Hallo allemaal...

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
miss1979
Berichten: 136
Lid geworden op: do jun 09, 2011 8:31 pm

Hallo allemaal...

Bericht door miss1979 »

Ik ben miss1979, 32 jaar, mama van 3 kindjes waarvan ik er ééntje al een hele tijd niet meer heb gezien :(
Ik woon in Antwerpen, Belgie dus en ben getrouwd.
Ik ben in 2009 bekeerd tot de islam en ben erg praktiserend geweest maar nu leef ik, zoals dat noemt, als een hypocriete moslim. Ik leef nog als moslim maar in mijn hart geloof ik absoluut niet meer dat Allah bestaat. En heb ook geen zin meer om me aan de islamitische voorschriften te houden.
Maar vooral door mijn huwelijk is het moeilijk om helemaal uit de Islam te treden..
Misschien gebeurt dat nog in de toekomst maar dan moet ik mijn huwelijk op geven en daar ben ik momenteel niet sterk genoeg voor.

groetjes :D
Laatst gewijzigd door miss1979 op za jun 11, 2011 8:45 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Hallo allemaal...

Bericht door Ariel »

Hallo Miss1979. Nogmaals welkom.
Zal ik je naam uit de vorige post weg halen? Misschien is het beter als jij alleen je alias gebruikt.

Beter een hypocriete moslim dan een zwaargelovige moslim moet je maar denken :D Maar het blijft moeilijk. Dat bgrijp ik.
Er is hoop hoor...Onze Dutch is ook afvallige van Islam, dat had zijn tijd nodig, maar zij is nu heel gelukkig.

Ik wens je sterkte en veel liefs toe,

Ariel.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Hallo allemaal...

Bericht door mercator »

Wat hebben die vrouwen toch in die sch*tmoslims gezien zeg, sorry dat ik het zo cru uitdruk, maar kunnen ze me daar s een steekhoudend antwoord op geven? Wat hebben die achterlijke figuren te bieden zeg ?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Re: Hallo allemaal...

Bericht door Dutch »

Hallo Miss, van harte welkom hier bij ons.
Fijn dat je ingezien hebt dat allah en co. verzinsels zijn en eigenlijk in jouw leven van nul en generlei waarde...maar wél moeilijk om te blijven doen alsof, ben goed geplaatst om dat te weten.
Je hebt dus 3 kinderen, waarom is er eentje daarvan niet in je leven op dit moment?
Als je vindt dat je (nog) niet klaar bent om uit je huwelijk te stappen, dan kan ik dat goed begrijpen, dat is soms veel en veel moeilijker dan ooit iemand zich dat kan voorstellen, vooral als je man een moslim is...
Heb dat ook meegemaakt en heb gewacht tot mijn 3 kinderen oud genoeg waren om ontvoering te vermijden.
Achteraf bekeken heb ik ingezien dat ik, mits de juiste hulp, waarschijnlijk vroeger de plaat ahd kunnen poetsen...
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Hallo allemaal...

Bericht door H.Numan »

Van harte welkom! Neus eens wat rond, dan vind je waarschijnlijk genoeg redenen om 'hypocriet' te blijven of die onzin compleet af te zweren.
Ik zie het nogal eenvoudig: ik geloof in precies een god minder...
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Hallo allemaal...

Bericht door silkyboxershortXL »

Joop Klepzeiker schreef: knip .
Zonder strijd geen overwinning!
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Hallo allemaal...

Bericht door Monique »

Welkom Miss,

Wat een ellende. Pak je kinderen en verdwijn. Wat moet je met die vent?
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Hallo allemaal...

Bericht door silkyboxershortXL »

Zeer welkom Miss1979, moeilijk te dragen situatie als ik het zo inschat. Pas 2 jaar terug "bekeerd" en na je inzet om loyale moslima te zijn heeft het zwarte licht van de islam jouw eigen inzichten niet kunnen doven. Daar blijkt heel veel kracht uit. Ik wil me niet opdringen met moeilijke vragen, maar er is één kind weg??? Kinderen zijn toch niet zomaar weg?
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Hallo allemaal...

Bericht door Monique »

mercator schreef:Wat hebben die vrouwen toch in die sch*tmoslims gezien zeg, sorry dat ik het zo cru uitdruk, maar kunnen ze me daar s een steekhoudend antwoord op geven? Wat hebben die achterlijke figuren te bieden zeg ?
Nou, ik kan me voorstellen dat meisjes/vrouwen die niets van islam weten voor die grote bruine ogen vallen.
Neem het gelieg erbij en het goedgelovige van die meisjes en je hebt de poppen aan het dansen.
Ze weten volgens mij wel welke vrouwen/meisjes ze uitzoeken........beetje onzeker, niet zo fijne situatie waar ze inzitten etc.
Dat denk ik.
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Hallo allemaal...

Bericht door Manon »

welkom Missy.

Je schrijft:
Mijn ex man (ja tunesier) is via Lampedusa in Europa gekomen en zit nu , ja in Belgie :mad: Heb ons huwelijk stopgezet omdat ik op tijd doorhad dat het enkel voor de papieren was. Al die tunesiers trouwen enkel maar om die reden. Ze moeten iedereen gewoon terug sturen, oorlog of niet in hun land..
maar hier zeg je:
Maar vooral door mijn huwelijk is het moeilijk om helemaal uit de Islam te treden..
Misschien gebeurt dat nog in de toekomst maar dan moet ik mijn huwelijk op geven en daar ben ik momenteel niet sterk genoeg voor.
Je lijkt me in de war. Of bedoel je dat je een schijnhuwelijk bent aangegaan en nu niet meer samenwoont maar omwille van de "papierkes" nog een tijd officieel gehuwd moet blijven? Is het uit angst voor je tunesische echtgenoot dat je gehuwd blijft?

Je hebt drie kinderen zeg je: ik neem aan van een andere vader dan die tunesische mijnheer?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Hallo allemaal...

Bericht door silkyboxershortXL »

Voorbarig oordeel, er is een kind missend, de strijd die dat geeft zou ik niet graag meemaken. Mogelijk wordt ze in de tang gehouden. [c045.gif] Volstrekt legitiem om hier dan steun te zoeken. Heb jij soms nooit stomme dingen gedaan? :rongue:
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Hallo allemaal...

Bericht door mercator »

miss1979 schreef: nu leef ik, zoals dat noemt, als een hypocriete moslim.

Zijn er dan andere? Als je in je hoofd geen moslim meer bent voer je die ritueeltjes uit voor de lieve vrede, zo stel ik me dat toch voor. Zo gaan vrouwen toch ook mee naar het vissen van manlief hoewel ze dat rotvervelend vinden?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Joop Klepzeiker
Berichten: 258
Lid geworden op: wo apr 13, 2011 1:00 pm

Re: Hallo allemaal...

Bericht door Joop Klepzeiker »

silkyboxershortXL schreef:Voorbarig oordeel, er is een kind missend, de strijd die dat geeft zou ik niet graag meemaken. Mogelijk wordt ze in de tang gehouden. [c045.gif] Volstrekt legitiem om hier dan steun te zoeken. Heb jij soms nooit stomme dingen gedaan? :rongue:
Man schei uit en LEES, in 2009 bekeerd tot de islaam in 2011 er uit willen wel 3 mo slimpjes op de wereld gezet te hebben,

Getrouwd met en moslim om zijn ogen zijn praatjes en zijn lul??

Van dit soort idioten wil jij strijdsters maken??

Ze verraad uit geiligheid eerst haar eigen cultuur en daarna nog even de aangezworen islaam, ze is geen strijdster maar verraadster.
Ben er weer, was even in de ijskast gezet,wegens een onwelgevallige mening
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Hallo allemaal...

Bericht door Manon »

mensen toch. laat die mevrouw toch even haar verhaal doen aub.

Wie zegt dat die kinderen van een moslim zijn? We zijn juni 1011, hoe maak jij op die tijd drie kinderen?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Joop Klepzeiker
Berichten: 258
Lid geworden op: wo apr 13, 2011 1:00 pm

Re: Hallo allemaal...

Bericht door Joop Klepzeiker »

circe schreef:mensen toch. laat die mevrouw toch even haar verhaal doen aub.

Wie zegt dat die kinderen van een moslim zijn? We zijn juni 1011, hoe maak jij op die tijd drie kinderen?
Natuurlijk mag ze haar verhaal doen dat is het punt ook niet.

Goh ze was zwanger van een tunesische behanger en moest trouwen, zo kom je aan een paspoort nietwaar?

ze is pas in 2009 bekeerd maar kan daarvoor best zwanger geweest zijn .bekeren en bevruchten zijn 2 verschillende zaken.

Wie zorg er nu voor de koters?

De belgische belasting betaler?

Ze had het op tijd door, ach wat is op tijd nietwaar nadat je eerst met hem getrouwd ben en de je tot de islaam hebt bekeerd en je met jong hebt laten stoppen.
Ben er weer, was even in de ijskast gezet,wegens een onwelgevallige mening
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Hallo allemaal...

Bericht door Ariel »

Ik vind wat Joop schrijft ook niet leuk, en zeer kwetsend voor miss om te lezen.
Waarom jagen jullie dit soort vrouwen weg met je belachelijke kritiek?
Als ik moet kiezen wie ik liever op het forum heb, Dhr Klepzeikerd of Miss, ( Laat ik ook eens eerlijk zijn ) dan ga ik voor Miss1979.

En laat ik dit ook nog even zeggen.. Je moet wel heel stevig in je schoenen staan om de verleiding van de lieve zoete woorden en verliefde blikken van allochtone mannen te weerstaan.
Als je dat lukt, dan is dat knap en mazzelen, maar als je dat niet lukt ( zoals bij Miss) dan moet je vaak een harde leerschool door maken , en dat is geen pretje.
Dit soort vrouwen die bakken ellende over hun heen gekregen hebben behoor je liefdevol op te vangen en ze alle steun te geven die ze nodig hebben.

En Joop en ook andere gevoelloze figuren moeten hun kritiek voortaan maar voor zich houden, want wij zijn niet geïnteresseerd in hun kwetsende gevoeloosheid.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Re: Hallo allemaal...

Bericht door Dutch »

Joop, enige beleefdheid is hier zeker op zijn plaats, gelieve Miss niet be- of veroordelen, dat geeft geen pas en is zeker niet de stijl van het huis hier.
Heb jij nooit domme dingen in je leven gedaan man?????

Miss, je bent hier meer dan hartelijk welkom, let niet op gezwets aub.

Op dit forum zal je meer dan genoeg materiaal vinden om te staven dat jouw afkeren van de islam het enige zinnige ding is om te doen. Probeer ook je kinderen ervoor te behoeden! Heb dit zelf ook gedaan voor mijn drie kinderen, met zeer goed resultaat moet ik zeggen, ze groeiden op tot vrije mensen.

Kan je ons meedelen wat je precies van ons forum verwacht, zodat we je verwachtingen kunnen inlossen.
Joop Klepzeiker
Berichten: 258
Lid geworden op: wo apr 13, 2011 1:00 pm

Re: Hallo allemaal...

Bericht door Joop Klepzeiker »

Ariel schreef:Ik vind wat Joop schrijft ook niet leuk, en zeer kwetsend voor miss om te lezen.
Waarom jagen jullie dit soort vrouwen weg met je belachelijke kritiek?
Als ik moet kiezen wie ik liever op het forum heb, Dhr Klepzeikerd of Miss, ( Laat ik ook eens eerlijk zijn ) dan ga ik voor Miss1979.

En laat ik dit ook nog even zeggen.. Je moet wel heel stevig in je schoenen staan om de verleiding van de lieve zoete woorden en verliefde blikken van allochtone mannen te weerstaan.
Als je dat lukt, dan is dat knap en mazzelen, maar als je dat niet lukt ( zoals bij Miss) dan moet je vaak een harde leerschool door maken , en dat is geen pretje.
Dit soort vrouwen die bakken ellende over hun heen gekregen hebben behoor je liefdevol op te vangen en ze alle steun te geven die ze nodig hebben.

En Joop en ook andere gevoelloze figuren moeten hun kritiek voortaan maar voor zich houden, want wij zijn niet geïnteresseerd in hun kwetsende gevoeloosheid.
Vang jij ze maar liefdevol op, dan benoem ik ze gewoon wat het is, het maakt mij in deze dus in het geheel niet uit waar jij geintreseed in bent .

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Verwijderd door moderator.


ik keur dat ten zeerste af en zal dat luid en duidelijk verkondigen.
Ben er weer, was even in de ijskast gezet,wegens een onwelgevallige mening
Joop Klepzeiker
Berichten: 258
Lid geworden op: wo apr 13, 2011 1:00 pm

Re: Hallo allemaal...

Bericht door Joop Klepzeiker »

Dutch schreef:Joop, enige beleefdheid is hier zeker op zijn plaats, gelieve Miss niet be- of veroordelen, dat geeft geen pas en is zeker niet de stijl van het huis hier.
Heb jij nooit domme dingen in je leven gedaan man?????

Miss, je bent hier meer dan hartelijk welkom, let niet op gezwets aub.

Op dit forum zal je meer dan genoeg materiaal vinden om te staven dat jouw afkeren van de islam het enige zinnige ding is om te doen. Probeer ook je kinderen ervoor te behoeden! Heb dit zelf ook gedaan voor mijn drie kinderen, met zeer goed resultaat moet ik zeggen, ze groeiden op tot vrije mensen.

Kan je ons meedelen wat je precies van ons forum verwacht, zodat we je verwachtingen kunnen inlossen.
Ik beoordeel en veroordeel zeer zeker wel, dat is mijn recht, xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx verwijderd door moderator. En zich dan ook nog even bekeerd heeft tot de islaam!

Wat ben ik blij dat ik geen barricade figuur bent, ik zou jullie niet naast mij en achter mij vertrouwen.
Ben er weer, was even in de ijskast gezet,wegens een onwelgevallige mening
Joop Klepzeiker
Berichten: 258
Lid geworden op: wo apr 13, 2011 1:00 pm

Re: Hallo allemaal...

Bericht door Joop Klepzeiker »

Waarom geef je mij niet een ban?

Omdat ik een domme doos een domme doos noemt??

Of zijn we hier nu ook al zo politiek correct dat we een kip zonder kop geen kip zonder kop meer mogen noemen.
Ben er weer, was even in de ijskast gezet,wegens een onwelgevallige mening
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Hallo allemaal...

Bericht door Monique »

Joop Klepzeiker schreef:Ik beoordeel en veroordeel zeer zeker wel, dat is mijn recht,
En welk "recht" is dat dan? Wie heeft je dat "recht" gegeven?
Je lijkt wel een moslim die alle kafir ziet als onrein en waard om af te schieten.
Je lijkt wel zo'n mafketel die vindt dat verkrachte vrouwen het aan zichzelf te danken hebben.

Jij bent zo'n figuur waardoor mensen zich bekeren tot de koran. Wanneer ik dingen van je lees krijg ik zelf ook die neiging.

Reageer je ook zo wanneer een witte atheïstische/christelijke Nederlander een vrouw met leugens en bedrog misleidt en dat ze met 3 kinderen in de sjit zit?
En zich dan ook nog even bekeerd heeft tot de islaam!
Wanneer een vrouw zich bekeerdt tot chistendom vind je dat uiteraard net zo belachelijk.
Wat ben ik blij dat ik geen barricade figuur bent, ik zou jullie niet naast mij en achter mij vertrouwen.
Jij bent inderdaad geen barricadefiguur. Je hebt alleen een grote scheldbek op internet en je zult de eerste zijn die zijn hol aanbiedt aan de eerste de beste moslim die zegt "buk".
Ik vind je een walgelijk en zeer dom figuur. :yuk:
Laatst gewijzigd door Monique op zo jun 12, 2011 2:47 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Amorele atheistische nitwit
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Hallo allemaal...

Bericht door Monique »

Joop Klepzeiker schreef: Of zijn we hier nu ook al zo politiek correct dat we een kip zonder kop geen kip zonder kop meer mogen noemen.
Snap jij nu echt niets?
Miss komt hier omdat ze haar fout inziet en hulp nodig heeft.
Het enige dat jij doet is haar inwrijven dat ze een fout gemaakt heeft......dat weet ze al hoor.....duh....

En dan ook nog op een zeer onbeschofte, arrogante manier waar menig moslim nog wat kan leren.

Ik hoop juist dat veel vrouwen de weg naar FFI weten te vinden en zich durven losmaken van islam.
Met reacties als de jouwe zal dat dus niet gebeuren want dan komen ze van islam direct in de hel terecht.
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Hallo allemaal...

Bericht door Ariel »

Joop Klepzeiker schreef:Waarom geef je mij niet een ban?

Omdat ik een domme doos een domme doos noemt??

Of zijn we hier nu ook al zo politiek correct dat we een kip zonder kop geen kip zonder kop meer mogen noemen.
Wij geven zelden een ban aan leden. Wat dat betreft zijn we op dit forum enorm coulant. Jij kan hier zeggen wat he wilt , als jij je maar aan de huis regels houdt, maar die heb jij daarnet dus met voeten overtreden.
Ik plak ze hier even voor je, maar kijk ook zelf nog even naar de andere huis regels. http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... f=1&t=8161" onclick="window.open(this.href);return false;
Er zijn 3 vuistregels op het forum van Dutch.Faithfreedom.org die iedereen moet onthouden. Deze zijn er om het forum interessant, gezellig en werkbaar te houden. Iedere gebruiker wordt geacht deze regels te kennen en zich er aan te houden.

1.We houden ons aan de wet
2.Beleefdheid is essentieel voor een goede discussie.
3.De moderatie is baas over het forum en beslist dus.

Richtlijnen voor gedrag
Probeer de volgende richtlijnen en gedragsregels in acht te nemen.

Opzettelijk kwetsen d.m.v. persoonlijke kwetsende teksten en/of afbeeldingen te plaatsen is niet toegestaan. Wees vriendelijk voor elkaar.
Wat mij betreft mag jij MIJ een doos noemen, en als je er dan ook blond bijschrijft dan ben ik helemaal happy, ( ik ben namelijk niet te kwetsen) maar als je onze kwetsbare gasten gaat beledeigen dan trek ik een van lijn tot hier toe en niet verder. .

En als je dat niet zint, dan moet je maar een forum zoeken waar jij je poep wel kwijt kan.

Vriendelijke groet.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Joop Klepzeiker
Berichten: 258
Lid geworden op: wo apr 13, 2011 1:00 pm

Re: Hallo allemaal...

Bericht door Joop Klepzeiker »

Joop Klepzeiker schreef: je reactie staat bol van de aannames en is geheel en alleen ontleent aan je emoties en niet aan je verstand.
Pak eens een spiegel. :sly:

Ik heb er soms ook moeite mee, want ik denk ongeveer gelijk. Maar probeer je te realiseren dat dit NIET Stormfront is, of een rechtse site. We zijn conservatief, en de bedoeling van dit forum is om mensen te helpen van het mohammedanisme af te komen. Door mensen direct aan te spreken met: Zo, vieze moffenhoer. Hoe voel je je nou? help je niemand. Daar jaag je alleen mensen mee weg.

Uiteindelijk heb je daar jezelf het meeste mee. Immers, iemand die problemen heeft met het mohammedanisme en daar graag vanaf wilt gaat hier niet terug komen. Grote kans dat ze zegt: nou, als mijn landgenoten er zo over denken kan ik net zo goed mohammedaan blijven en streng in de leer worden. Alles is beter dan dit.

Wanneer kan je een nieuw iemand de volle laag geven? Zoals die dame die hier slachtvee kwam recruteren, om door Rene Damen en dr. Kromzwaard en publique gekeeld te kunnen worden. Of wanneer iemand zoals Dahyia ronduit zegt: ik wil dolgraag weg uit dit walgelijke heidense land. (Nadat ze haar dure opleiding op onze kosten gevolgd heeft.) In alle andere gevallen dus niet. Als je niks positiefs weet te zeggen, hou dan je mond.
Ben er weer, was even in de ijskast gezet,wegens een onwelgevallige mening
Joop Klepzeiker
Berichten: 258
Lid geworden op: wo apr 13, 2011 1:00 pm

Re: Hallo allemaal...

Bericht door Joop Klepzeiker »

Monique schreef:
Joop Klepzeiker schreef: Of zijn we hier nu ook al zo politiek correct dat we een kip zonder kop geen kip zonder kop meer mogen noemen.
Snap jij nu echt niets?
Miss komt hier omdat ze haar fout inziet en hulp nodig heeft.
Het enige dat jij doet is haar inwrijven dat ze een fout gemaakt heeft......dat weet ze al hoor.....duh....

En dan ook nog op een zeer onbeschofte, arrogante manier waar menig moslim nog wat kan leren.

Ik hoop juist dat veel vrouwen de weg naar FFI weten te vinden en zich durven losmaken van islam.
Met reacties als de jouwe zal dat dus niet gebeuren want dan komen ze van islam direct in de hel terecht.
Moet nu even weg kom strak hier nog wel op terug.
Zo ben er weer.

Ze ziet haar fout veelte laat in en de schade is al aangericht, ze heeft de “shahaadah” uitgesproken, een illegaal aan een paspoort geholpen en een paar mo-slimpjes op de wereld gezet.

Sommige fouten zijn niet te herstellen, ondanks dat jij dat o zo graag wil.

Moreel gezien is ze fout als de pest,en onbetrouwbaar, jij mag ze willen helpen.

Ik denk meer aan een uitspraak van stalin, over idioten en nuttige idioten.

Volkomen verspilde energie, die je beter kan gebruiken om bijvoorbeeld dat andere geval van die dame met die 3 kinderen te helpen.

Maar ach pragmatisch en logisch redeneren schijnt uit de mode te zijn.
Laatst gewijzigd door Joop Klepzeiker op zo jun 12, 2011 4:56 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Ben er weer, was even in de ijskast gezet,wegens een onwelgevallige mening
Plaats reactie