Hier een nieuw forum lid

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
mercator

Re: Hier een nieuw forum lid

Berichtdoor mercator » Di Apr 12, 2011 2:41 pm

Theowar schreef:Eye opener was , mijn buurman die rechter was in Rotterdam, hij spelde me op mijn mouw dat ik er vooral geen 1 moest vertrouwen en dat was eigenlijk een bevestiging van wat ik al wist en de verhalen die ik van hem heb gehoord daar zakt je broek echt van af.

Hier in België hebben we daar net nu een prima illustratie van. 3 Marokkaanse gangsters die een politie-agente hebben doodgeschoten "schreeuwen hun onschuld uit" terwijl alle bewijzen van hun schuld open en bloot op tafel liggen. Moslims hebben er totaal geen moeite mee om te liegen, ook tegen alle logica en bewijs in. Het is echt de aard van het beestje.
Daarom is elke discussie met moslims ook zinloos, als ze in het nauw gedreven worden gaan ze gewoon over op de liegen-modus zonder een spiertje te vertrekken.

Dat doet mij denken aan het moment dat mijn hulpje Mohammed jaren geleden mijn radio had gestolen, hij wist uiteraard van niks, terwijl hij de enige was buiten mezelf die een sleutel van mijn werkplaats had. Tot ik een paar weken later mijn radio voor het raam bij zijn broer Mustafa zag staan :D . Ook toen bleef hij liegen, tot ik suggereerde dat Mustafa wel s die sleutel van hém zou kunnen gestolen hebben en zo in mijn atelier was binnen geraakt? OOooh jaaa, dat zou wel s kunnen!! Toen ik Mustafa erop aansprak zei die dat ie de radio van zijn broer had" gekregen"...haha, liegen en nog s liegen, op den duur houdt je daar gewoon rekening mee in elk contact met moslims.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel

Theowar

Berichtdoor Theowar » Di Apr 12, 2011 2:49 pm

Dat hoor je ook van politie agenten , ze leren gewoon alles te ontkennen en zelfs als pak je ze op heterdaad , ze blijven ontkennen en komen er nog mee weg ook.

mercator

Berichtdoor mercator » Di Apr 12, 2011 3:10 pm

Die 3 Marokkaanse gangsters hier in België nu ook. Eerst beweerden ze dat ze elkaar niet kenden. Toen werd het DNA van het boeventrio NB in de vluchtauto gevonden. Ja daar hadden ze geen verklaring voor, in die auto waren ze nl. nooit geweest !
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel

Ruth

Berichtdoor Ruth » Do Apr 14, 2011 6:06 pm

Welkom :D

groet
Ruth
Als je denkt dat je te klein bent om invloed te hebben, dan heb je waarschijnlijk nog nooit de nacht doorgebracht met een mug op je kamer.

Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht is al verloren.

EDL

Alba

Berichtdoor Alba » Za Apr 16, 2011 6:34 pm

Van harte welkom, Theo. Ik ben altijd blij te lezen dat weer iemand het forum heeft gevonden. Steeds meer Nederlanders zien het gevaar van deze verdorven ideologie.

Theowar

Berichtdoor Theowar » Za Apr 16, 2011 6:45 pm

Alba schreef:Van harte welkom, Theo. Ik ben altijd blij te lezen dat weer iemand het forum heeft gevonden. Steeds meer Nederlanders zien het gevaar van deze verdorven ideologie.

Nogmaals dank voor jullie warme welkom.

Dhana

Berichtdoor Dhana » Za Apr 16, 2011 7:13 pm

Ik snap ook niet waarom moslims naar landen emigreren die vol staan met varkensfokkerijen. Wees dan een consequente gelovige en blijf daar waar er geen zijn. Maar het kan ook anders natuurlijk. Wel massaal naar die landen vertrekken en na verloop van tijd eisen, als het aantal medegelovigen groot genoeg is, net zo lang schreeuwen en/of aanslagen plegen totdat her land de angst er zo diep in heeft zitten dat die fokkerijen opgeheven worden.

Maar dat landen zoals Marokko zelf ook wijn produceren en daar een inkomen uit vergaren is dan weer geen enkel punt. In welke bochten moeten wij ons straks wringen om toch booral maar niet op de gevoelige teentjes van onze medelanders te trappen?

Ons wordt verweten dat we hier prostiuees hebben lopen en het gros van de klanten is moslim. Casablanca en andere Marokkaanse steden zien zwart van de prostituees. Die worden zeker alleen maar bezocht door de kaffir. Marakech was ooit de uitwijkplaats voor alle europese homoseksuelen. Alles wat er hier in het ondermaanse gebeurt is de wil van allah. Behalve dan dat wat de palestijnen overkomt. Dat is dan weer de schuld van de Joden, Amerika en vul verder maar in. Allah's macht geldt kennelijk voor de gehele wereld met uitzondering van de Gazastrook.

Allah heeft lijdzaam toegezien hoe islamitische landen gekoloniseerd werden en dus is het nu onze schuld dat het daar een nu puinhoop is waar geen hond nog vrijwillig wil wonen. Wij moeten ophouden met zeuren over WO II want dat is die wel zestig jaar geleden, maar de kruistochten die toch wel iets langer geleden plaats hebben gevonden, worden bij iedere aanleiding naar boven gehaald. Op de vraag of die moslims daar überhaupt iets te zoeken hebben gehad en of dat ook geen kolonisatie is geweest heeft nog geen moslim mij een antwoord op gegeven.

Ik word zo moe van de hypocisie van de mohammedanen. :knorrie:
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.

Scarlatti

Berichtdoor Scarlatti » Za Apr 16, 2011 11:03 pm

ja... de hypocrisie is een vast onderdeel van 'de moslim' de 'islam'...

je weet toch Dhana dat in dat korannetje van hen staat dat het de bedoeling is 'de hele wereld te islamiseren'... dààrom komen ze naar deze verderfelijke landen... en protesteren en rrrespect eisen en allerlei eisen stellen doen ze 'pas' na dat ze met een bepaald aantal zijn zodat in hun kronkelbreinen 'zij in de meerderheid' zijn... maar dat werkt zo bij die verknipte idioten... en LINX maar ontkennen uiteraard!
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)

Scarlatti

Berichtdoor Scarlatti » Wo Okt 12, 2011 10:42 pm

hoe zou t toch met Theo zijn..... [c045.gif]
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)

Terug naar “Welkom nieuwe forummers”