Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Soms denk ik juist,soms denk ik fout,maar ik dénk tenminste
Dubitando ad Veritatem pervenimus (Cicero)
Sapere aude!
In het 'Huis van de Vrede' is het steeds Oorlog.
Wat je kwijt wil.
Maar alleen je naam geven is noninfo want die staat er al.
Misschien wat achtergrond over jezelf ("Ik ben een moslim van .. jaar" etc.)
Met vr.gr.
Thomas
PS Oh ja, misschien een iets kleinere avatar??
Context???
Uitleg??? Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Welkom hier mocrosoft !
Hier ben je op de goede plaats om te discussiëren over geloof en meer precies over de islam. Als je onder "respect" hebben voor... verstaat dat er niets negatiefs mag gezegd over de islam, dan hebben wij niet dezelfde notie van respect. Er mag zelfs slecht gesproken worden over de niet-moslims, zoals in de koran bvb. Iedereen op gelijke voet dus.
Aan jou om ons te overtuigen dat we in onze islamkritiek verkeerd zijn...
Hopelijk wordt het boeiend en blijk je een intelligente gesprekspartner !
Nogmaals welkom.
"De dood eist alles op. Sterven is een wet, geen straf. "(Seneca)] "Toeval bestaat niet. We noemen zo een gevolg van een oorzaak die we niet zien." (Voltaire)
"De dood eist alles op. Sterven is een wet, geen straf. "(Seneca)] "Toeval bestaat niet. We noemen zo een gevolg van een oorzaak die we niet zien." (Voltaire)
Heb net wat berichten van Nayla gelezen, maar wat ik tegenkom, is dat als diverse mensen een antwoord willen, bijvoorbeeld over positieve dingen van de islam, ondersteund met soera's, het angstvallig stil blijft. Het laatste onderwerp ging over discriminatie, dat zij zich gediscrimineerd voelde. Toen andere schreven dat zij dat ook andersom hadden, bleef het weer stil. In ieder geval, ik heb vaker discriminatie meegemaakt van allochtonen, dat mijn allochtone man van autochtonen.
Argumenteren is niet kennelijk niet Nayla's sterkste kant....
Dat hoeft ze ook niet want:
- Ze hoort bij de Ummah
- Ze is een zuster
- Ze is utverkoren
- Ze gaat naar de hemel, wij naar de hel
- Ze kent de ene god
- Ze kent de waarheid