Hallo Ik ben Mohammed

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

Ik zal je zeggen hun hebben een IQ van nul er valt niks te discusieren. Ze komen met leugens als argumenten.
Beste vriend, het is zij. Wellicht dat je weinig van onze argumentatie snapt omdat je het Nederlands niet goed onder de knie hebt.
Laatst gewijzigd door Lodewijk Nasser op wo dec 06, 2006 1:03 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89868
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Lodewijk Nasser schreef:
Ik zal je zeggen hun hebben een IQ van nul er valt niks te discusieren. Ze komen met leugens als argumenten.
Beste vriend, het is
zij
. Wellicht dat je weinig van onze argumentatie snapt omdat je het Nederlands niet goed onder de knie hebt.
Nog beter zou zijn als je HULLIE voor "hun" zou gebruiken.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Abdul Hamzah
Berichten: 87
Lid geworden op: do mar 30, 2006 9:31 am
Locatie: Rotterdam

Bericht door Abdul Hamzah »

Beste Linda,

aan jouw ga ik al helemaal geen woorden vuil maken, jij bent pas echt het toppunt van triestheid ik heb je toen al een tijdje gevolgd en jij bent pas een goed voorbeeld van iemand die egoistisch kan denken. Jij hebt nog nooit iemand de ruimte gegeven om een idee , argument , of punt duidelijk te maken. Nee hoor...... Linda komt dan met plak werk en daarna komt een zin met een heleboel onzin bla bla bla..... Jij bent echt een triest zielig persoon. Oh ja er zullen natuurlijk weer van die mensen zijn die jou komen verdedigen , jullie zijn echt triest maar dan ook echt diep triest....
In de naam van Allah, de meest Barmhartige de Genadevolle.
Polleke
Berichten: 3234
Lid geworden op: ma sep 04, 2006 3:07 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Polleke »

Goede argumentatie! Je hoeft het helemaal niet met Linda eens te zijn maar je kunt het wel netter formuleren.

En wat bedoel je met triest? Denk je soms dat we hier voor de lol op dit forum zitten? Islam is voor mij gewoon een zuivere vorm van fascisme met een mix van discriminatie (de vrouw, niet-gelovigen(dhimmi's), racisme (niet-Arabische geloofsgenoten, zie Darfur), sektarisch geweld (zie Irak etc. etc. ), dictatuur (monotheistische theologie) en morbide manifestaties van het recht (sharia, onthoofdingen etc.)

Kortom, de islam is volkomen achterlijk en heeft daarom geen plaats in de westerse maatschappij.

Mvg,

Polleke-
Ikkeniet
Berichten: 17
Lid geworden op: ma nov 27, 2006 5:10 pm
Locatie: Randstad

Bericht door Ikkeniet »

Linda Danvers schreef:
Abdul Hamzah schreef:Ik groet jou met de groet van de vrede broeder. Maak je borst maar nat broeder als je denkt dat je hier op een normale manier kan discussieren met deze mensen dan heb je het mis. Ik heb het hier ook geprobeerd , maar helaas ik kreeg te vaak scheldwoorden geslingerd. En als ik dan op een normale manier kritiek lever dan is het gelijk van zie je nou die moslims, ja het is echt triest hoe deze mensen hier communiceren. Het zijn trieste mensen die helaas in een klein wereld leven. Maar ja jongen ik wens je veel succes hier.
Beste Abdul Hamzah,

De discussie kwam helaas niet op gang omdat jij geen antwoord gaf op vragen. Je was weer weg voor er goed en wel een discussie gaande was.

Een voorbeeld
http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... d64523fa6d

Je lijkt er nogal dol op te zijn om andermans werk te plakken. Als je dan vervolgens zelf wat moet bedenken, geef je helaas snel op.

Met vriendelijke groet,

-----------------------------------------------------------------------------
ikkeniet schreef:Ik zal je zeggen hun hebben een IQ van nul er valt niks te discusieren.
Beste Ikkeniet,

Iemand die "hun hebben" schrijft in plaats van "zij hebben" is niet echt in een positie om stenen te gooien naar andermans IQ. Als er bovendien niks te disucussiëren valt, wat doe je hier dan?
Ze komen met leugens als argumenten.
Voorbeelden? Wat is een leugen en waarom? Als je vind dat iets niet waar is, leg dan uit waarom je dat vindt.
Ze kennen niks van argumentatie leer en laat staan van bewijsvoering
Wat versta jij onder argumentatie en bewijsvoering? Tot nu toe kom jij met aannames en verwar jij die met logica.
het feit al dat ze in de evolutie fantasie geloven.
Heb jij je ooit verdiept in wat de evolutieleer inhoudt en welke berwijzen daarvoor zijn? De meeste mensen die de evolutieleer ontkennen weten er namelijk vrijwel niks van. Het is correcter om te zeggen dat ze er niks van begrijpen in plaats dat ze er niet in geloven.

Het valt mij ook op dat Moslims op dit forum allerlei vragen constant ontwijken. Weet jij misschien hoe dat komt?

met vriendelijke groet,
Ik ontwijk geen enkele vraag ik zou zeggen vraag maar raak.

Evolutie thorie is een fantasie voor misdadiger die szeggen

surfival of the fitest en dan grana de zee in dumpen om jaarlijk miljoen doden op hun geweten te hebben
bah
maar kom maar op metje vraagjes?

I
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Ikkeniet schreef:
Linda Danvers schreef:
Abdul Hamzah schreef:Ik groet jou met de groet van de vrede broeder. Maak je borst maar nat broeder als je denkt dat je hier op een normale manier kan discussieren met deze mensen dan heb je het mis. Ik heb het hier ook geprobeerd , maar helaas ik kreeg te vaak scheldwoorden geslingerd. En als ik dan op een normale manier kritiek lever dan is het gelijk van zie je nou die moslims, ja het is echt triest hoe deze mensen hier communiceren. Het zijn trieste mensen die helaas in een klein wereld leven. Maar ja jongen ik wens je veel succes hier.
Beste Abdul Hamzah,

De discussie kwam helaas niet op gang omdat jij geen antwoord gaf op vragen. Je was weer weg voor er goed en wel een discussie gaande was.

Een voorbeeld
http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... d64523fa6d

Je lijkt er nogal dol op te zijn om andermans werk te plakken. Als je dan vervolgens zelf wat moet bedenken, geef je helaas snel op.

Met vriendelijke groet,

-----------------------------------------------------------------------------
ikkeniet schreef:Ik zal je zeggen hun hebben een IQ van nul er valt niks te discusieren.
Beste Ikkeniet,

Iemand die "hun hebben" schrijft in plaats van "zij hebben" is niet echt in een positie om stenen te gooien naar andermans IQ. Als er bovendien niks te disucussiëren valt, wat doe je hier dan?
Ze komen met leugens als argumenten.
Voorbeelden? Wat is een leugen en waarom? Als je vind dat iets niet waar is, leg dan uit waarom je dat vindt.
Ze kennen niks van argumentatie leer en laat staan van bewijsvoering
Wat versta jij onder argumentatie en bewijsvoering? Tot nu toe kom jij met aannames en verwar jij die met logica.
het feit al dat ze in de evolutie fantasie geloven.
Heb jij je ooit verdiept in wat de evolutieleer inhoudt en welke berwijzen daarvoor zijn? De meeste mensen die de evolutieleer ontkennen weten er namelijk vrijwel niks van. Het is correcter om te zeggen dat ze er niks van begrijpen in plaats dat ze er niet in geloven.

Het valt mij ook op dat Moslims op dit forum allerlei vragen constant ontwijken. Weet jij misschien hoe dat komt?

met vriendelijke groet,
Ik ontwijk geen enkele vraag ik zou zeggen vraag maar raak.

Evolutie thorie is een fantasie voor misdadiger die szeggen

surfival of the fitest en dan grana de zee in dumpen om jaarlijk miljoen doden op hun geweten te hebben
bah
maar kom maar op metje vraagjes?

I

Wat was er nou zo belangrijk dat je me wou vertellen..
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Peter Louter
Berichten: 934
Lid geworden op: zo feb 26, 2006 2:21 pm

Bericht door Peter Louter »

Ikkeniet, ben jij net zo'n slechte verliezer als Abdul Hamza?
Ga je ook schelden als je geen verweer meer hebt.\?
Wat vindt je van die reactie van Abdul Hamza op Linda?
Waarom is de evolutietheorie volgens jou fantasie (er zijn trouwens ook christenen die dat denken)?
Uit naam van de Verlichting: Red moslims van de orthodoxe islam!
"Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful" - Seneca (5 BC - 65 AD)
Linda Danvers
Berichten: 2931
Lid geworden op: wo feb 01, 2006 10:14 am

Bericht door Linda Danvers »

Ikkeniet schreef:Ik ontwijk geen enkele vraag ik zou zeggen vraag maar raak.
Beste Ikkkeniet,

Je schrijft dat je geen vragen ontwijkt, maar je beantwoord geen enkele vraag die ik je heb gesteld.
Evolutie thorie is een fantasie voor misdadiger die szeggen

surfival of the fitest en dan grana de zee in dumpen om jaarlijk miljoen doden op hun geweten te hebben
"Survival of the fittest" is geen uitspraak van Darwin.

Wie dumpen er graan in de zee?

Wat bewijst dat over de evolutietheorie?
maar kom maar op metje vraagjes?
Ik heb je al vragen gesteld. Geef daar antwoord op, zou ik zeggen.

Met vriendelijke groet,
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

Ikkeniet schreef: Evolutie thorie is een fantasie voor misdadiger die szeggen

surfival of the fitest en dan grana de zee in dumpen om jaarlijk miljoen doden op hun geweten te hebben
Maar nu zie ik het licht! Natuurlijk kun je niet akkoord gaan met mensen die zulke dingen doen. En natuurlijk, zonder de evolutietheorie hadden ze nooit daarop kunnen komen om zoiets te doen, hé? Neen, als Iblis dat niet in het oor gefluisterd van Darwin, dan hadden ze daar nooit opgekomen.

Overigens, de basisidee waarop de evolutietheorie zich baseert trekt ook op niets, hé. Survival of the fittest... het gedacht alleen al dat muizen zouden vluchten voor een kat, zodat voornamelijk de snellere en meer opmerkzame muizen overblijven, dat raakt toch kant noch wal!

Neen, muizen buigen voor Allah als ze de kat zien aankomen, immers, alles gehoorzaamt aan Allah. Want muizen dienen om door katten te worden opgegeten. Dus ze buigen nederig hun hoofd terwijl de kat de muis dood op de perfecte halal manier. Nadien dankt de kat eerst Allah en verorbert de muis. En omdat ze Allah gehoorzaamt zul je nooit een kat tijdens de vasten muizen zien eten overdag. Aldus verdient zowel de muis als de kat de hemel, waar hij wordt opgewacht door tal van sexuele geneugden en het plezier om te mogen lachen met de onbeschrijfelijke lijden van ongelovigen in de hel. Dat laatste is immers het grote bewijs van de goddelijke gerechtigheid en liefde.

Daarom zie je nooit een wild beest een varken opeten, hé? Immers, varkens zijn haram en alles in de natuur gehoorzaamt Allah.

Dus, nu we éénmaal onomstootbaar hebben vastgelegd dat katten helemaal niet vooral de zwakkere muizen vangen zoals de evolutietheorie dat leert, maar enkel zij die toegewijd zijn aan Allah, kunnen we overgaan naar de volgende leugen van de evolutietheorie: de genen.

Genen zijn helemaal niet het basismechanisme van overerving die evolutie mogelijk maakt. Genen zijn een kwaadaardige uitvinding van medische wetenschappers om dure medicatie aan derde wereldlanden te kunnen verkopen en dus nog meer doden op hun geweten te hebben. Er bestaan geen genen. Als een zoon of dochter zowel op vader en moeder lijkt, komt helemaal niet doordat ze de helft van de genen van elk overnemen. Neen, het is Allah die op almachtige wijze elke cel op z'n plaats zet en de vader en moeder het plezier geeft dat hun zoon of dochter op hen lijkt. Dat weet toch elke gelovige. Immers, de vader en moeder moeten toch zeker weten dat het hun kind is!

Nu dat ook vast staat dat niet overerving van genen maar Allah iemand op een ander laat lijken, valt nu ook de volgende basispilaar van de evolutietheorie... Ja, genen kunnen niet bestaan want ze bewijzen die theorie waar gelovigen zich op baseren om Allah ongehoorzaam te zijn!

En als je dat niet gelooft, ben je een idioot met een IQ van nul die niks dan leugens verspreid!!

met de allervriendelijkste groetjes,
Ketter
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Gebruikersavatar
Abdul Hamzah
Berichten: 87
Lid geworden op: do mar 30, 2006 9:31 am
Locatie: Rotterdam

Bericht door Abdul Hamzah »

Oh jeeh daar komt er weer een dit keer is het Peter, Hij beweert dat ik scheld ja tuurlijk en waar haal jij dat nu weer vandaan !!!

oh ja ik ben het weer vergeten jullie incasseringsvermogen zit weer eens op een laag level....TRiesssssssssssssssssssst zijn jullie!!!!

Over 50 jaar zouden we eens een reunie moeten houden en dan kijken
hoe de wereld dan veranderd is. Dan moet je eens horen wat jullie kinderen en kleinkinderen zouden zeggen. Mam Pap weet je nog vroeger hoe we over de Islam dachten!!!! De waarheid is keihard maar geloof me maar over 50 jaar is de Islam heersend hier in Europa. Dan kunnen jullie nu wel gaan lopen stoer doen , maar dat heeft dan geen enkel zin. over 50 jaar zijn jullie kinderen en kleinkinderen islamieten of je nou wil of niet ....................................................
In de naam van Allah, de meest Barmhartige de Genadevolle.
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

Abdul Hamzah schreef:Oh jeeh daar komt er weer een dit keer is het Peter, Hij beweert dat ik scheld ja tuurlijk en waar haal jij dat nu weer vandaan !!!

oh ja ik ben het weer vergeten jullie incasseringsvermogen zit weer eens op een laag level....TRiesssssssssssssssssssst zijn jullie!!!!

Over 50 jaar zouden we eens een reunie moeten houden en dan kijken
hoe de wereld dan veranderd is. Dan moet je eens horen wat jullie kinderen en kleinkinderen zouden zeggen. Mam Pap weet je nog vroeger hoe we over de Islam dachten!!!! De waarheid is keihard maar geloof me maar over 50 jaar is de Islam heersend hier in Europa. Dan kunnen jullie nu wel gaan lopen stoer doen , maar dat heeft dan geen enkel zin. over 50 jaar zijn jullie kinderen en kleinkinderen islamieten of je nou wil of niet ....................................................
Jullie hebben het gehoord, hé mensen, binnen de 50 jaar wordt de seculiere staat, de vrije meningsuiting, de vrijheid van godsdienst en alle daaruitvloeiende welvaart vernietigd en vervangen door tyrannie, onderdrukking en de overheersing van het Arabische herrenvolk. Dan zullen de kleindochters van Abdul zich voor het hoofd slaan en jammeren dat het zoveel beter was toen hun grootvader hier nog in alle vrijheid tussen de mensen mocht leven en niet moesten vrezen voor de brutale zedenpolitie.
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89868
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Ach… :D
Jij bent grappig.

Zal ik jou een vertellen hoe de wereld er over 50 jaar uitziet?
The moskees die nog bestaan zijn omgebouwd tot disco’s ,restaurants and cafés .
Sterke drank zal overdadig vloeien, en varkensvlees zal met veel plezier genuttigd worden in de voormalige moskees.

Jouw kinderen zullen niet durven te bekennen dat hun ouders moslim waren en als ze gevraagd worden of ze ook moslim zijn dan zullen ze stotterend of met opgeheven hoofd zeggen…
“Ikke? Nee hoor.. IIkeniet.
Wij zijn wijzer dan onze ouders. Wij geloven niet in een maangod.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

Beste Abdul Hamzah,

Het is vervelend hé voor een moslimman als je van repliek wordt gedient voor een vrouw. Pijnlijk hé, gekrenkt worden in je mannelijke trots.

Linda heeft je alle hoeken van de kamer laten zien. En nu kom jij jankend kruipend in je slachtofferrol met als laatse argument dat we het over vijftig jaar te zeggen hebben.

Vriend, 10 miljoen Joden zijn 1.3 miljard moslims de baas.

De islam staat op instorten, het wankelt en laat ons dat laaste duwtje geven, zodat het definitief instort.
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Navane
Berichten: 577
Lid geworden op: do nov 16, 2006 12:25 pm

Bericht door Navane »

Abdul Hamzah schreef:Beste Linda,

aan jouw ga ik al helemaal geen woorden vuil maken, jij bent pas echt het toppunt van triestheid ik heb je toen al een tijdje gevolgd en jij bent pas een goed voorbeeld van iemand die egoistisch kan denken. Jij hebt nog nooit iemand de ruimte gegeven om een idee , argument , of punt duidelijk te maken. Nee hoor...... Linda komt dan met plak werk en daarna komt een zin met een heleboel onzin bla bla bla..... Jij bent echt een triest zielig persoon. Oh ja er zullen natuurlijk weer van die mensen zijn die jou komen verdedigen , jullie zijn echt triest maar dan ook echt diep triest....
Leugens .... wie verweet ons dat we leugens als argumenten gebruiken?
Jij vriend!
Een argument is een controleerbare ondersteuning van een conclusie. Jij hebt alle ruimte hier om je meningen te uiten en ze van argumenten te voorzien. Vaak doe je dat laatste niet eens, zo overtuigd ben je vooraf al van je gelijk. Jij VINDT dat, wat een ander zegt, onzin is. Als je verstand van argumenteren had zou je weten dat een argument alleen waar of onwaar kan zijn.
Omdat je geen argumenten hebt, kun je je aftocht alleen versluieren met niet-inhoudelijke opmerkingen als 'triest'. Weer een MENING, die niets toevoegt. Er is maar een ding TRIEST en dat is het soort opmerkingen dat jij hier plaatst over o.a. Linda.
Jij komt hier zelf met een leugen. Jouw leugen luidt: "Ik ben moslim en heb dus altijd gelijk. Als anderen mij toch tegenspreken, dan liegen zij." Dat is een narcistische houding. Jij zult telkens je hoofd stoten in dit leven, beste vriend, die andere 5 miljard aardbewoners zullen nooit toegeven aan waar jij voor staat.
Als wij onze cultuur niet verdedigen, wie gaat het dan wel doen?
Peter Louter
Berichten: 934
Lid geworden op: zo feb 26, 2006 2:21 pm

Bericht door Peter Louter »

Abdul Hamzah schreef:Oh jeeh daar komt er weer een dit keer is het Peter, Hij beweert dat ik scheld ja tuurlijk en waar haal jij dat nu weer vandaan !!!

oh ja ik ben het weer vergeten jullie incasseringsvermogen zit weer eens op een laag level....TRiesssssssssssssssssssst zijn jullie!!!!

Over 50 jaar zouden we eens een reunie moeten houden en dan kijken
hoe de wereld dan veranderd is. Dan moet je eens horen wat jullie kinderen en kleinkinderen zouden zeggen. Mam Pap weet je nog vroeger hoe we over de Islam dachten!!!! De waarheid is keihard maar geloof me maar over 50 jaar is de Islam heersend hier in Europa. Dan kunnen jullie nu wel gaan lopen stoer doen , maar dat heeft dan geen enkel zin. over 50 jaar zijn jullie kinderen en kleinkinderen islamieten of je nou wil of niet ....................................................
Ik zal je niet tegenspreken, maar kun je ook antwoord op vragen geven?
Of is dat teveel gevraagd?

Niuewe vraag: hoe weet je dat over 50 jaar de islam heersend is in Europa?

De andere vragen waren:

Ikkeniet, ben jij net zo'n slechte verliezer als Abdul Hamza?
Ga je ook schelden als je geen verweer meer hebt.\?
Wat vindt je van die reactie van Abdul Hamza op Linda?
Waarom is de evolutietheorie volgens jou fantasie (er zijn trouwens ook christenen die dat denken)?
Uit naam van de Verlichting: Red moslims van de orthodoxe islam!
"Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful" - Seneca (5 BC - 65 AD)
Gebruikersavatar
Abdul Hamzah
Berichten: 87
Lid geworden op: do mar 30, 2006 9:31 am
Locatie: Rotterdam

Bericht door Abdul Hamzah »



Ik als Islamitische man zal lekker mijn baard laten groeien. Ik zal lopen in mijn jalebba, Ik stuur mijn kinderen naar een Islamitische school. Ik zal elke jaar mijn schapie slachten, elke jaar de ramadam uitvoeren en alles wat met de islam te maken heeft. en dit doe ik samen met duizenden broeders. En wij praktiseren ons geloof in "NEDERLAND" ja precies dat heb je goed gelezen in "NEDERLAND" en daar kan dit forum niks tegen opbrengen. jullie kunnen dan wel jullie mening geven in dit forum maar dan blijft het ook bij . Ik zou zeggen hou me maar tegen als je kan.

KIJK OM JE HEEN , KIJK NAAR BUITEN KIJK NAAR DE MEDIA , KIJK EENS GOED OM JE HEEN NEDERLAND VERANDERT IN EEN RAP TEMPO.

IK LACH JULLIE UIT .... IK WEET HET DE WAARHEID IS HARD

P.S : ALS HET JULLIE NIET BEVALT IN NEDERLAND DAN PLUUR JE TOCH LEKKER OP . GA DAN OP DE MAAN WONEN DAAR WONEN NOG GEEN MOSLIMS.
In de naam van Allah, de meest Barmhartige de Genadevolle.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Abdul Hamza, rustig.. trankillo !


Adem in en weer uit.. je moet vooral laten merken dat zei je boos maken, niks vaan atrekken joh.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
weda
Berichten: 948
Lid geworden op: wo feb 11, 2004 10:39 am
Locatie: haar
Contacteer:

Bericht door weda »

moslims moeten nog uit hun droom ontwaken. zij zien niet in dat westerse wereld veranderd in hun nadeel.

partijen als Pvv zullen in heel europa terrein winnen en daarmee de islam gestuit worden. dat moslims niet met gelijke munt betaald (moskeen verbrand, onthoofdingen, bedreigingen) worden bevestigd hun illusie dat wij slapen.

het zal geen 50 jaar duren en je hoeft dan ook geen baard te laten staan, want rust (zoals je nu hebt) zul je niet hebben..

wedden....
wat is allah toch geweldig: bij mij heeft ie de oren en ogen afgesloten en bij de moslims het verstand.
Gebruikersavatar
Abdul Hamzah
Berichten: 87
Lid geworden op: do mar 30, 2006 9:31 am
Locatie: Rotterdam

Bericht door Abdul Hamzah »

nederland oh nederland wij houden van oranje
In de naam van Allah, de meest Barmhartige de Genadevolle.
Peter Louter
Berichten: 934
Lid geworden op: zo feb 26, 2006 2:21 pm

Bericht door Peter Louter »

Abdul, de vrouwen zullen jullie verslaan:

Ayaan en het mannenbolwerk binnen de islam.


Voor islamcritici was het weer een mooie dag vandaag. Bijna alle kranten hebben aandacht besteedt Aan het Arab Human Developmentrapport “Towards the rise of Women in the Arab world” van de Verenigd Naties. In het rapport wordt onomstotelijk vastgesteld dat de beweringen van islamcritici over de onderdrukking van vrouwen in het Midden-Oosten op pijnlijke wijze waar zijn.

“De ergste discriminatie van vrouwen is te vinden in het familierecht”, aldus het rapport. Ín de meeste Arabische landen worden vrouwen daardoor ernstig benadeeld. Het maken van wetten en het interpreteren ervan is in de Arabische wereld in handen van een mangerichte cultuur. Privaatrecht is ‘legaal gesanctioneerde vooringenomenheid’ tegen vrouwen. Vrouwen moeten hun mannen gehoorzamen, alleen mannen mogen een echtscheiding aanvragen en vrouwen zijn verplicht terug te keren als de man de scheiding herroept.”

Zinnen die er niet om liegen. In het rapport zijn per land uit die regio veel voorbeelden te vinden, onder meer over polygamie.
Als islamcriticus moet ik wijzen op de koran en aanverwante geschriften die deze situatie ideologisch legitimeren. De oorsprong van de vrouwenonderdrukking is oud en eigenlijk pré-islamitisch. De islam beroept er zich op de vrouwenrechten te hebben verbeterd ten opzichte van de oorspronkelijke situatie. Maar dat laat onverlet dat de vastgelegde stand van zaken middeleeuws is.

In veel imigrantenfamilies van islamitische huize in Nederland is de situatie niet veel anders. De Midden-Oostencultuur bepaalt de verhoudingen tussen mannen en vrouwen. Dat is ook terug te vinden bij het manifest van 21 november dat op de website van Al Nisa is gepubliceerd. Op een diplomatieke wijze vragen islamitische vrouwen in Nederland in het manifest om gelijkberechtening. Formeel bestaat die gelijkberechtening voor iedereen in Nederland. In de gesloten islamitische immigrantencultuur leven echter nog veel oude gewoonten voort. De religie legitimeert die situatie en de sociale controle bestendigt het.
Een geëmancipeerde vrouw bestaat niet binnen de islam. Als ze wel geëmancipeerd is, werd ze als regel uitgestoten. Die situatie maakt het voor vrouwen binnen de islam zo moeilijk.
Ze hebben hulp nodig.

Ayaan Hirsi Ali gaf die hulp in boeken, lezingen en haar film ‘Submission’ die de regisseur noodlottig werd. De sterkte van de weerstand tegen verandering is daarmee wel getekend.
Ayaan werd door islamitische vrouwen publiekelijk afgewezen en een groot deel van Nederland nam die afwijzing over.

Ten onrechte.

In het boek van cultuursociologe Yolanda van Tilburg over Ayaan, blijkt de afwijzing van Hirsi Ali te berusten op een dubbele agenda. Ik citeer uit de samenvatting door Hans Wansink: “Hun afwijzing van Ayaan vormt namelijk een dekmantel, maar ook een stimulans om hun lot in eigen handen te nemen”.

De laatste zin vormt de doodsteek voor het politiek correcte denken. Kritiek werkt, ook wanneer het lijkt te worden afgewezen. De afwijzing door moslima’s interpreteren we verkeerd. Ze zijn politiek correct in eigen kring om de weerstand van mannen niet te vergroten. Ondertussen maken ze gebruik van de kritiek om hun eigen weg uit de onderdrukking te gaan.

Kritiek werkt! Dat wordt ook zichtbaar in het veel minder politiek correcte Denemarken, waar het gerenommeerde sociaaldemocratisch gezinde echtpaar Ralf Pittelkow en Karen Jespersen de islam publiekelijk de wacht hebben aangezegd. Denemarken is nu het eerste land in Europa waar de liberale islam organisatorisch voet aan de grond krijgt. Hetzelfde gebeurt in Australië. De weinig politiek correcte premier Howard heeft recent aanhangers van de orthodoxe islam voor een spijkerharde keuze gesteld: aanpassen of vertrekken. Ook daar heeft het weglaten van de fluwelen handschoen resultaat.

De les voor Nederland is dat er niet één zaligmakende weg is. Harde kritiek is net zo hard nodig als solidariteit en tegemoetkomendheid. Samen werken ze het beste om moslims te redden van de orthodoxe islam.
Uit naam van de Verlichting: Red moslims van de orthodoxe islam!
"Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful" - Seneca (5 BC - 65 AD)
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

Abdul Hamzah schreef:nederland oh nederland wij houden van oranje
En je houdt van oranje omdat er hier secularisme is, niet? Omdat je hier inderdaad met baard en in een drollenvanger kunt rondlopen. Je kunt hier je schaapje slachten en je ramadanneke volgen.

Je beseft niet waarvoor deze site staat, niet?

Wij staan juist voor dat secularisme en die vrijheid.

Maar de Islam niet. Mensen die de Islam juist volgen denken dat hun ingebeelde vriend ons haat. En omdat hun ingebeelde vriend zegt dat hij enkel zijn wreedaardig gedrag wil laten varen als je in een verhaaltje uit de 7e eeuw gelooft, moet iedereen dat maar volgen. En dus vinden mensen zoals jij dat de seculiere staat maar moet veranderen in een dictatoriale theocratie met zedenpolitie. En dat willen we niet, dus we leggen de Islam bloot.

Want de methodes van de zedenpolitie kennen we nog, die werden 65 jaar geleden door de GESTAPO ook toegepast. En als die aan de macht komt, moet iedereen hier met een drollenvanger en baard of in een boerka rondlopen of ze krijgen geen gelijke rechten meer. En geloof me, dat zullen we nooit toelaten. En vele moslims gaan dat ook niet willen, geloof me, want dan wordt oranje zo arm als Soedan.

Simpel genoeg uitgelegd voor jou?

mvg,
Ketter
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Linda Danvers
Berichten: 2931
Lid geworden op: wo feb 01, 2006 10:14 am

Bericht door Linda Danvers »

Abdul Hamzah schreef:Jij hebt nog nooit iemand de ruimte gegeven om een idee , argument , of punt duidelijk te maken.
Ik bepaal niet wat jij in je eigen posten zet. Jij hebt alle ruimte op dit forum om je eigen ideeën en argumenten te verwoorden. Dat doe je niet helaas. Dat is jouw keus; niet de mijne.
Linda komt dan met plak werk en daarna komt een zin met een heleboel onzin bla bla bla.....
Als je niet begrijpt wat ik schrijf, vraag dan om uitleg. Als ik andermans werk plak, dan zet ik dat er gewoon bij. Dat is duidelijk en eerlijk.

Blijkbaar heb je geen argumenten anders zou je die wel posten.
Gebruikersavatar
Abdul Hamzah
Berichten: 87
Lid geworden op: do mar 30, 2006 9:31 am
Locatie: Rotterdam

Bericht door Abdul Hamzah »

Best Linda,

Ben je nou zo dom of doe je nu alsof
In de naam van Allah, de meest Barmhartige de Genadevolle.
Peter Louter
Berichten: 934
Lid geworden op: zo feb 26, 2006 2:21 pm

Bericht door Peter Louter »

circe schreef:Abdulleke: plaats hier eens een compilatie van al die scheldwoorden die je werden toegeslingerd aub? Ik heb die zo te zien allemaal gemist.
Het begint er steeds meer op te lijken dat je zelf doet wat je anderen verwijt.
Je zou eens kunnen proberen de vraag van Circe te beantwoorden.

Maar eigenlijk geloof ik niet dat je er op uit bent om een ander beeld van de islam te laten zien dan wij al van veel moslims hebben. En dat is wel zo eerlijk.
Uit naam van de Verlichting: Red moslims van de orthodoxe islam!
"Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful" - Seneca (5 BC - 65 AD)
Gebruikersavatar
Abdul Hamzah
Berichten: 87
Lid geworden op: do mar 30, 2006 9:31 am
Locatie: Rotterdam

Bericht door Abdul Hamzah »

Beste Peter ,

wat is jouw probleem heb je mijn eerdere posten niet gelezen, en heb ik toen niet geschreven dat er altijd van die hielelikkers zullen zijn die klaar staan om Linda te verdedigen. Dus a.u.b hou die commentaar voor je ik heb daar niks mee slaafje.....
In de naam van Allah, de meest Barmhartige de Genadevolle.
Plaats reactie