even voorstellen

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Gebruikersavatar
Daisy
Berichten: 100
Lid geworden op: ma okt 31, 2011 5:52 pm
Locatie: veluwe

even voorstellen

Bericht door Daisy »

Ik ben Daisy en heb belangstelling voor dit forum. Komende tijd zal ik me eerst moeten inlezen. Maar ik hoop straks actief mee te kunnen doen
Oordeel niet te vlug
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: even voorstellen

Bericht door mercator »

Lees vooral niet de posten van Mercator want die kunnen nogal s schadelijk zijn voor de geestelijke volksgezondheid :D ! Voor de lectuur van de H vd Mortel teksten moet je wel even tijd uittrekken !
Welkom hier.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: even voorstellen

Bericht door Monique »

Welkom Daisy en let inderdaad maar niet op Mercator, die doet wel eens een beetje vreemd :knorrie:

Ik wens je veel plezier hier.
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: even voorstellen

Bericht door Ariel »

Hallo Daisy. Leuk om je hier te zien, en van Harte Welkom.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Daisy
Berichten: 100
Lid geworden op: ma okt 31, 2011 5:52 pm
Locatie: veluwe

Re: even voorstellen

Bericht door Daisy »

dank jullie wel :wink:
Oordeel niet te vlug
Gebruikersavatar
KevinB
Berichten: 1426
Lid geworden op: vr okt 14, 2011 4:42 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: even voorstellen

Bericht door KevinB »

Welkom op het forum, Daisy.

Op sommige mensen moet je hier inderdaad niet te veel letten.

Voor het overige, veel plezier hier. Mag ik vragen vanwaar je interesse in het onderwerp van dit forum, met name de islam en het bestrijden ervan?
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: even voorstellen

Bericht door Manon »

Welkom! ik ben zeer benieuwd naar je bijdragen!
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: even voorstellen

Bericht door Mahalingam »

Wekom!

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: even voorstellen

Bericht door Pilgrim »

Van harte welkom Daisy. Je zult hier veel kunnen leren. :wink2:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Daisy
Berichten: 100
Lid geworden op: ma okt 31, 2011 5:52 pm
Locatie: veluwe

Re: even voorstellen

Bericht door Daisy »

KevinB schreef:Welkom op het forum, Daisy.

Op sommige mensen moet je hier inderdaad niet te veel letten.

Voor het overige, veel plezier hier. Mag ik vragen vanwaar je interesse in het onderwerp van dit forum, met name de islam en het bestrijden ervan?

Het heeft allang m'n belangstelling en via via hoorde ik van dit forum. En hoop erdoor bij te leren en bij te dragen.
Oordeel niet te vlug
Gebruikersavatar
Daisy
Berichten: 100
Lid geworden op: ma okt 31, 2011 5:52 pm
Locatie: veluwe

Re: even voorstellen

Bericht door Daisy »

Mahalingam schreef:Wekom!

Afbeelding

mooi, dank je wel :D
Oordeel niet te vlug
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: even voorstellen

Bericht door Dhana »

Hallo en welkom Daisy. Ben benieuwd wat je hier gebracht heeft.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Daisy
Berichten: 100
Lid geworden op: ma okt 31, 2011 5:52 pm
Locatie: veluwe

Re: even voorstellen

Bericht door Daisy »

Dhana schreef:Hallo en welkom Daisy. Ben benieuwd wat je hier gebracht heeft.


Het heeft allang m'n belangstelling en via via hoorde ik van dit forum. En hoop erdoor bij te leren en bij te dragen.
Oordeel niet te vlug
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: even voorstellen

Bericht door Zwartmeer »

mercator schreef:Lees vooral niet de posten van Mercator want die kunnen nogal s schadelijk zijn voor de geestelijke volksgezondheid :D ! Voor de lectuur van de H vd Mortel teksten moet je wel even tijd uittrekken !
Welkom hier.
Ook van mij welkom Daisy. En bedenk bij de posten van Mercator maar dat het een Belg is. Dat is zijn excuus. Voor Hans van de Mortel ligt dat wat lastiger. Hij wordt meer op zijn verantwoordlijk aangesproken.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: even voorstellen

Bericht door mercator »

Zwartmeer schreef: Ook van mij welkom Daisy. En bedenk bij de posten van Mercator maar dat het een Belg is. Dat is zijn excuus. Voor Hans van de Mortel ligt dat wat lastiger. Hij wordt meer op zijn verantwoordlijk aangesproken.
In feite kan je Mercator vergelijken met het Angoleesje Mauro. Een beminnelijk knaapje, niet al te snugger maar dat wordt gedoogd omdat hij nu eenmaal een desastreuze voorgeschiedenis van historische en genetische inferioriteit torst.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Daisy
Berichten: 100
Lid geworden op: ma okt 31, 2011 5:52 pm
Locatie: veluwe

Re: even voorstellen

Bericht door Daisy »

mercator schreef:
Zwartmeer schreef: Ook van mij welkom Daisy. En bedenk bij de posten van Mercator maar dat het een Belg is. Dat is zijn excuus. Voor Hans van de Mortel ligt dat wat lastiger. Hij wordt meer op zijn verantwoordlijk aangesproken.
In feite kan je Mercator vergelijken met het Angoleesje Mauro. Een beminnelijk knaapje, niet al te snugger maar dat wordt gedoogd omdat hij nu eenmaal een desastreuze voorgeschiedenis van historische en genetische inferioriteit torst.


zal toch wel meevallen na wat ik oa gelezen heb? [c045.gif]
Oordeel niet te vlug
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: even voorstellen

Bericht door Ozes »

Welkom Daisy, Je bent al vaker op anti-Islam forums te vinden geweest bedenk ik mij zo, leuk dat je erbij bent.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Daisy
Berichten: 100
Lid geworden op: ma okt 31, 2011 5:52 pm
Locatie: veluwe

Re: even voorstellen

Bericht door Daisy »

Ozes schreef:Welkom Daisy, Je bent al vaker op anti-Islam forums te vinden geweest bedenk ik mij zo, leuk dat je erbij bent.


idd maar niet onder deze naam
Oordeel niet te vlug
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: even voorstellen

Bericht door Ozes »

Daisy schreef:
Ozes schreef:Welkom Daisy, Je bent al vaker op anti-Islam forums te vinden geweest bedenk ik mij zo, leuk dat je erbij bent.


idd maar niet onder deze naam
idd ^^
Ik kijk uit naar je posts over de Islam, servië e.d. :knorrie:
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Daisy
Berichten: 100
Lid geworden op: ma okt 31, 2011 5:52 pm
Locatie: veluwe

Re: even voorstellen

Bericht door Daisy »

Ozes schreef:
Daisy schreef:
Ozes schreef:Welkom Daisy, Je bent al vaker op anti-Islam forums te vinden geweest bedenk ik mij zo, leuk dat je erbij bent.


idd maar niet onder deze naam
idd ^^
Ik kijk uit naar je posts over de Islam, servië e.d. :knorrie:

:knorrie:
Oordeel niet te vlug
Gebruikersavatar
Daisy
Berichten: 100
Lid geworden op: ma okt 31, 2011 5:52 pm
Locatie: veluwe

Re: even voorstellen

Bericht door Daisy »

Ik heb verkering gehad met een Joegoslaaf. Maar ik mocht niet met mijn vriendin gaan stappen. Ik mocht haar zelfs niet eens meer zien. We zijn toen samen stiekem op stap gegaan. Tot mijn verbazing was hij daar ook. Wij wegwezen, maar ze kregen ons te pakken. We werden door 4 mannen in elkaar geslagen. We hebben aangifte gedaan. Ze mochten 5 jaar t dorp niet meer in. Idd hij was moslim. :yuk: :yuk:
Oordeel niet te vlug
Gebruikersavatar
Daisy
Berichten: 100
Lid geworden op: ma okt 31, 2011 5:52 pm
Locatie: veluwe

Re: even voorstellen

Bericht door Daisy »

Ook heb ik verkering gehad met een Turk. Hij had een snor, maar was wel moslim. Hij rookte, hij dronk, maae at geen varkensvlees. Door hem en een vriend in elkaar geslagen. Waarom?????? [c045.gif] :yuk: :yuk:
Oordeel niet te vlug
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: even voorstellen

Bericht door mercator »

t Lijkt me best dat je t voortaan maar houdt bij blanke niet-Mohammedaanse mannen Daisy. Maar ja, dat had je ook van t begin af aan kunnen weten :turban: , moslims deugen al 1400 jaar niet. In feite zou dat een verplicht vak op school moeten zijn , 2 lesuurtjes per week of zo, moslim mijden.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Daisy
Berichten: 100
Lid geworden op: ma okt 31, 2011 5:52 pm
Locatie: veluwe

Re: even voorstellen

Bericht door Daisy »

Dat was toen nog niet aan de orde. De islam dus. :crying: Maar ik ben nu al 14 jaar gelukkig met een nederlandse man. heartbeat:
Oordeel niet te vlug
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: even voorstellen

Bericht door mercator »

Daisy schreef:Dat was toen nog niet aan de orde. De islam dus. :crying: Maar ik ben nu al 14 jaar gelukkig met een nederlandse man. heartbeat:
En op de Veluwe dan nog, een mooie groene streek die door moslims gemeden wordt omwille van de vele varkentjes :knorrie: die daar vrij rondkuieren. Stel je voor dat je als moslim een car-jacking hebt gepleegd, je wil de auto op een afgelegen plek in de Veluwe dumpen en wordt overvallen door een familie hongerige wilde zwijnen en zomaar opgepeuzeld. Alleen de kop(met baard) blijft liggen want daar kan knorrie zijn bek niet wijd genoeg voor open sperren. Voor de rest wordt alles vermalen. Dat is ooit s aan de orde geweest bij P R De Vries, 2 Marokkaanse boeven waren verdwenen en er werd gefluisterd dat de lijken waren gevoerd aan de 4-voetige inwoners van een Limburgse varkensboerderij :D en Petertje ernaar toe om met een ernstig smoel in die varkensdrek naar Marokkanen DNA te speuren maar nee het was niks.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Plaats reactie