Een ex-moslim hier.

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Een ex-moslim hier.

Bericht door Schepsel »

Welkom.

Ik haat moslims niet, ik haat niemand. Gebrek aan begrip kan je me wél verwijten, hun bizarre gedragingen en permanente woedeproblemen en verknipte denkbeelden gaan me inderdaad boven de pet.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Een ex-moslim hier.

Bericht door Manon »

Misschien wou hij meer begrip voor zijn moeilijke situatie? We zijn weer weinig medevoelend geweest. Als die mens nu niet zijn familie op de hoogte wil/kan brengen van zijn twijfels aan het bestaan van Allah? dat is toch begrijpelijk? Maar ja, WIJ maken daar natuurlijk geen probleem van.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Een ex-moslim hier.

Bericht door mercator »

Schepsel schreef:Welkom.

Ik haat moslims niet, ik haat niemand. Gebrek aan begrip kan je me wél verwijten, hun bizarre gedragingen en permanente woedeproblemen en verknipte denkbeelden gaan me inderdaad boven de pet.
Ik haat wel degelijk moslims, en ik kom daar ook openlijk voor uit. En ik wil ze allemaal zien verdwijnen uit Europa, als het niet kan goedschiks dan maar kwaadschiks.
Maar dat kan kan toch geen probleem zijn voor die mr. Shahazan vermits hij duidelijk te kennen geeft EX-moslim te zijn? Ik zou zeggen gefeliciteerd dat je die Islam flauwekul in de kliko hebt gedumpt en nu gaan we gewoon verder met de orde van de dag en daar mag het "begrip" toch best mee ophouden?

Je gaat een misdadiger die al 20 jaar geen moord of diefstal heeft gepleegd toch ook niet overmatig prijzen omdat hij nu "clean" is?

Ik heb geen ervaring met ex-moslims, maar soms vraag ik me af of het uberhaupt wel mogelijk is om 1400 jaar genetische achterlijkheid, leugens, domheid, agressie...kortom alle kwalificaties van de moslim, zomaar op te geven.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Plaats reactie