mijn dagelijkse strijd

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
miss1979
Berichten: 136
Lid geworden op: do jun 09, 2011 8:31 pm

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door miss1979 »

mercator schreef:
Teva Teff schreef: Waar blijft de foto?
Ja ik vraag me dat ook af, met privacy kan het niks te maken hebben want je herkent toch iemand niet met zo'n beulskap op de kop?
Als ze trots genoeg is om op straat te paraderen in Mohammedaanse tooi kan een fotootje op internet toch helemaal geen kwaad?
Kom op met die foto !

moslimas horen eigenlijk niet met een foto op internet te staan. Hoofddoek of niet.
Ziet dat mannen er op gaan geilen... :razz:
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door Dhana »

miss1979 schreef:
mercator schreef:
Teva Teff schreef: Waar blijft de foto?
Ja ik vraag me dat ook af, met privacy kan het niks te maken hebben want je herkent toch iemand niet met zo'n beulskap op de kop?
Als ze trots genoeg is om op straat te paraderen in Mohammedaanse tooi kan een fotootje op internet toch helemaal geen kwaad?
Kom op met die foto !

moslimas horen eigenlijk niet met een foto op internet te staan. Hoofddoek of niet.
Ziet dat mannen er op gaan geilen... :razz:

Ik dacht het er mee te maken had dat er geen afbeelding gemaakt mag worden van alles dat een ziel kan hebben. In dat geval is het weer dan geen punt om foto van een moslim(a) te plaatsen. Die zijn al lang reddeloos verloren waar het een ziel hebben betreft.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89873
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door Ariel »

Dhana schreef:

Ik dacht het er mee te maken had dat er geen afbeelding gemaakt mag worden van alles dat een ziel kan hebben. In dat geval is het weer dan geen punt om foto van een moslim(a) te plaatsen. Die zijn al lang reddeloos verloren waar het een ziel hebben betreft.
Daar heb jij weer gelijk in Dhana...Jij bent goeeeeeeeeed zeg!!!!!! :rock:
Als je nu een foto of een tekening van een levend wezen maakt, dan vraagt Allah als je dood bent, en naakt voor hem staat, of je een levend wezen kan scheppen, en dat kan je dan niet.
En dan is het tijd voor het hellevuur. :mrgreen:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door Dhana »

Ariel schreef:
Dhana schreef:

Ik dacht het er mee te maken had dat er geen afbeelding gemaakt mag worden van alles dat een ziel kan hebben. In dat geval is het weer dan geen punt om foto van een moslim(a) te plaatsen. Die zijn al lang reddeloos verloren waar het een ziel hebben betreft.
Daar heb jij weer gelijk in Dhana...Jij bent goeeeeeeeeed zeg!!!!!! :rock:
Als je nu een foto of een tekening van een levend wezen maakt, dan vraagt Allah als je dood bent, en naakt voor hem staat, of je een levend wezen kan scheppen, en dat kan je dan niet.
En dan is het tijd voor het hellevuur. :mrgreen:

Dan had Isa wel mazzel met zijn vogeltjes gemaakt uit klei. Die zit nu recherzij van allah. Alhoewel mij dat persoonlijk meer van de hel weg lijkt te hebben.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door H.Numan »

garieba schreef:Maar moslims beledigen, dat mag weer wel want dat valt onder de ´vrijheid van meningsuiting´. Snappen jullie het nog? Ik niet.
Dat is meer dan overduidelijk, dom halal gansje. Je snatert over zaken waar je totaal geen verstand van hebt.
Je mag mensen niet beledigen. Zelfs niet als ze lid zijn van de NSB, zoals jij. Of als ze als uitvreter mijn land proberen te koloniseren.
Antisemitisme is discriminatie, en niet zo'n beetje ook. Een neger kan er niks aan doen dat hij zwart is. Homo's kiezen er niet voor om homo te zijn.

En dat is dus waar jij compleet de fout in gaat. Want volgens jouw geloof MOET je joden beledigen, en is antisemitisme niet lasterlijke haat maar de waarheid. Volgens jouw geloof zijn zwarten slaven. Zijn ze altijd geweest, en zullen ze altijd blijven. Volgens jouw geloof is homo zijn een keuze. Hetgeen inhoudt dat jij dus eigenlijk een lesbo bent, maar je kiest er voor om je te laten palen door je eigenaar.

Mohammedanen beledigen mag ook niet. Mohammedanen genieten dezelfde bescherming die anderen ook genieten en die ze absoluut nooit aan anderen gunnen.

Dus ik stel voor dat je je VMBO brugklas gewoon afmaakt, en dan terug komt op dit onderwerp. Waarschijnlijk schaam je je dan dood voor dit oerend domme gesnater.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door Dhana »

Ik word ook zo mies van datpubergekokketeer. Op OI is dat ook een tijdje in de mode geweest: Ik denk er ernstig over na de hijab te gaan dragen. Ohh.. mashallah oegtie. Als je denkt dat er werkelijk aan toe bent... Gewoon je hoofd recht omhoog en je niets aantrekken van al die blikken op straat. Jij doet het omwille van allah en laat de kaffir maar een stevig poepie ruiken. En dan de muzelmanntjes. Die komen dan met gedichten en youtubefilmpjes die de schoonheid van de gesluierde moslima bejubelen. Zum kotzen :yuk:

Net zoals dit aandachtsgeile typje waarvan ik ook sterk vermoed dat ze meer aandacht besteedt aan mensen op straat die haar kopvod zouden bekritiseren dan dat ze werkelijk iets presteert op school. Maar dat hoeft ook niet want als het allemaal zo uitwerkt als dat ze wenst, wordt ze op een mooie dag ten huwelijk gevraagd door een muzelmannetje die haar der rest van haar leven van eten, kleding en onderdak voorziet waarvoor zij in ruil op commando haar benen voor hem spreidt. Alles uiteraard geheel conform de islamitische traditie uit het jaar kruik.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door silkyboxershortXL »

Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door Scarlatti »

Dhana schreef:
garieba schreef:Joden beledigen mag niet, want dat valt onder antisemitisme. Negers beledigen mag ook niet, want dat valt onder racisme. Homo´s beledigen mag ook niet, want dat valt onder discriminatie. De koningin beledigen mag ook niet, want dat valt onder majesteitschennis. De scheidsrechter beledigen mag ook niet, want dan wordt de hele voetbalwedstrijd stilgelegd. Maar moslims beledigen, dat mag weer wel want dat valt onder de ´vrijheid van meningsuiting´. Snappen jullie het nog? Ik niet.
Begrafenissen verstoren valt dan weer niet onder de noemer beledingen? Nederlandse meiden die niet reageren op moslimadvances voor hoer uitmaken ook niet? Volgens mij maakte allah's meest geliefde boodschapper negers uit voor krentenkoppen. Dus waar heb je het jij het over? Mensen als oorlogsbuit gevangen nemen en de vrouwen verkrachten alvorens ze door te verkopen is niet erger dan een beledigen? Hoe denkt allah in de koran over Joden en christenen? Als de god van de islam als een viswijf te keer gaatover mensen, maak jij de druk over menselijke "beledigingen"'?? Hoe verzin je het?

En zou je goed zo willen zijn om je posts niet in grote letters te plaatsen. Dat valt binnen de internettaal namelijk onder de noemer schreeuwen. Op straat en thuis kan je te keer gaan over de kaffir. Hier heb je je te gedragen.

misschien wisten jullie dit nog niet over die begrafenissen verstoren? dan NU wèl...

http://hoeiboei.blogspot.com/2011/06/be ... islam.html" onclick="window.open(this.href);return false;


nu weten we WAAROM die islamieten ONZE begrafenisrituelen VERSTOREN!! ze MOGEN dat volgens hun korannetje!!!

Begraven onder de islam door Hans Jansen de Arabist]

De islam verbiedt het om rituelen en symbolen van andere godsdiensten dan de islam in het openbaar te tonen. De islam is goed, en dus is niet-islam niet goed. Niet-islam moet bestreden en weggewerkt worden. Wie dat wil kan op de leesplank in de moskee boeken vinden waarin dat rustig wordt uitgelegd. Google eventueel zelf ook eens op bookshelf en mosque en radical als u het niet gelooft, dat scheelt voetnoten.

Dat -radical- moet erbij omdat u anders te veel treffers krijgt, niet omdat het alleen om de radicale islam zou gaan. Het gaat om de gewone standaard sharia-handboeken, die
voortdurend opnieuw gedrukt en herdrukt worden. U weet wel, die sharia die volgens hooggeleerden van de Leidse universiteit voor 95% identiek is aan het Nederlands recht.

Dit verbod op openbare manifestaties van andere godsdiensten dan de islam gaat terug op een oud edict waarvan moslims geloven dat een van de eerste kaliefen, Kalief Umar, het heeft uitgevaardigd. Het edict heet dan ook -de Voorwaarden van Umar-, in het Arabisch shuruuT 3umar. De vrienden van de islam noemen het meestal -het pact van Umar-, maar het is geen pact, het is een eenzijdig stuk. Het is een dictaat, geen overeenkomst.

Onder de bepalingen van dit edict vallen onder meer kerktorens, kerkgebouwen, kerkmuziek, en het zichtbaar dragen van het christelijke symbool van het kruis, bijvoorbeeld door een Amsterdamse trambestuurder, of Sinterklaas. Zelfs het groot onderhoud aan een kerkgebouw wordt bij dit edict verboden. Daar is de Zwitserse minarettenwet echt helemaal niks bij.

Uiteraard vallen ook begrafenissen onder dit edict. Begrafenissen worden in het edict zelfs expliciet genoemd. Het is vanuit de islamitische cultuur gezien natuurlijk ondenkbaar dat een begrafenis of crematie geen religieus ritueel zou zijn. Begrafenissen zijn ook inderdaad zelfs in het seculiere Nederland vaak een religieus ritueel.

Wie naar een begrafenis toekomt, geeft aan dat hij met de overledene verbonden is. Dat is hij juist niet, want hij leeft en de overledene is dood. Het ritueel van de begrafenis wil die tegenstelling opheffen door de dode aan de aarde en de gemeenschap terug te geven. Dat is een vorm van religie. Religie die concurreert met de islam is volgens de islam verboten, Arabisch Haraam.

De rotjongetjes in Amersfoort zullen die boeken op de leesplank in de moskee toch wel niet gelezen hebben? Nee, dat klopt, lezen is hun hobby niet. Maar de inhoud van die boeken wordt naverteld, herverteld en doorverteld, thuis en op school. De meeste christenen hebben ook de eerste vijf Bijbelboeken van Genesis tot Deuteronomium niet gelezen. Toch weten ze meestal wel wie Kaïn en Abel zijn, en zijn ze vertrouwd met het gebod -Hebt uw naaste lief als u zelf-, en dat gebod komt daar vandaan.

Het zou mooi zijn als er een oplossing voor dit soort ordeverstoringen gevonden zou kunnen worden. Schoolkinderen streng straffen? Dat gaat in Nederland niet gebeuren, het is hier Syrië niet. Meer dan dit signaleren is voorlopig niet mogelijk. Maar als het waardig begraven onder de islam nu al zo moeilijk is, zou het geen kwaad kunnen enige bezinning te plegen op de vraag wat of er gebeurt als de islam nog meer macht en invloed krijgt dan op dit moment het geval is.
Laatst gewijzigd door Scarlatti op ma jul 11, 2011 11:22 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door mercator »

Verstoren van een begrafenis is geen kwajongensstreek van moslims, maar een door de omgeving en ouders aangemoedigde manifestatie van Mohammedanisme. Daar krijgen ze goede punten voor.
Is er al onderzoek gedaan naar de religieuze component van "gewone" moslimcriminaliteit, overvallen, roofmoorden, car-jackings etc. ? Ik zou wel s willen weten in hoever zulke zaken niet "cultureel", maar religieus geïnspireerd zijn. Maw, denkt een Marokkaan tijdens het stelen dat hij een vorm van Jihad aan het plegen is ?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door Scarlatti »

het staat hierboven keurig beschreven beste Mercator door Hans Jansen de arabist.... t is een làng stuk, ik geef t toe, maar t stààt er waaròm die kloodtzakken dat doen...
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door mercator »

Scarlatti schreef:het staat hierboven keurig beschreven beste Mercator door Hans Jansen de arabist.... t is een làng stuk, ik geef t toe, maar t stààt er waaròm die kloodtzakken dat doen...
ja, maar ik ben benieuwd naar die "godsdienstige" component in hun criminaliteit. Ik kan me zo voorstellen dat daar nooit onderzoek naar gedaan is want de standaardvraag dacht je aan Allah of Mohammed tijdens je overval ? zal niet gesteld mogen worden bij een strafonderzoek.
Het is wél algemeen geweten dat criminelen in de moslimgemeenschap als helden beschouwd worden, dat wijst toch in die richting, nl. dat een moslim niet alleen een auto steelt omdat hij die graag wil, maar ook omdat zo iets een goede daad is voor Allah.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door Scarlatti »

godsdienstige component??? volgens mij kennen ze dat woord niet eens laat staan de betekenis, volgens mij hebben ze dat ook niet nodig, ze komen toch overal mee weg en àls ze al eens berecht worden liegen ze alsof t gedrukt staat!
Buiten dat is een moslim àlles toegestaan als het in hun (moslim) straatje uitkomt en sowieso is àlles tegen de niet-moslim geoorloofd! dat is jihaaaaad... hassanaths of zoiets verdienen... :yuk:
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door Manon »

mercator schreef:
Scarlatti schreef:het staat hierboven keurig beschreven beste Mercator door Hans Jansen de arabist.... t is een làng stuk, ik geef t toe, maar t stààt er waaròm die kloodtzakken dat doen...
ja, maar ik ben benieuwd naar die "godsdienstige" component in hun criminaliteit. Ik kan me zo voorstellen dat daar nooit onderzoek naar gedaan is want de standaardvraag dacht je aan Allah of Mohammed tijdens je overval ? zal niet gesteld mogen worden bij een strafonderzoek.
Het is wél algemeen geweten dat criminelen in de moslimgemeenschap als helden beschouwd worden, dat wijst toch in die richting, nl. dat een moslim niet alleen een auto steelt omdat hij die graag wil, maar ook omdat zo iets een goede daad is voor Allah.
ik weet niet. Mohammedanen houden geen begrafenisstoet voor hun vrouwen dat weet ik. Ik vermoed dat die snel snel ergens in de woestijn worden ondergegraven zonder steen en dat is het. Er is inderdaad weinig "grafcultus" in die cultuur. Daarom mogen wij onze ouders ook niet meer een waardige uitvaart geven.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door Dhana »

circe schreef:
mercator schreef:
ik weet niet. Mohammedanen houden geen begrafenisstoet voor hun vrouwen dat weet ik. Ik vermoed dat die snel snel ergens in de woestijn worden ondergegraven zonder steen en dat is het. Er is inderdaad weinig "grafcultus" in die cultuur. Daarom mogen wij onze ouders ook niet meer een waardige uitvaart geven.
Is dat waar??? Mijn lieve hemel. Waarom is dat dan?
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door Manon »

vrouwen mogen ook niet aanwezig zijn op de begrafenis van mannen: dat is een hele mannenzaak. Uitzondering werd ooit gemaakt voor Beatrix bij de begrafenis van koning Hoessein van Jordanie.

Maar ik denk gewoon dat vrouwen totaal niet de moeite zijn om veel heisa rond te verkopen als ze niet alleen oud en versleten maar ook nog eens dood zijn. Good riddance en maken dat ze weg is. In Saudi worden ze in alle geval niet met een steen herinnerd. niks.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door Dhana »

circe schreef:vrouwen mogen ook niet aanwezig zijn op de begrafenis van mannen: dat is een hele mannenzaak. Uitzondering werd ooit gemaakt voor Beatrix bij de begrafenis van koning Hoessein van Jordanie.

Maar ik denk gewoon dat vrouwen totaal niet de moeite zijn om veel heisa rond te verkopen als ze niet alleen oud en versleten maar ook nog eens dood zijn. Good riddance en maken dat ze weg is. In Saudi worden ze in alle geval niet met een steen herinnerd. niks.

Dat zou heel goed kunnen. Zo heb ik eens een youtubefilmpje gezien waar een sheikh zijn dochter naar een vriend bracht die die dag weduwnaar was geworden. De gulle gever kon het niet aanzien dat zijn vriend ook maar één nacht alleen in bed moest doorbrengen.

En de nieuwe moslima's maaar kirren dat ze eindelijk niet meer als lustobject worden beschouwd. :laugh1:
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Alba
Berichten: 729
Lid geworden op: zo sep 03, 2006 4:11 pm
Locatie: Aarde

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door Alba »

Waar is Garieba ondertussen gebleven? Er liggen nog wat vragen voor haar open, maar het is verdacht stil aan die kant. De examens zijn al achter de rug, dus die smoes kan ze ook niet gebruiken. Kennelijk was de bittere pit onder het suiker van de islamvrucht voor haar even teveel geworden. Misschien voelt ze zich meer thuis bij fora waar ze met open armen en strakke hidjaabs wordt binnengehaald als de zoveelste mosselh##r die is overgelopen naar de vijand.
Gebruikersavatar
Q'boem
Berichten: 103
Lid geworden op: vr jun 10, 2011 10:57 pm

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door Q'boem »

Alba schreef:Waar is Garieba ondertussen gebleven? Er liggen nog wat vragen voor haar open, maar het is verdacht stil aan die kant. De examens zijn al achter de rug, dus die smoes kan ze ook niet gebruiken. Kennelijk was de bittere pit onder het suiker van de islamvrucht voor haar even teveel geworden. Misschien voelt ze zich meer thuis bij fora waar ze met open armen en strakke hidjaabs wordt binnengehaald als de zoveelste mosselh##r die is overgelopen naar de vijand.
Met een beetje geluk is ze op vakantie naar het heimweeland van manlief, en met nog meer geluk vindt ze het daar zo geweldig in dat islamparadijs dat ze er voor altijd blijft.
Opgeruimd staat netjes, en zo is het maar net.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door Dhana »

Waar heb je het eigenlijk over, pathetische blaaskaak?

Ik zal eens gaan proberen door een islamitische stad te gaan lopen met een megakruis om mijn nek. Kijken of ik dan ook zo'n strijd moet leveren of dat ik het meer dan 2 uur overleef. Ook heel leuk is te proberen een bijbel mee te nemen in je bagage als je een golfstaat binnen wilt komen.

Je moet je ogen van onder je kopvod uit je hoofd schamen, drama queen.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Mahalingam
Berichten: 52306
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door Mahalingam »

Hier de dagelijkse strijd van een stel meiden zonder hoofddoek in een kansenwijk .
Uitzending gemist:
http://beta.uitzendinggemist.nl/aflever ... ofddoek-af
Rauw & Puur zonder hoofddoek
Documentaireserie Roethof laat de strijd zien van jonge moslimmeisjes die geen hoofddoek willen dragen, die houden van een borrel en vallen op jongens die juist niet van Marokkaanse origine zijn.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door Schepsel »

Ha, ik had ook niet verwacht dat garieba terug zou komen! De draad duikt weer op, mijn voorspelling komt denk ik wel uit. Een dappere strijdster hoor.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door Monique »

Garieba terug?
Waar dan?
Ze is geen velden of wegen te bekennen.
Amorele atheistische nitwit
Nick
Berichten: 166
Lid geworden op: do jul 09, 2009 8:14 am

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door Nick »

Monique schreef:Garieba terug?
Waar dan?
Ze is geen velden of wegen te bekennen.

Ze zal wrs ook niet meer terugkomen.De waarheid is haar ingepeperd en daar kunnen de meeste moslims
heel slecht tegen.Ze zit zeer waarschijnlijk op Marokko.nl; daar heeft ze genoeg medestanders om tegen
alles aan te schoppen wat niet-moslim is.De hypocrisie
Plaats reactie