Hoi ik ben Falastine!

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Christislove
Contacteer:

Bericht door Christislove »

Beste Falestine,

Toen ik je posting las streden twee emoties om de voorhand:
Afkeer vanwege het vat vol haat dat je lijkt te zijn en je gebrek aan medemenselijkheid dat je ten toon spreidt tegenover homo's en zo'n beetje iedereen die anders is dan jij.
Medelijden omdat het me verschrikkelijk lijkt om je leven te leiden met een hart zo koud en ondankbaar als het jouwe.
Toch is er denk ik hoop: Toen de scouts van Mohamed terug kwamen van ondekkingstocht met het nieuws dat ze een formidabele bibliotheek hadden gevonden met een geweldige schat aan kennis en wijsheid verordende de Proleet om de bibliotheek te verbranden:
Alle kennis zou oftewel in strijd zijn met de koran en dus een bedreiging zijn voor de islam, oftewel de kennis in de bibliotheek zou diezelfde koran slechts bevestigen en dus overbodig zijn.
Mohamed was dus schijnbaar bang voor deze kennis want als hij er werkelijk van overtuigd was geweest dat deze kennis de koran zou onderbouwen had hij de bibliotheek wel gespaard als hulpmiddel bij de bekering van de KUFARS.
En zo kan ik dus concluderen dat je, zoals iemand anders ook al aangaf, schijnbaar aan je religie begint te twijfelen, anders zou je deze site niet hebben bezocht...
Als je als Mohamed had gedaan had je deze site immers links laten liggen en in gedachten platgebrand.
Dus ik wens je wijsheid, inzicht en vrede en een liefdevol hart en hoop dat je op een goede dag de islam verlaat en ons KUFARS als mensen gaat zien i.p.v ''untermenschen''.

Groeten van een medemens,

Christislove ;-)
De mensheid zal het islamitisch fascisme overwinnen of de mensheid zal overwonnen worden door het islamitisch fascisme!
Er zijn geen andere opties!
Optie twee IS voor mij geen optie !
Teva Teff

Re: Hoi ik ben Falastine!

Bericht door Teva Teff »

Falastine schreef:Mijn naam is Younes ben 26 jaar en ben van Palestijnse komaf.

Ben tegen homo's! Omdat homo's niet mensenlijk zijn althans het is niet natuurlijk dus weg met die gasten!

Ben tegen de westerse samenleving omdat deze kapitalistisch is en mensen in de 3e wereld uitbuit! Subsidievreters deze Europeanen.

En ik ga ook terug naar mijn land dus wees niet bang eerst mijn rechtenstudie afronden zit in mijn laatste jaar. :lol:

Nou ciao
Ciao, moslimsukkeltje.
Zo te lezen denk jij aan leuke jongens als je jezelf bevredigt.
Plaats reactie