Hier een nieuw forum lid

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Theowar

Hier een nieuw forum lid

Berichtdoor Theowar » Ma Apr 11, 2011 4:22 pm

Hallo,
Ik zal me even voorstellen, ik ben Theo ben 40 jaar en eigenaar van een bloementeelt bedrijf.
Ik heb dit forum pas gevonden en wat ik hier lees past 100% bij mijn ideeen over de Islam.
Ik post(e) regelmatig op stand.nl maar door mijn eerlijkheid en kritiek op de Islam ben ik regelmatig gebanned wat me alleen maar sterkte in mijn gelijk hoe er met (ongelovige) moet worden omgesprongen,
monddood maken is blijkbaar het wapen.
Als ik dan lees dat je hier wel vrij bent om je mening te geven en op een normale manier een discussie aan te gaan dan is dat een hele verademing.
Ik ben het zat om uitgemaakt te worden voor Nazi of rascist als ik mijn onderbouwde mening geef over de Islam ( ik wist ook niet dat de Islam een ras was :wink: )
Persoonlijk heb ik iets teveel negatieve ervaringen opgelopen met dit soort mensen om mijn mening bij te stellen.

Bij alles wat ik zeg over de Islam wil ik aan toevoegen , ik wou dat ik ongelijk had.

mvg Theo

Manon

Re: Hier een nieuw forum lid

Berichtdoor Manon » Ma Apr 11, 2011 4:24 pm

Welkom Theo, je gaat je hier zeker op je gemak voelen.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.

Monique

Berichtdoor Monique » Ma Apr 11, 2011 4:29 pm

Welkom Theo, zo te horen kun je je ontpoppen als concurrent van Mercator en Hans van de Mortel.... worthy:
Amorele atheistische nitwit

Scarlatti

Berichtdoor Scarlatti » Ma Apr 11, 2011 4:36 pm

Ha die Theo,
Ik denk dat je hier zeer welkom bent, ik wil je iig zeer welkom heten, Hans en Mercator kunnen ms wat 'duidelijk' overkomen maar ik juich dat toe en ben het volkomen met hen eens!

Ben benieuwd naar je verhalen!

Grtz
Scarlatti
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)

Theowar

Berichtdoor Theowar » Ma Apr 11, 2011 4:42 pm

Bedankt voor het welkom , maar ik als concurent van deze 2 personen is veel te veel eer :)

Ik heb een aantal stukken van deze personen gelezen en ik denk niet dat ik het zo goed en duidelijk kan formuleren als hun , maar ik denk wel dat ik dezelfde denkbeelden heb.
Ik snap niet dat ik dit trouwens niet eerder gevonden heb want zo te zien is het een vrij aktief forum en bestaat het al heel lang.
Ik ben regelmatig het internet aan het afspeuren om mij weer in te lezen in de laatste nieuwsfeiten van de linkse kerk en de islam.
Maar ik ben blij dit gevonden te hebben en hoop nogmaals op een leuke tijd met goede eerlijke discussies.

silkyboxershortXL

Berichtdoor silkyboxershortXL » Ma Apr 11, 2011 5:04 pm

Welkom Theo, veel plezier hier!
Hoop is geen strategie om vrijheid te behouden.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Ma Apr 11, 2011 5:06 pm

Welkom Theo. Fijn dat je ons gevonden hebt. Je bent meer dan welkom, en ik hoop dat jij hier een goeie tijd op ons en nu ook jouw forum zult hebben.

ik wist ook niet dat de Islam een ras was

Tegenwoordig zijn zelfs hoofddoekjes een ras Theo. :razz:
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Ma Apr 11, 2011 5:22 pm

Van harte welkom Theo! :rock:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)

Schepsel

Berichtdoor Schepsel » Ma Apr 11, 2011 5:41 pm

Welkom, Theowar. Mooi dat je dit toch hebt gevonden.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.

BFA

Berichtdoor BFA » Ma Apr 11, 2011 5:49 pm

Theo,
Welkom.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;

Theowar

Berichtdoor Theowar » Ma Apr 11, 2011 5:53 pm

Ariel schreef:Welkom Theo. Fijn dat je ons gevonden hebt. Je bent meer dan welkom, en ik hoop dat jij hier een goeie tijd op ons en nu ook jouw forum zult hebben.

Idd daar ben ik ook achter gekomen :?

Ik wil een ieder danken voor het warme welkom en ga later als ik meer tijd heb eens op mijn gemak discussies doorlezen en natuurlijk reageren en mee discussieren maar ik heb het gevoel dat er hier veel mensen zijn die hetzelfde denken als ik dus het zal meer iets zijn van denkbeelden beamen ;)

Dhana

Berichtdoor Dhana » Ma Apr 11, 2011 6:15 pm

OOk van mij een hartelijk en warm welkom. Fiijn dat je onze gelederen komt versterken. IK hoop dat we veel van je te lezen zullen krijgen.

Warme groet,

Dhana
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.

Scarlatti

Berichtdoor Scarlatti » Ma Apr 11, 2011 6:30 pm

nou Theo je kunt gelijk aan de slag hoor! Bij het onderwerp van Ibn kassei of zoiets, het begint alweer goed...

http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... 45#p237045
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)

Monique

Berichtdoor Monique » Ma Apr 11, 2011 6:36 pm

Ariel schreef:Welkom Theo. Fijn dat je ons gevonden hebt. Je bent meer dan welkom, en ik hoop dat jij hier een goeie tijd op ons en nu ook jouw forum zult hebben.

En een hoofddoekjesverbod is genocide.... :roll2:

Er staat ergens foto daarvan op dit forum.

Monique

Berichtdoor Monique » Ma Apr 11, 2011 6:38 pm

Hier is de foto, is een demonstratie nav die ontslagen hoofddoek bij de hema in België:

Afbeelding

peter calluy

Berichtdoor peter calluy » Ma Apr 11, 2011 6:55 pm

Hoi Theo,

Ik ben wat moe van het discussiëren met figuren als Ibn Kathim en andere zweefvogels. Ik zit nog wat op de reservebank :sleeping:

Ik moedig je aan en lees mee :rock:

Ik sta echter nog niet onder de douche hoor, I will be back soon :cool:

Groet Peter Calluy.

Thomas

Berichtdoor Thomas » Ma Apr 11, 2011 7:24 pm

Ook een warm welkom uit de Sleutelstad Theo.
Veel succes hier.
(Van een administrateur die ook werkt in de bloemensector!!)
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!

mercator

Berichtdoor mercator » Ma Apr 11, 2011 7:35 pm

Theowar schreef:Bij alles wat ik zeg over de Islam wil ik aan toevoegen , ik wou dat ik ongelijk had.

Dat is heel mooi en raak geformuleerd. De reden dat nog veel te veel lui hier denken dat het wel goed komt met die moslims, is dat ze geen fantazie hebben. Het IS idd niet te bevatten dat anno nu 2011 nog zoveel Islamieten mentaal in het jaar 600 leven. Het vergt enig inlevingsvermogen om in de zieke geest van de moslim te kunnen kijken.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel

mercator

Berichtdoor mercator » Ma Apr 11, 2011 7:37 pm

Ariel schreef:Tegenwoordig zijn zelfs hoofddoekjes een ras Theo. :razz:

Ja, en een hoofddoekje verbieden is een vorm van genocide :shock: ...

mercator

Berichtdoor mercator » Ma Apr 11, 2011 7:46 pm

Theowar schreef:Persoonlijk heb ik iets teveel negatieve ervaringen opgelopen met dit soort mensen om mijn mening bij te stellen.

Laat me even raden...je had met de beste bedoelingen moslims aangenomen in je bedrijf en je hebt dat flink mogen bezuren door allerlei ongein als te laat komen, ziek zijn, gappen, brutaal zijn, tijdens de ramadan geen klap uitrichten, in je gezicht liegen....exact mijn "parcours", ik stond al met mijn mond open van ontzetting over het moslim-gedrag alvorens ik een letter Koran gelezen had.

Eliabe

Berichtdoor Eliabe » Ma Apr 11, 2011 7:48 pm

Welkom en leef je uit.

Zit er nog een varkensfokker bij je in de buurt, neem die dan ook gelijk mee. :laugh1:
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?

Theowar

Berichtdoor Theowar » Ma Apr 11, 2011 8:01 pm

mercator schreef:
Theowar schreef:Persoonlijk heb ik iets teveel negatieve ervaringen opgelopen met dit soort mensen om mijn mening bij te stellen.

Laat me even raden...je had met de beste bedoelingen moslims aangenomen in je bedrijf en je hebt dat flink mogen bezuren door allerlei ongein als te laat komen, ziek zijn, gappen, brutaal zijn, tijdens de ramadan geen klap uitrichten, in je gezicht liegen....exact mijn "parcours", ik stond al met mijn mond open van ontzetting over het moslim-gedrag alvorens ik een letter Koran gelezen had.

Je komt aardig in de buurt, verders zijn mijn vroegtse herinneringen toen ik een jaar of 10 was , dat ik van mijn fiets werd geschopt zomaar zonder reden en gelijk te horen kreeg dat ik een christen hond was ?
dat was mijn eerste ervaring dat is dus ong 30 jaar geleden en toen waren er nog niet zo heel veel.
sindsdien ben ik alleen maar meer ellende met die gasten mee gaan maken.
Eye opener was , mijn buurman die rechter was in Rotterdam, hij spelde me op mijn mouw dat ik er vooral geen 1 moest vertrouwen en dat was eigenlijk een bevestiging van wat ik al wist en de verhalen die ik van hem heb gehoord daar zakt je broek echt van af.

Theowar

Berichtdoor Theowar » Ma Apr 11, 2011 8:03 pm

Eliabe schreef:Welkom en leef je uit.

Zit er nog een varkensfokker bij je in de buurt, neem die dan ook gelijk mee. :laugh1:

Ik zou het een varken in elk geval niet willen aandoen om met moslims in contact te komen ik sla dat beestje wel wat hoger aan :knorrie:

mercator

Berichtdoor mercator » Ma Apr 11, 2011 8:07 pm

Theowar schreef:Je komt aardig in de buurt,

Zie je wel :D ...ik heb vanaf 1990 zowat 10 jaar tussen de moslims geleefd en als eye-opener kon dat tellen. Nadien heb ik ze gemeden als de ziekte maar ik merk dat ze nu overal opduiken, ook op plattelands-gebieden die eerst "veilig" leken, je kan er gewoon nergens meer aan ontkomen.

Schepsel

Berichtdoor Schepsel » Ma Apr 11, 2011 8:23 pm

Theowar schreef:
Eliabe schreef:Welkom en leef je uit.

Ik zou het een varken in elk geval niet willen aandoen om met moslims in contact te komen ik sla dat beestje wel wat hoger aan :knorrie:

Een varken is een leuk en intelligent dier, en verdient het ook niet om in de bio-industrie te creperen, en al helemáál niet om te eindigen in moslimschoenen en de snoepjes die ze eten enzo, want ga er maar van uit dat slechts een klein deel écht halal eet en leeft. Het is praktisch ook moeilijk haalbaar.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.

Terug naar “Welkom nieuwe forummers”