Aag Vandaag stelt zich voor

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Aag Vandaag
Berichten: 3
Lid geworden op: di mar 07, 2006 11:36 pm
Contacteer:

Aag Vandaag stelt zich voor

Bericht door Aag Vandaag »

Allereerst wil ik zeggen dat ik erg onder de indruk ben van de FFI en dat ik blij ben met deze bron van informatie.

Toen ik als 12/13-jarig atheïstisch meisje de reacties van moslims in Nederland zag op de Rushdie-affaire was ik verbijsterd en zag ik voor het eerst wat religie met mensen kan doen. De mensen zagen er 'normaal' uit, maar riepen beestachtige dingen.
Later, toen ik voor het eerst doorkreeg hoe vrouwen werden achtergesteld in de islam begon ik weerstand te voelen voor de islam.
Vanaf het moment dat ik me realiseerde dat het zeer onrechtvaardig is dat moslims vanuit hun opvoeding niet dezelfde kansen op vrijheid hebben als ik heeft gelukkig niemand me meer kunnen verwarren met politiek correcte intimidatie, want je discrimineert toch juist je islamitische medemens als je denkt dat voor hen de kwaliteit van leven níet minder wordt van onderdrukking.

Ik ben blij dat er, naast de gebrekkige en selectieve informatie uit de reguliere media, ook internet bestaat om op sites als deze informatie te vinden en inzicht te krijgen
groeten van Aagje
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated" Mahatma Ghandi
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89909
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Een hartelijk welkom Aag Vandaag.

Fijn dat je de bemanning van FFI Nederland komt versterken.

vriendelijke groet.
Ariel.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Sjoerd
Berichten: 1261
Lid geworden op: vr apr 28, 2006 5:02 am

Bericht door Sjoerd »

Laatst gewijzigd door Sjoerd op wo aug 01, 2007 3:55 am, 2 keer totaal gewijzigd.
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Bericht door Dutch »

Van harte welkom hier Aag !
Inderdaad, het internet biedt een oplossing als het erop aankomt de waarheid over islam te weten te komen, gelukkig maar, anders zouden we verdrinken in politiek correcte wantoestanden en ziende blind blijven!
Iznogoodh
Berichten: 1716
Lid geworden op: ma jun 14, 2004 6:14 pm

Bericht door Iznogoodh »

Welkom op dit forum dat helaas niet zo druk bezocht wordt als het verdient.
Onze Vader...
Die in de Hemel zijt...
Blijf daar...
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

hallo Aag: blij dat je onze rangen komt vervoegen.

Ik denk dat het zeer belangrijk is om zoveel mogelijk mensen meer informatie over islam te geven zodat de versluierende misinformatie aan de kaak kan worden gesteld.

Het feit dat meer en meer mensen kennismaken de onderliggende achterlijke gedachtengang die islam kenmerkt, kan enkel ten goede komen aan de volledige maatschappij.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Linda Danvers
Berichten: 2931
Lid geworden op: wo feb 01, 2006 10:14 am

Bericht door Linda Danvers »

Beste Aag Vandaag,

Welkom op het forum. Ik ben benieuwd naar je toekomstige bijdragen.

Met vriendelijke groet,

Linda
Aadtos
Berichten: 83
Lid geworden op: vr apr 21, 2006 1:18 am
Locatie: Zutphen

Re: Aag Vandaag stelt zich voor

Bericht door Aadtos »

Aag Vandaag schreef:Allereerst wil ik zeggen dat ik erg onder de indruk ben van de FFI en dat ik blij ben met deze bron van informatie.

Toen ik als 12/13-jarig atheïstisch meisje de reacties van moslims in Nederland zag op de Rushdie-affaire was ik verbijsterd en zag ik voor het eerst wat religie met mensen kan doen. De mensen zagen er 'normaal' uit, maar riepen beestachtige dingen.
Later, toen ik voor het eerst doorkreeg hoe vrouwen werden achtergesteld in de islam begon ik weerstand te voelen voor de islam.
Vanaf het moment dat ik me realiseerde dat het zeer onrechtvaardig is dat moslims vanuit hun opvoeding niet dezelfde kansen op vrijheid hebben als ik heeft gelukkig niemand me meer kunnen verwarren met politiek correcte intimidatie, want je discrimineert toch juist je islamitische medemens als je denkt dat voor hen de kwaliteit van leven níet minder wordt van onderdrukking.

Ik ben blij dat er, naast de gebrekkige en selectieve informatie uit de reguliere media, ook internet bestaat om op sites als deze informatie te vinden en inzicht te krijgen
Atheistisch hmmmmm waar geloof jij eigenlijk wel in...

Welkom trouwens...

m.v.g. Aad
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Atheistisch hmmmmm waar geloof jij eigenlijk wel in...
Waarom zou je sowieso in "iets" moeten geloven?

Vindt U het belangrijker dat iemand in Zeus of in Isis en Osiris of zelfs in het bestaan van kaboutertjes en elfjes gelooft, dan dat men daar bewust niét in gelooft?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
gideong
Berichten: 702
Lid geworden op: za okt 29, 2005 11:05 pm

Bericht door gideong »

Hallo Aag,

Kom d'r gezellig bij. Dit is inderdaad een goede plek om veel te leren.

Welkom
De boom herken je aan zijn vruchten
Gebruikersavatar
Kafir
Berichten: 284
Lid geworden op: wo okt 29, 2003 11:19 pm
Locatie: Nederland

Bericht door Kafir »

Hallo Aag. Welkom.
Gebruikersavatar
wodan82
Berichten: 17
Lid geworden op: zo nov 21, 2004 11:29 am

Bericht door wodan82 »

Welkom.
Gebruikersavatar
Aag Vandaag
Berichten: 3
Lid geworden op: di mar 07, 2006 11:36 pm
Contacteer:

Bericht door Aag Vandaag »

Bedankt voor alle welkoms!

Vlak na mijn registratie hier heb ik veel gedoe gehad met mijn websitehost.
Het komt erop neer dat mijn site, die ik onder een subdomein geplaatst had, simpelweg niet meer bestond omdat de mogelijkheid om subdomeinen aan te maken niet meer beschikbaar was.
Dit alles zonder overleg, ik was bovendien door een crash een hoop kwijt.

Daarnaast heb ik me een tijdje niks aangetrokken van gewichtige zaken en me in mijn vrije tijd meer bezig gehouden met bijv. mijn huisdieren. Toch ga ik me er nu weer in verdiepen.

@Aadtos:
Heel erg in het kort geloof ik wat betreft religie dat alle profeten historische inspirerende figuren zijn geweest van wie de talenten werden toegeschreven aan hogere machten.
Ik ben niet gelovig en heb het altijd vanzelfsprekend gevonden dat we nooit in staat zullen zijn alles te weten.
groeten van Aagje
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated" Mahatma Ghandi
nina
Berichten: 1884
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 10:53 pm

Bericht door nina »

Wat een gedoe he Aag, al die computerperikelen. Het leid je flink af van je ambities. Leuk dat je er weer bent. :)

Ik zie dat je een weblog hebt, die doet het in elk geval weer.

Ik ben ook niet gelovig en leg me er ook bij neer dat we niet alles zullen weten, hoewel ik eerlijk gezegd alles graag zou willen weten. Ik heb een Faustiaans karakter, maar er is helaas niemand aan wie ik mijn ziel kan verkopen... ik zou het er zo voor over hebben.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89909
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Welkom Aag Vandaag :D

Fijn om je er weer bent.

Groetjes.

Ariel.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Graslelie
Berichten: 329
Lid geworden op: di feb 01, 2005 1:47 pm

Bericht door Graslelie »

WB
Als 1 persoon het gelooft is ie gek.
Als 2 personen het geloven is het een folie-a-deux.
Als een groepje mensen het geloven noemen we het een cult of sekte.
Als de meerderheid het gelooft noemen we het een godsdienst.
Plaats reactie