Even voorstellen!

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
doranne
Berichten: 17
Lid geworden op: vr jun 24, 2011 10:32 am

Re: Even voorstellen!

Bericht door doranne »

circe schreef:
Ik zou ook wel eens willen weten hoe je een volwassen [ik neem aan dat die kinderen volwassen zijn] kunt deprogrameren? Door hun overstap naar de islam ben je je kinderen al kwijt. Vreselijk voor die moeder
er zijn specifieke psychologen en programma's die mensen uit hun sektarisch gehersenspoeld denkpatroon kunnen halen.

Dat moeten die kinderen dan wel willen. Er uit de islamidioterie stappen is niet zo moeilijk, gewoon weer zijn zoals je ouders je bijgebracht hebben.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Even voorstellen!

Bericht door Manon »

Daarom heet het ook HERSENSPOELING.
Of dachten jullie dat die Moon sekte volgelingen of die Jones-kwibussen daar met een vingerknip van verlost waren?

het is een ZIEKTE niet meer of minder.

Zot zijn doet geen zeer: 200km stappen naar een of ander middeleeuws bedevaartsoord in de hoop daardoor in de 21ste eeuw de genezing van een tumorpatienteke te bekokstoven is even ridicuul.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Even voorstellen!

Bericht door mercator »

circe schreef: het is een ZIEKTE niet meer of minder.
Nee het is een bewuste keuze. Toch voor lokale bekeerlingetjes hier, voor analfabeten die opgroeien in een stinkende grot in Pakistan ligt de zaak iet of wat anders.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Even voorstellen!

Bericht door Manon »

mercator schreef:
circe schreef: het is een ZIEKTE niet meer of minder.
Nee het is een bewuste keuze. Toch voor lokale bekeerlingetjes hier, voor analfabeten die opgroeien in een stinkende grot in Pakistan ligt de zaak iet of wat anders.
ik maak ook onderscheid tussen bekeerlingen hier en mensen die vanaf de geboorte "mohammed" in hun oor krijgen gefluisterd.

Maar dat neemt niet weg dat degenen die hier onder invloed geraken weldegelijk een geestelijke afwijking hebben en vb. niet meer normaal kunnen redeneren.

Ik zou in feite graag willen weten of de kinderen van "moeder van 3" écht geloof hechten aan het feit dat Mo met een vliegend paard met vrouwenkop naar de verste moskee is gevlogen (al aqsa = verste moskee, niet de moskee in Jeruzalem, die bestond nog niet, dus daar kon hij niet naartoe vliegen).
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Re: Even voorstellen!

Bericht door Dutch »

Mensen, iedere ouder bepaalt hoe en of de leden van het huisgezin zich al dan niet te voegen hebben naar de bij hen geldende regels...zo ook Moeder van drie.
Zoals ik al zei is het voor mij van cruciaal belang dat deze moeder weet waarom haar kinderen slachtoffer konden worden van de salafistische islamsekte. Als ze het antwoord op deze vraag als uitgangspunt neemt in haar gesprekken met hen denk ik dat ze kans van slagen kan hebben om hen weer terug te krijgen. Al zou een close psychologische begeleiding natuurlijk ideaal zijn. Volgens mij moet zo'n begeleiding, natuurlijk niet goedkoop..., wel ergens te vinden zijn!
doranne
Berichten: 17
Lid geworden op: vr jun 24, 2011 10:32 am

Re: Even voorstellen!

Bericht door doranne »

Weten die kinderen van de moeder van 3 dat hun grote voorbeeld mohammed een pedofiel is? Dat het in de islam geoorloofd is om pedofiel te zijn? Hij trouwde immers met een kind van 9 jaar! Hij word door moslims verheerlijk, terwijl er hier straffen staan op pedofilie. . Vergeten die kinderen dat maar even? Ik hoop mdat ze gauw tot bezinning komen, het is zonde van hun weggegooide tijd.
moeder van 3
Berichten: 27
Lid geworden op: ma jun 06, 2011 3:04 pm

Re: Even voorstellen!

Bericht door moeder van 3 »

Ik baal verschrikkelijk! Ik heb een enorm lange tekst geschreven en opeens begaf google chrome het. Alles weg!! Een uur schrijven naar de maan en ik was bijna klaar!

Ik had juist gewacht met reageren, ik dacht ik wacht totdat ik de tijd heb en weet wat ik wil schrijven maar is alles dus voor niks.. K*t!!

Ik zal maar een andere keer weer reageren, ik heb momenteel absoluut niet de fut en energie om alles weer te gaan uittikken. Heel erg jammer dit.

Groetjes.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Even voorstellen!

Bericht door Ariel »

Wat vervelend Monique. Dat is zeker balen. Misschien moet je voortaan een tekstverwerker gebruiken, dan weet je zeker dat het niet meer fout kan gaan. Ik hoop dat alles verder goed met je is?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Even voorstellen!

Bericht door Dhana »

moeder van 3 schreef:Ik baal verschrikkelijk! Ik heb een enorm lange tekst geschreven en opeens begaf google chrome het. Alles weg!! Een uur schrijven naar de maan en ik was bijna klaar!

Ik had juist gewacht met reageren, ik dacht ik wacht totdat ik de tijd heb en weet wat ik wil schrijven maar is alles dus voor niks.. K*t!!

Ik zal maar een andere keer weer reageren, ik heb momenteel absoluut niet de fut en energie om alles weer te gaan uittikken. Heel erg jammer dit.



Groetjes.

IK weet hoe frustrerend dat kan zijn, Monique. Ik heb mijn les geleerd en als ik echt lange teksen wil plaatsen, zet ik die eerst in Word en kopieer het daarna naar het forum. Misschien een tip voor de volgende keer?
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Even voorstellen!

Bericht door Pilgrim »

Lang geleden zat ik op Dutch Disease Report en die site haperde wel eens met het plaatsen van posts. Ook bij mij gingen soms toen lange posts verloren waardoor ik lange verhalen sindsdien altijd eerst in Word maak met tussentijds 'bewaren'. :ermm:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
moeder van 3
Berichten: 27
Lid geworden op: ma jun 06, 2011 3:04 pm

Re: Even voorstellen!

Bericht door moeder van 3 »

Dit laat ik me zeker niet nog een keer gebeuren nee. De volgende keer inderdaad gewoon Word gebruiken. Ik baal er nog steeds van. Ik had echt het gevoel mijn emoties goed op papier te hebben gezet. Het is raar om er dan weer aan te beginnen omdat het voor mijn gevoel niet meer hetzelfde zal zijn en omdat ik geen zin heb om er weer zoveel tijd in te stoppen.

Maar het gaat wel, naar omstandigheden.. Het is erg zwaar maar het gaat goed gelukkig.. Ik word elke dag wat wijzer en dat komt alles gelukkig erg ten goede merk ik.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Even voorstellen!

Bericht door Dhana »

Fijn dat je ons laat weten dat het beter gaat, alhoewel het nog moeilijk is. De sitiuatie is kennelijk niet veranderd maar jij sta er sterker in. Ik kan helaas niet meer voor je doen dan je alle kracht toe te wensen die je nodig hebt.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Plaats reactie