MoslimaAsma weet het beter.

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Pilgrim

Re: MoslimaAsma weet het beter.

Berichtdoor Pilgrim » Vr Aug 05, 2011 1:05 am

Ja, maar er is nu geen mogelijkheid meer om haar aan het twijfelen te brengen. Ik had best nog op haar in willen praten. Het zou me niets kunnen schelen als ze me uitscheldt. :)
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)

Ariel

Berichtdoor Ariel » Vr Aug 05, 2011 1:12 am

Ik kan door ervaring redelijk goed inschatten of iemand serieus is of niet.
En Pilgrim, jij zit niet achter de knoppen en jij hoeft geen puin te ruimen. Dan kan je coulant zijn. Maar als het jouw taak zou zijn om puin te ruimen dan vermoed ik dat jij net zoals ik het snel zat wordt om aan één stuk door dubbele posten te verwijderen.

Denk jij nou werkelijk dat ik haar een ban gegeven heb omdat ze ons uitscheldt? Echt niet...Ze kwam hier om te trollen Pilgrim. Niet meer en niet minder. En als jij werkelijk denkt dat je haar aan het twijfelen kan brengen, dan ben je naïef. Deze meid, ( als het en meid is) zal pas gaan twijfelen als ze een paar keer flink in elkaar geramd is daar haar man.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Dhana

Berichtdoor Dhana » Vr Aug 05, 2011 1:13 am

Pilgrim schreef:Ja, maar er is nu geen mogelijkheid meer om haar aan het twijfelen te brengen. Ik had best nog op haar in willen praten. Het zou me niets kunnen schelen als ze me uitscheldt. :)

Maar natuurlijk twijfelen ze al voorbaat. Anders zouden ze zich hier niet melden. Als je echt zeker bent van je zaak, heb je het niet nodig om je druk te maken om wat de tegenpartij te melden heeft. De gemiddelde moslim komt hier alleen maar om vooral zichzelf te overtuigen dat de islam de enige ware goedsdient is.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.

Dhana

Berichtdoor Dhana » Vr Aug 05, 2011 1:16 am

Ariel schreef:Denk jij nou werkelijk dat ik haar een ban gegeven heb omdat ze ons uitscheldt? Echt niet...Ze kwam hier om te trollen Pilgrim. Niet meer en niet minder. En als jij werkelijk denkt dat je haar aan het twijfelen kan brengen, dan ben je naïef. Deze meid, ( als het en meid is) zal pas gaan twijfelen als ze een paar keer flink in elkaar geramd is daar haar man.

Ik moet toch steeds aan Amazigh denken als ik haar posten lees. En inderdaad ik vraag me ook af of het een zij geweest is.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Vr Aug 05, 2011 1:27 am

Dhana schreef:Ik moet toch steeds aan Amazigh denken als ik haar posten lees. En inderdaad ik vraag me ook af of het een zij geweest is.

Ik denk het niet. Haar posten maken een erg puberachtige indruk.

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Vr Aug 05, 2011 1:28 am

Ariel schreef:Ik kan door ervaring redelijk goed inschatten of iemand serieus is of niet.
En Pilgrim, jij zit niet achter de knoppen en jij hoeft geen puin te ruimen. Dan kan je coulant zijn. Maar als het jouw taak zou zijn om puin te ruimen dan vermoed ik dat jij net zoals ik het snel zat wordt om aan één stuk door dubbele posten te verwijderen.

Jaa, dat kan ik mij voorstellen. Sorry! :redface:

Ariel schreef:Denk jij nou werkelijk dat ik haar een ban gegeven heb omdat ze ons uitscheldt?

Nee hoor, daar zijn we immers niet gevoelig voor want daar staan we boven.

Ariel schreef:En als jij werkelijk denkt dat je haar aan het twijfelen kan brengen, dan ben je naïef. Deze meid, ( als het en meid is) zal pas gaan twijfelen als ze een paar keer flink in elkaar geramd is daar haar man.

Ze is volgens mij nog te jong om te twijfelen, maar je kan niet vroeg genoeg beginnen om de twijfel te zaaien.

Monique

Re: Mijn getuigenis...uiteindelijk

Berichtdoor Monique » Vr Aug 05, 2011 8:41 am

MoslimaAsma schreef:
Monique schreef:
MoslimaAsma schreef: De Big Bang theorie staat in de Koraan.

m.a.w. allah heeft het heelal en de aarde etc helemaal niet geschapen....... ik ben blij dat je daar ook achter bent... :rock:

Houjemond eh varken hoofd. Allah heeft alles geschapen.

Nou, het if OF the big bang..OF allah.

Je zegt dat in de koran staat dat het de big Bang was.
Dan kan het allah dus niet zijn.

Maar, geef dat vers nu eens waar dat staat van die big bang?
Amorele atheistische nitwit

Monique

Berichtdoor Monique » Vr Aug 05, 2011 8:48 am

MoslimaAsma schreef:
Monique schreef:Nee, het zal wel weer zo'n islamitische drol zijn die ze hier af en toe komen droppen.

Wat voor beeld hebben julie over de ISLAM?

Nou, dat komt door het lezen van de koran en hadith... en natuurlijk... door moslims zelf.
Moslims zoals jij.
Dat zegt toch genoeg.
Amorele atheistische nitwit

Eliabe

Berichtdoor Eliabe » Vr Aug 05, 2011 12:53 pm

MoslimaAsma schreef: Ik heb mijn lijken uit de kast gegooid.........

Volgens mij een paar verkeerde en het belangrijkste lijk ben je vergeten.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?

miss1979

Berichtdoor miss1979 » Vr Aug 05, 2011 6:47 pm

nou als zij moslima was, dan gedroeg zij zich niet als een moslima hoor.
weer zo'n kind waarschijnlijk waarbij al van kleinsaf door haar ouders de haat tegen de niet -moslims is ingepeperd.
Wat ik haar kan toewensen.. .dat ze mag trouwen met een vrome moslimman die haar zal behandelen volgens de wetten van allah. Dan zal ze vlug wel anders piepen over haar mooie islam en dan is het te laat om terug te keren...

Dhana

Berichtdoor Dhana » Vr Aug 05, 2011 8:22 pm

miss1979 schreef:nou als zij moslima was, dan gedroeg zij zich niet als een moslima hoor.
weer zo'n kind waarschijnlijk waarbij al van kleinsaf door haar ouders de haat tegen de niet -moslims is ingepeperd.
Wat ik haar kan toewensen.. .dat ze mag trouwen met een vrome moslimman die haar zal behandelen volgens de wetten van allah. Dan zal ze vlug wel anders piepen over haar mooie islam en dan is het te laat om terug te keren...

Ze heeft dan niet eens het recht om waar dan ook over dan over te piepen.

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Vr Aug 05, 2011 8:28 pm

Ze is toch weer terug zie ik. Dan kunnen we nu met het deprogrammeren gaan beginnen. :sly:

Dhana

Berichtdoor Dhana » Vr Aug 05, 2011 8:49 pm

Dan is het beter om even te wachten tot dat ze weer wat in haar maag heeft.

mercator

Berichtdoor mercator » Vr Aug 05, 2011 9:19 pm

Hebben jullie het nu nog niet geleerd dat je een moslim nooit kan de-programmeren ? Dat moet die zelf doen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Vr Aug 05, 2011 9:26 pm

mercator schreef:Hebben jullie het nu nog niet geleerd dat je een moslim nooit kan de-programmeren ? Dat moet die zelf doen.

Nee, dat kan niet. Sekteleden kunnen nooit zichzelf deprogrammeren. Dat moeten anderen voor hen doen. :no1:

Dhana

Berichtdoor Dhana » Vr Aug 05, 2011 9:46 pm

miss1979 schreef:nou als zij moslima was, dan gedroeg zij zich niet als een moslima hoor.

Ik denk niet dat moslima's en dan bedoel ik de geboren exemplaren ook maar iets durven piepen. Het is immers de goddelijke voor bestemming voor vrouwen als enig recht het aanreht te hebben. Piepen ze over hun situatie is dat een soort van blasfemie, dus schikken ze maar in hun lot.

Anders is het met bekeerlingen. Die kunnen attijd nog terug vallen op familie en herinneren zich nog terdege hoe het kan zijn zonder het juk van de islam. Geboren moslima's hebben daar geen notie van. Die zijn thuis op sterk water gezet en hebben geen idee hoe het er in de westerse cultuur aan toe gaat. Het enige dat ze te horen hebben gekregen dat de vrouwen allemaal hoeren zijn die samen met de rest als varkens leven.

Terug naar “Welkom nieuwe forummers”