Een introductie.

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
KevinB

Een introductie.

Berichtdoor KevinB » Vr Okt 14, 2011 5:22 pm

Goedemiddag iedereen.

Mijn naam is Kevin, en ik ben niet op Faith Freedom, dus misschien moet ik mij maar eerst even voorstellen.

Ik ben een Vlaming, woonachtig in de provincie Antwerpen, volgende week word ik 22, en ik studeer aan de Universiteit Antwerpen. Meer bepaald volg ik momenteel een schakelprogramma om de master in de milieuwetenschappen te kunnen bepalen. Ik heb reeds een professionele bachelor Agro -en Biotechnologie, optie milieubeheer behaald.

Mijn interesseveld bestaat (heel ruim gesproken) uit biologie, ecologie en milieu, belangrijke hobby's van mijn zijn muziek luisteren (voornamelijk heavy metal, power metal en industrial metal), een poging doen tot schrijven, fotografie en lezen. Daarnaast ben ik ook geïnteresseerd in religie en in religiekritiek. Ik sta in het algemeen kritisch ten opzichte van religie en mijn interesse vertrekt dan ook meestal vanuit een kritisch perspectief. Ik kom uit een van oorsprong katholieke familie, maar slechts weinig in onze familie zijn nog praktiserend katholiek, of zelfs maar gelovig. Je zou ons 'culturele katholieken' kunnen noemen. Zelfs ben ik ook niet gelovig: ik beschouw me zelf over het algemeen als agnost, hoewel ik wellicht enigszins naar atheïsme neig. Ik wil hierbij zeker gezegd hebben dat ik daarin geen fanaticus ben. Hoewel ik hen voor een deel kan volgen en zeker in enige mate begrijp, heb ik het niet zo met het (soms) radicale ongeloof en de bij tijd en wijlen naar mijn mening wel erg agressieve retoriek van de "nieuwe atheïsten" type Richard Dawkins en Christopher Hitchens.