wie is Afghan?

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Gebruikersavatar
KevinB
Berichten: 1426
Lid geworden op: vr okt 14, 2011 4:42 pm
Locatie: Vlaanderen

Bericht door KevinB »

Wel, Afghan, aangezien ik een vrij recente 'aanwinst' op dit forum ben, en eigenlijk pas in de loop van het afgelopen anderhalf jaar écht anti-islam geworden ben, heb ik je "glorietijd" op dit forum niet meegemaakt, maar ik heb wel berichten van je gezien en over je gehoord. Ik heb interessante dingen gezien van je, en je lijkt me een goed, vriendelijk persoon met een interessant perspectief.

Ik ben blij dat je nog eens binnenspringt, en dat het goed met je gaat. Als je in de toekomst opnieuw bijdrages kunt leveren, verwelkom ik dat ten zeerste.

Veel succes en plezier in Griekenland. Het is daar vast niet zo koud als hier in 't 'noorden'... het vriest hier voor 't moment bij wijze van spreken de stenen uit de grond.

Groeten,

Kevin

PS: Mooi onderschrift, en dat vind ik oprecht, al ben ik niet christelijk. Is nog eens wat anders dan de islamitische smeerlapperij en hatelijkheden die ik helaas inmiddels gewend ben te horen en te lezen.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: wie is Afghan?

Bericht door Scarlatti »

Hè wat fijn Afghan een bericht van je te horen! Hopelijk gaat het je goed! Tolk in Griekenland? Waarvoor?
Lieve groet,
Scarlatti
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Afghan
Berichten: 589
Lid geworden op: za aug 26, 2006 8:19 pm
Locatie: Uruzgan
Contacteer:

Re: wie is Afghan?

Bericht door Afghan »

Dutch schreef:Afghan, ook ik ben superblij wat van je te horen! Het doet deugd een oude vriend terug te zien en te horen dat alles goed met je gaat. Blijf ons bezoeken zou ik zo zeggen, je hoort hier zeker en vast thuis. Een fijne tijd gewenst daar in Hellas!
Ha Dutch, ik ben ook blij om weer eens de website van FFI te mogen bezoeken. Ik beloof niet dat ik veel posts zal plaatsen, maar ik zal zeker mijn best doen om veel te lezen. Ik moet heleboel inhalen : )

Met vriendelijke groeten
Islam veroorzaakt blindheid. Wie wil er nog blind worden?
Gebruikersavatar
Afghan
Berichten: 589
Lid geworden op: za aug 26, 2006 8:19 pm
Locatie: Uruzgan
Contacteer:

Re: wie is Afghan?

Bericht door Afghan »

Scarlatti schreef:Hè wat fijn Afghan een bericht van je te horen! Hopelijk gaat het je goed! Tolk in Griekenland? Waarvoor?
Lieve groet,
Scarlatti
Ha Scarlatti, dank voor je reactie. Ik ben ook blij om weer in de gelegenheid te zijn iets van me te laten horen. Ik heb jullie erg gemist.
Ik ben door een speciale organisatie van EU hierheen gestuurd om in een missie deel te nemen. Ik tolk voor Griekse overheid in Engels de interviews met vluchtelingen uit Iran en Afghanistan.

Het bevalt me prima hier en ik voel me als "vis in het water".

MvrGr

Afghan
Islam veroorzaakt blindheid. Wie wil er nog blind worden?
Gebruikersavatar
Afghan
Berichten: 589
Lid geworden op: za aug 26, 2006 8:19 pm
Locatie: Uruzgan
Contacteer:

Re:

Bericht door Afghan »

KevinB schreef:Wel, Afghan, aangezien ik een vrij recente 'aanwinst' op dit forum ben, en eigenlijk pas in de loop van het afgelopen anderhalf jaar écht anti-islam geworden ben, heb ik je "glorietijd" op dit forum niet meegemaakt, maar ik heb wel berichten van je gezien en over je gehoord. Ik heb interessante dingen gezien van je, en je lijkt me een goed, vriendelijk persoon met een interessant perspectief.

Ik ben blij dat je nog eens binnenspringt, en dat het goed met je gaat. Als je in de toekomst opnieuw bijdrages kunt leveren, verwelkom ik dat ten zeerste.

Veel succes en plezier in Griekenland. Het is daar vast niet zo koud als hier in 't 'noorden'... het vriest hier voor 't moment bij wijze van spreken de stenen uit de grond.

Groeten,

Kevin

PS: Mooi onderschrift, en dat vind ik oprecht, al ben ik niet christelijk. Is nog eens wat anders dan de islamitische smeerlapperij en hatelijkheden die ik helaas inmiddels gewend ben te horen en te lezen.
Hallo Kevin, bedankt voor je reactie en fijn om kennis te mogen maken met je.
Ik heb een hele boel in te halen en hoop in de komende tijd af en toe wat berichten te lezen
Het is trouwens hier in Griekenland ook koud. Ik zit helemaal in het noorden van het land (dichtbij de Turkse en Bulgaarse grens).
ik volg het nieuws in nederland via BVN en ben op de hoogte van de schaatskoorts.

vriendlijke groeten
Afghan
Islam veroorzaakt blindheid. Wie wil er nog blind worden?
Plaats reactie