Hallo allemaal

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Hallo allemaal

Bericht door Pilgrim »

Ik ben Johanna Haarlem en ben blij dat dit forum er is....en daarom ben ik lid geworden geboren en getogen in de A'damse Jordaan verhuisd naar Haarlem waar ik politiek actief ben geweest....ik ben rechts en geen linkse eenheidsworst en ben trots dat ik een kaaskop ben..en dat laat ik weten ook...ben atheiste en geloof NIET...en een feministe en pro homo.groetjes Johanna Haarlem
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Hallo allemaal

Bericht door Ozes »

Welkom Johanna,

Leuk dat je lid bent geworden, ik kijk uit naar je toekomstige bijdragen op het forum
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89716
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Hallo allemaal

Bericht door Ariel »

Nogmaals van harte welkom Johanna. :-P En bedankt voor je begrip.
Ik wens je een fijne tijd toe op ons forum.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Hallo allemaal

Bericht door Scarlatti »

Ha Welkom Johanna! Fijn dat je er bent! Lees maar flink en je zult zien dat het hier bàrst vd info waar je eenieder, GEFUNDEERD v repliek mee kunt dienen! ;)

Grtz
Scarlatti
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Hallo allemaal

Bericht door Pilgrim »

Van harte welkom! ;)
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Hallo allemaal

Bericht door King George »

Welkom Johanna Haarlem! Trouwens ook bekend met het Haarlems Vrije Mening Forum (Zie link in mijn onderschrift!)? Dat is een forum waar reacties geplaatst mogen worden die in het Haarlems Dagblad worden gecensureerd.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Hallo allemaal

Bericht door Dhana »

Welkom Johanna. Altijd fijn om een nieuw forumlid te kunnen begroeten. Ik hoop dat we nog veel van je mogen lezen.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Hallo allemaal

Bericht door Schepsel »

Hallo Johanna, welkom. Haarlem is een mooie stad. Geen Mocro-problemen toch?
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Mahalingam
Berichten: 52147
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Hallo allemaal

Bericht door Mahalingam »

Ook van mij een welkom, Johanna.
Ken jij soms mensen uit deze lesbische wandel-sekte met dit plan? Ze timmeren nogal aan de weg alsof er geen internet met vele dating-sites is.
Protest tegen lesbisch wandelpad
Op het wandelpad kunnen lesbische vrouwen elkaar ontmoeten. Het pad, ontworpen door en voor lesbiennes, is 17 kilometer lang en voert langs de dorpen Zeerijp, 't Zandt, Leermens en Eenum. Ook hetero's en mannen kunnen overigens gewoon gebruik maken van het pad, maar vrouwen die tijdens de wandeling een andere vrouw willen ontmoeten, dragen daarvoor tijdens de wandeling op het Damespad een speciaal speldje.
Het is overigens niet het eerste Damespad in Nederland. In de provincies Noord-Holland, Drenthe, Zeeland, Brabant en Limburg zijn al Damespaden.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/1252 ... ml?cid=rss
Ik bedenk net: als vrouw kan je niet zo maar in de vrije natuur gaan rondstruinen zoals de homo's dat hier in het park doen.

Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Alba
Berichten: 729
Lid geworden op: zo sep 03, 2006 4:11 pm
Locatie: Aarde

Re: Hallo allemaal

Bericht door Alba »

Welkom Johanna. Iedereen die islamkritisch is, is er weer één. Veel plezier hier.
Gebruikersavatar
KevinB
Berichten: 1426
Lid geworden op: vr okt 14, 2011 4:42 pm
Locatie: Vlaanderen

Bericht door KevinB »

Welkom op het forum Johanna. Leuke voorstelling, kort maar krachtig en duidelijk. Dat mag ik wel. Ik vermoed dat we het op een aantal vlakken oneens gaan zijn, maar ik moet net zoals jij niks weten van de islam. Ik kijk uit naar je bijdragen.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Hallo allemaal

Bericht door Ali Yas »

Niet van het een of ander hoor jongens en meisjes, maar ik kan Johanna niet erg actief vinden. Of is zij meer van het lezen dan van het schrijven?
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89716
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Hallo allemaal

Bericht door Ariel »

Ik vermoed dat we Johanna niet meer horen of zien. Ze heeft zich volgens mij hier opgegeven om Scarlatti een plezier te doen.
Jammer..
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Hallo allemaal

Bericht door Dhana »

Dat idee had ik ook al een tijdje, Ariel. En inderdaad jammer.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Hallo allemaal

Bericht door Ali Yas »

Misschien moeten we nieuwe leden de volgende keer met wantrouwen en onvriendelijkheden 'verwelkomen'?
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Hallo allemaal

Bericht door Scarlatti »

tsja... ik zal niet opnieuw meer ook maar iets ondernemen om andere mensen op de hoogte te brengen dat men zich hier kan informeren en dus ook 'jullie/ons' eventuele nieuwe leden besparen....
want MIJ hoeft niemand een 'pleziertje' te doen...
het gaat/ging mij er meer om mensen die blijk geven van eenzelfde geest te hebben hierheen te halen om zo nog beter te kunnen informeren waardoor dat weer verspreid wordt EN de enorme ONWETENDHEID weg te nemen bij VEEL mensen die ik dag in dag uit tegenkom...

en tsja.... als daar mensen tussen zitten die niet of weinig reageren... het spijt mij....
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Hallo allemaal

Bericht door Ali Yas »

Scarlatti schreef:en tsja.... als daar mensen tussen zitten die niet of weinig reageren... het spijt mij....
Ik schertste maar wat. Het komt natuurlijk heel vaak voor dat mensen zich ergens aanmelden, eens wat posten, en dan nooit meer terugkomen. Daar is ook helemaal niks op tegen.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Hallo allemaal

Bericht door Dhana »

Niets om je voor te verontschuldigen, Scar. Je hebt je best gedaan en als er verder geen reactie meer komt van mensen die je dit forum hebt aangeraden is dat hun eigen keuze.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89716
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Hallo allemaal

Bericht door Ariel »

Dhana schreef:Niets om je voor te verontschuldigen, Scar. Je hebt je best gedaan en als er verder geen reactie meer komt van mensen die je dit forum hebt aangeraden is dat hun eigen keuze.

En zo is het maar net....
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Hallo allemaal

Bericht door Scarlatti »

ik verontschuldigde me trouwens niet, ik voelde me gepikeerd eerlijk gezegd... ik doe mijn best en las een soort van 'verwijt' en vandaar dus mijn gepikeerdheid.... :-P die weer over is trouwens... daar heeft de tandarts wel voor gezorgd dat mijn 'prioriteit' ergens anders ligt nu...

buiten dat heb ik mijn woord al niet gehouden want wederom dit forum vermeld, dit maal bij real stompzinnigen... die mij nu als mikpaaltje hebben... mensen zijn dus NOG DOMMER dàn ik al dacht dat er waren en ook nog VEEL! Ik heb ze een voorzichtig 'leven onder sharia - juk gegund.... :lol:
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Plaats reactie