Dirk zegt "Ik haat smu-islam."

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
op z'n kop

Dirk zegt "Ik haat smu-islam."

Berichtdoor op z'n kop » Za Jul 16, 2011 8:58 pm

Hoi ik ben op z'n kop, het had ook door z'n strot kunnen zijn , maar dat terzijde.
Ik wil graag mijn land en persoonlijke gemoedstoestand verdedigen tegen Islam, en ben daardoor wel eens gebanned.
Ik wil sowieso een beetje de kat uit de boom kijken en af en toe iets wat geen voeten in aarde heeft plempen,
want dat heeft er alle schijn van met de tegenwoordige hoedanigheid van censuur.
Ik vind dat mijn stem ongehoord is en zal me daarom zo nederig mogelijk opstellen (mijzelf kennende kiele kiele).
Groetjes aan allen, van Uw nieuwe forummer Dirk. :rock:
Misschien is het niet te laat bij te leren en aan te nemen wat gegeven wordt, geloof en geld. Weten en vergeten.
An evil exists that threatens every man, woman and child of this great nation. We must take steps to ensure our domestic security and protect our homeland.A.H./ Bush./ ?

BFA

Re: Dirk zegt "Ik haat smu-islam."

Berichtdoor BFA » Za Jul 16, 2011 9:01 pm

Welkom hier.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;

Dhana

Berichtdoor Dhana » Za Jul 16, 2011 9:07 pm

Ook van mij een hartelijk welkom, Dik. Hier kan je erg veel neerplempen zonder geband te worden. Dat geldt ook voor de "tegenpartij". Dus je bent hier op het goede adres verzeild.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.

op z'n kop

Berichtdoor op z'n kop » Za Jul 16, 2011 9:15 pm

Dank jullie wel, ik volg het hier al een tijdje, en enkele individuen benijd ik omdat ze zo genuanceerd KUNNEN zijn, ik hoop hiervan te leren en mijzelf een wat deftiger taal aan te leren. Dat is wel nodig, want mijn kokende woede betreffende islam heeft echt een ventiel nodig.
Misschien is het niet te laat bij te leren en aan te nemen wat gegeven wordt, geloof en geld. Weten en vergeten.
An evil exists that threatens every man, woman and child of this great nation. We must take steps to ensure our domestic security and protect our homeland.A.H./ Bush./ ?

Dhana

Berichtdoor Dhana » Za Jul 16, 2011 9:22 pm

Sorry, Dirk dat ik je voor Dik uitgemaakt heb. :oops:

Van een forum kan je inderdaad veel leren. Zo was ik eens op een islamforum, waar ik heel netjes vragen stelde en commentaart leverde. Toen daar niet op gereageerd werd, ben ik steviger taal gaan gebruiken met het gewenste resultaat. Ik heb daar inderdaad veel geleerd. De kunst is niet te gaan schelden maar heel goed weten waar je het over hebt en dat in best wel pittige kritiek te uiten. Hoe dan ook ik wens je hier dan ook veel leerplezier toe.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.

Bodhi

Berichtdoor Bodhi » Za Jul 16, 2011 9:25 pm

Welkom Dirk! 8)

op z'n kop

Berichtdoor op z'n kop » Za Jul 16, 2011 9:29 pm

Dhana schreef:Sorry, Dirk dat ik je voor Dik uitgemaakt heb. :oops:

Van een forum kan je inderdaad veel leren. Zo was ik eens op een islamforum, waar ik heel netjes vragen stelde en commentaart leverde. Toen daar niet op gereageerd werd, ben ik steviger taal gaan gebruiken met het gewenste resultaat. Ik heb daar inderdaad veel geleerd. De kunst is niet te gaan schelden maar heel goed weten waar je het over hebt en dat in best wel pittige kritiek te uiten. Hoe dan ook ik wens je hier dan ook veel leerplezier toe.

Het gewenste resultaat.... kun je daar wat meer over vertellen? Gingen ze helemaal loco of apie ofzo? Altijd wel lachen trouwens op de communicator.

Dhana

Berichtdoor Dhana » Za Jul 16, 2011 9:31 pm

op z'n kop schreef:
Het gewenste resultaat.... kun je daar wat meer over vertellen? Gingen ze helemaal loco of apie ofzo? Altijd wel lachen trouwens op de communicator.

Ik kreeg ineens op al mijn posts wel reactie en als ik te dicht bij de naakte waarheid kwam werd ik voor oud vuil gemaakt en uiteindelijk geband.

Bovendien werd ik door hun manier van weerwoord geven, gedwongen me heel goed in te lezen wat de islam betreft en dat is tot op de dag van vandaag nog een soort studie voor me. Ook ben ik mezelf daardoor kunnen leren heel direct te reageren en zonder in een ordinaire scheldpartij los te barsten. Hetgeen van de tegenpartij niet echt gezegd kon worden. Hier strijkt af en toe wel eens een moslin neer waarvan een groot gedeelte mijn bloed wel kan drinken en die dan zelf hun maskertje van beschaving al snel laten vallen. Die worden niet geband, wat ze ook zeggen en schelden, maar haken zelf na korte tijd af.
Laatst gewijzigd door Dhana op Za Jul 16, 2011 9:37 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

op z'n kop

Berichtdoor op z'n kop » Za Jul 16, 2011 9:34 pm

Dat ik voor dik uitgemaakt word is niet zo erg, ik heb sowieso een dikke lul aan alles wat mij persoonlijk het levensgeluk in de weg staat, BAM.
Recht in je bakkes jonguh, hahaha.

Dhana

Berichtdoor Dhana » Za Jul 16, 2011 9:43 pm

op z'n kop schreef:Dat ik voor dik uitgemaakt word is niet zo erg, ik heb sowieso een dikke lul aan alles wat mij persoonlijk het levensgeluk in de weg staat, BAM.

Mijn vader zegt altijd: ze kunnen beter over je fiets lullen dan over je lul fietsen

op z'n kop

Berichtdoor op z'n kop » Za Jul 16, 2011 9:52 pm

Zo een platte vader.. hahaha je verzint het.

Rechtsliberaal

Berichtdoor Rechtsliberaal » Za Jul 16, 2011 10:00 pm

Hallo Dirk, welkom hier

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Za Jul 16, 2011 10:11 pm

Hartelijk welkom! :wink:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)

Ariel

Berichtdoor Ariel » Za Jul 16, 2011 11:11 pm

Hallo Dirk.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Monique

Berichtdoor Monique » Za Jul 16, 2011 11:16 pm

Welkom Dirk, zet de boel maar op zijn kop.
Amorele atheistische nitwit

Alba

Berichtdoor Alba » Zo Jul 17, 2011 11:23 am

Welkom, Dirk. Veel plezier hier.

mercator

Berichtdoor mercator » Zo Jul 17, 2011 11:35 am

op z'n kop schreef:Dat ik voor dik uitgemaakt word is niet zo erg, ik heb sowieso een dikke lul aan alles wat mij persoonlijk het levensgeluk in de weg staat, BAM.

Ik zie dat je je de VPRO-, Paul de Leeuw- en krapuulstijl helemaal eigen hebt gemaakt. Flink, dat hoort zo voor een linkse pseudo-denker.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel

mercator

Berichtdoor mercator » Zo Jul 17, 2011 11:48 am

op z'n kop schreef:Zo een platte vader.. hahaha je verzint het.

Een mijn vader zei altijd beter tien moslims in de lucht, dan één in het land :D

op z'n kop

Berichtdoor op z'n kop » Ma Jul 18, 2011 12:54 am

Laatst las ik een reactie onder zo'n Libië-filmpje, hij/zij vroeg zich af of die gasten wisten wat voor een aap ze stonden door continu(ook echt continu) Allah Akbar te mompelen en schreeuwen. Zón beetje als dit, maar dan een tikkeltje anders: http://www.youtube.com/watch?v=mo_foc-WI9E
Op de een of andere manier kwam ik dus op dat liedje van, Allah is groot, Allah is machtig hij heeft een lul van 1 meter 80. Dat zongen we vroeger tijdens de avondvierdaagse-en ook meteen verboden werd door onze Christelijke begeleidster... Nou wilde ik eigenlijk wel eens weten waar in de tijdspanne dit Ned. rijmend liedje ontstaan is. Helaas nog niets gevonden, maar wel alvast een andere die misschien wat beter te dateren is...Of althans een tussetijds toegevoegd gedeelte ervan.
Tien pond bananen, bananen zijn gezond,
Adam sloeg Eva op haar blote...
Konstatinopel is een mooie stad,
daar lopen de meisjes in hun ... whistling:
gaaa je mee naar Frankrijk, frankrijk is zo leuk,
daar wordt er 's avonds heel wat afge...
neushoorn schieten in het hoge riet,
dit is het einde van dit fraaie lied.

mercator

Berichtdoor mercator » Ma Jul 18, 2011 1:20 am

op z'n kop schreef:Laatst las ik een reactie onder zo'n Libië-filmpje, hij/zij vroeg zich af of die gasten wisten wat voor een aap ze stonden door continu(ook echt continu) Allah Akbar te mompelen en schreeuwen.

Neen dat weten ze niet, het zijn dan ook moslims en dan wordt alle onwetendheid ineens begrijpelijk.

Scarlatti

Berichtdoor Scarlatti » Ma Jul 18, 2011 11:26 am

Welkom Dirk!

Ik heb op dit forum iig een heleboel geleerd! Ik begrijp je 'woedende fase' heel goed...
lees maar flink in het rond hier, ik ben alleen bang dat je 'woede' niet zo goed zal kunnen verdwijnen want de politiek wordt/is nog steeds gedomineerd van hoog tot laag door die smerige linxe useful dhimmies waarvan ik hoop dat zij héél spoedig RL experiences aan den lijve zullen ondervinden, want dat is de ENIGE methode om die lui de ieeslaam te laten leren kennen en daarna natuurlijk verplicht kennis opdoen vdie koerraan inhoud mèt overhoring!
Maar t beste en simpelste is 'het terugbrengen vd moslieten naar homelands mèt medename van hun useful dhimmies' en dan muren er om heen en doeltreffende grenzen bewaking om ònze landen! Dan graag met de stofkam door alle baantjes en banen en elke linx georiënteerde baanbezetter vervangen door PVV gerichte denkers en doeners, maar ik ben bang dat we dan decennia verder zijn....
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)

Schepsel

Berichtdoor Schepsel » Ma Jul 18, 2011 4:47 pm

Welkom, Dirk.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.

miss1979

Berichtdoor miss1979 » Ma Jul 18, 2011 6:48 pm

welkom op het forum!!!

Terug naar “Welkom nieuwe forummers”