wie is Afghan?

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Chaimae schreef:
''Ik heb ook hier in Nederland de gelegenheid en vrijheid om kritisch naar de Islam te kijken en heb de Islam niet verlaten, net als vele Marokkanen en Turken etc.''
Ik ben het er dus niet eens met je.

Wil je me uitleggen waarom je het er niet mee eens ben.
Lieve schat.
Lees jij wel eens een post? :(

Kijk nou eens wat Afghan naar je geschreven heeft.
Kun je ons s.v.p. een paar voorbeelden geven van je kritische kijk naar Islam?
Ik meen het echt dat ik geintereseerd ben om dit te weten.
Pas als ik je antwoord heb ontvangen over bovengenoemde, dan zal ik je een paar voorbeelden geven van hoe ik kritisch naar Islam en moslims heb gekeken en toen tot het besluit kwam om Islam voorgoed te verlaten.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

Chaimae, leest ook niet. Vandaar dat je de posts met haar kort moet houden.
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Lodewijk Nasser schreef:Chaimae, leest ook niet. Vandaar dat je de posts met haar kort moet houden.
Chaima haat lezen.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Polleke
Berichten: 3234
Lid geworden op: ma sep 04, 2006 3:07 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Polleke »

Chaimae schreef:
Lodewijk Nasser schreef:Chaimae, leest ook niet. Vandaar dat je de posts met haar kort moet houden.
Chaima haat lezen.
Pardon! lezen en typen!
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Polleke schreef:
Chaimae schreef:
Lodewijk Nasser schreef:Chaimae, leest ook niet. Vandaar dat je de posts met haar kort moet houden.
Chaima haat lezen.
Pardon! lezen en typen!

Chaima haat nog wel meer.. (jaa ook typen)
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
DeSuper
Berichten: 371
Lid geworden op: ma jun 26, 2006 7:29 pm

Bericht door DeSuper »

Moslims haten altijd van alles en nog wat.. De eerste keer dat ik als kind het woordje haten in de mond nam heb ik een reprimande van mijn vader gekregen..
FFD olé
Gebruikersavatar
Afghan
Berichten: 589
Lid geworden op: za aug 26, 2006 8:19 pm
Locatie: Uruzgan
Contacteer:

Bericht door Afghan »

Nee lieve Chaimae,
Je haat niet het lezen, maar je haat de waarheid onder ogen te zien.
Ik hoop echt dat je in staat zult zijn om eens goed kritisch naar Islam te kijken en ik ben er van overtuigd dat als je dat doet, dan zal er zeker geen haar onder je hooddoek zijn die langer zou wensen dat je deel hebt met zo'n religie van haat.

Groetjes,
Afghan
Chaimae schreef:
Lodewijk Nasser schreef:Chaimae, leest ook niet. Vandaar dat je de posts met haar kort moet houden.
Chaima haat lezen.
Islam veroorzaakt blindheid. Wie wil er nog blind worden?
Gebruikersavatar
Afghan
Berichten: 589
Lid geworden op: za aug 26, 2006 8:19 pm
Locatie: Uruzgan
Contacteer:

Bericht door Afghan »

Beste Chaimae,
Dit laatste wat je uit mijn bericht hebt geknipt en geplakt, zijn jou eigen woorden waarop ik had gereageerd, dus nu heb je alleen tegen jezelf geschreven. Ik wacht nog op je reactie over wat ik je had gevraagd.
Met vriendelijke groeten
Afghan

Kun je ons s.v.p. een paar voorbeelden geven van je kritische kijk naar Islam?
Ik meen het echt dat ik geintereseerd ben om dit te weten.
Pas als ik je antwoord heb ontvangen over bovengenoemde, dan zal ik je een paar voorbeelden geven van hoe ik kritisch naar Islam en moslims heb gekeken en toen tot het besluit kwam om Islam voorgoed te verlaten.
Islam veroorzaakt blindheid. Wie wil er nog blind worden?
Gebruikersavatar
Abdul Hamzah
Berichten: 87
Lid geworden op: do mar 30, 2006 9:31 am
Locatie: Rotterdam

Bericht door Abdul Hamzah »

Beste Afhan,

Zoals bekend is bij jullie ( Afghanen ) jullie hoeven maar een voet op Nederlands bodem te zetten en jullie verkopen jullie identiteit voor een hoopje stront.

Beste Afhan het komt vaak bij Afhanen voor dat ze hun geloof opgegeven, dit komt omdat ze eigenlijk nooit gelooft hebben, dit komt omdat het sjiiten zijn. Zouden het soenieten zijn dat was het een ander verhaal.

En dan kom jij hier op dit forum vertellen hoe slecht de islam is , kom nou zeg............ dan moet je wel de echte Islam verkondigen en niet zielig gaan doen.

Misschien als je je best doet met zielig doen dan krijg je misschien een Nederlands paspoort . HHHHHAAAAHHHHHHAAAAA
In de naam van Allah, de meest Barmhartige de Genadevolle.
Gebruikersavatar
sprot
Berichten: 4146
Lid geworden op: ma jan 27, 2003 11:25 pm
Locatie: Hel
Contacteer:

Bericht door sprot »

Abdul Hamzah schreef:Beste Afhan,

Zoals bekend is bij jullie ( Afghanen ) jullie hoeven maar een voet op Nederlands bodem te zetten en jullie verkopen jullie identiteit voor een hoopje stront.

Beste Afhan het komt vaak bij Afhanen voor dat ze hun geloof opgegeven, dit komt omdat ze eigenlijk nooit gelooft hebben, dit komt omdat het sjiiten zijn. Zouden het soenieten zijn dat was het een ander verhaal.

En dan kom jij hier op dit forum vertellen hoe slecht de islam is , kom nou zeg............ dan moet je wel de echte Islam verkondigen en niet zielig gaan doen.

Misschien als je je best doet met zielig doen dan krijg je misschien een Nederlands paspoort . HHHHHAAAAHHHHHHAAAAA
Ohhh, wa doet dat zeer !!! :lol: :lol:
De snelst groeiende godsdienstafvallers ..... :lol:
Soms denk ik juist,soms denk ik fout,maar ik dénk tenminste
Dubitando ad Veritatem pervenimus (Cicero)
Sapere aude!
In het 'Huis van de Vrede' is het steeds Oorlog.
Gebruikersavatar
Abdul Hamzah
Berichten: 87
Lid geworden op: do mar 30, 2006 9:31 am
Locatie: Rotterdam

Bericht door Abdul Hamzah »

Jij hebt de Islam niet verlaten , maar de Islam heeft jou verlaten
In de naam van Allah, de meest Barmhartige de Genadevolle.
Polleke
Berichten: 3234
Lid geworden op: ma sep 04, 2006 3:07 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Polleke »

Oh, ik ken anders ook een aardig (groeiend) aantal soennieten dat de islam heeft verlaten. Het sjiitisch virus is blijkbaar aanstekelijk! Vooral onder Marokkanen schijnt het te heersen... blijkbaar is er geen remedie.

Schreeuwen helpt al helemaal niet.
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Abdul Hamzah schreef:Jij hebt de Islam niet verlaten , maar de Islam heeft jou verlaten
Het resultaat is hetzelfde.
VRIJHEID, RECHTVAARDIGHEID, ZELFSTANDIGHEID en vooral VREDE.

:D :D
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Abdul Hamzah schreef:Jij hebt de Islam niet verlaten , maar de Islam heeft jou verlaten
Boft Afhan even dat de satan hem verlaten heeft. :D
Ik denk trouwens eerder dat de satan nooit bezit van Afhan genomen heeft.


Als iemand weet wat voor vreselijke dingen moslims uithalen in de naam van Allah,( onder andere moorden,) en nog steeds hun ogen sluiten voor deze afschuwelijke zaken, en ook op de hoogte zijn van het feit dan Mohammed seks had met een meisje van nog geen negen jaar, en dit niet afkeuren, dan denk ik dat moslims inderdaad geen geweten hebben.

Als je deze zaken weet, en je blijft dit geloof aanhangen, dan moet de duivel wel bezit van je genomen hebben.

Trouwens, je kan schreeuwen wat je wilt, wij raken hier van niet onder de indruk.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
sprot
Berichten: 4146
Lid geworden op: ma jan 27, 2003 11:25 pm
Locatie: Hel
Contacteer:

Bericht door sprot »

Abdul Hamzah schreef:Jij hebt de Islam niet verlaten , maar de Islam heeft jou verlaten
De islam is nog niet zo dom om al die mensen te verlaten !!
go, go, go .....zou ik zeggen !!!
Soms denk ik juist,soms denk ik fout,maar ik dénk tenminste
Dubitando ad Veritatem pervenimus (Cicero)
Sapere aude!
In het 'Huis van de Vrede' is het steeds Oorlog.
Gebruikersavatar
Afghan
Berichten: 589
Lid geworden op: za aug 26, 2006 8:19 pm
Locatie: Uruzgan
Contacteer:

Bericht door Afghan »

Beste Abdul Hamzah,
Wat vreemd dat je namens Chaimae op mijn bericht reageert en wat ben ik verbaasd om de inhoud van je reactie.
Laat ik maar een paar dingen over Afghanistan voor je duidelijk maken, omdat jou informatie over mijn land blijkt niet te kloppen.
De meerderheid van moslims in Afghanistan zijn soenieten en waarschijnlijk haal jij Iran en Afghanistan door elkaar. (Ga eerst je school af maken zou ik zeggen)
Ik woon hier meer dan 20 jaar en had het voorrecht om Nederlands nationaliteit te ontvangen binnen 5 jaar verblijf en ook op grond van mijn politieke asiel. Ik kwam hier als een strijder voor Islam en weet degelijk van de inhoud van Islam (je mag me gerust daarover vragen als je wilt). Mijn keuze om Islam te verlaten, gebeurde veel later en gelukkig heb ik dat nooit hoeven te gebruiken voor het krijgen van verblijfsverguning of andere priveleges. Dus jou opmerkingen slaan echt nergens op.
Om in jou woorden te spreken, heb ik een grote hoop stront, geruild voor medemenslijkheid, respect voor anderen en nog veel meer. Begrijp je wat ik bedoel of heb je teveel stront voor je ogen?
Kom uit de beerput en maak je ogen schoon en je zult verbaasd zijn hoeveel je van het leven kunt genieten en hoe fijn het is om van mensen te houden in plaats ze te haten. Echte Islam is niets anders dan anderen (niet moslims) te haten. Ben je hiermee niet eens, dan kom met echte bewijs en geen stront-verhaal van je.
Met vriendelijke groeten,
Afghan
Abdul Hamzah schreef:Beste Afhan,

Zoals bekend is bij jullie ( Afghanen ) jullie hoeven maar een voet op Nederlands bodem te zetten en jullie verkopen jullie identiteit voor een hoopje stront.

Beste Afhan het komt vaak bij Afhanen voor dat ze hun geloof opgegeven, dit komt omdat ze eigenlijk nooit gelooft hebben, dit komt omdat het sjiiten zijn. Zouden het soenieten zijn dat was het een ander verhaal.

En dan kom jij hier op dit forum vertellen hoe slecht de islam is , kom nou zeg............ dan moet je wel de echte Islam verkondigen en niet zielig gaan doen.

Misschien als je je best doet met zielig doen dan krijg je misschien een Nederlands paspoort . HHHHHAAAAHHHHHHAAAAA
Islam veroorzaakt blindheid. Wie wil er nog blind worden?
Christislove
Berichten: 11
Lid geworden op: vr nov 17, 2006 5:31 pm
Locatie: Zuid-Nederland
Contacteer:

Bericht door Christislove »

Beste Afghan,

Ook leuk dat Meneer Hamzah ons land vergelijkt met een hoopje stront.
(..''je identiteit verkoopt voor een hoopje stront''..)

Nou, Meneer Hamzah, als ons land u niet bevalt; ik ken een land waar ze mensen die overlopen van haat en zwelgen in geestelijke armoede verwelkomen en dat land heet Saudi Arabie, veel plezier en goede reis.

Afghan, alvast fijne feestdagen en vriendelijke groet van,

Christislove
De mensheid zal het islamitisch fascisme overwinnen of de mensheid zal overwonnen worden door het islamitisch fascisme!
Er zijn geen andere opties!
Optie twee IS voor mij geen optie !
Gebruikersavatar
Afghan
Berichten: 589
Lid geworden op: za aug 26, 2006 8:19 pm
Locatie: Uruzgan
Contacteer:

Bericht door Afghan »

Beste Christislove,
Bedankt voor je reactie.
Ja, ik ben het helemaal met je eens dat figuren zoals Hamzah zich goed mogen realiseren hoeveel vrijheid ze hier in Nederland genieten.
Het is gewoon toppunt van ondankbaarheid om hier te willen wonen en het land toch te verachten. Ik denk als ze een poosje in een Islamitsche land wonen, dan zullen ze heel anders piepen.

Van mij mag een ieder Moslim die hier in Nederland niet naar zijn/haar zin heeft meteen een enkele reis krijgen naar Saudi Arabie of daar waar de Sharia wetgeving het voor het zeggen heeft.

Trouwens, bedankt voor je goede wensen, ik wens je ook fijne feestdagen en heel veel zegen.
Met vriendelijke groeten
Afghan
Christislove schreef:Beste Afghan,

Ook leuk dat Meneer Hamzah ons land vergelijkt met een hoopje stront.
(..''je identiteit verkoopt voor een hoopje stront''..)

Nou, Meneer Hamzah, als ons land u niet bevalt; ik ken een land waar ze mensen die overlopen van haat en zwelgen in geestelijke armoede verwelkomen en dat land heet Saudi Arabie, veel plezier en goede reis.

Afghan, alvast fijne feestdagen en vriendelijke groet van,

Christislove
Islam veroorzaakt blindheid. Wie wil er nog blind worden?
Gebruikersavatar
Afghan
Berichten: 589
Lid geworden op: za aug 26, 2006 8:19 pm
Locatie: Uruzgan
Contacteer:

Bericht door Afghan »

Ja meneer Hamzah,
Toen mijn ogen de waarheid zag en de leugens van Islam ontmaskerd werd, had Islam geen andere keuze dan van mij te vluchten.
Ik bid en hoop dat Islam ooit Afghanistan ook zou verlaten en terug mag gaan naar de woestijn van Arabie waar het vandaan gekomen is.
Ik weet het zeker dat je dit met je eigen ogen zult zien, tenzij je 90 jaar oud bent :D

Groetjes,
een vrije Afghan
Abdul Hamzah schreef:Jij hebt de Islam niet verlaten , maar de Islam heeft jou verlaten
Islam veroorzaakt blindheid. Wie wil er nog blind worden?
Polleke
Berichten: 3234
Lid geworden op: ma sep 04, 2006 3:07 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Polleke »

Ik bid en hoop dat Islam ooit Afghanistan ook zou verlaten en terug mag gaan naar de woestijn van Arabie waar het vandaan gekomen is.
Ik weet het zeker dat je dit met je eigen ogen zult zien, tenzij je 90 jaar oud bent
Dat is nou eens wat ik noem een mooie kerstgedachte en een uitstekend voornemen voor het nieuwe jaar!
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Polleke schreef:
Ik bid en hoop dat Islam ooit Afghanistan ook zou verlaten en terug mag gaan naar de woestijn van Arabie waar het vandaan gekomen is.
Ik weet het zeker dat je dit met je eigen ogen zult zien, tenzij je 90 jaar oud bent
Dat is nou eens wat ik noem een mooie kerstgedachte en een uitstekend voornemen voor het nieuwe jaar!
Jammer genoeg blijft het bij dromen. :wink:
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Afghan
Berichten: 589
Lid geworden op: za aug 26, 2006 8:19 pm
Locatie: Uruzgan
Contacteer:

Bericht door Afghan »

Beste Polleke,
Bedankt dat je mijn bericht als een kerstgedachte en voornemen voor het nieuw jaar hebt gepromoveerd.
Dit heeft me heel goed gedaan en weet zeker dat deze wens ook uit gaat komen, want de begin tekenen hiervan zijn al zichtbaar in Afghanistan en heel veel andere Islamitische landen.
Ik wens je bij deze ook fije feestdagen en voorspoedig jaar 2007 toe.
Met vriendelijke groeten
Afghan
Polleke schreef:
Ik bid en hoop dat Islam ooit Afghanistan ook zou verlaten en terug mag gaan naar de woestijn van Arabie waar het vandaan gekomen is.
Ik weet het zeker dat je dit met je eigen ogen zult zien, tenzij je 90 jaar oud bent
Dat is nou eens wat ik noem een mooie kerstgedachte en een uitstekend voornemen voor het nieuwe jaar!
Islam veroorzaakt blindheid. Wie wil er nog blind worden?
Polleke
Berichten: 3234
Lid geworden op: ma sep 04, 2006 3:07 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Polleke »

Bedankt voor de beste wensen! Ik wens je ook een heel gelukkig en fijn 2007 toe!

mvg, Polleke
Gebruikersavatar
Afghan
Berichten: 589
Lid geworden op: za aug 26, 2006 8:19 pm
Locatie: Uruzgan
Contacteer:

Bericht door Afghan »

Nee Chaimae,
dit is geen droom maar een realiteit. Jullie zijn te lang in het donker gezeten om dit Licht te kunnen verdragen.
Een goede tip, doe je ogen open, wrijv het goed en je zult het licht ook zien.

Al is de leugen van Islam zo snel, de Waarheid zal het achterhalen.

Groetjes,
Afghan
Chaimae schreef:
Polleke schreef:
Ik bid en hoop dat Islam ooit Afghanistan ook zou verlaten en terug mag gaan naar de woestijn van Arabie waar het vandaan gekomen is.
Ik weet het zeker dat je dit met je eigen ogen zult zien, tenzij je 90 jaar oud bent
Dat is nou eens wat ik noem een mooie kerstgedachte en een uitstekend voornemen voor het nieuwe jaar!
Jammer genoeg blijft het bij dromen. :wink:
Islam veroorzaakt blindheid. Wie wil er nog blind worden?
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Afghan schreef:Nee Chaimae,
dit is geen droom maar een realiteit. Jullie zijn te lang in het donker gezeten om dit Licht te kunnen verdragen.
Een goede tip, doe je ogen open, wrijv het goed en je zult het licht ook zien.

Al is de leugen van Islam zo snel, de Waarheid zal het achterhalen.

Groetjes,
Afghan
Chaimae schreef:
Polleke schreef: Dat is nou eens wat ik noem een mooie kerstgedachte en een uitstekend voornemen voor het nieuwe jaar!
Jammer genoeg blijft het bij dromen. :wink:
Als er iemand is die zijn ogen moet opendoen dan ben jij het wel.
Je hebt je ogen gesloten jammer genoeg, de Islam is het ware geloof..
Ik zal dua doen in mn gebed voor je, moge Allah je ogen opendoen en je alsnog leiden insaAllah.
Ik vind het jammer dat je het mooiste geloof verlaten heb, de Islam.

Afghan niemand die de islam kan uitroeien, daar is de islam te sterk voor. We Moslims vormen een Ummah, dat niet te breken is.
Ik heb mijn ogen al geopend, en ben 100% zeker van de Islam.

Islam dienie ou koran kietebie, Mekka qiblatie ou Mohammed Rasoellie.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Plaats reactie