mijn dagelijkse strijd

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door mercator »

Teva Teff schreef: Of meer op deze?
Afbeelding
Doe mij deze maar, die lijkt het meest op een smurf.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Teva Teff

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door Teva Teff »

De zwembadlastpost.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door mercator »

Ik las hier ergens dat onze bekeerlinge hier in een kapsalon werkt. Voor mij is alleszins één ding duidelijk, als ik in een kapsalon kopvodden zie wordt het haar van Mercator alvast elders geknipt. En in mijn ruime omgeving denken we er allemaal zo over.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Bodhi
Berichten: 119
Lid geworden op: di nov 30, 2010 6:11 pm

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door Bodhi »

mercator schreef:Ik las hier ergens dat onze bekeerlinge hier in een kapsalon werkt. Voor mij is alleszins één ding duidelijk, als ik in een kapsalon kopvodden zie wordt het haar van Mercator alvast elders geknipt. En in mijn ruime omgeving denken we er allemaal zo over.
Net zoals hier bij de Appie Hein.. bij enkele kassa's zit een kopvod.. nou ook al is de rij daar het kortste dan nog sluit ik liever aan bij een andere kassa zonder kopvod. Ook bij de Apotheek, onlangs geweigerd me door zo'n kopvodmadam te laten helpen, dus ik eiste een andere apothekersassistente en kreeg die overigens netjes. Plots waren er meerdere cliënten die ineens ook alleen maar door de assistente die mij hielp ook geholpen wensten te worden :laugh1: Kopvodmadam werd kwaad en begon te schelden en te vloeken en racistische taal uit te laten als ''stomme kaaskoppen'', ''kanker-hollander'' e.d. grove taal waarop de Apotheker uit zn kantoortje kwam en die kopvodtheemuts naar achteren dirigeerde :laugh1:
Vind het niet bepaald fijn om geholpen te worden door een wandelende lappendeken
Gebruikersavatar
Bodhi
Berichten: 119
Lid geworden op: di nov 30, 2010 6:11 pm

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door Bodhi »

mercator schreef:
Teva Teff schreef: Of meer op deze?
Afbeelding
Doe mij deze maar, die lijkt het meest op een smurf.
Wat dacht je van deze, en rasechte smurf: :laugh1:

Afbeelding


Gargamel: Ik haaaaaaaaaaaat smurfen.. Azrael.... Pak ze!! :laugh1:

Afbeelding
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door Monique »

Bodhi schreef:Wat dacht je van deze, en rasechte smurf: :laugh1:

Afbeelding
Ik snap niet dat die islamietjes zo janken wanneer ze uitgelachen worden.
Ze lokken het zelf uit hoor.

Maar..... nog altijd beter dan wat er gebeurt in islamterritoria; daar wordt niemand uitgelachen die niet vodoet aan de "norm".... die wordt gewoon opgeruimd......
En maar janken en klagen en zeuren die islamietjes.
Amorele atheistische nitwit
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door Dhana »

garieba schreef:
Ik denk toch echt dat ik als nlse het recht heb om hier te verblijven heb immers een nederlands paspoort ben hier geboren heb nederlandse ouders.
welke achtergrond je ook hebt iedereen die een nederlands paspoort heeft of verblijfsvergunning mag hier dus verblijven ongeacht je geloof.
Je bent een typisch geval van een suikermoslima. Je staat op je rechten die de seculiere wetgeving van Nederland in jouw persoonlijk voordeel uitwerkt. En dat vermeng je met je religie. Zo gaat dat niet binnen de islam. Daar is in de eerste plaats de sharia van toepassing. Maar dat verandert uiteraard weer als je je voordeel kunt halen uit onze seculiere wetgeving en daar beroep je je op als het je beter uitkomt. Akls diezekfde wetgever op een gegeven moment besluit dat het dragen van en hoofddoekje verboden is, heb je dat maar net zo te accepteren als dat de wetgeving in eigen voordel accepteert. Ik heb een tuintje en ben gek op paarden. Volgens de wet mag ik daar geen paard in parkeren. Ik kan pathetisch en hysterisch gaan gillen dat ik onderdrukt word, een paard in een huistuintje is en blijft verboden.
Het hele hoofddoeken verbod is onzin waarom zou die er moeten komen?
Ik hoor de nietmoslims altijd maar zeggen dat we onderdrukt worden maar door wie eigelijk?
Ik word niet onderdrukt door mijn ouders broers,of man....maar door de regering,want die zouden dus kunnen gaan bepalen wat ik wel en niet mag dragen,dat is toch van de gekke
.

Natuurlijk is er geenm moslim die het in zijn hoofd haalt toe te geven dat de islam een manupulerende sekte is. Als ze dat zouden doen hangt ze hel als het zwaard van Democles boven het hoofd. Google voor de gein eens op: the rubbish people of Caïro. Dan kun je zien wat onderdrukking werkelijk inhoudt.

Dus of iemand nou in een niqab wil rondlopen of in een korte rok dat moeten ze zelf bepalen.
Dt kan jij vinden maar als geile moslimknaapjes vinden dat ze naar hartelust mogen graaien onder die minirokjes wordt het een geheel ander verhaal.

Je zou jezelf eens af moeten vragen, waarom zulke vrijgevochten westerse vrouwen toch kiezen voor Islam als de Islam vrouwonvriendelijk zou zijn.
In de Islam is er absoluut geen verschil tussen man en vrouw in relatie tot God,beiden is er de belofte gedaan een beloning te krijgen voor goed gedrag en een straf voor slecht gedrag.
man en vrouw zijn nou eenmaal niet gelijk,maar we zijn zeer zeker wel gelijkwaardig.
Man en vrouw zijn zo gelijk binnen de islam dat meiden het niet in hun hoofd moeten halen zich te vertonen in discotheek of zwembad. Wat uiteraard weer geheel anders is voor de mannetjes. Ik weet niet met voor blinde vlek jij de koran, soenan en ahadith leest. Vrouwen zijn de helft waar waar het mannen aangaat. Zowel waar het de sharia aangaat als in het dagelijks leven waar vrouwen gezien worden als hystersiche wezens die niet eens naar een begrafenis van een geliefde aanwezig mogen zijn. En dan heb ik heb ik het nof maar over het topje van de ijsberg.
Wat betreft het verhuizen naar een islamitsche land,ik zou niet liever willen.
Maar dat is ook niet zo 1 2 3 geregelt.
Mijn man heeft hier een goeie baan ik heb hier mijn eigen kapsalon.
Als we op dit moment zomaar zouden verhuizen zijn we niet zeker van een inkomen,
aangezien we 2 kindjes hebben moet dat dus wel allemaal zo zijn.
Dus zet jij je religieuze principes opzij uit financiële overwegingen en profiteer je liever van al dat moois dat de westerse wereld wel kan bieden. Als je een grote meid was zou je de rest van die islamitische wereld en landen voor lief nemen.
wat betreft het naroepen van vrouwen,
ook ik heb dat als westerse vrouw meegemaakt want ook ik heb zonder hoofddoek gelopen.
Maar denk je dat niet jongen op de straat die dat soort dwaze dingen roepen ook maar iets van
de islam afweten of praktiseren?
Niemand heeft het recht om jou of andere vrouwen die geen hoofddoek dragen uit te schelden.
Als ik een dochter zou hebben en ze zouden dat soort dingen roepen hadden ze toch ook een probleem.


Ik moet altijd zo lachen om dat "onislamitische gedoe" waar maar geen eind aan gemaakt wordt door imams en aanverwante artikelen. Die houden zich kennelijk bezig met hele andere zaken, wat die ook mogen zijn. Ik
ik wil best met jou over die dingen discussiëren ik loop daar niet voor weg zolang dat maar op een normalen manier gebeurt.
In dat kinderachtige gedoe wat ik van sommige hier lees,daar heb ik gewoon geen zin in en doe
daar ook niet aan mee.
We zijn allemaal volwassen mensen dus kunnen we best op een normale manier met elkaar praten.

Alles wat binnen de blinde vlek van mensen terecht komt, wordt afgedaan met uitspraken zoals jij die hier kinderachtig noemt.

Wat ik persoonlijk een heel onvolwassen manier van doen vind, is pathetisch doen over "een strijd" die jij dagelijks moet voeren. Dat heet kokketeren en hoort bij puberaal gedrag en is zeker geen teken van volwassenheid.
Laatst gewijzigd door Dhana op vr jul 08, 2011 9:40 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door Manon »

de strijdvoerster garieba schreef:Je zou jezelf eens af moeten vragen, waarom zulke vrijgevochten westerse vrouwen toch kiezen voor Islam als de Islam vrouwonvriendelijk zou zijn.
In de Islam is er absoluut geen verschil tussen man en vrouw in relatie tot God,beiden is er de belofte gedaan een beloning te krijgen voor goed gedrag en een straf voor slecht gedrag.
man en vrouw zijn nou eenmaal niet gelijk,maar we zijn zeer zeker wel gelijkwaardig.
Volgens de online imam krijgen vrouwen het genot om constant naar hun echtgenoot te mogen kijken in een groen fluwelen kleed, terwijl die echtgenoot zich dan onledig houdt met het ontmaagden van zijn 72 hoeries. Maar het is hier ook al gezegd: de meeste vrouwen zitten sowieso in de hel wegens niet dankbaar genoeg aan hun echtgenoten.


Mijn man heeft hier een goeie baan ik heb hier mijn eigen kapsalon.
Als we op dit moment zomaar zouden verhuizen zijn we niet zeker van een inkomen,
aangezien we 2 kindjes hebben moet dat dus wel allemaal zo zijn.
twee vraagjes: sta je in je kapsalon dan ook met je niqaab om? en doen die niqaab vrouwen hun niqaab dan uit? of knip jij blindelings zonder dat ze hun kap moeten over de haag gooien?

Waarom kan je geen kapsalon openen in een islamitisch land?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door Dhana »

Het valt me op dat het vooral dramatisch aanlegde vrouwelijke indivduen zijn die zich bekeren tot de religie van de vrede.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Q'boem
Berichten: 103
Lid geworden op: vr jun 10, 2011 10:57 pm

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door Q'boem »

Dhana schreef:Het valt me op dat het vooral dramatisch aanlegde vrouwelijke indivduen zijn die zich bekeren tot de religie van de vrede.
Het is precies hetzelfde soort labiele zweefteefjes dat zich nu tot de islam meent te moeten bekeren, dat zich 25 jaar geleden tot de bagwan bekeerde. Zwakke, aan zichzelf twijfelende zieltjes die het liefst hebben dat alles ze wordt voorgekauwd en dat ze hun zelfstandig denkvermogen compleet moeten uitschakelen. Nu ja, dat was natuurlijk al uitgeschakeld, anders maak je zo'n debiele stap, de islamitische achterlijkheid in, natuurlijk niet.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door Dhana »

Q'boem schreef:
Dhana schreef:Het valt me op dat het vooral dramatisch aanlegde vrouwelijke indivduen zijn die zich bekeren tot de religie van de vrede.
Het is precies hetzelfde soort labiele zweefteefjes dat zich nu tot de islam meent te moeten bekeren, dat zich 25 jaar geleden tot de bagwan bekeerde. Zwakke, aan zichzelf twijfelende zieltjes die het liefst hebben dat alles ze wordt voorgekauwd en dat ze hun zelfstandig denkvermogen compleet moeten uitschakelen. Nu ja, dat was natuurlijk al uitgeschakeld, anders maak je zo'n debiele stap, de islamitische achterlijkheid in, natuurlijk niet.
Verschil is wel dat het de bagwanbeweging ter ziele ging na de dood van hun leider. Was het maar waar dat je die vergelijking helemaal kunt doortrekken met de islam. Dan had vandaag de dag niemand van de islam gehoord of er mee te maken gekregen.

Zie hier hoe goed het gemiddelde goedgelovige zieltje de islam kent.

http://www.ontdekislam.nl/forum/viewtopic.php?t=69521" onclick="window.open(this.href);return false;
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door mercator »

Q'boem schreef:[ Zwakke, aan zichzelf twijfelende zieltjes die het liefst hebben dat alles ze wordt voorgekauwd en dat ze hun zelfstandig denkvermogen compleet moeten uitschakelen.
In de meeste gevallen breekt hen dat zuur op, zitten ze vol blauwe plekken in het vluchthuis en worden de ontvoerde kindertjes opgevoed in Marokkezië of Turkenland.
Dat is: in het beste geval. Vaak ook worden ze levend verbrand door de Mohammedaanse echtgenoot, zoals die gevallen in Limburg en Hoofddorp een paar weken geleden.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door Ariel »

Leer nooit de islam van de ongelovigen.
Deze is mooi. :razz:

En het is natuurlijk vreselijk om te lezen dat je trots, je hoop en toeverlaat, je grote voorbeeld de man Mo zelfmoord wilde plegen. Dat is voor een mohammedaan bijna niet te bevatten, zeker niet als het ook nog eens waar blijkt te zijn. :shock:

En het is ook heel achterlijk dat op Belgische scholen er bijna geen aandacht aan de geschiedenis van Marokko geschonken wordt. Daar moet zeker iets aangedaan worden.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door mercator »

Ariel schreef: En het is ook heel achterlijk dat op Belgische scholen er bijna geen aandacht aan de geschiedenis van Marokko geschonken wordt. Daar moet zeker iets aangedaan worden.
Jazeker, doet me denken aan de expo Kunstschatten Uit Marokko een paar jaar terug in Antwerpen, een suf-gesubsidiëerd geval waar je onnozel en lelijk kunstambacht kon zien. Ik ben er 2 x naar toe geweest, maar wat ik er NIET zag waren kopvodden en soepjurken. Die bezoeken nl. geen musea, hun participatie aan de cultuur van het gastland is nul komma nul.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door Dhana »

Ariel schreef:
Leer nooit de islam van de ongelovigen.
Deze is mooi. :razz:

En het is natuurlijk vreselijk om te lezen dat je trots, je hoop en toeverlaat, je grote voorbeeld de man Mo zelfmoord wilde plegen. Dat is voor een mohammedaan bijna niet te bevatten, zeker niet als het ook nog eens waar blijkt te zijn. :shock:

En het is ook heel achterlijk dat op Belgische sholen er bijna geen aandacht aan de geschiedenis van Marokko geschonken wordt. Daar moet zeker iets aangedaan worden.

Wat is er voor interessants te vermelden over die geschiedenis? Zo die geschiedenis al geleerd gaat worden, mag dat zeker ook niet door een kaffir gedaan worden? Uiteraard is alleen de gecensureerde Marokkaanse versie de enige ware waarheid.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door Schepsel »

Het is allemaal heel simpel te zeggen: Onbestaand leed versus bestaand leed. Als dit je enige klacht in je leven is, als dit je zware dagelijkse strijd is, dien je je querulante muil gesloten te houden; als je dit soort nietigheden tot een strijd verheft, maak je iig op mij een aardig karakterloze indruk. Relativeer aub! Zie de onbeduidendheid van je kleine klachtjes en huilerijtjes eens in. Ik kan geen medelijden met je gehuil voelen, Afghaanse vrouwen, die krijgen mijn medelijden. Foei toch.

En je mag juist wél basale beleefdheden verwachten van anderen, daar ben ik het met anderen hier oneens, men dient zich te gedragen op straat, al loop je met je doeken iedereen om je heen te beledigen, inclusies jezelf, dat is dan ook weer zo. Je beledigt mannen want die kunnen zich blijkbaar bij jou niet in de hand houden, je beledigt vrouwen omdat je ze tot slet verklaart, en je beledigt jezelf omdat je je dommer dan mannen noemt, en zeg nou zelf, er lopen veel achterlijke kerels rond, en dan ben jij nóg veel erger. Plus het ontbreekt je aan het inzicht dat je waarschijnlijk niet zo vorstelijk knap bent dat je echt jezelf moet verstoppen omdat anders de mensen over hun toeren raken. Ieder z'n meug. Gelukkig maar dat de meeste mensen niet óók bekeren en dat het probleem in de immigratie ligt: Anders waren we verloren, want als je je bekeert, is er veel meer aan de hand en dat zou dus wat impliceren over de staat van de bevolking.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Q'boem
Berichten: 103
Lid geworden op: vr jun 10, 2011 10:57 pm

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door Q'boem »

mercator schreef:
Q'boem schreef:[ Zwakke, aan zichzelf twijfelende zieltjes die het liefst hebben dat alles ze wordt voorgekauwd en dat ze hun zelfstandig denkvermogen compleet moeten uitschakelen.
In de meeste gevallen breekt hen dat zuur op, zitten ze vol blauwe plekken in het vluchthuis en worden de ontvoerde kindertjes opgevoed in Marokkezië of Turkenland.
Dat is: in het beste geval. Vaak ook worden ze levend verbrand door de Mohammedaanse echtgenoot, zoals die gevallen in Limburg en Hoofddorp een paar weken geleden.
Tja, ze hebben zelf gekozen voor de 'religie van de vrede' he. Ik heb er dan ook geen enkel probleem mee als ze vervolgens die islamitische 'vrede' zelf tot het bittere eind aan den lijve ondervinden. Hoe meer, hoe beter zelfs.

Datzelfde geldt natuurlijk ook voor alle linkse politiek correcte Gutmenschen, neomarxistische cultuurrelativeerders en -verloochenaars, en multikul-apologeten die allen de islam een ware verrijking vinden; die gun ik dan ook allemaal de islamitische 'vrede & verrijking' van ganser harte. Ik hoop voor hen dat tezijnertijd het kromzwaard bot en roestig zal zijn, zodat het extra lang gaat duren eer ze hun laatste bloederige adem uitgerocheld hebben. Want reken maar dat die als eersten voor de bijl gaan zodra de islam het voor het zeggen krijgt. Zie bijvoorbeeld de Iraanse 'revolutie' (Iraanse degeneratie is natuurlijk een betere term, maar soit) waar de linkse krachten die meehielpen de sjah te verdrijven, nadat de klus geklaard was, door de ayatollahs als eersten op grote schaal werden uitgemoord.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door Schepsel »

Cultuurverraad op zichzelf is nog helemaal niet per definitie slecht. In veel gevallen betekent het zelf denken en een losweken van achterlijkheid, behalve in het Westen. Verder draagt men niet de morele verplichting de eigen cultuur hoog te houden; wat als je immers oprecht gelooft dat hij krom is.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door mercator »

Schepsel schreef: En je mag juist wél basale beleefdheden verwachten van anderen, daar ben ik het met anderen hier oneens, men dient zich te gedragen op straat,.
Ik weet het, maar het is sterker dan mezelf. Als ik op straat voddebalen tegenkom krijg ik een fysieke reactie, ik voel weerzin die zich op een of andere manier moet uiten. Ik mag toch zelf nog gezond blijven :D ?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door Dhana »

mercator schreef:
Schepsel schreef: En je mag juist wél basale beleefdheden verwachten van anderen, daar ben ik het met anderen hier oneens, men dient zich te gedragen op straat,.
Ik weet het, maar het is sterker dan mezelf. Als ik op straat voddebalen tegenkom krijg ik een fysieke reactie, ik voel weerzin die zich op een of andere manier moet uiten. Ik mag toch zelf nog gezond blijven :D ?

Die voddebalen op straat zijn verplicht omdat de moslimman anders gegarandeerd andere fysieke reacties krijgt dan die waar jij het over hebt.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Q'boem
Berichten: 103
Lid geworden op: vr jun 10, 2011 10:57 pm

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door Q'boem »

Overigens vind ik de titel van deze draad wel goed gekozen: "Mijn dagelijkse strijd". In het Duits wordt dat dan "Mein täglichen Kampf", afgekort tot "Mein Kampf" dat opvallend veel overeenkomsten vertoont met het 'literaire meesterwerk' "Mein Koran" van meervoudig Pulitzerprijs-winnaar en illiterate geitenneuqer Mohammed in de afdeling middeleeuwse fictie, sprookjes en sinterklaasrijmelarijen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door mercator »

Zonder nu direct een literair meesterwerk te zijn is Mein Kampf oneindig superieur aan het Koranboekje.

Wat ze allebei gemeenschappelijk hebben is dat noch het een noch het ander respectievelijk door Hitler en Mohammed zijn geschreven.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Q'boem
Berichten: 103
Lid geworden op: vr jun 10, 2011 10:57 pm

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door Q'boem »

Dhana schreef:Die voddebalen op straat zijn verplicht omdat de moslimman anders gegarandeerd andere fysieke reacties krijgt dan die waar jij het over hebt.
Dan moeten die moslimmannen geholpen worden. Bij voorkeur met dit als resultaat:

Afbeelding
Gebruikersavatar
Q'boem
Berichten: 103
Lid geworden op: vr jun 10, 2011 10:57 pm

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door Q'boem »

mercator schreef:Zonder nu direct een literair meesterwerk te zijn is Mein Kampf oneindig superieur aan het Koranboekje.

Wat ze allebei gemeenschappelijk hebben is dat noch het een noch het ander respectievelijk door Hitler en Mohammed zijn geschreven.
Wat ze nog meer gemeenschappelijk hebben, is een walgelijke totalitaire ideologie die te vuur en te zwaard bestreden dient te worden.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door Dhana »

mercator schreef:Zonder nu direct een literair meesterwerk te zijn is Mein Kampf oneindig superieur aan het Koranboekje.

Wat ze allebei gemeenschappelijk hebben is dat noch het een noch het ander respectievelijk door Hitler en Mohammed zijn geschreven.

Misschien dat Mohammed terug mocht keren als die (islamitisch) plechtig zwoer dat ie er niet weer dezelfde puinhoop van zou maken?
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Plaats reactie