niet beter.
Nu zal je wel weer met een berg quotes uit Junglebook uuuh sorry koran aan komen kakken , maar zolang 99,99 % van jou geloofsgenoten precies het tegenovergestelde doen als wat jullie geilige boek voorschrijft dan heb je niks aan die onzin.
Ibn Kathir jij persoonlijk zal best een goede gast zijn maar het geloof wat je aanhangt en je broeders die het niet zo nauw nemen met jullie regeltjes zijn dat niet.
Op een bepaalde manier heb ik ook medelijde met jou , jou hele leven staat al vast volgens het heilige boek en zelf dingen ontdekken wat er allemaal fout is aan jullie boek en zeker jullie profeet is uit den boze voor jou, en dat is jammer want zo blijf je al die onzin voor de waarheid zien ondanks alle bewijzen dat je het compleet bij het verkeerde eind hebt.

dus rest me een ding,
en dat is je sterkte toewensen.

Manon

Berichtdoor Manon » Di Apr 19, 2011 5:25 pm

Stop met het kleineren en bespotten van de Moslim minderheden, please. De media en islamophoben verspreiden hun propaganda. De statistics zijn tegen jullie. Islam is niet de oorzaak van problemen, noch zijn de moslims hier om jullie te plunderen of over te nemen. Vanwaar dit angst?

als die minderheden geen overlast zouden veroorzaken dat zou er niet geklaagd worden;

Echter, die 6% of zo (het is veel meer, nergens worden in Europa cijfers per religie bijgehouden, dat is meer iets voor jullie nazistische paradijzen) vertegenwoordigen dan weer wèl 50% van onze gevangenispopulatie, een groot percentage van de uitkeringstrekkers en gebruikmakers van onze sociale voorzieningen. Dààr hebben de mensen een probleem mee.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.

Schepsel

Berichtdoor Schepsel » Di Apr 19, 2011 5:39 pm

Ik vind andere dingen eigenlijk nóg irritanter. Overal moskeeën neerkwakken die akelig vloeken bij de rest van de bebouwing, de constante eisen voor aanpassingen en ''respect'' enzo voor moslims,dat is eigenlijk een teken van arrogantie want normaal gesproken houdt een mens zich koest en doet 'ie wat 'ie wil alleen en zelf, zonder anderen lastig te vallen. Moslims willen her en der aparte rechten, hun eigen wetssysteem, en de bij mijn weten enige joodse school in Nederland wordt constant bewaakt wegens agressieve Marokkaantjes. Homo's worden weggepest, etc etc. Ik zie ook vrij geregeld Oost-Aziaten: Geen probleem mee, ik klaag er ook niet over. Ik heb er geen reden toe! Moslims schreeuwen echter, maken in feite een klereherrie, blijven maar aandacht vragen en doen alles om niet te integreren. Ja dán merkt men dat zij er zijn, nadrukkelijk, niet onopvallend slechts af en toe binnen eigen kring gewoon de feesten vieren en voor de rest meedoen, terwijl zoveel andere groepen dat wel lukt.

Je doet alsof moslims engeltjes zijn, onopvallend, lief, en respectvol. Ik heb wat tegen de bio-industrie, maar ik ga niet van iedereen aan tafel eisen dat ze vrije-uitloop-eieren eten, enkel biologisch vlees of helemaal geen, terwijl moslims dat basale gezond verstand lijken te missen.
Laatst gewijzigd door Schepsel op Di Apr 19, 2011 5:42 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.

Theowar

Berichtdoor Theowar » Di Apr 19, 2011 5:40 pm

Manon schreef:

als die minderheden geen overlast zouden veroorzaken dat zou er niet geklaagd worden;

Echter, die 6% of zo (het is veel meer, nergens worden in Europa cijfers per religie bijgehouden, dat is meer iets voor jullie nazistische paradijzen) vertegenwoordigen dan weer wèl 50% van onze gevangenispopulatie, een groot percentage van de uitkeringstrekkers en gebruikmakers van onze sociale voorzieningen. Dààr hebben de mensen een probleem mee.

Waar ik ook zware problemen mee heb is dat opdringen van daat haat geloof, ik woon vlakbij Rotterdam , naast de Kuip staat een moskee waar die torentjes boven de kuip uitsteken wat een walgelijk idee ,
Zijn er ook dit soort Hindoe tempels of boedha tempels In nederland , en dan bedoel ik van dat formaat ? daar heb ik dus moeite mee

Manon

Berichtdoor Manon » Di Apr 19, 2011 5:46 pm

waar die torentjes boven de kuip uitsteken

Je zult moeten leren waar je plaats is. Hoger hoogst is daar één van de middelen voor.

Binnen tien jaar bepalen die "6%" de skyline van verschillende Europese hoofdsteden. Wees er zeker van.

Dhana

Berichtdoor Dhana » Di Apr 19, 2011 5:49 pm

Ibn Kathir schreef:And for your information, die tassen zijn gevuld met lijken van vrouwen en kinderen, die doodgingen door jullie bommenwerpers

Als ik misstanden binnen de islamitische wereld aan de kaak stel, luidt jouw antwoord dat jij daar persoonlijk niets mee van doen hebt. Daar dus niet voor verantwoordelijk gesteld kan worden. Waarom zijn het nu dan wel ineens onze bommenwerpers?

En nog een vraag die geen moslim ooit beantwoord heeft, zonder als een hond om zijn verse drol heen te draaien. Waarom is alles wat er in dit ondermaanse gebeurt helemaal de wil van allah, maar dan weer niet als er bommen op Afghanistan gegooid worden? Zou dat dan inhouden dat ""wij" meer macht hebben dan allah?
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.

Manon

Berichtdoor Manon » Di Apr 19, 2011 6:00 pm

Goei vraag Dhana! Daar had iknog niet aan gedacht.

Monique

Berichtdoor Monique » Di Apr 19, 2011 7:17 pm

Kun je nagaan wat voor ellende we krijgen wanneer dat aantal nog groter wordt.
3.5 % weet er al zo'n ongelooflijke puinbak van te maken en een ongelooflijk grote bek met eisen op te zetten.

Ik moet er niet aan denken wanneer dat er meer worden.
Amorele atheistische nitwit

Manon

Berichtdoor Manon » Di Apr 19, 2011 7:18 pm

Monique schreef:

Kun je nagaan wat voor ellende we krijgen wanneer dat aantal nog groter wordt.
3.5 % weet er al zo'n ongelooflijke puinbak van te maken en een ongelooflijk grote bek met eisen op te zetten.

Ik moet er niet aan denken wanneer dat er meer worden.

Noteer dat heel oost europa bij die "european union" gerekend worden. En daar komt volgens mij geen moslim binnen hoor.

Schepsel

Berichtdoor Schepsel » Di Apr 19, 2011 8:38 pm

Schepsel schreef:Ach, of je als vrouw daar levend zo goed af bent...

Hier dien ik nog aan toe te voegen dat het ook voor de weduwnaren niet zo erg hoeft te zijn, gezien hoe weinig ze om vrouwlief geven zullen ze waarschijnlijk alleen huilen als het op de televisie komt en voor een paar koeien hebben ze zo weer een nieuwe 14-jarige.

Scarlatti

Berichtdoor Scarlatti » Di Apr 19, 2011 9:45 pm

Perfecte opmerking Dhana! Zo maak je ons weer alert!
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)

Dhana

Berichtdoor Dhana » Di Apr 19, 2011 9:48 pm

[quote="Ibn Kathir"]In Kuwait, 69% van de bevolking is buitenlander (1)

In United Arab Emirates, 89% van de work-force is buitenlander (4)

De moslims vormen slechts 5.8% van de totale bevolking in Nedelrand - wie plundert wie nou? Overal waar olie en geld is, daar zijn de klauwen van westerse machten. Een Westerse gast komt en verdient minimaal $3,000 per dag. Ik weet dat de meerderheid van de werkers geen westerlingen zijn, maar 1 westerse professional verdient meer dan 1000 immigrante schoonmakers bij elkaar. Wie plundert wie nou??Ik heb zelf gesproken met die mensen in Dubai, 10-15 mensen slapen in 1 kamer en verdienen $30 per dag ofzo.

En dan niet te vergeten de moslims die uit de arme landen gehaald zijn door de rijke arabieren daar en die een leven moten leiden waar een echte slaaf nog een luxe leventje bij leidt. Meisjes die met mooie beloftes gelokt zijn en als seksobject voor de heer en meester en zijn zoons naar believen gepakt worden. In het gunstigste geval alleen meer slaag dan loon krijgen. Maar mijn beste Ibn, wat als al die goedbetaalde werkers daar ineens gaan schreeuwen dat ze hun kerken eisen en zich in het openbaar een slokje alcohol nemen? Dit even ter vergelijking met wat moslims hier allemaal eisen en doen. En als er geen werk meer is daar, hebben de buitenlandse werknemers daar dan ook recht op een uitkering of worden ze zonder pardon het land uitgezet, denk je?

Als je een stok wilt vinden om een hond te slaan, waarom ga je niet eens te keer tegen al die stinkend rijke arabieren daar en eist dat ze iedereen daar een menselijk bestaan geven? Wat denk jij wat er gebeurt als al die plunderende westerlingen op de barricaden gaan voor de arme gastarbeiders daar? En laten we wel zijn, de gemiddelde arabier is te lui dat ie de dag aankijkt, dus is het niet zo vreemd dat ze buitenlanders daar het werk laten doen. Bovendien zijn die niet geestelijk aangetast door generaties inteelt. Dus als je wilt dat het werk waar enige intelligentie voor nodig is naar behoren gedaan wordt, moet je je wel buitenlandse bronnen aan boren.

Wat ben jij een verbitterd, haatdragend manneke zeg. Vertel me eens in welk land jij en je ouders opgenomen zijn en waar jij je opleiding hebt mogen doen onder dezelfde condities als de autochtone bevolking. Waarom is dat hier in het westen gebeurd en niet in een rijk olieland, nota bene bevolkt door je eigen broeders? Ik heb diep medijden met jouw bekrompen nee, misvormde geest en de haat die jij in je hart mee moet dragen. Wat je hier ook geleerd mag hebben, een zelfstandig voor zichzelf denkend individu hebben ze niet van je kunnen maken. Stakker!!!
Laatst gewijzigd door Dhana op Di Apr 19, 2011 11:17 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.

Scarlatti

Berichtdoor Scarlatti » Di Apr 19, 2011 10:09 pm

APPLAUS voor DHANA!!

Zelf was ik al die statistieken aan het opzoeken waar aangegeven wordt wanneer 'de moslieten' amok gaan maken in de 'Westerse landen'

et voilà hier is het:

http://antivenin.blogspot.com/2008/03/de-islam-als-veroveringsideologie.html
LEES VOORAL HET ORIGINELE ARTIKEL MET DE VERWIJZINGEN ER IN VAN DIT ARTIKEL

zaterdag 22 maart 2008

De islam als veroveringsideologie
Islam is geen religie, en ook geen cultus. Het is een compleet systeem.

De islam heeft religieuze, juridische, economische en militaire componenten. De religieuze component is een weerhaak voor alle andere componenten.

Islamisering doet zich voor wanneer er genoeg moslims in een land zijn om actie te voeren voor hun zogenoemde "recht om hun geloof te mogen belijden".

Wanneer een politiek correcte maatschappij met een verscheidenheid aan culturen instemt met de "redelijke eisen" van moslims om hun "geloof te mogen belijden" krijgen ze de andere componenten er onder de tafel bij. Dat werkt zo: (bron voor de percentages: CIA The World Fact Book (2007).

Zolang moslims ongeveer 1% van de bevolking van een willekeurig land uitmaken zullen ze worden beschouwd als een vredelievende minderheid die voor niemand een bedreiging vormt.
Ze worden, in feite, in artikelen en films afgebeeld als unieke, kleurrijke stereotypen:

Verenigde Staten - 1.0 % moslim
Australië - 1.5% moslim
Canada - 1.9% moslim
China - 1%-2% moslim
Italië - 1.5% moslim
Noorwegen - 1.8% moslim

Bij 2% en 3% beginnen ze bekeerlingen te maken onder andere etnische minderheden en ontevreden groepen, voor een belangrijk deel in gevangenissen en onder straatbendes.

Denemarken - 2% moslim
Duitsland - 3.7% moslim
Verenigd Koninkrijk - 2.7% moslim
Spanje - 4% moslim
Thailand - 4.6% moslim

Vanaf 5% oefenen ze een onevenredig grote invloed uit in verhouding tot hun aandeel van de bevolking.

Ze zullen aandringen op de introductie van halal (zuiver naar islamitische standaard) voedsel, en zo zorgen voor banen voor moslims in de voedingsindustrie.
Ze zullen de druk opvoeren op supermarktketens om dit voedsel in de schappen te plaatsen - met dreigementen voor het geval men aan die oproep niet voldoet. (Verenigde Staten)

Frankrijk - 8% moslim
Filippijnen - 5% moslim
Zweden - 5% moslim
Zwitserland - 4.3% moslim
Nederland - 5.5% moslim
Trinidad & Tobago - 5.8% moslim

Op dit punt beginnen de pogingen de overheid zover te krijgen dat ze zichzelf volgens de regels van de sharia, de islamitische wet, mogen besturen.
Het uiteindelijke doel van de islam is niet om de hele wereld te bekeren, maar om de hele wereld onder de wetten van de sharia te brengen.

Wanneer moslims 10% van de bevolking uitmaken zullen ze de wetteloosheid doen toenemen om zo te klagen over hun levensomstandigheden (Parijs - autobranden).
Elke actie van een non-moslim die de islam beledigt wordt gevolgd door opstanden en dreigementen (Amsterdam - Mohammed cartoons)

Nadat ze een aandeel van 20% hebben bereikt zijn bij het minste of geringste rellen te verwachten, worden er jihad milities gevormd, komen er hier en daar moorden voor en wordt er af en toe een kerk of synagoge in de brand gestoken:

Ethiopië - 32.8% moslim

Bij 40% verschijnen de wijdverbreide bloedbaden, voortdurende terroristische aanvallen en aanhoudende oorlogvoering door milities:

Bosnië - 40% moslim
Tsjaad - 53.1% moslim
Libanon - 59.7% moslim

Vanaf 60% kun je ook verwachten: ongebreidelde vervolging van ongelovigen en andere religies,
sporadische etnische zuiveringen (genocide), het gebruik van de wetten van de sharia als wapen en het invoeren van de jizya, de belasting voor ongelovigen:

Albanië - 70% moslim
Maleisië - 60.4% moslim
Qatar - 77.5% moslim
Soedan - 70% moslim

Na 80% kun je verwachten dat de etnische zuiveringen en genocide van de staat uitgaan:

Bangladesh - 83% moslim
Egypte - 90% moslim
Gaza - 98.7% moslim
Indonesië - 86.1% moslim
Iran - 98% moslim
Irak - 97% moslim
Jordanië - 92% moslim
Marokko - 98.7% moslim
Pakistan - 97% moslim
Palestijnse gebieden - 99% moslim
Syrië - 90% moslim
Tadzjikistan - 90% moslim
Turkije - 99.8% moslim
Verenigde Arabische Emiraten - 96% moslim

100% zal de vrede van Dar-es-Salaam inluiden - men denkt dat er vrede zal heersen omdat iedereen moslim is:

Afghanistan - moslim 100%
Saudi-Arabië - moslim 100%
Somalië - moslim 100%
Jemen - moslim 99.9%

Dat is natuurlijk niet het geval. Om hun bloeddorst te bevredigen beginnen de moslims dan elkaar om diverse redenen uit te moorden.

"Voor ik negen was had ik de grondregel van het leven als Arabier al geleerd.
Die luidde: ik tegen mijn broer; mijn broer en ik tegen mijn vader; mijn familie tegen mijn neven en de clan; de clan tegen de stam; en de stam tegen de wereld. En wij allemaal tegen de ongelovige. - Leon Uris,
"De Hadji"

Naar het boek van Dr. Peter Hammond: http://www.frontline.org.za/books_videos/sti.htm]Slavery, Terrorism and Islam: The Historical Roots and Contemporary Threat

Bovenstaande is een vertaling van een artikel dat op diverse blogs is verschenen.

Zie ook:

http://antivenin.blogspot.com/2008/01/de-vreedzame-meerderheid-doet-er-niet.html]Die "vreedzame meerderheid" doet er niet toe
en
http://antivenin.blogspot.com/2007/10/het-moslim-broederschap-project.html]Het Moslim Broederschap Project
Geplaatst door antivenin op zaterdag, maart 22, 2008
Labels: islam, islamisering, moslim, veroveringsideologie
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)

Dhana

Berichtdoor Dhana » Di Apr 19, 2011 11:08 pm

Ik heb nog een aardig filmpje voor je gevonden, Ibn. Waarschijnlijk is het helemaal geen arabische (moslim) prins die hier een langenoot van je martelt, maar is het hele filmpje opgezet door het plunderende kaffirgajes daar.
Of misschien is het inderdaad allemaal geen daad van hemzelf en is smoes de waarheid die de koninklijke familie daar voor bedacht heeft en zijn deze onmenselijke wreedheden gepleegd nadat de arme vredelievende moslim door westelingen in het geniep drugs toegediend heeft gekregen en zodoende tot deze onnoemelijke wreedheden gekomen?

mercator

Berichtdoor mercator » Wo Apr 20, 2011 12:12 am

Ibn Kathir schreef:And for your information, die tassen zijn gevuld met lijken van vrouwen en kinderen, die doodgingen door jullie bommenwerpers

Kruisraketten zijn idd beter, spijtig dat die dingen zo duur zijn.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel

H.Numan

Berichtdoor H.Numan » Wo Apr 20, 2011 3:54 am

Ibn Kathir schreef:In Kuwait, 69% van de bevolking is buitenlander (1)

Zonder veel rechten, in de meeste omstandigheden in weinig verschillend van echte slaven.

Idem
In United Arab Emirates, 89% van de work-force is buitenlander (4

Idem

Idem

Wat toont dit aan?
  1. Zolang er olie is, hoeven ze daar niet te werken
  2. Een nationale economie opbouwen met die olie voor als de olie op is? Waarom? allah weet 't 't beste!
  3. Een nationale economie bestaat er eigenlijk niet. Aangezien er zoveel buitenlanders aangetrokken worden om het [vuile] werk te doen.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem

Dhana

Berichtdoor Dhana » Wo Apr 20, 2011 5:56 pm

Een ieder heeft het recht hier te posten wat hij wil, Ibn. Daar ben ik me terdege van bewust. Maar al die statistiekjes van jou hangen me ellenlang de strot uit. Wees eens een kerel en beantwoordt eerst eens behoorlijk wat je hier zoal gevraagd is.

Zijn het geen tafsirfanaten zijn het wel statiekaanbidders. :yuk:

Ibn Kathir

Berichtdoor Ibn Kathir » Vr Apr 22, 2011 7:47 pm

Manon schreef: nergens worden in Europa cijfers per religie bijgehouden

No comment

Manon

Berichtdoor Manon » Vr Apr 22, 2011 7:48 pm

Ibn Kathir schreef:
Manon schreef: nergens worden in Europa cijfers per religie bijgehouden

No comment

dat is nietszeggend natuurlijk. De reden waarom de religie van de bevolking niet wordt bijgehouden is dat de toenmalige nazi's via die gegevens zo de joden konden gaan oppikken. Dit kan nu natuurlijk niet meer.

Ibn Kathir

Berichtdoor Ibn Kathir » Vr Apr 22, 2011 7:56 pm

Dhana schreef:En dan niet te vergeten de moslims die uit de arme landen gehaald zijn door de rijke arabieren daar en die een leven moten leiden waar een echte slaaf nog een luxe leventje bij leidt. Meisjes die met mooie beloftes gelokt zijn en als seksobject voor de heer en meester en zijn zoons naar believen gepakt worden. In het gunstigste geval alleen meer slaag dan loon krijgen. Maar mijn beste Ibn, wat als al die goedbetaalde werkers daar ineens gaan schreeuwen dat ze hun kerken eisen en zich in het openbaar een slokje alcohol nemen? Dit even ter vergelijking met wat moslims hier allemaal eisen en doen. En als er geen werk meer is daar, hebben de buitenlandse werknemers daar dan ook recht op een uitkering of worden ze zonder pardon het land uitgezet, denk je?

Als je een stok wilt vinden om een hond te slaan, waarom ga je niet eens te keer tegen al die stinkend rijke arabieren daar en eist dat ze iedereen daar een menselijk bestaan geven? Wat denk jij wat er gebeurt als al die plunderende westerlingen op de barricaden gaan voor de arme gastarbeiders daar? En laten we wel zijn, de gemiddelde arabier is te lui dat ie de dag aankijkt, dus is het niet zo vreemd dat ze buitenlanders daar het werk laten doen. Bovendien zijn die niet geestelijk aangetast door generaties inteelt. Dus als je wilt dat het werk waar enige intelligentie voor nodig is naar behoren gedaan wordt, moet je je wel buitenlandse bronnen aan boren.

Wat ben jij een verbitterd, haatdragend manneke zeg. Vertel me eens in welk land jij en je ouders opgenomen zijn en waar jij je opleiding hebt mogen doen onder dezelfde condities als de autochtone bevolking. Waarom is dat hier in het westen gebeurd en niet in een rijk olieland, nota bene bevolkt door je eigen broeders? Ik heb diep medijden met jouw bekrompen nee, misvormde geest en de haat die jij in je hart mee moet dragen. Wat je hier ook geleerd mag hebben, een zelfstandig voor zichzelf denkend individu hebben ze niet van je kunnen maken. Stakker!!!

Beste Dhana, ik heb totaal geen haat of "bekrompen", "misvormde" geest. Ik begrijp niet waarom we emotioneel moeten worden en gelijk zulke dingen roepen? Maar het maakt niet uit, als door mij zo te noemen je hart lucht, dan mag je mij zo aanspreken [c045.gif]

Feit is, jullie weten niet wat ik in mijn privéleven doe. Misschien ben ik wel bezig om mijn medegelovigen dingen over Islam en tolerantie te leren? Misschien ben ik opgekomen voor vrouwenrechten in AFG? Jullie kunnen dat niet weten en toch geven jullie een oordeel.

Laten we dus goed blijven tegen elkaar, en laten we niiet teveel off-topic gaan voordat de mod achter ons aankomt :P

Dhana

Berichtdoor Dhana » Vr Apr 22, 2011 8:46 pm

Ja ik kan het ook niet helpen dat ik boos word als ik aan mensen denk die als beesten behandeld worden. Jij met je totaal misvormde geest gaat er vanuit dat ik juichend de stok aanwijs die ik gevonden heb om de islam mee te slaan.

Het gaat mij om de mensen, Ibn!! Als het bosjesmannen waren geweest had net zo zo gereageerd. Misschien een vreemd gegeven voor jou wellicht, maar ik word boos om al het leed dat anderen wordt aangedaan en dat zonder aanziens des persoons.

Waar ik ook boos om kan worden is als mensen voor zichzelf maatstaven aanhouden die dan weer niet van toepassing zijn voor andere partijen. Zo vind jij dat ik jou niet persoonlijk niet tre verantwoording kan roepen voor misstanden in binnen de islamitische wereld, maar als er doden vallen in Aghanistan is dat wel de schuld van "jullie" bommenwerpers. Ik ben een onderdeel van jullie, Ibn. En alle jullies hier op het forum zijn ook niet persoonlijk verantwoordelijk voor het gooien van die bommen.

Bovendien gebeurt niets buiten de wil van allah, maar als er bommen op Afghansitan vallen is het opeens "onze schuld." Dus vraag ik me af wie er machtiger is, allah of "wij" van de bommen.

Een en ander geheel comform jouw denktrant. Ik verzin niets, noch verander ik de spelregels. Hierom en om nog tig andere redenen, stel ik dat je een misvormde geest hebt en dat je derhalve een zeer te betreuren stakker bent.

Google maar eens op de definitie van dubbele moraal of in het engels `double standards`.

Ibn Kathir

Berichtdoor Ibn Kathir » Vr Apr 22, 2011 9:18 pm

Om eerlijk te zijn, ik begrijp nog steeds niet waar je boos om bent. Met "jullie" bedoel ik niet jou en de mensen op dit forum, maar "jullie" regering. Ik heb duidelijk gezegd dat ik jullie niet verantwoordelijk kan houden voor de misdaden van anderen in dat ander topic. In de Qur'an staat: "Geen enkel ziel draagt de last van een ander". En het feit dat God mensen een vrije wil geeft om goed en fout te doen, hoeft niet te betekenen dat God het niet tegen kan houden of dat de misdadiger daar geen verantwoording voor moet afleggen. Maar ok, laten we het daarbij houden.

Terug naar “Welkom nieuwe forummers”