Bekering ongedaan maken

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Thequeen

Bekering ongedaan maken

Berichtdoor Thequeen » Ma Apr 22, 2013 10:40 pm

Goedenavond,
Ik heb een vraag waar ik al heel lang mee zit,hopelijk kan er me iemand helpen.
Ik ben 3 jaar geleden gehuwd met een moslim.We gaan intussen scheiden maar tijdens ons huwelijk heeft hij me zowat het hoofd gek gemaakt dat ik moslim moest worden voor we konden samenwonen wat ik dan ook jammer genoeg gedaan heb want om eerlijk te zijn heb ik er niet echt een feeling mee.Ik wil dan ook de eigelijk ongewilde bekering ongedaan maken,ik leef er tenslotte toch niet naar en heb dit ook nooit gedaan.
Weet iemand aub raad?
Vriendelijke groetjes

Ariel

Re: Bekering ongedaan maken

Berichtdoor Ariel » Di Apr 23, 2013 12:48 am

Welkom Thequeen. Sorry dat het even duurde voor dat ik je post goed keurde. Het is vervelend dat het moet, maar wij krijgen dagelijks zoveel spam binnen dat we deze regel ingesteld hebben. Vandaar...

Jij woont waarschijnlijk in Belgie of Nederland, dus voor jou moet het niet moeilijk zijn om Islam te verlaten. Of heb jij nog heel veel contact met Moslims? Jouw familie zal het je niet kwalijk nemen als jij Islam verlaat.

Je kan niet de omgekeerde shahada uitspreken of zo om Moslim af te worden. Maar stel dat jij nog steeds bij je man bent, dan zou ik voorlopig nog niks zeggen over afvalligheid. Ik ken je man en zijn familie niet , en ik weet niet hoe hij op dat bericht zal reageren.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

H.Numan

Berichtdoor H.Numan » Di Apr 23, 2013 6:32 am

Hoi Thequeen, van harte welkom. Mohammedaanse worden is simpel zat. Maar net als bij de (andere) maffia is uitstappen onbekend. Op apostasie staat de doodstraf. Dat wil niet zeggen dat je direct vermoord gaat worden, of dat je bescherming moet gaan vragen. Die krijg je toch niet. Maar wel iets om even heel goed rekening mee te houden.

Je kunt het beter voor je houden, en doodsimpel gewoon doen wat je wilt. Zonder te zeggen dat je nu mohammedaanse-af bent. Je gaat niet meer naar de moskee, eet gewoon normaal, dus ook karbonaadjes en draagt geen hoofddoek. Zolang je niet openlijk zegt dat ze naar de pomp kunnen lopen is er niets aan de hand. Wanneer je helemaal van je schoonfamilie verlost bent (na een definitieve scheiding en alles wat daar mee samenhangt) kan je openlijk er voor uit komen dat mohammedaanse worden geen goed idee is.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem

Hans v d Mortel sr

Sterkte!

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Di Apr 23, 2013 9:10 am

Zeg gewoon dat je jezelf wilt zijn en dat dit niet kan in welke religie dan ook. Doe zoals moslims en lieg er lekker op los. Houd vol dat je in God gelooft, maar dat dit iets is tussen God en jou en wie het daar niet mee eens is moet zich maar tot God (allah) wenden. Wie geen antwoord van allah krijgt kan in plaats van vijf maal per dag bidden het eens proberen door de frequentie ervan op te voeren tot tien maal per dag. Zeg dat jij het recht hebt God te aanbidden op jouw manier en dat je dit door niemand laat voorschrijven. Zeg dat het je beangstigd, onzeker en onrustig maakt wanneer mensen met geweld jou willen vertellen hou te handelen in JOUW geloof.

Geloof in wat dan ook is en blijft een zaak van het aanhangen van ideeën van anderen. Je bent een mens met een eigen verstand en een eigen wil die recht heeft op zijn eigen kennisrelatie met God. In goed Nederlands noemen we dit spiritueel bezig zijn.

Nogmaals, JIJ BENT JIJ en jij bent verantwoordelijk voor je eigen ik. icon_thumbup.gif
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben gelovig atheïst en verkondig uitsluitend eigen dogma's wegens gebrek aan de vrije wil.

mercator

Berichtdoor mercator » Di Apr 23, 2013 9:16 am

t Hangt er allemaal van af hoe bang je bent van die moslimvent en zijn Islamitische kornuiten. Het moslim-zijn zit gewoon tussen de oren en zoals ik het begrijp ben je eigenlijk nooit moslim geweest dus hoeft er voor jou niks te veranderen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel

xplosive

Berichtdoor xplosive » Di Apr 23, 2013 9:23 am

Het geeft wel weer duidelijk aan hoe de islam werkt.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten

Manon

Berichtdoor Manon » Di Apr 23, 2013 10:04 am

Ben je gehuwd voor de burgerlijke stand? Of enkel voor de imam?

Indien het om de papieren ging (burgerlijke stand) dan hoef je gewoon te scheiden volgens de belgische of nederlandse wetten, met co-ouderschap (!!!! ) voor eventuele kinderen. (*)

Indien je gewoon even naar de imam bent geweest, ben je officieel geeneens gehuwd en zet je je leven gewoon apart verder vanaf dat uw huidige islamitische echtgenoot je 3x taleq heeft "gegeven".

Niemand hoeft te weten dat je moslim-af bent. Doe gewoon terug normaal en de kous is af.

Probleem is wel dat indien je kinderen hebt en aan bi-locatie doet (week mama/week papa) je een probleem zal hebben met de opvoeding. Ook hier zou ik gewoon stilletjes zwijgen en bij jou thuis gewoon Allah uitbannen en de kinderen geen godsdienstige troep voor te schotelen.

Met dank aan laurette Onkelinx (Algerijnse moeder/vlaams vader) die zulke wet heeft uitgekiend!
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.

Schepsel

Berichtdoor Schepsel » Di Apr 23, 2013 4:30 pm

Welkom, succes ermee. Er is geen anti-shahada nodig want het is gewoon een magisch toverspreukje niveau abracadabra.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.

Thequeen

Berichtdoor Thequeen » Do Apr 25, 2013 12:47 am

Dank jullie voor de antwoorden ;) ik was al bang dat ik een papier ofzo moest gaan tekenen en de ganse uitleg doen :-)

Ariel

Berichtdoor Ariel » Do Apr 25, 2013 1:17 am

Thequeen schreef:Dank jullie voor de antwoorden ;) ik was al bang dat ik een papier ofzo moest gaan tekenen en de ganse uitleg doen :-)

Nee hoor meisje... :smile4: Leef jij maar rustig je leventje als de scheiding er eenmaal goed door is.
Heb jij al kinderen? Als dat het geval is, dan moet je wel goed oppassen dat papa het kind niet meeneemt op vakantie, want dan zie je het kind waarschijnlijk nooit meer terug. Dus nooit het paspoort van het kind aan pa geven :no1: . In Islam heeft de vader ( wat jongens betreft) namelijk recht op zijn zoon als hij 6 jaar is, en de dochter kan hij op 8 of 9 jarige leeftijd meenemen.

Maar...Gaat het goed met je?
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Hans v d Mortel sr

Islam. Poel des verderfs en teloorgang

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Do Apr 25, 2013 9:09 am

Ariel schreef: In Islam heeft de vader ( wat jongens betreft) namelijk recht op zijn zoon als hij 6 jaar is, en de dochter kan hij op 8 of 9 jarige leeftijd meenemen.

In de islam heeft de vrouw vooral recht op een pak slaag. En als de moslim, zoals vele Arabieren, een goede bui heeft wordt zijn vrouw niet helemaal in elkaar geslagen. Hoogstens wat bont en blauw.

Weleens klappen gehad van je vent?
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben gelovig atheïst en verkondig uitsluitend eigen dogma's wegens gebrek aan de vrije wil.

Amazigh

Berichtdoor Amazigh » Ma Apr 29, 2013 7:42 pm

Thequeen schreef:Goedenavond,
Ik ben 3 jaar geleden gehuwd met een moslim.We gaan intussen scheiden maar tijdens ons huwelijk heeft hij me zowat het hoofd gek gemaakt dat ik moslim moest worden voor we konden samenwonen wat ik dan ook jammer genoeg gedaan heb want om eerlijk te zijn heb ik er niet echt een feeling mee.Ik wil dan ook de eigelijk ongewilde bekering ongedaan maken,ik leef er tenslotte toch niet naar en heb dit ook nooit gedaan.
Weet iemand aub raad?
Vriendelijke groetjes

Knap dat je moslim bent ondanks dat je het zelf niet doorhad icon_clap.gif
Wat een fucking grap haha, je bent nooit moslim geweest. Je kan nooit moslim zijn als jouw hart,ziel dat niet is. Leuk dat je dacht dat je moslim was:)
A proud amazigh!

Ariel

Berichtdoor Ariel » Ma Apr 29, 2013 7:53 pm

Hallo proud Amazigh. Dat is lang geleden. Hoe gaat het met je. Ben je al getrouwd?

Dhana

Berichtdoor Dhana » Ma Apr 29, 2013 7:54 pm

Amazigh schreef:Knap dat je moslim bent ondanks dat je het zelf niet doorhad icon_clap.gif
Wat een fucking grap haha, je bent nooit moslim geweest. Je kan nooit moslim zijn als jouw hart,ziel dat niet is. Leuk dat je dacht dat je moslim was:)

Als je je hart en ziel nog in tact zijn, kan je nooit een moslim geweest zijn.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.

Amazigh

Berichtdoor Amazigh » Ma Apr 29, 2013 7:56 pm

Ariel schreef:Hallo proud Amazigh. Dat is lang geleden. Hoe gaat het met je. Ben je al getrouwd?

Ik ben 22, trouwen is niet mijn ding. Misschien is als ik 26/7 ben.
En met mij gaat het goed en met jou? :smile7:
A proud amazigh!

Ariel

Berichtdoor Ariel » Ma Apr 29, 2013 8:00 pm

Amazigh schreef:
Ariel schreef:Hallo proud Amazigh. Dat is lang geleden. Hoe gaat het met je. Ben je al getrouwd?

Bij mij gaat alles ook goed. Dank je. Ik heb me nog steeds niet bekeerd tot Islam. Het blijkt dat mijn hart en ziel de schoonheid van Islam niet kunnen bevatten.

En je hebt gelijk dat jij voorlopig niet gaat trouwen. Maar....Je weet dat je celibate moet blijven tot je huwelijk ? Voor het geval dat je dat tijdens een hormoon aanval eens zal vergeten. Allah weet wat je doet hoor, en Allah is not amused als hij jou ziet rollebollen met een meisje.

Amazigh

Berichtdoor Amazigh » Ma Apr 29, 2013 8:08 pm

Ariel schreef:
Amazigh schreef:

Bij mij gaat alles ook goed. Dank je. Ik heb me nog steeds niet bekeerd tot Islam. Het blijkt dat mijn hart en ziel de schoonheid van Islam niet kunnen bevatten.

En je hebt gelijk dat jij voorlopig niet gaat trouwen. Maar....Je weet dat je celibate moet blijven tot je huwelijk ? Voor het geval dat je dat tijdens een hormoon aanval eens zal vergeten. Allah weet wat je doet hoor, en Allah is not amused als hij jou ziet rollebollen met een meisje.

Ik weet het maar helaas, een ding moet je weten. Ik ben niet praktiserend meer, niet vanwege het geloof zelf maar vanwege mijn eigen belang :no1:
A proud amazigh!

Ariel

Berichtdoor Ariel » Ma Apr 29, 2013 8:20 pm

Amazigh schreef:
Ik weet het maar helaas, een ding moet je weten. Ik ben niet praktiserend meer, niet vanwege het geloof zelf maar vanwege mijn eigen belang :no1:

Juist. jij wordt weer practiserend als je getrouwd bent of zo. :ohmy2: Nou, dan is het te hopen dat jou niks overkomt in je niet practiserende periode. Dan loopt het dubbel slecht met je af volgens Islam.

Afbeelding

Hou je veilig Amazig.

Schepsel

Berichtdoor Schepsel » Ma Apr 29, 2013 8:26 pm

Amazigh schreef:
Thequeen schreef:Goedenavond,
Weet iemand aub raad?
Vriendelijke groetjes

Knap dat je moslim bent ondanks dat je het zelf niet doorhad icon_clap.gif

Amazigh schreef:Ik weet het maar helaas, een ding moet je weten. Ik ben niet praktiserend meer, niet vanwege het geloof zelf maar vanwege mijn eigen belang :no1:

Is het aan jou dan om een reprimande te geven?
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.

Manon

Berichtdoor Manon » Di Apr 30, 2013 7:51 am

Het lijkt me wel praktisch om niet praktizerend te zijn als jongeman zonder vrouw, die dus de islamitische regels netjes aan zijn sandaal lapt, om dan toch maar weer wèl praktizerend te zijn als zijn bruid werd aangekocht en zij gesluierd door het leven moet.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.

Dhana

Berichtdoor Dhana » Di Apr 30, 2013 11:08 am

Denk je dat ie de enige is? Voordat een jonge moslima dezelfde ambities gaat vertonen wordt ze al in het gareel getrouwd. Verschil moet er wezen, niet waar?
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.

H.Numan

Berichtdoor H.Numan » Di Apr 30, 2013 11:11 am

Amazigh schreef:Knap dat je moslim bent ondanks dat je het zelf niet doorhad icon_clap.gif

Kijk eens aan wat de kat op het tapijt braakt: ons riff manneke. Da's lang geleden.

Je weet net zo goed als ik dat Napoleon mohammedaan was, niet waar schalkje? :crazy:
Het al dan niet bewust uitspreken van de shalala is wat telt. Nappie deed dat in Egypte, en heel veel mohammedanen denken nog steeds dat Nappie dus ook de maangod aanbad. Want dat is wat de destijds consul uitsprak, zonder het zelf te weten. Bewust is een extraatje, om lekker mee te kunnen geuren. Meer niet. Volgens jouw bovenstaande taqiyya definitie zijn er meer gelovigen mormonen dan mohammedanen.

Nog veel meer dan het Christendom is het mohammedanisme een farizese religie. Het is totaal niet van belang wat je doet of niet doet. Zolang je maar het juiste gedrag vertoond. Zoiets als de RK Kerk, maar dan veel erger. Als Riff boy zal je bijzonder goed weten dat marokkaanse jongetjes zich best mogen verhuren. Zolang ze keurig ruigpuiten uitschelden in het openbaar, wel te verstaan.

Natuurlijk mogen ECHTE mohammedanen geen alcohol drinken. Net zo min als ze mogen stelen, liegen, bedriegen en nog veel meer. Gezien het feit dat meer dan 40% van de gevangemispopulatie uit mohammedanen bestaat, zijn er nogal wat onECHTE mohammedanen. Of zijn echte mohammedanen altijd voorzien van semtex stropdasjes?
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem

Terug naar “Welkom nieuwe forummers”