Hallo, ex moslim hier

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Hallo, ex moslim hier

Bericht door mercator »

gerard_m schreef:Een mens kan blijven stampvoeten over het onrecht: we hebben niet gevraagd om immigratie van moslims, we zijn boos over verpauperde buurten en over sluiers en gepamper van moslims door de overheid. Ja dat zijn slechte zaken en de boosheid is terecht.

Het helpt de samenleving alleen niet verder en jezelf ook niet. Maar als een stampvoetend kind alleen maar boos blijven en hopen dat de moslims ooit gedeporteerd zullen worden, verzuurd je alleen maar.

Ik groet moslims, de schoonmaakster op mijn werk, de collega met wie ik een klus moet doen, de stagair die me vraagt om hem te helpen met zijn teksten, een islamitische vriendin die me een fijn weekend wenst. We hebben het over mensen. De meeste moslims die ik heb ontmoet, zijn vriendelijke mensen die gewoon iets van hun leven proberen te maken, net als de meeste niet-moslims.

Door moslims te ontmenselijken, creeer je zelf waar je een pesthekel aan hebt. Het grote probleem met de islam is dat het ontmenselijkt, het leven maakt tot een set regels en mensen tegen elkaar opzet. En veel moslims zijn daar zelf ook slachtoffer van: de doden vandaag in Irak, de vrouw die de straat niet op mag, het kind dat doodsbang is voor de hel.

Inderdaad, je kunt de islam haten zonder een hekel aan moslims te hebben. Haat tegen mensen is geen antwoord op de islam.
Heel mooie tekst. Elke zondag ochtend kijk ik s uit verveling naar de katholieke mis op de Vlaamse of Hollandse teevee en gisteren hoorde ik ongeveer hetzelfde tijdens de preek [icon_lol.gif]
Buiten "racisme" is dat "verzuring" ook zo een politiek correct code-woord geworden. Wie niet graag heeft dat zijn straat bevolkt wordt door negers is dan automatisch" verzuurd". En als er dan nogal wat van die azijnpissers zijn(Vlaams Blok of PVV stemmers) krijg je de "verzuurde maatschappij". Gek is dat, ik voel me daar helemaal niet door aangesproken.

Niemand heeft het hier over "haat" tegen moslims. Ze horen hier gewoon niet thuis, dat is alles.

Door de specifieke aard van mijn werk kom ik nooit in contact met moslims, ik zie ze alleen op straat en in de winkel rond waggelen. Ik zal dat contact ook nooit opzoeken. Is dat verkeerd ? Ik zie niet in waarom.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Hallo, ex moslim hier

Bericht door xplosive »

circe schreef:Het lijkt me normaal dat men moeilijk doodvreemde mensen gaat aanspreken en hen duidelijk maakt dat hun geloof sucks.
Dat is duidelijk. Maar wanneer je er onverhoopt wel over in gesprek komt zijn de poppen aan het dansen. Of zelfs wanneer je er niet over in gesprek gaat maar gewoon zegt dat de "profeet" Mohammed een crimineel was.
circe schreef:Het lijkt me ook doodnormaal dat men dit evenmin doet op het werk als men daar de basisregels van neutraliteit wil behouden (en zo hoort het ook). Zo had ik een zeer leuke Indische hindoe-collega, maar nooit werd er over die religie gesproken.
Op het werk moet het werk vooral in zo goed mogelijke harmonie gebeuren. Maar privé hoef je natuurlijk niet bepaalde onderwerpen van discussie te mijden.
circe schreef:Ik vind het dan ook vooral belangrijk dat moslims niet meer gefaciliteerd worden (heel de school krijgt halal voeding omdat 20% moslim is vb. - uiteraard weer in Engeland), geen apartheidszwemmen, geen toestemming voor hun inpakkledij, kortom geen veruiterlijkingen van hun religie. Alle vormen van vrouwenonderdrukking, homofobie etc... moeten zeer streng bestraft worden. Dat neem alvast de scherpe kantjes ervan.
Zeer zeker is dat belangrijk. Maar een sfeer waarin niemand agressief wordt wanneer je onverhoopt de "profeet" Mohammed een crimineel noemt moet óók bevorderd worden wat mij betreft.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Hallo, ex moslim hier

Bericht door Manon »

Zeer zeker is dat belangrijk. Maar een sfeer waarin niemand agressief wordt wanneer je onverhoopt de "profeet" Mohammed een crimineel noemt moet óók bevorderd worden wat mij betreft.
dat is zéér wishful thinking en ik vrees zelfs utopisch.

Het ligt gewoon aan de aard van het beestje. heb je bij het christendom nog de basisregel van de ene wang en de andere en wees lief tegen iedereen, dan ligt dat bij islam toch wel al een heel ietsiepietsie anders zou ik denken. Hoe geraak je over die drempel Everest-heuvel?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Hallo, ex moslim hier

Bericht door mercator »

circe schreef: Het ligt gewoon aan de aard van het beestje. heb je bij het christendom nog de basisregel van de ene wang en de andere en wees lief tegen iedereen, dan ligt dat bij islam toch wel al een heel ietsiepietsie anders zou ik denken. Hoe geraak je over die drempel Everest-heuvel?
Maar dat hoeft toch helemaal niet ? Je kan moslims best gewoon in hun waan laten. Het is het enige wat ze hebben.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Hallo, ex moslim hier

Bericht door Monique »

Waarom wordt er nu ineens gesproken over "haat" tegen moslims?
Ik geloof niet dat hier iemand moslims "haat"?
De meesten hier hebben een afkeer van islam en pure desinteresse in moslims.
Ik heb ook geen interesse in de Hells Angels en wens er ook niet te verkeren.
Desinteresse is toch geen haat?

Verder vindt Havermout dat kafir zich moeten inleven in moslims en moeten werken aan een betere multiculturele samenleving.
Vooral om de (autochtone) kinderen te leren dat de hele samenleving nu eenmaal bestaat uit meerdere religies/culturen en dat ze zich daaraan moeten aanpassen.

Dat "multicultureel" is ons door de strot geduwd; niemand heeft erom gevraagd.
Verder zie ik de "nieuwkomers" nu niet direct overlopen van enthousiasme om deel uit te maken van een "multiculturele samenleving": deze nieuwkomers willen dat de Nederlandse samenleving volledig ten dienste staat van "hun" religie.
m.a.w. kafir dienen zich aan te passen aan de islam. Dat zie je al bij buurtfeesten waar alcohol en varkensvlees verboTen zijn omdat er moslims aanwezig zijn.
In groter verband zie je de uitzonderingspositie die vrouwen in burka hebben op de arbeidsmarkt: wanneer ze geen baan kunnen vinden vanwege hun outfit hebben ze geen sollicitatieplicht maar krijgen een uitkering.
Zoals Circe al opmerkte hebben b.v. punkmadammen dit voorrecht niet.... terwijl zij toch ook vanwege hun outfit geen baan kunnen vinden.
Vrouwen die niet aangenomen vanwege hun hoofddoek krijgen een schadevergoeding wegens "discriminatie".
Wanneer ik ga solliciteren met hoofddoek word ik ook niet aangenomen....... waarom word ik dan niet "gediscrimineerd"? Het is dezelfde hoofddoek.

Bovenstaand gooi ik NIET op het conto van moslims maar van de Nederlandse autoriteiten. De Nederlandse gestapo is zo doodsbang voor moslims dat ze er alles aan doen om het moslims naar de zin te maken. Zelfs de grondwet wordt ervoor opzij gezet.
Wel neem ik het moslims kwalijk dat zij zelf niet ageren tegen deze neerbuigende houding van de Nederlandse gestapo. Per slot van rekening worden ze weggezet als derderangs burgers die te stom zijn om voor zichzelf te zorgen.

Ik vind dat, wanneer mensen uit een ander land zich geheel vrijwillig hier vestigen ZIJ het fatsoen moeten hebben om zich (in het openbaar, wat ze achter de voordeur doen is mij een zorg) aan te passen aan de geldende wetten en gedragsregels. Ik zie niet in waarom ik me in Nederland zou moeten aanpassen aan de gebruiken/regels van ieder ander land ter wereld.

Mensen vluchten uit landen waar ze b.v. vervolgd worden en komen dan naar Nederland..... alwaar ze dan dezelfde situatie willen creëren die ze in eigen land ontvlucht zijn.
Wie is hier nu gek? :nietverstaan:
Amorele atheistische nitwit
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Hallo, ex moslim hier

Bericht door mercator »

Monique schreef:Waarom wordt er nu ineens gesproken over "haat" tegen moslims?
Dat komt altijd op de proppen als het over multicul gaat. Wie daar geen zin in heeft zou dan allochtonen "haten". De echte Gutmensch kan hier in Vlaanderen een bordje voor zijn venster zetten ZONDER HAAT STRAAT.
Ik vergelijk het maar met muizen en ratten. Wie haat nu die beestjes ? Zolang er niet te veel zijn en ze blijven uit de voorraadkast zijn ze wel schattig. Maar als er te veel komen en ze vreten alles op is het aan de boer om daar maatregelen tegen te nemen. En dààr schort het hem aan, onze overheden gedragen zich alles een maffe onverantwoordelijke boer die de deur van zijn schuur wagenwijd openzet en van ergens ver weg ratten en muizen gaat halen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Hallo, ex moslim hier

Bericht door Manon »

Let op Mercator. Ooit maakte een gekende blogger gebruikt van een gelijkaardige vergelijking met bosmieren en .... hopla ! daar kwam Yussuf op de proppen.
De passage die wellicht het grootste probleem vormde voor het CGKR, was een jeugdherinnering. Een letterlijk citaat kan ik hier niet geven, op gevaar af van zelf een klacht aan mijn broek te krijgen. De essentie komt hierop neer: Van Balberghe's moeder leerde hem dat hij in het bos geen mieren mocht plattrappen: het waren levende wezens die alleen beten als ze zich aangevallen voelden. In de keuken echter moesten de mieren wel bestreden worden. Vandaag is die passage vervangen door "hier stond een parabel". Blijkbaar oordeelt het CGKR dat de "mieren" symbool stonden voor allochtonen, en bijvoorbeeld niet voor misdadigers of voor jongeren met onaangepast gedrag.
http://lvb.net/item/3059
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Hallo, ex moslim hier

Bericht door mercator »

circe schreef:Let op Mercator. Ooit maakte een gekende blogger gebruikt van een gelijkaardige vergelijking met bosmieren en .... hopla ! daar kwam Yussuf op de proppen.
Dat kan ik mij niet aantrekken. Volgens de Koran ben ik slechter dan een aap of een varken dus mag ik ook met het dierenrijk afkomen.
Ik hoop al lang op een beschuldiging door het multikul tribunaal van Jozef de Witte de zwarte inquisitiepater maar tot nog toe zonder succes.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Hallo, ex moslim hier

Bericht door Ozes »

mercator schreef:
circe schreef:Let op Mercator. Ooit maakte een gekende blogger gebruikt van een gelijkaardige vergelijking met bosmieren en .... hopla ! daar kwam Yussuf op de proppen.
Dat kan ik mij niet aantrekken. Volgens de Koran ben ik slechter dan een aap of een varken dus mag ik ook met het dierenrijk afkomen.
Ik hoop al lang op een beschuldiging door het multikul tribunaal van Jozef de Witte de zwarte inquisitiepater maar tot nog toe zonder succes.
[icon_lol.gif]
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Hallo, ex moslim hier

Bericht door xplosive »

En ..... wèg was Havermout? Als er wat moeilijkere probleemstellingen komen laat hij het afweten? Hoe oprecht "ex-" was deze ex-moslim eigenlijk?
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Hallo, ex moslim hier

Bericht door Ariel »

Ik begrijp het wel. Het is nu eenmaal moeilijk om kritiek op je "eigen volk" ( want zo ziet hij het ) te lezen. Zijn zusters dragen een hoofddoek, en dan leest hij hier hoe wij over hoofddoek dragende moslima's denken. Dat doet zeer, want hij houdt van zijn familie.

Een moeder mag bijvoorbeeld kritiek op haar kinderen uiten, maar als een buitenstaander dat doet, zal ze als een leeuw haar kinderen beschermen. Zoiets zal het ook voor Havermout zijn.

Maar ik weet niet hoe het anders moet.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Hallo, ex moslim hier

Bericht door mercator »

Dat illustreert 2 zaken. 1. dat ex moslims zichzelf een hoop ellende op de hals halen en 2. dat het wreed is van onze kant om moslims daartoe aan te zetten. Ze worden er niet gelukkiger door.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Hallo, ex moslim hier

Bericht door Ali Yas »

mercator schreef:Dat illustreert 2 zaken. 1. dat ex moslims zichzelf een hoop ellende op de hals halen en 2. dat het wreed is van onze kant om moslims daartoe aan te zetten. Ze worden er niet gelukkiger door.
Ik ben het hartgrondig met je oneens maar kan daar helaas geen rationele reden voor geven. Het is zelfs nog erger: die geplaagde ex-moslims zijn voor moslims-op-de-wip misschien wel een afschrikwekkend voorbeeld. Maar dat is onze schuld: wij zouden ex-moslims op het schild moeten hijsen in plaats van ze te laten zwemmen.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Hallo, ex moslim hier

Bericht door Ozes »

"Onze schuld"
De meest geliefde opmerking in de Westerse wereld. Ik steun graag apostaten, maar zodra men zegt dat ik ze ook maar iets schuldig ben haak ik af.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Hallo, ex moslim hier

Bericht door xplosive »

Goed gezegd, Ozes, en wáár volgens mij.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Hallo, ex moslim hier

Bericht door Ariel »

Ali Yas schreef: Maar dat is onze schuld: wij zouden ex-moslims op het schild moeten hijsen in plaats van ze te laten zwemmen.
Dat betekent dus dat we op eieren moeten lopen, en alleen maar politiek correcte posten kunnen maken.
Ik hijs elke ex-moslim op een schild, en ik heb reuze veel respect voor ze. Echt waar. Maar als we alleen maar mee moeten praten en zeggen dat we het niet erg vinden dat Europa volstroomt met Moslims, dan wordt een discussie redelijk moeilijk te voeren.
Maar ik ben wel van mening dat het pijnlijk voor hem is om te lezen dat wij eigenlijk niet op een invoer van een miljoen Marokkanen zitten te wachten. Hij heeft dan het idee dat hij en zijn familie niet welkom zijn hier.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Hallo, ex moslim hier

Bericht door H.Numan »

Je kunt hijsen wat je wilt (in Iran hebben ze ze daar bouwkranen voor), zolang religie boven vrijheid van meningsuiting staat is dat compleet zinloos.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Hallo, ex moslim hier

Bericht door Manon »

Ik vrees dat Havermout een beetje teveel rekende op het sprookje dat onze kinderen in school wordt aangeleerd. Waarin ze worden gehersenspoeld. Het linkse wafeltjebak en allemaal meedoen met het reidansen waarna we aan het buikdansen slaan. iedereen happy en wij worden verrijkt met het feit dat we onze ruggengraat nu ook soepeler zullen kunnen maken.

Vandaar ook dat hij ons poogde te overtuigen dat wij onze kinderen zeker nooit mochten laten horen wat wij dachten: dit is echter niet onze manier van opvoeden. Ik ben van thuis uit gewoon geweest om samen met mijn ouders te discussieren en doe(deed) dat met mijn kinderen ook. Maar in tegenstelling tot de dochter van Mercator zijn de mijne meer besmet met het politiekcorrecte virus. Dat ze niet alleen of met een vriendin de Handelsstraat kan doorwandelen is "normaal", gewoon een buurt waar je niet komt. Geen kritiek op te leveren. Zo zijn de kinderen gehersenspoeld en wij kunnen daar dus niks aan doen. Lepeltjes kamfer en vooral geen commentaar.
Toen ze eventjes met een ontzettend knappe Algerijn flaneerde was iedereen plots racist.... (uiteraard ik het meest, ik had zelfs niks gezegd over die man). Maar hij woonde in Schaarbeek en het woord racist is daar even frequent als het woord "en". Ik probeerde maar uit te leggen dat het woordje "trouw" in een cultuur waar men verschillende vrouwen kàn en màg hebben, wellicht een andere invulling heeft dan in onze cultuur.... "racist! " enfin, ze heeft het dan zelf ondervonden wat die invulling was en toen was ook ineens het racisme gedoe samen met de Algerijnse Adonis uit de voeten!(*)

Maar om te zeggen: onze kinderen worden volledig gehersenspoeld (ook Havermout ) om in te passen in de o zo bejubelde multicultuur. en WIJ moeten die arme schaapkes dus begeleiden want zelf hoeven ze niks te kunnen, de bloeikes.

Maar als iemand een hoofddoek opzet omdat ze vindt dat ze er anders bijloopt als een hoer, dan vindt diezelfde persoon ook dat IK erbij loop als een hoer, vermits ik geen hoofddoek draag. En daar valt geen speld tussen te krijgen. En heel jammer voor dezen die verplicht worden om ingepakt buiten te komen, maar deze vrouwen zullen dus ook zelf moeten leren om voor zichzelf op te komen.



(*) geen moslim. ik heb haar gezegd dat ik het niet zou tolereren moest ze met een gelovige moslim afkomen. Met die knappe Algerijn heb ik trouwens de lijst met verzen over de ongelovigen doorgelopen ... hele discussie want dat had hij nooit geleerd uit de koran.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Hallo, ex moslim hier

Bericht door mercator »

circe schreef: Maar in tegenstelling tot de dochter van Mercator zijn de mijne meer besmet met het politiekcorrecte virus.
Tijdens haar middelbare schooltijd zorgde dat voor schandelijke zaken. Hoewel op een katholieke school werd ze daar onder handen genomen door een zich openlijke extreem-links noemend lerarencorps. Op een dag moest elke leerling een voorwerp meebrengen waar hij of zij erg aan gehecht waren en daar een spreekbeurtje over houden. En ja, Marokkaanse Fatima had haar gebedsmatje bij, en er volgde een ingestudeerd gesprekje over Islam is vrede, de steun van Allah etc. Fatima werd omstandig daarvoor geprezen door de lerares en nadien mochten de klasgenoten vragen stellen. Mercator jr. dacht dat ze een goede vraag had en die was als geloof in Allah zo belangrijk is voor u, waarom draagt ge dan geen hoofddoek in de klas ? Grote ophef natuurlijk, en zij mocht het als raciste gaan uitleggen bij de directeur waar ze een donderpreek over TOLERANTIE kreeg.

Die onnozele directeur was dan wel zo laf om MIJ niet uit te nodigen om eea s nader uit te leggen, die overdonderde liever een 15jarige puber die totaal machteloos aan de schoolse terreur was overgeleverd. Nu zal iemand mss opmerken had haar dan toch weggehaald van die school ! maar dat heeft geen zin want helaas bestaat er schoolplicht en letterlijk HEEL het onderwijs van kleuterschool tot universiteit is geïnfecteerd met de linkse ziekte.
Zo hoorde ik net over een lerares in het Atheneum van Antwerpen die geschorst is omdat ze weigerde les te geven aan een teruggekeerde Syrië -strijder.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Hallo, ex moslim hier

Bericht door Manon »

Mijn tante heeft tot het bittere einde les willen geven.

Tot de dochter van een Niefanier, wiens ouders NOOIT op het oudercontact kwamen, het voor de zoveelste keer had vertikt om haar huistaak te maken, en daarom 0/10 kreeg. Op géén tijd stond vader bij de directeur, en mijn tante kreeg het woord "racist" in haar dossier... na 40 jaar dienst.
Daags nadien heeft ze dan aangekondigd toch maar op pensioen te gaan.

Ge zoudt voor minder.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Hallo, ex moslim hier

Bericht door mercator »

circe schreef:Mijn tante heeft tot het bittere einde les willen geven.

Tot de dochter van een Niefanier, wiens ouders NOOIT op het oudercontact kwamen, het voor de zoveelste keer had vertikt om haar huistaak te maken, en daarom 0/10 kreeg. Op géén tijd stond vader bij de directeur, en mijn tante kreeg het woord "racist" in haar dossier... na 40 jaar dienst.
Daags nadien heeft ze dan aangekondigd toch maar op pensioen te gaan.

Ge zoudt voor minder.
Ons Marxistisch onderwijs brengt onnoemelijke schade aan bij onze kinderen en kleinkinderen. Wie niet links is komt er niet in, of houdt zijn/haar mond anders vliegt ie eruit. Het hele onderwijstraject worden de kinderen ondergedompeld in multicul propaganda en wordt hen een schuldgevoel tegen alle Niet-Westerse culturen aangepraat.

ZO moet het volgens de cover van Klasse, het officiele maandblad voor het onderwijzend personeel:
Afbeelding

Volgens mij is dat plaatje van een weerzinwekkend racisme waar Goebbels nog moeilijkheden mee zou hebben, maar volgens de linkse propagandistische mind-frame is dat helemaal in orde. In dat nummer worden leraars aangemaand om "racistische" leerlingen aan te zetten hun ouders te verklikken wegens ongeoorloofde opvoedingsmethoden die niet passen in het multikul sprookje.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Hallo, ex moslim hier

Bericht door silkyboxershortXL »

mercator schreef:Dat illustreert 2 zaken. 1. dat ex moslims zichzelf een hoop ellende op de hals halen en 2. dat het wreed is van onze kant om moslims daartoe aan te zetten. Ze worden er niet gelukkiger door.
Gelukkig willen zijn, is er iets wat burgerlijker is? En is daar iets mis mee? Voor de moslim wel…..geluk dat is iets voor het paradijs. Daar offer je zelfs je kinderen voor op.
Het hoogste geluk van een moslim is doden*. Het is juist Westerse( allah gewillige ) zelfkastijding om dat geluk de moslims te laten smaken.
*Alleen de ongelovigen vragen niet te hoeven vechten. (Sura 9; 44, 45, 90, 91, 92 en 93) Die komen (voorzeker en voorwaar) niet in het paradijs.

Mijn worsteling met de problematiek:
Eigenlijk ligt naast tegenspoed het geluk koran94;5
Ja, naast tegenspoed ligt het geluk 94;6
Aldus een NL suiker interpretatie
Maar een andere vertaling;
So verily, with the hardship, there is relief 94;5
Verily, with the hardship, there is relief. 94;6

Dus voorwaar, na ontberingen, is er opluchting
Voorwaar, ontberingen, >> opluchting.
Meer over geluk heb ik niet gevonden in de koran.
Onderkenning van een universele golfbeweging maakt het nog geen heilige revelatie maar de contraire invulling onderscheid bijbel wel van de koran.
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Hallo, ex moslim hier

Bericht door mercator »

silkyboxershortXL schreef: So verily, with the hardship, there is relief 94;5
Verily, with the hardship, there is relief. 94;6

Dus voorwaar, na ontberingen, is er opluchting
Voorwaar, ontberingen, >> opluchting.
Ik vertaal dat anders, nl. dat er genot valt te rapen DOOR ontberingen. Dat is wat moslims ook constant in praktijk brengen. Hun geluk zit juist in ellende dus je kan een moslim geen grotere lol doen beleven dan door hem flink hard aan te pakken.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Hallo, ex moslim hier

Bericht door Manon »

Dat lijkt op sadomasochisme. Het ligt er ook allemaal heel dicht bij elkaar. Als je ziet met welk plezier die Syrie strijders de sadist uithangen en lachend mensen de keel oversnijden, of indertijd in Iran, voetballen met de afgesneden koppen, dan schort er wel iets héél fundamenteels. En ik heb niet de indruk dat dit zeldzame uitzonderingen zijn, daarvoor zijn er teveel beelden (die ze zèlf draaien en zèlf op het internet zetten).
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
gerard_m
Berichten: 400
Lid geworden op: wo jul 28, 2010 1:34 pm

Re: Hallo, ex moslim hier

Bericht door gerard_m »

Ariel schreef:
Ali Yas schreef: Maar dat is onze schuld: wij zouden ex-moslims op het schild moeten hijsen in plaats van ze te laten zwemmen.
Dat betekent dus dat we op eieren moeten lopen, en alleen maar politiek correcte posten kunnen maken.
Ik hijs elke ex-moslim op een schild, en ik heb reuze veel respect voor ze. Echt waar. Maar als we alleen maar mee moeten praten en zeggen dat we het niet erg vinden dat Europa volstroomt met Moslims, dan wordt een discussie redelijk moeilijk te voeren.
Maar ik ben wel van mening dat het pijnlijk voor hem is om te lezen dat wij eigenlijk niet op een invoer van een miljoen Marokkanen zitten te wachten. Hij heeft dan het idee dat hij en zijn familie niet welkom zijn hier.
Ik vraag me af waar Havermout of iemand anders heeft gevraagd om alleen maar mee te praten?

Kunnen we met z'n allen niet een beetje begrip hebben voor iemand die de islam verlaat maar nog houdt van zijn familie, van de mensen met wie hij optrekt, van zijn eigen volk? Waarom moeten de Marokkanen als cultureel probleem worden weggezet? Doet een ex moslim het pas goed als hij zijn afkomst vergeet?

Nu, dat kunnen we blijkbaar niet. Jammer.

Ik vraag me af wat de betekenis is van:


" FFI Beweging van ex-moslims, hun sympathisanten en humanisten "
Three things cannot be long hidden: the sun, the moon, and the truth.
(Buddha)
Plaats reactie