Eindelijk LOL

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Plaats reactie
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Eindelijk LOL

Bericht door Dhana »

Het ligt misschien aan mij, maar ik kan weinig tot geen chocola van je post maken. Maar hoe dan ook, van harte welkom en veel plezier op FFI.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Eindelijk LOL

Bericht door Ariel »

Groeten terug uit een koud en regenachtig Holland Bustedleon.

Van Harte Welkom op FFI. Ik vermoed dat wij gedacht hebben dat we met een spam account te maken hadden . Daar krijgen we dagelijks een stuk of 50 van binnen, en die gebruiken vaak een Engelse of vreemde gebruikers naam zoals bijvoorbeeld....benijov. towDyell. Steinbachv7. Jaidscams. enz enz...
Sorry voor de overlast .

Vriendelijke groet.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Eindelijk LOL

Bericht door mercator »

Bustedleon schreef: In ieder geval,heb al echt genoten van deze site en heb er heel wat van opgestoken,
Naar Mercator moet je niet luisteren, dat is een bekrompen Vlaamse boer, een racist op de koop toe , die elke avond onder zijn bed kijkt om te zien of er geen Talibanstrijder ligt.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Eindelijk LOL

Bericht door Manon »

welkom! "the open spirit" ... had je dat nu eens eerder gezegd, dan hadden we je niet verward met het dagelijkse legertje spammers natuurlijk.

Maar kom, je bent er geraakt, dat is het voornaamste.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Eindelijk LOL

Bericht door Pilgrim »

Van harte welkom! :wink:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Leader
Berichten: 189
Lid geworden op: ma jan 16, 2012 7:23 pm

Re: Eindelijk LOL

Bericht door Leader »

De ene nieuwe begroet de andere nieuwe, welkom! Dat we veel halal vlees mogen eten haha. :censored:
Laten we onze Nederlandse Waarden behouden en niet verkwanselen aan de allochtone bezetting.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Eindelijk LOL

Bericht door mercator »

Bustedleon schreef: PS. Heb je al een taliban gevonden onder je bed? :roll2:
Ja, maar hij was al dood en ik heb er even op geplast. Moet kunnen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
KevinB
Berichten: 1426
Lid geworden op: vr okt 14, 2011 4:42 pm
Locatie: Vlaanderen

Bericht door KevinB »

mercator schreef:Ja, maar hij was al dood en ik heb er even op geplast. Moet kunnen.
En daarna met het afval van de koteletten en een drol van de hond de grond in? :P
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Eindelijk LOL

Bericht door Schepsel »

Hai, welkom.

Ik eet dan geen vlees maar heb sinds kort wel twee ratsels; tsjekte de boel en zag dat deze mooie dieren, intelligenter dan menige baard, ook foei zijn. Krijg ik nu ook een puntje?
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
jezuschristuslover
Berichten: 1
Lid geworden op: wo feb 15, 2012 10:24 am

Re: Eindelijk LOL

Bericht door jezuschristuslover »

wie o wie kan me helpen??? met Christian Discotheken op te zetten in nederland en over de gehele wereld?? heb ook een boek geschreven voor ale volken, een klein boekje maar!!! maar krijg geen gehoor van uitgevers die het over de wereld wil versprijden, terwijl ik erin heb gezet , reken het de christenen niet toe ieder geval Vader zijn volk , want Jezus is voor ale volken gestorven voor ale mensen en natieen!! en hierbij wil ik ook mijn excusses maken naar de volken dat het zolang heeft geduurt. iets langer dan 20 jaar ben ik in de Heere en ben uitgelachen als kind , en op al me werk wat ik heb gedaan ben ik uitgelachen geweest en als slaaf behandelt als oud vuil!! behalve op me laaste baan daar werkte ik met 10 verschillende rassen ik vond hun zeer lief !! hoe het ook zij , ik heb hun vergeven in me hart en een ieder die me iets heeft gedaan, waar ik nu ben weet niet dat ik op deze site ben!!!! dus reken deze mensen het niet toe!!! ik hou van jullie!!! en weet God loves you!!! en zijn zoon Jezus Christus ook. blessings heartbeat: :wink2:
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Eindelijk LOL

Bericht door Ariel »

Dit is een anti Islam site jezuschristuslover. Dus ik vermoed dat jij met je verzoek op de verkeerde plek zit.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Eindelijk LOL

Bericht door Schepsel »

Lief trolletje.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Plaats reactie