Even voorstellen

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Rafael princ
Berichten: 29
Lid geworden op: vr mar 16, 2012 3:35 pm

Even voorstellen

Bericht door Rafael princ »

Hallo allemaal,

naar aanleiding van een aantal artikelen, gepost op dit forum, heb ik de stap genomen mijzelf aan te melden. Mijn doel is niet om zeer actief deel te nemen aan elk onderwerp maar slechts zeer sporadisch mijn mening en/of inzicht te geven op onderwerpen waarna mijn interesse uitgaan. Een korte achtergrond: Ik studeer momenteel beleidswetenschappen en theologie op respectievelijk Msc en MA niveau. Daarnaast ben ik een auteur voor de website http://www.answering-islam.org" onclick="window.open(this.href);return false;. Dit betreft een christelijke (apologetische) website gericht op het interreligieuze debat. Mocht iemand nog vragen heeft stel ze gerust.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Even voorstellen

Bericht door Pilgrim »

Van harte welkom! Ik vind het ook heel goed dat je ook auteur bent voor Answering Islam. We kunnen je steun hier trouwens ook heel goed gebruiken. :wink2:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89883
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Even voorstellen

Bericht door Ariel »

Van Harte welkom Rafael princ.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Rafael princ
Berichten: 29
Lid geworden op: vr mar 16, 2012 3:35 pm

Re: Even voorstellen

Bericht door Rafael princ »

Bedankt voor jullie welkom Pilgrim en Ariel.