Sadisme is de rechtvaardiging van Allah

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Sadisme is de rechtvaardiging van Allah. Blijkt telkenmale

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef:
miss1979 schreef:ja kijk, mijn man is gene gewone..
Kan je hem niet vergiftigen?
In bepaalde gevallen staat de islam dit toe. Het is toch zelfverdediging? En bovendien maakt jouw man door zijn gedrag een ongelovige indruk. Nou, dan weet je het wel wat dit soort mensen te gebeuren staat . . . volgens de Koran.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Sadisme is de rechtvaardiging van Allah. Blijkt telkenmale

Bericht door mercator »

Allah de sadist schreef: In bepaalde gevallen staat de islam dit toe. Het is toch zelfverdediging? En bovendien maakt jouw man door zijn gedrag een ongelovige indruk. Nou, dan weet je het wel wat dit soort mensen te gebeuren staat . . . volgens de Koran.
Allah heeft gelijk. Je zal het Paradijs binnentreden als je je echtgenoot thee met rattenvergif voert. Mss vat hij zijn ellendige dood wel op als een vorm van Jihad.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Sadisme is de rechtvaardiging van Allah

Bericht door Dhana »

Zoek in het geniep een onderduikadres. Bestel online een burka. Trek die aan en neem je kinderen onder de arm en ga er vandoor. Als het een Amerikaanse lukt uit Iran, moet het voor jou helemaal een peulenschil zijn.

Sorry, hoor maar je slachtoffergedrag begint me nogal te irriteren.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Sadisme is de rechtvaardiging van Allah

Bericht door Scarlatti »

Dhana schreef:Zoek in het geniep een onderduikadres. Bestel online een burka. Trek die aan en neem je kinderen onder de arm en ga er vandoor. Als het een Amerikaanse lukt uit Iran, moet het voor jou helemaal een peulenschil zijn.

Sorry, hoor maar je slachtoffergedrag begint me nogal te irriteren.
exact! Doen en wegwezen!Neem een andere naam aan, verf je haar, doe gekleurde contactlenzen in, bleek je zoontje op en je bent weg!
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Sadisme is de rechtvaardiging van Allah

Bericht door Schepsel »

Open deur: Laat je kind niet bij die geflipte vent. Geen smoesjes. Verantwoordelijkheid. Een kind heeft niks aan smoesjes. Mijn vader heeft me meer dan genoeg sjit gegeven omdat het een fakt ap kees is/was. Doe dat zo'n kind niet aan.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Sadisme is de rechtvaardiging van Allah. Ramadan ook!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Het begrip Allah heeft alleen waarde voor diegene die waarde aan Allah toekent.

Conclusie? Mohammed-vreters zijn de meest stompzinnige achterbakse misselijkmakende lafhartige godsdienstwaanzinnigen die een mens zich maar kan voorstellen.

Bewijs?

Want zo gaat dat in ONZE kennismaatschappij waar ook de jood Einstein lid van was. Zonder bewijs geen WAARHEID!

De wereld wil van mij een simpel actueel bewijs?

RAMADAN!
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie