mijn dagelijkse strijd

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door Pilgrim »

mercator schreef:Zonder nu direct een literair meesterwerk te zijn is Mein Kampf oneindig superieur aan het Koranboekje.

Wat ze allebei gemeenschappelijk hebben is dat noch het een noch het ander respectievelijk door Hitler en Mohammed zijn geschreven.
Huh! :huh: Mein Kampf is toch door Hitler geschreven?! :o
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door mercator »

Pilgrim schreef: Huh! :huh: Mein Kampf is toch door Hitler geschreven?! :o
Ja en nee. Toen de toekomstige Fuhrer opgesloten zat na de "Bierkeller-putsch" in 1923 of zo(moet ik opzoeken) dicteerde hij een hoop losse ideetjes aan zijn celgenoten en later brouwde een katholieke en antisemitische pater Staempfle daar de onsamenhangende en onverteerbare tekst Mein Kampf van.
Dat is ook niet nieuw, Obama heeft zgz ook een hoop boeken geschreven maar het fenomeen ghost-writer bestond in Duitsland anno 1923 ook al.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Teva Teff

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door Teva Teff »

garieba schreef:
Wat betreft het verhuizen naar een islamitsche land,ik zou niet liever willen.
Maar dat is ook niet zo 1 2 3 geregelt.
Mijn man heeft hier een goeie baan ik heb hier mijn eigen kapsalon.
Als we op dit moment zomaar zouden verhuizen zijn we niet zeker van een inkomen,
aangezien we 2 kindjes hebben moet dat dus wel allemaal zo zijn.
Voor de duidelijkheid.
Welke nationaliteit(en) heeft je man?
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door Manon »

garieba schreef:Maar sinds bepaalde gebeurtenissen in de afgelopen jaren en de moslimhaat die de media propageert, is zelfs naar mijn mening de samenleving in een rap tempo aan het verharden jegens de moslims.
Er wordt steeds meer gezeurd en geklaagd over zogenaamde burka's hoofddoeken, minaretten, wel/niet handenschudden en de Islaam in het algemeen.
Wil je nu beweren dat de aanslagen op de WTC torens, het Pentagon en de verhinderde aanslag op het witte huis nooit plaatsvonden? geen metro ontploffing in London? geen treinontploffing in Madrid? Geen disco ontploft in Bali? allemaal propaganda door de media? Daar moet je dan dringend iets aan doen.
Ook volgende site zal dus enkel propagandacijfertjes tonen zeker?
http://www.thereligionofpeace.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
(wel praktisch om de keuze te maken als je beslist naar welk islamitisch paradijs je wil migreren).

Over het handenschudden begrijp ik trouwens het probleem niet: ik geef gewoon nooit een hand aan een moslim. Niet aan een muzelman en niet aan een muzelvrouw. Het westerse gebruik van handenschudden staat voor beleefdheid, vertrouwen, openheid en vredelievendheid. Dan geef je moslims toch geen hand zeker? en uiteraard geef ik sowieso geen hand aan onreine moslimas, dat spreekt voor zich.
Zelfs Beatrix weigert handjes te schudden met moslims, ze laat dat netjes op voorhand weten, het staat zo zielig anders als ze met uitgestoken handje klaarstaan nietwaar. Zou Beatrix ook onrein zijn?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door Dhana »

circe schreef: Zelfs Beatrix weigert handjes te schudden met moslims, ze laat dat netjes op voorhand weten, het staat zo zielig anders als ze met uitgestoken handje klaarstaan nietwaar. Zou Beatrix ook onrein zijn?

Niet omdat ze onrein zou zijn, Circe. Maar omdat het weleens tot een geilheidsaanval van het betreffende muzelmannetje zou kunnen leiden.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
garieba
Berichten: 13
Lid geworden op: wo jul 06, 2011 12:24 pm

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door garieba »

Joden beledigen mag niet, want dat valt onder antisemitisme. Negers beledigen mag ook niet, want dat valt onder racisme. Homo´s beledigen mag ook niet, want dat valt onder discriminatie. De koningin beledigen mag ook niet, want dat valt onder majesteitschennis. De scheidsrechter beledigen mag ook niet, want dan wordt de hele voetbalwedstrijd stilgelegd. Maar moslims beledigen, dat mag weer wel want dat valt onder de ´vrijheid van meningsuiting´. Snappen jullie het nog? Ik niet.
Een goede moslim is iemand waar anderen niet bang voor hoeven te zijn: niet voor zijn woorden, niet voor zijn daden
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door mercator »

Het is omgekeerd. Omdat moslims als ze zich "beledigd" voelen schuimbekkend en rovend en brandschattend de straat oprennen dat dat "beledigen" zo gevoelig is komen te liggen. Vroeger kon je koekjes kopen ,negerzoenen, nee dat mag niet meer want dat is "beledigend". Het is de schuld van de moslims dat ze onze cultuur zo verziekt hebben dat we daar allemaal moeten op gaan letten.

En wat is "beledigen" ? De profeet Mohammed een pedofiel noemen? Nee dat is geen belediging, dat is gewoon een vaststelling. Dat de moslims hun overjarige halfgod aanbidden voor feiten die hem nu anno 2011 TBS en dwangverpleging zouden opleveren is het probleem van de moslims, niet van ons.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door Monique »

garieba schreef:Joden beledigen mag niet, want dat valt onder antisemitisme. Negers beledigen mag ook niet, want dat valt onder racisme. Homo´s beledigen mag ook niet, want dat valt onder discriminatie. De koningin beledigen mag ook niet, want dat valt onder majesteitschennis. De scheidsrechter beledigen mag ook niet, want dan wordt de hele voetbalwedstrijd stilgelegd. Maar moslims beledigen, dat mag weer wel want dat valt onder de ´vrijheid van meningsuiting´. Snappen jullie het nog? Ik niet.
Nou, "moslim" is tegenwoordig een RAS.

Ik denk dat je iets gemist hebt.
Er is een VN resolutie die belediging van islam verbiedt!

Dit is een forum....daar mag alles en iedereen beledigd worden.
Omdat dit een anti-islam forum is zal je wel kunnen begrijpen dat "negers beledigen" hier een beetje "off-topic" zal zijn.

Begin een topic over Joden en ik weet zeker dat er velen hier zijn die je zullen vertellen dat het jodendom en jodem net zo achterlijk zijn als islam en moslims.
Snap je?
Amorele atheistische nitwit
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door mercator »

Monique schreef: Begin een topic over Joden en ik weet zeker dat er velen hier zijn die je zullen vertellen dat het jodendom en jodem net zo achterlijk zijn als islam en moslims.
Snap je?
Ook dat snap ik :D . Ik heb er zelfs een topic over geopend. Wat iemand denkt of gelooft is van helemaal geen belang zolang hij of zij daarmee niet voor overlast zorgt. En dat is nu net het verschil tussen Joden/Boeddisten/Getuigen van Jehovah etc. enerzijds en moslims anderzijds.

Speciaal voor mevr.Garieba kan ik haar melden dat ik dezelfde combinatie van lachlust, ergernis en weerzin ervaar als ik in Antwerpen orthodoxe Joden zie, als dat ik Mohammedaanse kopvodden zie.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door Monique »

mercator schreef:Ook dat snap ik :D . Ik heb er zelfs een topic over geopend.
Ik wilde je niet met name noemen.... je hebt al genoeg te verduren.... :razz:
Amorele atheistische nitwit
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door mercator »

Monique schreef: Ik wilde je niet met name noemen.... je hebt al genoeg te verduren.... :razz:
Ja maar t mag gezegd worden hier ook. Ik maak er toch geen geheim van dat het "gedachtengoed" van Joden en de Moslims gelijk(w)aardig is in de achterlijkheid en eigenwaan ? Zoals velen van jullie weten kom ik nogal intensief in contact met Getuigen van Jehovah. Wel ik zit ook te gniffelen als ik de Wachttoren lees, maar voor het overige zijn dat nette mensen die mij helemaal met rust laten en die verder zo hun eigen ideetjes hebben. Mss denken ze van mij net hetzelfde, dat weet ik niet.

Ik heb de openingstekst van Garieba nog s gelezen en ik moest echt lachen bij die passage: als ik de weg vraag in een Nederlandse stad zie ik de verbazing van de mensen als ze horen dat ik perfect Nederlands praat. Wat een "strijd"...
Als ik uitgedost als het kerstmannetje naar Bagdad trek en ik vraag daar de weg in het Arabisch ga ik ook gefronste blikken krijgen, is toch maar normaal ?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door Manon »

Als ik uitgedost als het kerstmannetje naar Bagdad trek en ik vraag daar de weg in het Arabisch ga ik ook gefronste blikken krijgen, is toch maar normaal ?
dat overleef je niet denk ik. nog wat reclame maken voor CocaCola ook zeker?

Maar ik had gisteren mijn squaw pakje aan met mijn indianenpluimen in mijn haar. Ongelooflijk hoeveel bekijks ik had, en sommigen lachten me zelfs uit. Zou ik nu niet rap eens naar Yussuf van het CGKR schrijven? Of zal ik wachten tot ik volgende week ga solliciteren in die outfit en ze me niet willen aanwerven?

Afbeelding
Circe als kassierster in de Hema
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Teva Teff

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door Teva Teff »

garieba schreef:Joden beledigen mag niet, want dat valt onder antisemitisme. Negers beledigen mag ook niet, want dat valt onder racisme. Homo´s beledigen mag ook niet, want dat valt onder discriminatie. De koningin beledigen mag ook niet, want dat valt onder majesteitschennis. De scheidsrechter beledigen mag ook niet, want dan wordt de hele voetbalwedstrijd stilgelegd. Maar moslims beledigen, dat mag weer wel want dat valt onder de ´vrijheid van meningsuiting´. Snappen jullie het nog? Ik niet.
Niet zo schreeuwen, jôh!
Waar blijft de foto?
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door mercator »

circe schreef:Ongelooflijk hoeveel bekijks ik had, en sommigen lachten me zelfs uit.
Ik leef diep mee met de vreselijke strijd die ge hebt moeten voeren om het geloof in de Goede Geest en de Heilige Bison uit te kunnen dragen.

Wel dat is iets wat je de Getuigen van Jehovah OOK weeral moet nageven. Ze zijn netjes naar de trand van het land gekleed, praten niet luid, de koninkrijkszalen zijn onopvallende gebouwtjes zonder hoge torens met luidsprekers waar Bijbelteksten uit galmen, de Ouderling staat niet schuimbekkend en vuistenzwaaiend te blèren voor zijn Broeders. En het verkeer hinderen door een matje uit te rollen en het achterwerk omhoog steken is er ook al niet bij. Zo mag een godsdienst toch best bestaan ?
En nee, ik ga me niet bekeren, wees gerust.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door mercator »

Teva Teff schreef: Waar blijft de foto?
Ja ik vraag me dat ook af, met privacy kan het niks te maken hebben want je herkent toch iemand niet met zo'n beulskap op de kop?
Als ze trots genoeg is om op straat te paraderen in Mohammedaanse tooi kan een fotootje op internet toch helemaal geen kwaad?
Kom op met die foto !
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door Dhana »

garieba schreef:Joden beledigen mag niet, want dat valt onder antisemitisme. Negers beledigen mag ook niet, want dat valt onder racisme. Homo´s beledigen mag ook niet, want dat valt onder discriminatie. De koningin beledigen mag ook niet, want dat valt onder majesteitschennis. De scheidsrechter beledigen mag ook niet, want dan wordt de hele voetbalwedstrijd stilgelegd. Maar moslims beledigen, dat mag weer wel want dat valt onder de ´vrijheid van meningsuiting´. Snappen jullie het nog? Ik niet.
Begrafenissen verstoren valt dan weer niet onder de noemer beledingen? Nederlandse meiden die niet reageren op moslimadvances voor hoer uitmaken ook niet? Volgens mij maakte allah's meest geliefde boodschapper negers uit voor krentenkoppen. Dus waar heb je het jij het over? Mensen als oorlogsbuit gevangen nemen en de vrouwen verkrachten alvorens ze door te verkopen is niet erger dan een beledigen? Hoe denkt allah in de koran over Joden en christenen? Als de god van de islam als een viswijf te keer gaatover mensen, maak jij de druk over menselijke "beledigingen"'?? Hoe verzin je het?

En zou je goed zo willen zijn om je posts niet in grote letters te plaatsen. Dat valt binnen de internettaal namelijk onder de noemer schreeuwen. Op straat en thuis kan je te keer gaan over de kaffir. Hier heb je je te gedragen.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door H.Numan »

garieba schreef:Maar moslims beledigen, dat mag weer wel want dat valt onder de ´vrijheid van meningsuiting´. Snappen jullie het nog? Ik niet.
Begrijpelijk dat een NSB meisje wetten die niet pro NSB zijn uitlegt als anti NSB.
Mohammedanen zijn geen ras. Het is een gekozen overtuiging, dit in tegenstelling tot homo's.
Jullie krijgen exact dezelfde vrijheid, pardon, veel meer vrijheid, dan andere geestelijk gestoorden.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door Manon »

mercator schreef:
circe schreef:Ongelooflijk hoeveel bekijks ik had, en sommigen lachten me zelfs uit.
Ik leef diep mee met de vreselijke strijd die ge hebt moeten voeren om het geloof in de Goede Geest en de Heilige Bison uit te kunnen dragen.

Wel dat is iets wat je de Getuigen van Jehovah OOK weeral moet nageven. Ze zijn netjes naar de trand van het land gekleed, praten niet luid, de koninkrijkszalen zijn onopvallende gebouwtjes zonder hoge torens met luidsprekers waar Bijbelteksten uit galmen, de Ouderling staat niet schuimbekkend en vuistenzwaaiend te blèren voor zijn Broeders. En het verkeer hinderen door een matje uit te rollen en het achterwerk omhoog steken is er ook al niet bij. Zo mag een godsdienst toch best bestaan ?
En nee, ik ga me niet bekeren, wees gerust.
dit mag inderdaad eens herhaald worden. Niemand die er last van heeft, behalve van de obligate bekeringsacties. Ze stoppen wel nooit hun voet tussen mijn deur, ook niet als ik zondagsvoormiddags nog halfslapend in pijama opendoe om 11 uur of zo. Ik zie dan wel dat ze het totaal ongristelijk vinden dat ik dan zo wulps gekleed in een flanellen ding zonder ondergoed aan de deur sta, haren in de war en ogen half open.... maar kom, ze gaan nogal snel weg dan. Wel vriendelijk, geen gezeur. Ik wens ze trouwens ook steeds veel succes en complimenteer hen wel met hun ijver, ge moet het maar doen, deur na deur na deur.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door mercator »

circe schreef: Ik wens ze trouwens ook steeds veel succes en complimenteer hen wel met hun ijver, ge moet het maar doen, deur na deur na deur.
Hans vd M weet er alles van :D ! Hij heeft wel zijn lichaamsbeweging gehad door al at gewandel langs de straten.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door Monique »

mercator schreef:
circe schreef: Ik wens ze trouwens ook steeds veel succes en complimenteer hen wel met hun ijver, ge moet het maar doen, deur na deur na deur.
Hans vd M weet er alles van :D ! Hij heeft wel zijn lichaamsbeweging gehad door al at gewandel langs de straten.
Misschien een ideetje voor de Weight Watchers?
Word JG; afvallen gagarandeerd.
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Q'boem
Berichten: 103
Lid geworden op: vr jun 10, 2011 10:57 pm

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door Q'boem »

garieba schreef:Joden beledigen mag niet, want dat valt onder antisemitisme. Negers beledigen mag ook niet, want dat valt onder racisme. Homo´s beledigen mag ook niet, want dat valt onder discriminatie. De koningin beledigen mag ook niet, want dat valt onder majesteitschennis. De scheidsrechter beledigen mag ook niet, want dan wordt de hele voetbalwedstrijd stilgelegd. Maar moslims beledigen, dat mag weer wel want dat valt onder de ´vrijheid van meningsuiting´. Snappen jullie het nog? Ik niet.
Je moet "beledigen" niet gelijk willen schakelen aan "discrimineren".
Daarbij is "beledigen" een uiterst subjectief begrip. Een muzel is al beledigd als je het durft te wagen de islam met een kritisch oog te bekijken.

Persoonlijk vind ik de aanwezigheid van de islam en alle bijhorende muzelarij elke dag weer een belediging.

Een belediging voor vrouwen.
Een belediging voor homo's.
Een belediging voor ongelovigen en andersgelovigen.
Een belediging voor de scheiding tussen kerk en staat.
Een belediging voor dieren.
Een belediging voor ex-moslims.
Een belediging voor de democratie.
Een belediging voor het gezond verstand.
Een belediging voor de rede.
Een belediging voor de menselijkheid.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door mercator »

Q'boem schreef:
Persoonlijk vind ik de aanwezigheid van de islam en alle bijhorende muzelarij elke dag weer een belediging.
Belediging op zich is niks, maar de muzelarij zorgt voor heel concrete tastbare overlast via overbevolking, uitkeringsnoeperij, criminaliteit en aantasting van het urbanistisch straatbeeld via kitscherige mosketen etc.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door Schepsel »

Ik ga toch voor een wat kalmere benadering. Ik vind ze een beetje lelijk, iets wat je niet zo hoeft te zien, zoals een hondendrolletje, of een pastoor. Een heuse afkeer is dan weer zoiets dat me doet vermoeden dat het tijd wordt dat je wat in het reine komt met dit soort zaken want dood ga je toch eens. Al moet ik zeggen dat ik wel spontaan een beetje jeuk krijg van de kriebelbaarden die in de buurt zijn komen wonen, met achterlijke gezichten, bolle buiken en kleine domme varkensoogjes, ik dacht al, maken ze speciale shampoo voor die baarden? Niet álle baardmeneren zijn dan weer lelijk, Bin Laden was toch best een mooie man.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door mercator »

Schepsel schreef: Bin Laden was toch best een mooie man.
Ja vooral toen ie dood was :D !
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
miss1979
Berichten: 136
Lid geworden op: do jun 09, 2011 8:31 pm

Re: mijn dagelijkse strijd

Bericht door miss1979 »

mercator schreef:
Schepsel schreef: Bin Laden was toch best een mooie man.
Ja vooral toen ie dood was :D !

ja zonder die vieze lange baard was het misschien een mooie man geweest.
twas er dan wel ééntje met behoorlijk wat vijzen los in zijn hoofd
Plaats reactie