Hallo, ex moslim hier

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Havermout
Berichten: 30
Lid geworden op: ma jan 27, 2014 3:48 pm

Hallo, ex moslim hier

Bericht door Havermout »

-
Laatst gewijzigd door Havermout op zo mei 18, 2014 11:06 am, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Hallo, ex moslim hier

Bericht door Ariel »

Eerst je maar eens even van Harte Welkom heten Havermout, en ik zou bijna zeggen gefeliciteerd met je nieuwe inzicht.
Ik hoop dat jij heel gelukkig zal worden met je "nieuwe" kijk op de wereld, en dat jij je hier thuis zal voelen. Ik hoop ook dat jij vanuit je thuissituatie niet teveel problemen zal krijgen.

Hoe kwam het dat jij Islam niet meer zag zitten? Mag ik dat vragen?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Hallo, ex moslim hier

Bericht door mercator »

Van harte geluk gewenst, het is niet vanzelfsprekend om "waarheden" die van jongsaf ingeprent zijn geweest tegen het licht te houden en ze te herkennen als leugens.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Havermout
Berichten: 30
Lid geworden op: ma jan 27, 2014 3:48 pm

Re: Hallo, ex moslim hier

Bericht door Havermout »

-
Laatst gewijzigd door Havermout op zo mei 18, 2014 11:07 am, 4 keer totaal gewijzigd.
Havermout
Berichten: 30
Lid geworden op: ma jan 27, 2014 3:48 pm

Re: Hallo, ex moslim hier

Bericht door Havermout »

-
Laatst gewijzigd door Havermout op zo mei 18, 2014 11:07 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Hallo, ex moslim hier

Bericht door Ariel »

Vroeger zag ik Islam ook als een gewone religie, maar 9/11 was mijn breekpunt. Ik begreep die dansende palestijnse vrouw niet die liep te juichen toen er meer dan 3000 mensen stierven in de twintowers.

Maar later meer. Ik moet nu naar mijn vrijwilligerswerk. Eten koken voor geestelijk gehandicapten.

Nogmaals welkom Havermout. :greeting2:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Havermout
Berichten: 30
Lid geworden op: ma jan 27, 2014 3:48 pm

Re: Hallo, ex moslim hier

Bericht door Havermout »

-
Laatst gewijzigd door Havermout op zo mei 18, 2014 11:08 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Hallo, ex moslim hier

Bericht door Manon »

Van harte welkom Havermout! Wat een leuk nicknaam trouwens.

U heeft een heel sterke persoonlijkheid dat U uit het gehersenspoelde gedeelte van uw jeugd komt en toch de kracht hebt gehad om een eigen mening te vormen en op eigen onderzoek te gaan.
Een dikke proficiat.

Eénmaal je op het punt geraakt bent waar je nu zit lijkt het vast heel raar dat 1.5 miljoen mensen toch nog wèl geloven wat in koran en ahadith staan en zelfs menen dit te moeten navolgen.

U hebt een belangrijke rol te spelen in uw omgeving. Blijf recht in uw schoenen staan en help anderen die twijfelen om uit dat vreselijke islamitische moeras te geraken. Ge hebt nog veel werk!
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Hallo, ex moslim hier

Bericht door H.Numan »

Welkom Havermout! Bijzonder smakelijke nick. Vooral met yoghurt en kaneel. icon_thumbup.gif
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Hallo, ex moslim hier

Bericht door Ariel »

Havermout schreef:
Wauw, respect voor u werk man, puur uit liefdadigheid en niet voor punten of maagdjes.. icon_thumbup.gif
:smile7: Dank je Havermout. Nee, als niet moslim spaar ik geen allah zegeltjes. ( wie heeft die allah zegeltjes gekte eigenlijk ingesteld...Mohammed? ) En maagden zijn niet aan mij besteed, want ik ben een vrouw. Ik doe het voor de knuffels, want zodra ik binnen ben wordt ik overladen met knuffels... Zo zie je maar weer, dat ook ik een beloning krijg.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Havermout
Berichten: 30
Lid geworden op: ma jan 27, 2014 3:48 pm

Re: Hallo, ex moslim hier

Bericht door Havermout »

-
Laatst gewijzigd door Havermout op zo mei 18, 2014 11:09 am, 3 keer totaal gewijzigd.
Havermout
Berichten: 30
Lid geworden op: ma jan 27, 2014 3:48 pm

Re: Hallo, ex moslim hier

Bericht door Havermout »

Ariel schreef:
Havermout schreef:
Wauw, respect voor u werk man, puur uit liefdadigheid en niet voor punten of maagdjes.. icon_thumbup.gif
:smile7: Dank je Havermout. Nee, als niet moslim spaar ik geen allah zegeltjes. ( wie heeft die allah zegeltjes gekte eigenlijk ingesteld...Mohammed? ) En maagden zijn niet aan mij besteed, want ik ben een vrouw. Ik doe het voor de knuffels, want zodra ik binnen ben wordt ik overladen met knuffels... Zo zie je maar weer, dat ook ik een beloning krijg.
Mijn excuses ariel.. khad het toch moeten weten met die naam :) Ik ben blij voor u en dat er mensen als u bestaan.

"Ook" een beloning zeg je? Want als moslims beloningen willen ontvangen, dan moeten we eerst beseffen dat wij ze alleen in dit leven kunnen ontvangen en niet in een verzonnen hiernamaals.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Hallo, ex moslim hier

Bericht door H.Numan »

Precies. Ik ben een ex-katholiek. Of iets meer accuraat: een atheïst. Geen idee waarom, maar dat laatste schijnt mensen bovenop de kast te jagen. Toen ik RK was kon ik me niet voorstellen dat er mensen waren die niet in god geloven. Dat bestond niet. Dus ik kan me heel goed voorstellen dat mohammedanen daar nog veel meer moeite mee hebben. Ik heb zelf lang me de vraag geworsteld, maar op een gegeven moment begreep ik dat geloof jezelf iets wijsmaken is. Duurde een tijd, maar toen het kwartje gevallen was geen enkel probleem. Alsof een loden last van mijn schouders gleed.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Havermout
Berichten: 30
Lid geworden op: ma jan 27, 2014 3:48 pm

Re: Hallo, ex moslim hier

Bericht door Havermout »

H.Numan schreef:Precies. Ik ben een ex-katholiek. Of iets meer accuraat: een atheïst. Geen idee waarom, maar dat laatste schijnt mensen bovenop de kast te jagen. Toen ik RK was kon ik me niet voorstellen dat er mensen waren die niet in god geloven. Dat bestond niet. Dus ik kan me heel goed voorstellen dat mohammedanen daar nog veel meer moeite mee hebben. Ik heb zelf lang me de vraag geworsteld, maar op een gegeven moment begreep ik dat geloof jezelf iets wijsmaken is. Duurde een tijd, maar toen het kwartje gevallen was geen enkel probleem. Alsof een loden last van mijn schouders gleed.
Inderdaad, en zo ging het ook bij mij gelukkig. Alleen vind ik de islamitische cultuur veel agressiever, er word meer nadruk gelegd op al die dreigementen in de islam
en de gevolgen daarvan zijn bekend, en dat krijg je allemaal mee van geboorte en je leeft dan ook nog eens in een omgeving waar de meerderheid van Marokkaanse
afkomst is, dan is het toch te begrijpen waarom amper iemand durft op te staan tegen deze religie en liever in hun comfort zone willen blijven. Wie wilt er nu verbannen worden
door zijn familie of omgeving? Spijtig.

Off topic:
Aan sommige verhalen te lezen op deze forum i.v.m met interactie met moslims in dagelijks leven, moet ik toch wel zeggen dat de aanpak van de "gezondere" mensen hier
eigenlijk onproductief is in mijn ogen, ik begrijp de intenties maar de aanpak kan toch beter. (bv, geen hallo terugzeggen aan een moslima kassierster).. veel van die
gesluierde vrouwtjes die je ziet, daar schuilt meestal een mens met verhaal achter, net zoals bij u en ik. Ze komen bv uit een huishouden waar het verplicht was om een hoofddoek
te dragen door strenge ouders/broers, druk van vriendinnen en omgeving die ook gesluierd zijn, ook willen de meeste Marokkaanse meisjes later trouwen met iemand uit hun cultuur (comfort)
en een transformatie van gesluierd naar niet gesluierd word niet snel geaccepteerd in ons religie of cultuur.. spijtig genoeg. En nogmaals, wie wilt er nu verbannen worden door familie en omgeving? Vrouwen in de islam worden daar dagelijks mee geconfronteerd, dat is ook een grote reden waarom je ze bv gesluierd vol overtuiging ziet rondlopen, dat hebben ze moeten leren accepteren (wijsmaken). En aan sommige reacties te lezen heb ik het gevoel dat er mensen zijn die denken dat negeren of woede de oplossing is in interactie met moslims.
Laatst gewijzigd door Havermout op wo mar 05, 2014 1:52 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Hallo, ex moslim hier

Bericht door Ariel »

Off topic:
Aan sommige verhalen te lezen op deze forum i.v.m met interactie met moslims in dagelijks leven, moet ik toch wel zeggen dat de aanpak van de "gezondere" mensen hier eigenlijk onproductief is in mijn ogen
Nee, niet off topic Havermout. Maar heel belangrijk dat jij dit zegt. Het is goed om van elkaar te leren. Ik besef dat er vrouwen in Belgie en Nederland zijn die door hun familie "gedwongen" worden om een hoofddoek te dragen. Ik denk dat als je veel vrouwen in landen zoals Iran, Afghanistan en SA de vrijheid geeft, ze de schaamlap onmiddelijk zullen verbranden.

Mijn hoofddoek irritatie gaat voornamelijk uit naar de Nederlandse bekeerlingen die vromer willen zijn dan hun (PBUH) mohammed. Deze vrouwen weten naar mijn idee heel goed dat geen Hollandse of Belgische man seksueel opgewonden raakt van hun vaak sprieterige blonde haar, maar toch doen ze net alsof ze zonder die doek op elk moment van de dag aangerand kunnen worden door de kafir.
Het maakt me boos dat die Hollandse bekeerlingen niet solidair zijn met hun mede moslima's.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Havermout
Berichten: 30
Lid geworden op: ma jan 27, 2014 3:48 pm

Re: Hallo, ex moslim hier

Bericht door Havermout »

-
Laatst gewijzigd door Havermout op zo mei 18, 2014 11:09 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Hallo, ex moslim hier

Bericht door Manon »

Ik betwijfel of er nog zovelen zijn die de hoofddoek gedwongen dragen. Ooit, toen de eerste migranten hier anakwamen, droegen ze amper een hoofddoek. In Turkije zie ik amper turkse vrouwen met een hoofddoek. Op het vliegtuig naar Turkije zat het echter vol met hoofddoeken, die spoorloos verdwenen eenmaal het vliegtuig aan de grond: de hoofddoek is een duidelijke boodschap naar mij, ongelovige kafferin en hoer. Ik bezie het als een vorm van uitdagen. En natuurlijk komt daarbij het puberale effect van vroom, vromer, vroomst. Als ik die pubermeisjes zie die elkaar de loef willen afsteken met een dikkere doek, lager tegen de ogen, dikke sjaal rond het gezicht (nee, is geen boerka mijnheer de agent, is mijn sjaal) etc.... Verleden week zag ik er weer zo eentje geschminkt met een halve pot groene oogschaduw en zwarte kohl, "onopvallend" in de weg staan aan de uitgang van het tramstel zodat iedereen over haar viel, en dan (zàlig) onschuldig naar het plafond kijkend omdat er verschillende mensen haar aanstaarden (ik ook). ze had eindelijk de aandacht die ze wou.....

Maar op de werkvloer: sorry, religie is een persoonlijke zaak en ik hoef daar niet me te worden geconfronteerd. Ik wil ook geen oranje Hare Krishna-pij aan de kassa van supermarkt, net zomin als een karrenwiel met pijpenkrullen.

Waar ik loeiend en laaiend witheet van wordt is de sexualisering van kinderen! Zo zag ik op een zeer warme 21 julidag in Park Spoor Noord (dat je vast wel kent) alle kindjes in dat voetenbad pletsen en pleziermaken, of met hun shortjes en topjes ravotten in de speeltuin, en dan zag ik dat éne kind - mijn hart breekt nog - in het zwart gekleed en met een zwarte hijab zielig alleen op de schommel zitten. het kind was nog geen NEGEN (of misschien net wel, huwbaar dus volgens de volgelingen van Mo die op zijn 53ste een kind van 9 penetreerde). Zulke dingen zouden moeten verboden worden! Dat is kindermishandeling. Moest ik die moeder of vader tegenkomen (en ik was ik lekker veilig gezelschap) dan zou ik mijn bekende truuk bovenhalen: uitbundig kruistekens maken, inclusief een zware bezweringsformule ! Als atheist kan ik me dat permitteren natuurlijk. Ik doe het echter vooral als ik in de veilige omgeving van mijn rijdende auto zit... je kan nooit weten.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Hallo, ex moslim hier

Bericht door Ariel »

circe schreef: Zulke dingen zouden moeten verboden worden! Dat is kindermishandeling. Moest ik die moeder of vader tegenkomen (en ik was ik lekker veilig gezelschap) dan zou ik mijn bekende truuk bovenhalen: uitbundig kruistekens maken, inclusief een zware bezweringsformule !
Of vriendelijk vragen aan ouders van bedekte peuters en kleuters ( zoals ik dat doe) of het meisje al menstrueert. Dat levert ook leuke gezichtsuitdrukkingen op, maar tot nu toe heeft er geen moeder mijn vraag beantwoord.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Hallo, ex moslim hier

Bericht door Manon »

Het rare is dat indien men iemand op zo'n drukbezocht plaats een kind zou zien afkloppen, er een heleboel mensen zouden rechtstaan om de volwassen persoon tegen te houden; Met dat ingepakt kind (het was dan nog eens +30°) kwamen er geen reacties. In het gezelschap waar ik bij was (familie) kreeg ik slechts van één (aangetrouwde) persoon medestand, een leraar. De rest vond dat ik weer islamofoob was.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Havermout
Berichten: 30
Lid geworden op: ma jan 27, 2014 3:48 pm

Re: Hallo, ex moslim hier

Bericht door Havermout »

-
Laatst gewijzigd door Havermout op zo mei 18, 2014 11:10 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Havermout
Berichten: 30
Lid geworden op: ma jan 27, 2014 3:48 pm

Re: Hallo, ex moslim hier

Bericht door Havermout »

circe schreef:U hebt een belangrijke rol te spelen in uw omgeving. Blijf recht in uw schoenen staan en help anderen die twijfelen om uit dat vreselijke islamitische moeras te geraken. Ge hebt nog veel werk!
Mijn verantwoordelijkheid is ook de uwe.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Hallo, ex moslim hier

Bericht door Manon »

Maar als je geen moslima wilt aanspreken aan de kassa of elke gesluierde vrouw een ongelovige kafferin en hoer vind (zo bekijk ik mn lieve zussen toch niet),
dan kan ik u zeggen dat als elke "ongelovige" zo door het leven ging, dat de samenleving erger had geweest dan nu. (tis al erg genoeg)
Ik verwees naar het feit dat gesluierde vrouwen (én hun mannen!) ons vrije westerse vrouwen als ongelovige hoer beschouwen. iets wat heel duidelijk werd gemaakt in het ondertussen bekende filmpje "Femme de la rue".
Vrouwen als hoer beschouwen en hen zo beschimpen ligt in de islamitische aard, niet in onze vrije westerse aard.
Uw tweede stuk begrijp ik niet. Wat als elke ongelovige "zo" door het leven ging? Zich door moslims beschimpt voelend, of - zoals U verkeerdelijk denkt - hoofddoekmoslims als hoer beschouwen (?). Waarom zou dat tweede (hypothetisch, want dat gebeurt niet) erger zijn dan het eerst?

Denk je dat die kassierster na zo'n voorval waar ze genegeerd word bv, liever zo snel mogelijk islam en haar sluier wou opgeven of denk je dat ze snel naar huis wou lopen om troost en comfort te zoeken bij haar moslima vriendinnen? Onproductief.
In feite zijn dat niet mijn zaken. Ik ben klant in de winkel en ik wens in diezelfde winkel of op geen enkele werkvloer geen veruiterlijkingen van geloof zien. Wat de mensen doen die menen dat ze hun religieuze (of voor mijn part politieke) overtuigingen onder ieders neus moeten duwen op de werkvloer, zal me een worst wezen. Indien mijn dochter zich als punk wil kleden zal ze ook nooit een managerial functie bekleden. Blijkbaar vindt iedereen dàt wel normaal, maar zou een moslima mèt inpakdoek dat wel moeten kunnen. Ik ga ervan uit dat beiden dezelfde capaciteiten hebben; Waarom zou een punk-madam geen carrière bouwen en een inpakmadam wel? Noteer: die hoofddoekmadam vindt bovendien van zichzelf dat ze een mankement aan haar hersenen heeft (want dat heeft haar profeet gezegd, daarom dat ze met twee moeten zijn om te getuigen) en bovendien vindt ze dat ze minder waard is dan een man, gezien dat in de koran staat.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Hallo, ex moslim hier

Bericht door Manon »

Maar is het dan niet de bedoeling dat we een oplossing gaan zoeken?
Vraag is of er wel een oplossing is met de huidige machtshebbers. Zolang men islam positief blijft discrimineren is de oplossing niet aanwezig. Ik ga me daar mijn hoofd niet over breken. Mijn bijdrage bestaat erin om zoveel mogelijk mensen zoveel mogelijk informatie over islam te geven, zodat we ook onze ogen kunnen openen nadat de media en regeringen ons decennialang zeer bewust foutieve informatie hebben opgesolferd. Maar ik heb toch wel de indruk dat het tij begint te keren en dat hoe langer hoe meer mensen openlijk hun ongenoegen durven uiten. Het woord racisme heeft zijn houdbaarheidsdatum overschreden en is bovendien zwaar gedevalueerd. Ooit verschoot men toen men ons onterecht van racisme beschuldigde, nu trekken we onze schouders op. hoeveel kilogram racisme wil je?
Ik kan best begrijpen wat je allemaal opnoemt en hebt gezien in u dagelijks leven
duidelijk een grote vorm van pure hypcocrisie in ons religie en vooral cultuur betekent.
Dat zie ik zelf ook, maar langs u kant zie ik toch een extreme soort van
veralgemening. Niet alle moslimas dragen potten shmink, niet alle moslimas trekken
hun sluiers uit opweg naar hun land van afkomst, niet elke kind van 7 moet een zwarte
kleed en hijab dragen.. waar jij en ik het eens mee zijn is het feit dat islam een
leugen is dat het levens verwoest.
Het Nederlands is een zeer leuke taal. Wij hebben lidwoorden: bepaalde (de, HET (ook belangrijk)) en onbepaald (een).
Leuk aan het Nederlands is dat we in de meervoudsvorm "de" evenzeer als "bepaald lidwoord" gebruiken: de bomen... maar het ontbreken van een lidwoord in diezelfde meervoudsvorm "bomen" wil gewoon zeggen dat het niet over alle bomen gaat (onbepaald meervoud).
Als ik voorbeeld geef van situaties die gebeuren, dan bedoel ik daarmee niet dat elkeen die naar Turkije vliegt mèt hoofddoek vertrekt en die ginds afdoet (in mijn vliegtuig wel 98%) maar in Marokko zal dat misschien minder zijn. Als ik vertel over een (onbepaald) puberdoekje dan zeg ik evenmin dat ALLE moslimpubers zich zo gedragen;
In het Nederlands is het niet nodig diezelfde tekst dan te herhalen met vermelding dat "niet allemaal" de vlamingen blond zijn, en "niet allemaal" de blondjes dom zijn, en "niet allemaal" de mannen blauwe ogen hebben, of "niet allemaal" de bestuurders door het rood rijden en ze zeker "niet allemaal" snelheidsovertredingen doen.

Dit is een riedeltje dat ook zijn houdbaarheidsdatum heeft overschreden Havermout. Iedereen weet ondertussen wat we bedoelen en wat we niet bedoelen.

Niet alle Marokkanen zijn dieven, niet alle moslims zijn terroristen.... vul aan. Arabist Janssen had het ooit over "velen, niet alle"... tja dat krijg je ervan als je ons ONbepaald meervoud persé wil bepalen!
En "gedwongen" sluiers wilt niet altijd zeggen
gedwongen te dragen door papa of mama, dat zit er ook tussen, maar ook passief
aggressief gedwongen, druk van omgeving, druk van een gepaste toekomstige man
vinden die nog door de ouders moet worden goedgekeurd. etc.
Ik ben voorstander van het nemen van eigen verantwoordelijkheid en eigen beslissingen. Ik weiger nog langer om zoals de linkiewinkies van Groen of PVDA of SP.A om (voor moslim-) allochtonen als kleine onderontwikkelde kinderen te beschouwen die WIJ moeten begeleiden, bepamperen, ondersteunen en voor veel begrip voor moeten opbrengen. Ik doe dat niet (meer).
Ik heb géén begrip voor vrouwenbesnijdenis, ongeacht wel godheid of boek of cultuur ze daarvoor als oorzaak van willen noemen. HIER is het VERBODEN. punt. Daarom ben ik voor het Franse hoofddoekenverbod. Als papa of toekomstige man of vriend of whatever dan denken dat hun dochter/vrouw/lief daardoor haar maagdenstatus verliest: so be it. Laat de wet primeren, en wie het niet leuk vindt die verhuist terug naar het islamitische paradijs waar ze die dingen allemaal wèl mogen doen. Lijkt me heel simpel.

Als ik men mijn kinderen naar China verhuis, zal ik me ook moeten aanpassen, en in Japan zal ik moeten leren buigen en bukken om gedag te zeggen; Hier geven we elkaar uit beleefdheid en vriendschappelijk de hand. en hier rijden we ook rechts, niet links, en evenmin recht en links door elkaar. Lijkt me ook heel simpel.

Waarom het moeilijk maken als het simpel ook kan? Omdat vooral islamitische cultuur gesteund en gekoesterd wordt door de linkse leiders, de stichters van Eurabia. Ik heb geen enkele andere verklaring.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
gerard_m
Berichten: 400
Lid geworden op: wo jul 28, 2010 1:34 pm

Re: Hallo, ex moslim hier

Bericht door gerard_m »

Havermout schreef:Maar is het dan niet de bedoeling dat we een oplossing gaan zoeken?
Precies, en je geeft ook al een voorzet. Wijze woorden, goed om te lezen.

De oplossing is niet : het isoleren van mensen, ergeren en klagen. Ook moslims zijn mensen en ook moslims kunnen tot inkeer komen, het is bemoedigend om daar voorbeelden van te lezen.

Overigens een warm welkom hier!
Three things cannot be long hidden: the sun, the moon, and the truth.
(Buddha)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Hallo, ex moslim hier

Bericht door Pilgrim »

Namens mij ook van harte welkom! :victory:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Plaats reactie