De terugkeer van onze oude vriendin C

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Dhana

De terugkeer van onze oude vriendin C

Bericht door Dhana »

Dihya schreef:Allahu Akbar!

Was dat die frisse Marokkaanse meid die weer even langs kwam? Niet zulke frisse ideeën die tante. Ik hoop wel dat die verheffende post uit Marokko en niet meer uit Nederland kwam.

Je zal maar zo'n ideologie aanhangen en jezelf dan ook nog fris durven noemen.

Mij komt alleen maar een smerig smerige van totaal bederf stank door de neusgaten. Ik snap niet dat moslims bang zijn voor de hel. Wat kan er smeriger rotten dan de hel die zij hier samen op aarde creëren?
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.

Ariel

Re: Raketten vanuit Libanon afgevuurd op Israel

Bericht door Ariel »

Dhana schreef:
Was dat die frisse Marokkaanse meid die weer even langs kwam? ?
Ja jammer dat onze Arabiste het zo snel opgegeven heeft. Misschien kan ze een paar andere frisse Marokkaanse meiden meenemen zodat ze ons niet in haar uppie te woord hoeft te staan? Een beetje hulp en steun van gelijkdenkende kan iedereen gebruiken.

Come on lieve Dihya. Laat ons niet in de steek. Kom snel weer terug, en neem wat vrienden en vriendinnen mee
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Dihya

Bericht door Dihya »

Blabla, zoals gewoonlijk komt er nog een heel wat stront uit jullie stinkmonden.
Voorwaar, het meest waarachtige woord is het Boek van Allah en de beste leiding is de leiding van Mohammad.

Dihya

Bericht door Dihya »

Dhana schreef:

Was dat die frisse Marokkaanse meid die weer even langs kwam? Niet zulke frisse ideeën die tante. Ik hoop wel dat die verheffende post uit Marokko en niet meer uit Nederland kwam.

Mij komt alleen maar een smerig smerige van totaal bederf stank door de neusgaten. Ik snap niet dat moslims bang zijn voor de hel. Wat kan er smeriger rotten dan de hel die zij hier samen op aarde creëren?
Wat is er mis met de ideologie die ik aanhang? Ben er maar al te trots op en kan me geen beter religie voorstellen. Maar goed, jij bent degene die er na zoveel jaren nog wakker van ligt en zo een beetje elk minuut van de dag opwindt over de islam. Hoe triest is dat? Verder doe je je alsof je een hele ontdekking gedaan hebt door te zeggen dat ik die ene Marokkaanse dame ben. Ja, ik ben dat Marokkaans meisje genaamd C.
Laatst gewijzigd door Dihya op vr dec 02, 2011 5:00 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Voorwaar, het meest waarachtige woord is het Boek van Allah en de beste leiding is de leiding van Mohammad.

Ozes

Bericht door Ozes »

Dihya schreef:Blabla, zoals gewoonlijk komt er nog een heel wat stront uit jullie stinkmonden.
Ik ga vanmiddag langs de Toy's R Us, kan ik nog iets voor je Imam zijn vrouw meenemen?

Een paar poppen, of een van die kleine theekopjes?
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.

Dihya

Bericht door Dihya »

Ozes schreef:
Dihya schreef:Blabla, zoals gewoonlijk komt er nog een heel wat stront uit jullie stinkmonden.
Ik ga vanmiddag langs de Toy's R Us, kan ik nog iets voor je Imam zijn vrouw meenemen?

Een paar poppen, of een van die kleine theekopjes?
Poppen zijn haram, had jij als islamdeskundige toch echt moeten weten. :wink:

Ozes

Bericht door Ozes »

Islamdeskundige, klinkt goed :D

Toen Mohammed nog verliefd was op kleine Aisha was hij zo lief om haar er mee te laten spelen. Ik denk dat zoiets ook weer aantoont dat de Profeet van het hofnarretje in Amsterdam ook goede kanten had. Soms moet je de regels een beetje buigen, zeker als je vrouw net van de kinderopvang is afgestudeerd.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.

Dihya

Bericht door Dihya »

Ozes schreef:Islamdeskundige, klinkt goed :D

Toen Mohammed nog verliefd was op kleine Aisha was hij zo lief om haar er mee te laten spelen. Ik denk dat zoiets ook weer aantoont dat de Profeet van het hofnarretje in Amsterdam ook goede kanten had. Soms moet je de regels een beetje buigen, zeker als je vrouw net van de kinderopvang is afgestudeerd.
Ja, lief he? Dat is toch heel wat anders dan die Nederlandse mannen die met meisjes op de kinderopvang zelf spelen. Misschien een idee om voor die mannen wat poppen in te slaan, als je dan toch naar de speelgoedwinkel gaat zodadelijk. :wink:

Ozes

Bericht door Ozes »

Ik denk dat je meer moet kijken naar de Nederlandse mannen die de daders hebben opgesloten.Waar zijn de Moslim mannen die Mohammed hebben veroordeelt voor pedofilie? Sterker nog, hij word door een miljard mensen wereldwijd geprezen.

Hij is zonder twijfel s' werelds populairste pedo, een eer op zich. Geloof je nog dat de Islam morele kanten heeft, of heb je gewoon geaccepteerd dat Allah slechts walgelijk gedrag goedkeurt?

~Winston Churchill.

Ariel

Bericht door Ariel »

Dihya schreef:? Verder doe je je alsof je een hele ontdekking gedaan hebt door te zeggen dat ik die ene Marokkaanse dame ben. Ja, ik ben dat Marokkaans meisje genaamd C.
:laugh1: Kijk eens aan...Welkom Chaimae. Hoe gaat het met je ? Je bent nu al Arabiste...Zo zo...
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Ariel

Bericht door Ariel »

Nog even een PS.

Ik vermoed dat Dhana naar je eerste post refereerde waarin jij vertelde dat je een frisse 25-jarige vrouw van Marokkaanse afkomst bent die bovendien ook nog Arabist is.
http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... 74#p241274" onclick="window.open(this.href);return false;
Ben je die post vergeten?
Nou heb jij je zelf verraden…Suffie. :smile: Niemand die wist dat jij Chaimae was. Of misschien dat C.as of BFA het wist, maar mij had je gefopt

Ariel

Bericht door Ariel »

Dihya schreef: Ja, lief he? Dat is toch heel wat anders dan die Nederlandse mannen die met meisjes op de kinderopvang zelf spelen. Misschien een idee om voor die mannen wat poppen in te slaan, als je dan toch naar de speelgoedwinkel gaat zodadelijk. :wink:
Wat die Hollandse pedofielen mannen doen is niet goed, maar een Marokkaanse pedofiele man maakt het helemaal bont.
Een man in het Marokkaanse Tanger heeft een driejarig meisje vermoord, haar lichaam vervolgens in stukken gesneden en haar hart gekookt

De ouders van het meisje werden getipt dat zij met de bewuste man was gezien. Daarop haastten zij zich naar de flat van de man en troffen het in stukken gesneden lichaam van hun dochter op de keukentafel aan.

De man was al begonnen met het koken van de handen en benen van het meisje en stond op zijn gemak uien te snijden.

De geschokte politie arresteerde de man meteen, die werd geïdentificeerd als Abdul Rahim. Forensisch deskundigen onderzoeken het lichaampje van het meisje nu om te bepalen of ze ook is verkracht, dat schrijft Het Laatste Nieuws.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/1104 ... buitenland" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik ga dit onderwerp splitsen. De laatste posten hebben niks meer Libanon te maken.

KevinB

Re: De terugkeer van onze oude vriendin C

Bericht door KevinB »

Dit kan nog leuk worden :laugh1: Welkom terug C. Alvast veel sterkte.

mercator

Bericht door mercator »

Chaimae terug?! Hier past slechts 1 reactie op:

Afbeelding
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel

Dhana

Bericht door Dhana »

mercator schreef:Chaimae terug?! Hier past slechts 1 reactie op:

Afbeelding

Is dat zo'n geit die om redenen die ik even niet bij naam wil noemen, voor consumptie niet in het eigen dorp verkocht dient te worden?
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.

mercator

Bericht door mercator »

Dhana schreef: Is dat zo'n geit die om redenen die ik even niet bij naam wil noemen, voor consumptie niet in het eigen dorp verkocht dient te worden?
Nee, t is zeer vrome een geit die vreugdevol naar de wassende maan mekkert uit pret voor het doodmartelen van de Slechte Moslim Khaddafi.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel

Manon

Bericht door Manon »

Verder doe je je alsof je een hele ontdekking gedaan hebt door te zeggen dat ik die ene Marokkaanse dame ben. Ja, ik ben dat Marokkaans meisje genaamd C.
Ga je het alfabet af of zo? C - D - ?
Was je ook al eens A of B?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.

Dhana

Bericht door Dhana »

mercator schreef:
Dhana schreef: Is dat zo'n geit die om redenen die ik even niet bij naam wil noemen, voor consumptie niet in het eigen dorp verkocht dient te worden?
Nee, t is zeer vrome een geit die vreugdevol naar de wassende maan mekkert uit pret voor het doodmartelen van de Slechte Moslim Khaddafi.

Ach ja, de islam is immers met een analfabeet begonnen. Dus waarom ook niet?

Dhana

Bericht door Dhana »

Dihya schreef:
Dhana schreef:

Wat is er mis met de ideologie die ik aanhang? Ben er maar al te trots op en kan me geen beter religie voorstellen. Maar goed, jij bent degene die er na zoveel jaren nog wakker van ligt en zo een beetje elk minuut van de dag opwindt over de islam. Hoe triest is dat? Verder doe je je alsof je een hele ontdekking gedaan hebt door te zeggen dat ik die ene Marokkaanse dame ben. Ja, ik ben dat Marokkaans meisje genaamd C.

Dat is begonnen toen ik voor hoer uitgemaakt begon te worden door die trotse moslimpjes hier.

Verder kan ik het ook niet niet helpen dat jij zo gefrusteerd bent dat je vanaf je 18de al voor belegen aangezien wordt in die prachtige religie van je en dat hier af moet reageren.

Dihya

Bericht door Dihya »

Ik zie het al, het niveau is hier het afgelopen jaar alleen maar meer naar beneden gegaan.

Leuk geprobeerd Dhana, of moet ik zeggen ( naam verwijderd door moderator) , maar ben inmiddels verloofd.. Dus, ik zou zeggen probeer eens wat anders. ;)

Ariel, :laugh1: BFA en Pilgrim? Hoe moeten die dit uberhaupt weten, daar waar ik die twee heren nooit spreek? Hoewel, heb Pilgrim mogen ontmoeten... en dat was erg leuk!

Pilgrim

Bericht door Pilgrim »

Hallo C.! Hoe gaat het met je? Je was altijd de ziel van het forum. :wink:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)

Dihya

Bericht door Dihya »

Ozes schreef:Ik denk dat je meer moet kijken naar de Nederlandse mannen die de daders hebben opgesloten.Waar zijn de Moslim mannen die Mohammed hebben veroordeelt voor pedofilie? Sterker nog, hij word door een miljard mensen wereldwijd geprezen.

Hij is zonder twijfel s' werelds populairste pedo, een eer op zich. Geloof je nog dat de Islam morele kanten heeft, of heb je gewoon geaccepteerd dat Allah slechts walgelijk gedrag goedkeurt?
Waarom zou ik jou moeten vertellen wat ik al dan niet accepteer in de islam en waarom ik hiervoor gekozen heb. Jij bent maar een islamofoob, waar ik normaliter geen oeverloze discussie mee hou. Dus toedeledoki en ga je maar lekker opwinden over de gevaren en uitwassen van de islam. :laugh1:

Ariel

Bericht door Ariel »

Dihya schreef:, maar ben inmiddels verloofd.. Dus, ik zou zeggen probeer eens wat anders. ;)
!
Gefeliciteerd C. Wie is de gelukkige Moslim? En wanneer is de trouw datum?

Dihya

Bericht door Dihya »

Pilgrim schreef:Hallo C.! Hoe gaat het met je? Je was altijd de ziel van het forum. :wink:
Hey lieverd! Hoe is het met jou dan? Met mij gaat het goed, denk wel eens aan je als ik in je buurt ben, wat bijna 2 keer per week is. :laugh1:

Oh en mijn haar is nu rood he!

Dihya

Bericht door Dihya »

Ariel schreef:
Dihya schreef:, maar ben inmiddels verloofd.. Dus, ik zou zeggen probeer eens wat anders. ;)
!
Gefeliciteerd C. Wie is de gelukkige Moslim? En wanneer is de trouw datum?
Danke. Dat doet er niet toe en hij zal het niet apprecieren als ik vertel wie het is. Het is in elk geval een sjietische moslim. Meer wil ik er ook niet over kwijt. 2012 insa'Allah. :wink:

Plaats reactie